![]() |
Cinematografia romaneasca
Cinemaul romanesc este fie ca va place, fie ca nu va place, un fenomen, ceva luat ca atare. Nu i s-au descoperit înca legile de funcþionare, structura etc. Oricum, are un statut care nu e nici înalt si nici jos, ci în curs de stabilire...
Exemplu practic pentru neinitiati: -dumneavoastrã cunoasteti Romania? - Nu. -Cunoasteti istoria noastra? -Aproximativ stiu de unde ati venit. Dar ce hram purtati, nu stiu. -N-ati pierdut mare lucru, fiindca noi, deocamdata, suntem geografie pura. Exemplu practic pentru initiati: -Co? -nu! -Coc? -nu!! -Cocoroco? -cu siguranta! -Atunci asa sa fie! |
O problema spinoasa intradevar, pe care putini au curajul sa o abordeze cu curaj, "cu vantul in fata", cum spunea Platon, dar care intradevar necesita intradevar o abordare pe masura problemelor, spinoase de altfel, pe care le ridica.
Intradevar statutul cinematografiei romanesti este, cum bine ai precizat, scumpul meu internaut cinefil, in curs de stabilire... Dar pana la o stabilizare a stabilirii... cinematografiei romanesti, ma tem ca, intradevar, mai este de batut o cale lunga si spinoasa prin haosul logistic si afectiv al Romaniei contemporane. PS: Nota 10 pentru deliciosul exercitiu intelectual manifestat prin cele doua exemple, am citit cartea de unde sunt luate (cunoscatorii stiu despre ce e vorba) si iti impartasesc pe deplin angoasele cu privire la autor. Hai pa. |
Uuu, ce conspirativ suna. Poate vreti sa ne spuneti si noua despre ce carte vorbiti, sau vreti sa ramineti asa, sa vorbiti intre voi, ca sectantii... :P
|
Originally Posted by Alice_Fluture:
|
:roll: Vrei sa zici ca e vorba de manuscrisul pe limba lui Coco? :roll:
|
...de pe vremea mardeiasilor
Corelare de corelatii:
-Zi bre Ioane cum stam? - Fara raspuns la aceste probleme. dezvoltarea noii cinematografii romanesti nu va putea fi nici simpla, nici rapida. Romania primeste cu bratele deschise Romania, dar nu cu inima deschisa. Imediat dupa revolutia din decembrie 1989, Fellini le-a scris cineastilor romani o scrisoare. Mesajul marelui regizor italian era urmatorul: A sosit momentul sa va intoarceti la Neorealism. Era un moment de euforie, si nu de analiza lucida, deci nimeni nu a inteles adevarata valoare a cuvintelor lui Federico Fellini. Si cum profetia este în cele mai multe cazuri cauza principala a evenimentelor prezise si cum e dur sa fii dur sper ca se va ivi cineva care e pregatit sa-si asume istoria comunitatii culturale din care face parte, si nu in nuanta ci numai pentru ca aici nu e caz de defilare Aceasta e toata povestea... De ce? Nu am idee, si nici nu sunt sigur ca vreau sa-mi fac una! Poate ca tocmai raspunsul la intrebarea asta ar putea da filme bune. Dar un raspuns simtit si urmat, nu cautat cu instrumente geografico-politico-educationale . |
Deocamdata este in formare. am vazut cateva filme noi si mi sau parut destul de bune
|
Asha de plictis
mEDIA pRO A SEMNAT IERI CONTRACTUL...
SPIELBERG VINE IN ROMANIA SA REGIZEZE!!! c ziceti d asta? |
Poate ne aduce si 9 neshte ciunga.
|
Originally Posted by crydead:
:lol: :lol: :lol: :lol: Sa vina... ce treaba avem noi... |
in gradina botanica
astia care au multe mesaje pe cinemagia se transforma in personaje SF... mai era unu cu vreo 1500 de mesaje si tot un toiag tinea in mana numai ca nu era ras in cap... chiar avea ceva plete... si ceva barba...
cel mai bine dezactivati codul BB si macar reusiti sa redresati situatia... |
Parerea mea, care este....
