![]() |
Publicitate TV
Cum vi se pare spotul pt Rompetrol facut de D'Arcy?
|
nu stiu daca am vazut clipul publicitar respectiv...acum nu-l am in minte...dar profit de ocazie si amintesc doua reclame care mie imi plac foarte mult si pe care chiar stau sa le vad: cea de la Dorna si cea de la promovarea citirii cuvintelor care sunt scrise pe ambalajele produselor(cea cu cumparatorii legati la ochi)...ambele mi se par extrem de bine realizate....nu ma asteptam ca la Dorna sa se poata face o astfel de reclama...nu era genul de produs care sa intre in categoria reclamelor inteligente...
|
SI DACA MA SARUTA???? :o
|
Re: Publicitate TV
Originally Posted by crydead:
Misto, chiar misto, dar intrat pe blat la Ad'Or, nu? |
Da, am citit si eu in M&A ca clipul ar fi intrat pe tv dupa termenul limita.
|
Spotul la rompetrol l-am vazut si eu. Geniala mi s-a parut alegerea masinii
|
Oare nu ar fi fost mai mistho spotul daca soferul se uita la un angajat al benzinarei care ii facea plinul, dar lui i se parea ca respectivul se ... in rezervor? :roll:
.................................................. ...... Viitorul suna ocupat. |
Ba da, da' cu mascari. Si oamenilor, ce, le plac ambiguitatile? Ia aminteste-ti la promo-ul ala pentru "vara Ispitelor", cind ala agita sticla cu suc, si noua ni se parea ca se masturba.
|
Poate tie. Mie mi se parea ca face dragoste singur.
====================== Viitorul suna ocupat. |
Aha. La asta nu m-am gindit. Deci daca agiti o sticla in mina inseamna ca faci dragoste singur?
|
Evident reclama este foarte misto.
Dar nu cumva sare calu' la adresa concurentei ? Sa spui ca numai produsele tale sunt bune iar ale concurentei sunt PisBenzen ? Oare nu acelasi lucru au fost si ale tale pana sa-ti upgradezi instalatiile ? O reclama foarte misto desi inutila cred - cati folosesc produsul la care face reclama ? - este cea cu rechinul. Amandoi interpretii sunt superbi iar handicapatu care se misca cu viteza luminii stinse face toti banii. |
Originally Posted by Ambra Blu:
eventual te "stropesti" singur! :o :D |
Reclama e cam... hmm... asa, de genu' CITESTE CU ATENTIE PROSPECTUL, atata ca ii zice AI GRIJA CE PUI IN REZERVOR. Eu n-am inteles de ce trebuia sa scuture pompa ( :o :lol: :roll: ) si de ce nu trebuia sa plateasca.
Asa, in loc de "good-bye": CHIHUAHUA!!! |
Originally Posted by blitz43:
Respectivele reclame au fost copiate cadru cu cadru dupa varianta dintr-o tara est-europeana. |
Originally Posted by MinRep:
---------------------------- Viitorul suna ocupat. |
Originally Posted by ricutza:
Ar fi fost mai bine (optimist, viatza noua, bla, bla) daca se termina cu imaginea cu bebelushul? Si inca o intrebare: respectivul spot nu pare la apa in general? Esti cea ce bei si eu beau Bucovina plata, care e problema? Despre spotul LOWE, cu cumparatorii... de ce sunt absolut totzi legatzi la ochi, chiar nimeni nu citeshte etichetele? Acest spot il inlocuieshte pe cel al lui Ogilvy in care se ti se recomanda sa citeshti prospectul la roshii si pepeni!!! ------------------------------ Viitorul suna ocupat. |
Originally Posted by victor:
Dap, o reclama mishto, iata, inca o data, ca umorul prinde. Te intrebi cati folosesc produsul, dar ai vazut autobuzele pe care scrie "Gropi? Service auto pagina..."? Oare cineva care tocmai a dat cu mashina in groapa tine minte ca atunci cand va ajunge la serviciu sau acasa sa se intereseze (pe net?, la informatzii telefoane?, suna un prieten?)de unde sa cumpere Paginii Aurii, sa mearga sa o cumpere sau sa o comande si sa astepte sa ii fie livrata si, in sfarsit, sa caute in ea service-uri? -------------------------------------- Viitorul suna ocupat |
Originally Posted by blitz43:
te stropesti singur pe burta ca sa eviti sarcina, inteleg acuma. |
Beeeeeeton! :wink:
|
Ce ziceti de reclama la Smecta?
|
Ghioraitul de mate este genial. Lipseste un scurt plan detaliu cu slipul fetei care se umfla misterios pe poponeata. O reclama pentru suboamenii din lumea a treia.
|
pentru cacaciosi... ?:roll:
|
Egzakt. Iar cum in lumea a treia mancarea e rara si cacastoarea de asemenea, rezulta ca spotul e aspirational!
|
multe reclame idioate am mai vazut pe posturile noastre din 90 pana acum. Va incumetati la o recapitulare?
