Cinemagia Forum

Cinemagia Forum (https://www.cinemagia.ro/forum/index.php)
-   Cafenea (https://www.cinemagia.ro/forum/forumdisplay.php?f=233)
-   -   Publicitate TV (https://www.cinemagia.ro/forum/showthread.php?t=82562)

crydead 31 May 2003 22:19

Publicitate TV
 
Cum vi se pare spotul pt Rompetrol facut de D'Arcy?

ricutza 01 Jun 2003 00:18

nu stiu daca am vazut clipul publicitar respectiv...acum nu-l am in minte...dar profit de ocazie si amintesc doua reclame care mie imi plac foarte mult si pe care chiar stau sa le vad: cea de la Dorna si cea de la promovarea citirii cuvintelor care sunt scrise pe ambalajele produselor(cea cu cumparatorii legati la ochi)...ambele mi se par extrem de bine realizate....nu ma asteptam ca la Dorna sa se poata face o astfel de reclama...nu era genul de produs care sa intre in categoria reclamelor inteligente...

blitz43 01 Jun 2003 01:07

SI DACA MA SARUTA???? :o

Ambra Blu 01 Jun 2003 10:23

Re: Publicitate TV
 
Originally Posted by crydead:

Cum vi se pare spotul pt Rompetrol facut de D'Arcy?


Misto, chiar misto, dar intrat pe blat la Ad'Or, nu?

crydead 01 Jun 2003 20:50

Da, am citit si eu in M&A ca clipul ar fi intrat pe tv dupa termenul limita.

toni 02 Jun 2003 08:17

Spotul la rompetrol l-am vazut si eu. Geniala mi s-a parut alegerea masinii

crydead 02 Jun 2003 14:07

Oare nu ar fi fost mai mistho spotul daca soferul se uita la un angajat al benzinarei care ii facea plinul, dar lui i se parea ca respectivul se ... in rezervor? :roll:


.................................................. ......
Viitorul suna ocupat.

Ambra Blu 02 Jun 2003 14:30

Ba da, da' cu mascari. Si oamenilor, ce, le plac ambiguitatile? Ia aminteste-ti la promo-ul ala pentru "vara Ispitelor", cind ala agita sticla cu suc, si noua ni se parea ca se masturba.

crydead 02 Jun 2003 14:33

Poate tie. Mie mi se parea ca face dragoste singur.


======================
Viitorul suna ocupat.

Ambra Blu 02 Jun 2003 14:43

Aha. La asta nu m-am gindit. Deci daca agiti o sticla in mina inseamna ca faci dragoste singur?

victor 02 Jun 2003 15:35

Evident reclama este foarte misto.

Dar nu cumva sare calu' la adresa concurentei ? Sa spui ca numai produsele tale sunt bune iar ale concurentei sunt PisBenzen ? Oare nu acelasi lucru au fost si ale tale pana sa-ti upgradezi instalatiile ?

O reclama foarte misto desi inutila cred - cati folosesc produsul la care face reclama ? - este cea cu rechinul. Amandoi interpretii sunt superbi iar handicapatu care se misca cu viteza luminii stinse face toti banii.

blitz43 02 Jun 2003 15:37

Originally Posted by Ambra Blu:

Aha. La asta nu m-am gindit. Deci daca agiti o sticla in mina inseamna ca faci dragoste singur?


eventual te "stropesti" singur! :o :D

MinRep 02 Jun 2003 15:57

Reclama e cam... hmm... asa, de genu' CITESTE CU ATENTIE PROSPECTUL, atata ca ii zice AI GRIJA CE PUI IN REZERVOR. Eu n-am inteles de ce trebuia sa scuture pompa ( :o :lol: :roll: ) si de ce nu trebuia sa plateasca.

Asa, in loc de "good-bye": CHIHUAHUA!!!

crydead 12 Jun 2003 21:32

Originally Posted by blitz43:

SI DACA MA SARUTA???? :o


Respectivele reclame au fost copiate cadru cu cadru dupa varianta dintr-o tara est-europeana.

crydead 12 Jun 2003 21:34

Originally Posted by MinRep:

Eu n-am inteles de ce trebuia sa scuture pompa ( :o :lol: :roll: ) si de ce nu trebuia sa plateasca.

O scutura ca sa para ca face pishu in rezervor (vezi si ploaia torentziala). Iar de platit... clipul are 20", deci nu mai aveau timp si de chestii logice.