Pacat, mare pacat. Cu parere de rau o spun insa cinematografia romaneasca e cel putin la pamant, daca nu la 2 metri sub pamant. Dupa extraordinarele filme ale anilor '80, Mihai Viteazul, Dacii, pana si cele politiste cu Nicolaescu (Revansa, Ultimul cartus).... toate atrageau publicul si efectiv te tineau cu sufletul la gura. Acum, unde suntem? Ce se intampla cu cinematografia romaneasca?.. Simplu..... Toti actorii importanti au "emigrat", profesand in alte parti ale lumii- cel mai recent exemplu ar fi Maia Morgenstein(The last temptation of christ), si noi am ajuns sa "vindem" frumusetile autohtone pt. cateva sute de dolari amarati unor mari case hollywoodiene. Mare pacat, domnilor!..... Aceasta era singura industrie care ne putea prupulsa cat de cat, facandu-i tarisoarei un pic de reclama...... Iar daca unii nu sunt de acord cu mine, am si eu o intrebare pt dansii. Unde au fost premiate ultimele filme romanesti in strainatate? La Oscar?... La Cannes? .... La orice alt festival mondial de film care cat de cat se respecta?..... Nu cred.....
|
ingerash negru, da dintre titlurile mentionate de tine, ca mari filme (dacii, revansa si alte rebuturi), ce premii au luat ma rog? nu spun ca cinematografia actuala e grozava, da fata de cea ceausista nici nu se compara.
|
din senzatia de bine vine foarte mult :)
ce nu inteleg din pacate majoritatea creatorilor de film din romania este ca dupa 89 oamenii chiar se asteptau sa o duca mai bine adica ca afara dar nimeni nu le-a explicat ce inseamna defapt sa rupi un sistem centralizat total. Lumea trebuie sa evolueze in romania mai intai spiritual pentru ca din interior porneste totul. La romani mizeria cred ca e in creier in primul rand si nu ajuta nimanui sa lovesti cu filme pline de rahat in astfel de creiere. Oamenii pot incepe sa aiba momente de bucurie iar cinematograful poate fi foarte usor o unealta in acest sens. Dar cum se fac cele mai multe filme in romania se fac la CNC putem considera aceasta institutie monopol. ganditi-va de cine e condusa aceasta institutie, intrebati-va de ce nu exista un site care sa fie cartea deschisa a activitatii lor, sa aflii si tu exact cine e in spatele acestui nume, sa poti sa iei informatii si sa poti aplica online pt finantare. Dar ce finantare... ?! Las ca aleg scenariile tot ei acolo pe sestache.
depinde numai de generatia asta tanara sa se motiveze si sa rupa blocada la care filmul e cel ce are de pierdut si o data cu el publicul. si mai ganditi-va la inca-un lucru... dincolo ii zic showbiz... tara asta are nevoie de oameni care sa poata privi departe si nu de cinefili vexati ce vad numai ce pot vedea cu ochii pana unde pot vedea cu ei... este un cerc vicios pentru ca nu trebuie sa neglijati nici scoala de film din romania in care ar trebui pusa in acest moment toata energia si dorinta de a imbunatatii si acolo sistemul de invatamant care destul de antic si binenteles ca ar trebui controlata mult mai atent activitatea acestei scoli pentru ca nu stiu daca credeti sau nu dar acolo lucrurile ar putea sta de 10 ori mai bine. in romania pe termen scurt vor reusi cei ce vor incerca pe propriile puteri si se vor rupe de acest sistem pentru ca-i putrezit pana la radacina. fiti inventivi, fiti creatori, gasiti-va bani singuri pentru filme si aduceti oamenii in sala la niste filme care sa te incarce pozitiv pentru mizeria ce este afara... |
Draga EgoN(Vanatorii de fantome?!), daca mai tin bine minte, Dacii cred ca a fost nominalizat la Oscar..... Sincer, nu prea stiu, dar a fost vreun film din Ungaria nominalizat vreodata "macar" la Cannes? Si totusi, ei scot filme pe banda rulanta (economia lor e mai buna ca a noastra, ce-i drept..).