1. Ramira utilaj greu - cu niste fete care faceau striptiz pe un imens strung carusel 2. vam prins vrajitoarelor calculatoare Felix cu imaginea lui calin ghibu 3. titan ais / alta viata... |
- kreskova
- zapp-online (cea cu pustiul tupeist) - frutti-fresh (cea cu dopul) - cele pentru J'Infotour, cu Octavian Ursulescu (astea parca sunt facute in preistoria publicitatii, intr-o garsoniera din Rahova) |
Reclama la Kreskova nu shtiu daca a crescut vanzarile, dar a sigur a facut cunoscut brandul, lucru care ar trebui sa fie suficient pentru o prima etapa a comunicarii.
Acelasi lucru si Zapp on line, intr-un stil enervant si la prima mana s-a reushit sa se explice ce inseamna acest serviciu. Reclama frutti-fresh (cea cu dopul)... Eu am inteles ca respectivul suc e foarte prost, atat de prost incat fatuca aferenta trebuie lovita in cap pentru ca sa potzi sa-i dai sa bea pishu din ala. Insa, in ciuda acestei reclame stupide, respectivele bauturele se vand foarte bine la tzara si in urbanul mic si mijlociu. Pentru ca sunt proaste, dar ieftine. Si apropo de produse proaste, dar ieftine, exista o reclama la berea Noroc cu sloganul Cea mai buna bere pupulara. Eu n-am inteles de ce nu i-au spus cea mai buna bere proasta! --------------------------------- Viitorul suna ocupat. |
Vorbeam si noi despre estetica genului si nu despre utilitate ca asa si trabanutu e bun ca te transporta de aici la Craiova ca sa-ti umpli portbagajul cu praz dar totusi e un stift pe langa alfa-romeo, nu?
|
O alta reclama sociala care mie mi se pare reusita este "Copiii romi vor sa invete".
|
mda...mi-au placut toate reclamele sociale ce au avut subiectul rromi....adica si cea cu transplantul de inima(parca) mi s-a parut reusita....
|
Originally Posted by Danny:
E bine facuta, o filmare realista, a la documetar, fara cut-uri la 12 frame-uri, cum se practica de obicei in publicitate. Dar oare da cineva, in afara de rromi cu caramida de parai, bani penttru asa ceva? Oricum in spot bunicul sau cine e face un sacrificiu ca sa trimita puradelul la scoala, iar cartonul de final se adreseaza populatziei generale, lucru ushor confuzant. |
Da, astia au marcat banu' de campanie, nu cred ca au dat bani direct pentru cauza.
---------------------- Viitorul suna ocupat. |
Ai dreptate...nu stiu daca o sa sensibilizeze prea multa lume in afara de categoria mentionata de tine.
|
Originally Posted by crydead:
Era vorba despre Uniunea Europeana...si fondurile Phare. P.S. Pentru admin: de ce merge sa stergi un mesaj dupa ce s-a raspuns deja la el? :roll: |
Originally Posted by Danny:
Ca sa para ca vorbesc eu singur! |
Deci nu mai vorbiti de agenturili romanesti. Vorbiti de adevrtising high level. Cum fac eu acum, adica: Publicis Consultants (Paris) a avut clientull Urban Furnishings. Clipul (sub labelul Psycho) featured some directors among which: FF Coppola, D Lynch, Spike Lee, Mike Figgis. Cry, l/ai vazut?
|
Nup.
|
:lol: bah, e mortal clipu' la romu' UNIREA cu muncitorii aia "obositi"! :roll: :wink: :evil:
|
Originally Posted by Ambra Blu:
Vorbim de ceea ce avem la indemana. Advertisingul asa zis high level e de pe alte taramuri si nu ni se adreseaza, deci nu avem ce comenta. El se prezinta asa de high level pentru ca speculeaza o traditie de zeci de ani care la noi lipseste. Ei sun pur si simplu mai harasaiti dar pe piata asta nu inseamna ca ar avea si succes. |
Pana la urma spotul D' Arcy nu a luat nici un premiu la Ad'Or.