----------------------------
Viitorul suna ocupat.

crydead 12 Jun 2003 21:41

Originally Posted by ricutza:

amintesc doua reclame care mie imi plac foarte mult si pe care chiar stau sa le vad: cea de la Dorna si cea de la promovarea citirii cuvintelor care sunt scrise pe ambalajele produselor(cea cu cumparatorii legati la ochi)...ambele mi se par extrem de bine realizate....nu ma asteptam ca la Dorna sa se poata face o astfel de reclama...nu era genul de produs care sa intre in categoria reclamelor inteligente...

Pai... Dorna e Coca cola. Apropo de superscripturi: spumeg, ma topesc, etc (actiune pe care le poate face si o apa si o persoana), dar cu sunt limpede cum e?
Ar fi fost mai bine (optimist, viatza noua, bla, bla) daca se termina cu imaginea cu bebelushul?
Si inca o intrebare: respectivul spot nu pare la apa in general? Esti cea ce bei si eu beau Bucovina plata, care e problema?
Despre spotul LOWE, cu cumparatorii... de ce sunt absolut totzi legatzi la ochi, chiar nimeni nu citeshte etichetele? Acest spot il inlocuieshte pe cel al lui Ogilvy in care se ti se recomanda sa citeshti prospectul la roshii si pepeni!!!


------------------------------
Viitorul suna ocupat.

crydead 12 Jun 2003 21:46

Originally Posted by victor:

O reclama foarte misto desi inutila cred - cati folosesc produsul la care face reclama ? - este cea cu rechinul. Amandoi interpretii sunt superbi iar handicapatu care se misca cu viteza luminii stinse face toti banii.


Dap, o reclama mishto, iata, inca o data, ca umorul prinde. Te intrebi cati folosesc produsul, dar ai vazut autobuzele pe care scrie "Gropi? Service auto pagina..."? Oare cineva care tocmai a dat cu mashina in groapa tine minte ca atunci cand va ajunge la serviciu sau acasa sa se intereseze (pe net?, la informatzii telefoane?, suna un prieten?)de unde sa cumpere Paginii Aurii, sa mearga sa o cumpere sau sa o comande si sa astepte sa ii fie livrata si, in sfarsit, sa caute in ea service-uri?

--------------------------------------
Viitorul suna ocupat

catallin 13 Jun 2003 11:08

Originally Posted by blitz43:

eventual te "stropesti" singur! :o :D


te stropesti singur pe burta ca sa eviti sarcina, inteleg acuma.

blitz43 13 Jun 2003 11:20

Beeeeeeton! :wink:

theo 13 Jun 2003 12:36

Ce ziceti de reclama la Smecta?

catallin 13 Jun 2003 13:09

Ghioraitul de mate este genial. Lipseste un scurt plan detaliu cu slipul fetei care se umfla misterios pe poponeata. O reclama pentru suboamenii din lumea a treia.

blitz43 13 Jun 2003 13:58

pentru cacaciosi... ?:roll:

catallin 13 Jun 2003 14:21

Egzakt. Iar cum in lumea a treia mancarea e rara si cacastoarea de asemenea, rezulta ca spotul e aspirational!

LeonardPiron 13 Jun 2003 16:04

multe reclame idioate am mai vazut pe posturile noastre din 90 pana acum. Va incumetati la o recapitulare?
1. Ramira utilaj greu - cu niste fete care faceau striptiz pe un imens strung carusel
2. vam prins vrajitoarelor calculatoare Felix cu imaginea lui calin ghibu
3. titan ais / alta viata...

theo 13 Jun 2003 16:20

- kreskova
- zapp-online (cea cu pustiul tupeist)
- frutti-fresh (cea cu dopul)
- cele pentru J'Infotour, cu Octavian Ursulescu (astea parca sunt facute in preistoria publicitatii, intr-o garsoniera din Rahova)

crydead 13 Jun 2003 21:12

Reclama la Kreskova nu shtiu daca a crescut vanzarile, dar a sigur a facut cunoscut brandul, lucru care ar trebui sa fie suficient pentru o prima etapa a comunicarii.
Acelasi lucru si Zapp on line, intr-un stil enervant si la prima mana s-a reushit sa se explice ce inseamna acest serviciu.
Reclama frutti-fresh (cea cu dopul)... Eu am inteles ca respectivul suc e foarte prost, atat de prost incat fatuca aferenta trebuie lovita in cap pentru ca sa potzi sa-i dai sa bea pishu din ala. Insa, in ciuda acestei reclame stupide, respectivele bauturele se vand foarte bine la tzara si in urbanul mic si mijlociu. Pentru ca sunt proaste, dar ieftine.
Si apropo de produse proaste, dar ieftine, exista o reclama la berea Noroc cu sloganul Cea mai buna bere pupulara. Eu n-am inteles de ce nu i-au spus cea mai buna bere proasta!