Si pls nu te supara pe mine, dar filmele romanesti nu sunt rebuturi. Daca noi nu le vedem si spunem ce spunem despre ele, atuci cine naiba va zice ca-s reusite?.. NOBODY. Nu vreau sa ridic in slavi industria cinematografica romaneasca (nu e nici pe departe asa de roz situatia), dar nici nu vreau s-o subminez. Pune-te, te rog, in pielea unui regizor roman. Ce film ai face tu(si de scurt metraj) cu un buget de vreo 5000 de dolari?.... Probabil tu si cei care s-au chinuit sa-l realizeze vor zice ca-i bun, dar romanul de rand(Gheo), va zice ca-i nasol si va prefera sa mai vada o data Matrix(care, sincer vorbind, mai ales ultima parte a fost o MARE dezamagire, parerea mea, care este...). Sincer, cred ca e problema de bani sau alte probleme de astea, dar si de mentalitate.....(nu te gandi ca la o jignire la adresa ta, ca nu asta am intentionat; in fond, gusturile nu se discuta) EgoN ce-i al Cezarului e al Cezarului(adica al tau) => ai mare dreptate si tu, dar stii tu replica celebra a romanului plictisit de viata:"Asta este..."(cinematografia romaneasca). Si praea mea, ar trebui sa ne obisnuim cu ea, chiar daca nu ne convine (da data asta, adevarul chiar ne doare...) ____________________________________ "In viata exista 2 sentimente adverse: iubirea si frica. Alege unul si traieste-ti viata " (Axl Rose) - valabil si pt. filmul romanesc |
precizari pt. dark angel :
1. eu cand am spus rebuturi m-am referit la "marile" filme mentionate de tine din opera "marelui" regizor Sergiu Nicolaescu/ :evil: 2. nici un film romanesc nu a fost nominalizat la Oscaruri, NICIODATA, inteles-ai? iar singurul premiu notabil obtinut e premiul de regie la Cannes pt. Padurea Spanzuratilor (Liviu Ciulei) + prezente onorabile a lui Lucian Pintilie, Mircea Daneliuc... eu nu-s deloc sceptic in privinta viitorului cinematografiei romanesti (Nae Caranfil, Cristi Puiu, Radu Muntean, Cristian Mungiu, Cristi Nemescu - nu spun ca-s mari, dar fata de sergiulica e altceva, si oricum mai bine). |
Quote:
Eu nu stiu mai mult de zece filme bune facute dupa revolutie: alea 4 ale lui Caranfil, "Marfa si banii" (sa zicem), "Undeva in Est", "Occident" (oarecum) si cam atat. Sa analizam perioada ceausista. Se faceau multe filme, destule rebuturi printre ele, filme de propaganda, ideologice etc. Aici intervine insa alta chestie si anume faptul ca arta nu are nimic de-a face cu politica. Cand te uiti la un film trebuie sa-i accepti punctul de plecare. Un film complet fals din punct de vedere al istoriei poate sa fie o capodopera, exemplul concludent fiind "Sa mori ranit din dragoste de patrie", filmul lui Mircea Veroiu care prezinta toate cliseele comuniste: descompunerea societatii burgheze, tanarul idealist care actioneaza in ilegalitate, comisarul diabolic care-l urmareste etc. Si un citat din "Portretul lui Dorian Gray" al lui Wilde (inlocuiti "carte" cu "film"): There is no such thing as a moral or an immoral book. Books are well written, or badly written. That is all. Cartea o puteti gasi pe net la : http://www.bibliomania.com/0/0/57/103/frameset.html Cititi cu atentie prefata. :wink: |
Coco asta s-a volatilizat sau e doar ocupat cu campania oualor de Pasti? Then again, poate se ascunde pe cinemagia dupa vreo clona, ca tot se poarta :evil:
|
Re: din senzatia de bine vine foarte mult :)
Salut 12someonsuper35!