http://www.admaker.ro/categories.jsp?artNdx=2346 |
Un topic interesant. As vrea sa ma primitzi si pe mine in discutzie. Ma intereseaza sa shtiu daca reclamele premiate se dovedesc a fi un succes si din punct de vedere al creshterii vanzarilor. Voi ce parere avetzi?
|
pai eu cred ca sunt cam doua tipuri de reclame: cele care aduc premii si cele care aduc cumparatori....in genereal reclamele care fac parte din a doua categorie, se adreseaza unui segement foarte larg de populatie motiv pentru care nu pot avea prea multe subtilitati...
|
Ricutza...nici o reclama nu se poate adresa unui segment foarte larg de populatie. Fiecare are un public tinta care ce-i drept poate fi mai mult sau mai putin numeros...educat...
|
O spot difuzat la televiziunea nationala se presupune ca se adreseaza populatiei generale, 18+.
|
de ce 18+ ? Ce, nu exista reclame la bombonele si ci-co?
|
Originally Posted by giulkiuz:
Nu zau...in cazul asta...inseamna ca reclamele la tampoane ti se adreseaza si tie...asta chiar daca ma indoiesc ca indeplinesti ultima conditie data de tine (care apropo...e falsa). |
Televiziunea nationala se adreseaza populatiei generale. De aceea, e logic ca sa difuzezi la tvr reclame pentru acest target, gen detergentzi sau vopsele, produse pe care le cumpara cam toata lumea. Daca difuzezi reclame care ating un segment restrans, copii care nu cumpara in mod direct, ci ii bat la cap pe parintzi, nu reuseshti decat sa arunci bani pe geam, locul acestor spoturi fiind pe cartoon network, fox kids, etc. Nici tampoanele nu merita promovate pe televiziunea nationala pentru ca tanticile de la tzara folosesc inca vata. Deci e mai potrivit un alt post care merge bine pe urban si prost pe rural, ceva gen Prima. Daca vrei sa-i vinzi tampoane lui Giulkiuz, cel mai cost-eficient e sa-i trimitzi un emailing. Cum Ghiulkiuz nu shie prea multe despre tampoane, trebuie sa-i dai multa informatzie. Daca partea informativa si cea emotional-creativa vor fi suficient de bine balansate, poate ca Giulkiuz o sa ia pentru femeia lui, in loc de un buchet de flori, nishe tampoane.
|
Televiziunea nationala nu ar trebui sa difuzeze de loc publicitate, ca doar ne ia bani pe abonamente, (fie ca suntem sau nu de acord) spre deosebire de posturile TV private, care traiesc din publicitate. Cat despre target, nu s-a inventat inca produsul care sa se adreseze "populatiei generale". Detergentii, de ex., nu-l intereseaza pe Fane de la scularie si nici vopselele pe baietzashul de cartier. Din acest motiv se fac studiile de audienta.
|
Originally Posted by giulkiuz:
Nici macar detergentii nu se adreseaza "populatiei generale". De fapt...un exemplu mai prost nici ca puteai alege. Target-ul pentru acest produs este...sa zicem...femeile intre 30-50 ani. De asta nu prea ai sa vezi fotomodele spaland rufe..ci un star de telenovela...sau un "spargator de inimi" precum Stefan Banica Jr...sau eventual o vecina buna la toate care iti recomanda produsul. Cum n-ai sa vezi deasemenea reclame de acest gen inaintea meciurilor de fotbal. Ca sa fiu mai clar...nu exista target=populatie generala..pt. simplul fapt ca publicul tinta reprezinta un grup de persoane mult mai omogen, mai bine determinat, cu aprox. aceleasi nevoi, aspiratii... Exemplul meu cu tampoanele era tocmai pentru ati demonstra ca nu exista un asemenea target de care spuneai tu. Se pare ca am fost prea subtil. |
Originally Posted by theo:
Mdahh...asta cam asa e. Si mie mi se pare a fi o concurenta neloiala din acest punct de vedere...dar... Ca sa revin la reclame reusite...mi-a placut mult reclama la ZF care de altfel a si castigat premiul Ad'Or la sectiunea mass-media. Nu inteleg insa de ce nu a fost difuzata mai des. Am vazut-o doar de cateva ori la TV. |
Prea violenta? :lol: instiga? :o
|
All times are GMT +2. The time now is 21:10. |
Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.