---------------------------------
Viitorul suna ocupat.

catallin 14 Jun 2003 14:18

Vorbeam si noi despre estetica genului si nu despre utilitate ca asa si trabanutu e bun ca te transporta de aici la Craiova ca sa-ti umpli portbagajul cu praz dar totusi e un stift pe langa alfa-romeo, nu?

Danny 14 Jun 2003 23:25

O alta reclama sociala care mie mi se pare reusita este "Copiii romi vor sa invete".

ricutza 14 Jun 2003 23:34

mda...mi-au placut toate reclamele sociale ce au avut subiectul rromi....adica si cea cu transplantul de inima(parca) mi s-a parut reusita....

crydead 15 Jun 2003 00:54

Originally Posted by Danny:

O alta reclama sociala care mie mi se pare reusita este "Copiii romi vor sa invete".


E bine facuta, o filmare realista, a la documetar, fara cut-uri la 12 frame-uri, cum se practica de obicei in publicitate.
Dar oare da cineva, in afara de rromi cu caramida de parai, bani penttru asa ceva? Oricum in spot bunicul sau cine e face un sacrificiu ca sa trimita puradelul la scoala, iar cartonul de final se adreseaza populatziei generale, lucru ushor confuzant.

crydead 15 Jun 2003 01:19

Da, astia au marcat banu' de campanie, nu cred ca au dat bani direct pentru cauza.


----------------------
Viitorul suna ocupat.

Danny 15 Jun 2003 01:25

Ai dreptate...nu stiu daca o sa sensibilizeze prea multa lume in afara de categoria mentionata de tine.

Danny 15 Jun 2003 01:35

Originally Posted by crydead:

Da, astia au marcat banu' de campanie, nu cred ca au dat bani direct pentru cauza.




Era vorba despre Uniunea Europeana...si fondurile Phare.

P.S. Pentru admin: de ce merge sa stergi un mesaj dupa ce s-a raspuns deja la el? :roll:

crydead 15 Jun 2003 13:59

Originally Posted by Danny:

P.S. Pentru admin: de ce merge sa stergi un mesaj dupa ce s-a raspuns deja la el? :roll:


Ca sa para ca vorbesc eu singur!

Ambra Blu 15 Jun 2003 17:30

Deci nu mai vorbiti de agenturili romanesti. Vorbiti de adevrtising high level. Cum fac eu acum, adica: Publicis Consultants (Paris) a avut clientull Urban Furnishings. Clipul (sub labelul Psycho) featured some directors among which: FF Coppola, D Lynch, Spike Lee, Mike Figgis. Cry, l/ai vazut?

crydead 15 Jun 2003 22:17

Nup.

blitz43 16 Jun 2003 10:41

:lol: bah, e mortal clipu' la romu' UNIREA cu muncitorii aia "obositi"! :roll: :wink: :evil:

catallin 16 Jun 2003 12:32

Originally Posted by Ambra Blu:

Deci nu mai vorbiti de agenturili romanesti. Vorbiti de adevrtising high level....


Vorbim de ceea ce avem la indemana. Advertisingul asa zis high level e de pe alte taramuri si nu ni se adreseaza, deci nu avem ce comenta. El se prezinta asa de high level pentru ca speculeaza o traditie de zeci de ani care la noi lipseste. Ei sun pur si simplu mai harasaiti dar pe piata asta nu inseamna ca ar avea si succes.

crydead 17 Jun 2003 16:38

Pana la urma spotul D' Arcy nu a luat nici un premiu la Ad'Or.
http://www.admaker.ro/categories.jsp?artNdx=2346

umbralumircea 19 Jun 2003 22:56

Un topic interesant. As vrea sa ma primitzi si pe mine in discutzie. Ma intereseaza sa shtiu daca reclamele premiate se dovedesc a fi un succes si din punct de vedere al creshterii vanzarilor. Voi ce parere avetzi?

ricutza 20 Jun 2003 14:37

pai eu cred ca sunt cam doua tipuri de reclame: cele care aduc premii si cele care aduc cumparatori....in genereal reclamele care fac parte din a doua categorie, se adreseaza unui segement foarte larg de populatie motiv pentru care nu pot avea prea multe subtilitati...

Danny 21 Jun 2003 00:27

Ricutza...nici o reclama nu se poate adresa unui segment foarte larg de populatie. Fiecare are un public tinta care ce-i drept poate fi mai mult sau mai putin numeros...educat...