Ingaduieste-mi sa subscriu judecatii tale. De la un kapat la altul. E de fapt un inceput de Viziune si de Proiekt. De aici ar trebui sa incepem. Sa traiesti, omule! Mi-ai facut o mare bucurie. Cu toata pretuirea, 8)
Originally Posted by 12someonsuper35:
|
Care aveti un Pagini Aurii de Bucuresti la indemina sa-mi ziceti si mie cite case de productie apar acolo? ca din cite am vazut eu fiecare regizor care are in pregatire un film din cele anuntate pentru 2004 are o casutza de productie, ca altfel nu poate sa primeasca sponsorizari mai mici sau mai mari.
|
Originally Posted by bogie:
|
de ce in filmele romanesti apare doar saracia?
ne tot place sa ne plangem de mila ... si chiar azi am auzit niste batranele ca era mai bine pe vremea lui ceasca.romanii au ramas traumatizatii si se pare ca nu-si mai pot reveni.ei au facut ca suferinta celor de la revolutie sa devina ceva banal,obisnuit, ceva de care ne plictisim.
|
link
http://www.uemforums.com/2pop/ubbthr...psed &sb=5&o=
asta ca sa fie mai clar unde ne aflam cu filmul romanesc |
Re: de ce in filmele romanesti apare doar saracia?
Originally Posted by pitu:
Te asteptai la altceva din partea romanilor? De la un popor de oameni infrinti si calcati in picioare? |
Re: de ce in filmele romanesti apare doar saracia?
Originally Posted by dan-marius:
Eu ma astept la mai mult |
Re: de ce in filmele romanesti apare doar saracia?
Originally Posted by Jay:
Si eu, dar nu de la inceput. Poate peste citeva generatii... poate. Atunci cind vor gasi puterea sa se ridice din nou in picioare, sa se scuture de praf si sa isi regaseasca demnitatea pierduta. |
Re: de ce in filmele romanesti apare doar saracia?
Originally Posted by dan-marius:
Nu cred ca trebuie sa vorbim despre demnitatea pierduta. Unde am pierdut-o?? Ci despre shimbarea generatiilor, implicit a mentalitatii. Infranti?? Hm... Poate, dar nu cred ca e cuvantul potrivit. |
Ultimul film al lui Mircea Muresan in SUA
Cu sprijinul consulului general al Romaniei la Los Angeles, Claudiu Lucaci, a fost organizata in SUA prima vizionare cu public a peliculei "Azucena, ingerul de abanos", a regizorului Mircea Muresan. Filmul, o productie 2004 a Artfilm Prod Bucuresti, abordeaza o tematica de mare actualitate, respectiv migratia vesnica a popoarelor si prezinta totodata o stranie poveste de iubire. Evenimentul cultural a fost precedat de vernisajul expozitiei de pictura semnata de artista Rodica Postolache si s-a desfsaurat la Institutul Italian de Cultura din Los Angeles. Implicarea Consulatului din Los Angeles in organizarea lansarii acestui film face parte dintr-o actiune mai ampla initiata de consulul Claudiu Lucaci care vizeaza promovarea cinematografiei romanesti peste hotare.
In prezenta unui numeros public, regizorul si scenaristul Mircea Muresan a prezentat noua sa creatie care va rula in cinematografele romanesti incepand din octombrie. Pelicula a fost bine primita de catre spectatori, in majoritate membri ai comunitatii romanesti care traiesc in Los Angeles. La lansare au mai participat actori, regizori, producatori si reprezentanti ai industriei filmului de la Hollywood. Filmul ii are in distributie pe actorii Olimpia Olari, Alin Panc, Nicoleta Luciu, Serban Ionescu, Cesonia Postelnicu, Diana Munteanu, Florian Ghimpu, Alex Bindea si Val Teodosiu. Regizorul, originar din Sibiu, s-a afirmat in cinematografie cu productia "Rascoala", ecranizare dupa romanul omonim al lui Liviu Rebreanu. Filmul a fost admis in sectiunea oficiala a Festivalului International de la Cannes si a primit premiul "Opera Prima" intr-o competitie dura, alaturi de mari regizori ai lumii. Fiind atras de marea literatura, Muresan ecranizeaza si alte romane valoroase precum "Baltagul" de Mihail Sadoveanu, (intr-o coproductie cu Italia), "Blestemul Pamantului" si "Blestemul Iubirii" dupa romanul "Ion" al lui Liviu Rebreanu. Mai inscrie in palmaresul sau colaborari la diverse filme "Bariera", "Portile Albastre ale Orasului", "Asediul", "Maria si Marea" si popularul serial de televiziune "Toate Panzele Sus". Din bogata sa filmografie mai remarcam coregia la serialul TV "Lumini si Umbre" si la "Horea", epopeea rascoalei ardelenilor la 1784. Dorind sa-si demonstreze si simtul umorului in comedii, mai ales dupa 1990, cand a inceput sa gandeasca mai "comercial", regizorul roman a realizat productiile "Miss Litoral", "A Doua Cadere a Constantinopolului" - record absolut de spectatori in acea perioada - si "Sexi Harem Ada Kaleh". Filmele lui Muresan au participat la marile festivaluri ale lumii, de la Cairo la New Delhi, de la Salonic la Venetia, castigand recunoastere internationala. |
eshti cumva fiul lui?
mureshan s-a lansat intr-adevar cu un film demn de a ramane in filele de aur ale istoriei cinematografului romanesc( :D ) intre timp a devenit un mosh ba***nos shi puternic lab**iu(a se verdea toate exemplele date de tine ulterior, care culmineaza cu mega-penibilul sexi harem bla-bla), la fel ca toate pitzele shi blaierii care colcaie in cinema-ul autohton. distributzia "rasunatoare"(tzatzele lu' vaca aia cred k joaca cel mai bine--spre deliciul echipei de filmare care a ieshit pe eseu o luna de zile--)nu face decat sa completeze inca o rushine realizata in urma cashtigarii unui concurs cnc(cel de anu' trecut) despre catre se stiu deja suficiente lucruri(de rau). "producatori din hollywood"--my ass... p.s. tzinand cont k pe un alt topic mi-a raspuns bendeac, ma-ntreb ce-ar fi sa-mi raspunda d-nul mureshan.... |
Originally Posted by zizi:
Asa chestii cinetice care are practic veatza lor interioara si sfideaza 2deul ecranului nu s-a mai vazut de la doua cadere a tztzelor peste constantinopol. Nu degeaba i se spune cinematografului arta de mana a saptea. ---------------------------------- Viitorul suna ocupat. |
Originally Posted by zizi:
Nope... de ce, semanam sau ceva de genul asta? |
Din Romania Libera:
La Arad se incheie, in zilele de 17 si 18 iulie, filmarile la un lungmetraj austriac ai carui eroi sunt romani. "Crash Test Dummies" este povestea unui cuplu de tineri romani care a esuat la Viena fara nici un ban. Baiatul o ia intr-o directie, fata intr-alta. Isi fac cunostinte noi, apoi se reintalnesc. Este un film despre coincidente fericite si accidente controlate in care, iata, o prima coincidenta este ca vorbeste despre doi romani. Autorul sau, regizorul Jšrg Kalt, este debutant in lungmetraj. El a scris scenariul impreuna cu Antonin Svoboda. Cei doi protagonisti sunt Maria Popistasu si Bogdan Dumitrache. In film va juca si un al treilea roman, actrita Adriana Trandafir. Filmul este produs de Amour Fou Filmproduktion din Viena, iar zilele de filmare de la Arad sunt produse de Mobra Films, firma infiintata nu de mult de Cristian Mungiu, Hanno Hšffer si Oleg Mutu. Pe Bogdan Dumitrache romanii l-au putut vedea recent in scurtmetrajul "Trafic" de Catalin Mitulescu, posesorul Palme d'Or-ului de la Cannes. De altfel, in prima zi in care a venit pe Croazeta, Bogdan Dumitrache era atat de coplesit de harmalaia si nebunia festivalului, incat tot spunea: "Ma duc acasa, la Viena". |
am ajuns sa discutam despre mircea mureshan... jeez :sick:
'rascoala' - si-n rest, la revedere! |
Am si eu o intrebare, se poate? De ce nu s-a dat la TIFF pozitia lotus a lui Carmazan? Sau milionarii lui Saizescu? Ca nu erau facute? Sau ca erau penale? Si, daca nu erau gata, de ce erau anuntate in programul festivalului? Si, daca erau gata si low quality, de ce le-au bagat organizatorii TIFF in program? Ca sa avem film romanesc at all cost? Multumesc. Pot sa ma asez acum?