Anonymous 24 Jun 2003 14:30

O spot difuzat la televiziunea nationala se presupune ca se adreseaza populatiei generale, 18+.

toni 24 Jun 2003 18:29

de ce 18+ ? Ce, nu exista reclame la bombonele si ci-co?

Danny 24 Jun 2003 21:52

Originally Posted by giulkiuz:

O spot difuzat la televiziunea nationala se presupune ca se adreseaza populatiei generale, 18+.


Nu zau...in cazul asta...inseamna ca reclamele la tampoane ti se adreseaza si tie...asta chiar daca ma indoiesc ca indeplinesti ultima conditie data de tine (care apropo...e falsa).

Anonymous 25 Jun 2003 09:36

Televiziunea nationala se adreseaza populatiei generale. De aceea, e logic ca sa difuzezi la tvr reclame pentru acest target, gen detergentzi sau vopsele, produse pe care le cumpara cam toata lumea. Daca difuzezi reclame care ating un segment restrans, copii care nu cumpara in mod direct, ci ii bat la cap pe parintzi, nu reuseshti decat sa arunci bani pe geam, locul acestor spoturi fiind pe cartoon network, fox kids, etc. Nici tampoanele nu merita promovate pe televiziunea nationala pentru ca tanticile de la tzara folosesc inca vata. Deci e mai potrivit un alt post care merge bine pe urban si prost pe rural, ceva gen Prima. Daca vrei sa-i vinzi tampoane lui Giulkiuz, cel mai cost-eficient e sa-i trimitzi un emailing. Cum Ghiulkiuz nu shie prea multe despre tampoane, trebuie sa-i dai multa informatzie. Daca partea informativa si cea emotional-creativa vor fi suficient de bine balansate, poate ca Giulkiuz o sa ia pentru femeia lui, in loc de un buchet de flori, nishe tampoane.

theo 25 Jun 2003 11:32

Televiziunea nationala nu ar trebui sa difuzeze de loc publicitate, ca doar ne ia bani pe abonamente, (fie ca suntem sau nu de acord) spre deosebire de posturile TV private, care traiesc din publicitate. Cat despre target, nu s-a inventat inca produsul care sa se adreseze "populatiei generale". Detergentii, de ex., nu-l intereseaza pe Fane de la scularie si nici vopselele pe baietzashul de cartier. Din acest motiv se fac studiile de audienta.

Danny 25 Jun 2003 21:38

Originally Posted by giulkiuz:

Televiziunea nationala se adreseaza populatiei generale. De aceea, e logic ca sa difuzezi la tvr reclame pentru acest target, gen detergentzi sau vopsele, produse pe care le cumpara cam toata lumea.


Nici macar detergentii nu se adreseaza "populatiei generale". De fapt...un exemplu mai prost nici ca puteai alege.
Target-ul pentru acest produs este...sa zicem...femeile intre 30-50 ani. De asta nu prea ai sa vezi fotomodele spaland rufe..ci un star de telenovela...sau un "spargator de inimi" precum Stefan Banica Jr...sau eventual o vecina buna la toate care iti recomanda produsul.
Cum n-ai sa vezi deasemenea reclame de acest gen inaintea meciurilor de fotbal.
Ca sa fiu mai clar...nu exista target=populatie generala..pt. simplul fapt ca publicul tinta reprezinta un grup de persoane mult mai omogen, mai bine determinat, cu aprox. aceleasi nevoi, aspiratii...
Exemplul meu cu tampoanele era tocmai pentru ati demonstra ca nu exista un asemenea target de care spuneai tu. Se pare ca am fost prea subtil.

Danny 25 Jun 2003 21:52

Originally Posted by theo:

Televiziunea nationala nu ar trebui sa difuzeze deloc publicitate, ca doar ne ia bani pe abonamente, (fie ca suntem sau nu de acord) spre deosebire de posturile TV private, care traiesc din publicitate.


Mdahh...asta cam asa e. Si mie mi se pare a fi o concurenta neloiala din acest punct de vedere...dar...
Ca sa revin la reclame reusite...mi-a placut mult reclama la ZF care de altfel a si castigat premiul Ad'Or la sectiunea mass-media.
Nu inteleg insa de ce nu a fost difuzata mai des. Am vazut-o doar de cateva ori la TV.

blitz43 26 Jun 2003 08:32

Prea violenta? :lol: instiga? :o


All times are GMT +2. The time now is 21:10.

Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.