|
putzin din fiecare: a lu carmi' nu e terminat + e penal(vreo surpriza?), a lu' saizescu se judek la sunet pt k marele prod&sunetist, orashanu, a bagat impushcaturi din filmele lu' sergiu(da' orashanu vroia sa-l bage-n tiff)+ se zvoneshte k e subtzire-rau, restu' sunt proaste shi neterminate....iar, da, shi eu festival de-ash avea, filme romaneshti ash baga....
acum ieshi afara shi mai vii tu la ore, cu parintzii de mana. |
Este ceva scurt metraje romanesti noi la Anonimul? Este scari si blocuri? Sau o sa le vedem tot pe alea de la TIFF?
|
Originally Posted by zizi:
stilul nostru romanesc de a critica... daca lotus nu e terminat de ce crezi ca e penal? ca de vazut iti spun sigur ca nu l-ai vazut ca nu aveai cum... hehehe ce-mi plac mie chestiile astea io stiu ca zizi asa va invatza la scoala da e cam penal sa critici fara sa vezi ca sa-i ajungem pe altii din urma trebuie sa avem si critici competenti nu numai actori, regizori etc |
ma scuzatzi, domnu' carmazan....
|
Originally Posted by zizi:
ai o impresie foarte buna despre tine atita vreme cit crezi ca ti-ar raspunde Carmazan... problema sta in felul urmator: critici un film pe care nu l-ai vazut. unii dintre tinerii despre care vorbiti voi si de realizarile carora va bucurati cred ca trebuie sa se simta descurajati cu asa (sa nu-i spunem critic - e prea mult) "public". si sa te uimesc putin - trecem la capitolul "stiati ca?" :huh: multe din posturile principale din echipa de la Lotus au fost ocupate de unii dintre tinerii de care vorbeam mai sus (pe care voi ii laudati prin zona pentru scurt-metrajele premiate). ma refer la montaj, sunet, imagine, scenariu etc mai lasa zvonurile si mergi la cinema ca au scaune moi si sunet stereo si ce vezi tu acasa e departe de ce se vede pe pinza |
Hal (forumist cu nume de masina care s-a crezut odata om), inainte sa-l acuzi pe zizi de rea credinta, hai sa incercam un exercitiu de memorie recenta , nu mai departe de Raport despre starea natiunii. Well acu' vezi de ce indraznim sa intuim ca Lotusul, REGIZAT de acelasi Carmazan, o sa fie pana la urma tot o matreata broastei (indiferent de cat de talentati sunt sunetistii)?
|
Originally Posted by Mala Portugal:
bine mai copilasi, va las sa intuiti (ca asa va sta bine). eu ma retrag si ramin la parerea mea ca filmele trebuie vazute si apoi discutate. va las sa va jucati... si mai e ceva - daca vrem sa avem filme ca afara TREBUIE sa avem si sunet, montaj, imagine de calitate (din secretele meseriei - filmul e facut de o echipa - a trecut perioada in care regizorii erau Dumnezei - scuze asta n-am invatat-o in ATF dar ma tratez) |
Auzi...mai treci pe la noi cand apare Lotusul. Ar fi pacat sa nu jubilezi la exaltarea noastra, dupa ce'l ascultam (sau tre' sa-l si vedem?)
|
soarta cinematografiei romanesti
Vreau sa-mi spun parerea ref. la filmele noastre.
Atata timp cat in Romania se fac doar filme cu injuraturi, prostitutie si derbedei, industria cinematografica va fi falimentara. De toate porcariile, cred ca ne-am saturat, doar le vedem in filmele americane... Unde e romantismul si candoarea din Declaratie de dragoste, din seria Liceenii?Unde e setea de istorie din Mihai Viteazul sau Dacii?Sa speram ca nu s-au pierdut in neant! |
Re: soarta cinematografiei romanesti
Originally Posted by Rosanita:
Dar setea de cunoastere din Racheta Alba, lupta pt. adevar din Pistruiatul, universul magic din Fram, ursul polar unde s-au dus? |
Re: soarta cinematografiei romanesti
Originally Posted by EgoN:
Setea de cunoastere s-a dus in motorole, saniute si rachete in cinci trepte (bere, coneac, lichior de pizde), lupta pentru adevar in 'Point Zero' iar ursul polar din Fram s-a escamotat intr-un spot coborit din Eyes Wide Shot - Ursus. Continuu lista cu alte intrebari: unde s-a dus zapada din poezia lui Villon si cine-a pus cacat pe clanta? |
Salut!
Vad ca vacanta e foarte mare, anul asta!
Trec peste "romantismul" de ultima ora si intreb: Ce stiti despre regizorul Bogdan Dumitrescu? Autor, printre altele, al filmelor "Unde la soare e frig" (1991), "Thalassa, Thalassa" (1994)? Ma intereseaza cel de-al doilea. Vreo idee? Multumesc! |
Re: Salut!
Uite un coleg de oras! Frate, vorbim pe mp ca nu am kef sa mai dau informatii in public.
|
Re: soarta cinematografiei romanesti
Originally Posted by Rosanita:
dar fetito, tu cu ce vrei sa faci filme. nu cu din astea, care arata cat de cat realitatea, sau mai bine sa ne orientam la ceva genu' i, robot in romania? hehe, mi-ar place sa vad o pelicula sf facuta de noi. sau poate ca vrei o poveste gen "rambo" sau asa? interesanta si aia nu, si oricum mai bine decat avem noi, nu? sau hai sa-l mai intrebam o data pe sergiu nicolaescu daca nu vreau si el sa faca un film de genu LotR cu traian si decebal... cred ca i-ar prinde bine. hai sa intram din nou in realism copii. avem filme proaste, dar printre toate astea, mai sunt si bune, sau macar care pot fi apreciate, gen thalassa thalassa, sau italiencele. daca nu le-am carcota si pe astea, asa ca "cica am auzit ca..." si tot asa, atunci s-ar putea sa ne bucuram in viitor de filme bune. |
Saptamana asta, pe Realitatea , la Proiect Romania invitaul e Cristi Puiu& e teribil de simpatic. So...in fiecare zi, pe la 19.45 , 21.45, 23.45
|
o singura intrebare ar lamuri niste chestii privind filmul ro actual:
la ce va asteptati? n.b. intrebarea nu este pusa in scop ostentativ (si nici nu a se interpreta asa), sau ca critica la adresa filmului romanesc/ potentialului filmului romanesc ---''viziuni'' vs asteptari realistice si inca ceva... raspunsul ''ma astept la filme bune'' mhh... nu cred ca are potential constructiv, ca sa-i zic asa :hmm: |
All times are GMT +2. The time now is 08:44. |
Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.