Cinemagia Forum

Cinemagia Forum (https://www.cinemagia.ro/forum/index.php)
-   Vreau sa stiu (https://www.cinemagia.ro/forum/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Aici puteti intreba orice va trazneste(nu despre film) (https://www.cinemagia.ro/forum/showthread.php?t=94958)

FreakDoll 22 Jun 2011 17:46

Dar e vreo problema daca am laptop'ul asta de un an si 6 luni si n'am bagat niciodata bateria in el?:-?

Federico 22 Jun 2011 18:21

Aha, multumesc anaemona. Si Kuhaylan. :)

Acum legat de intrebarea a doua copiasem incomplet citatul. (De-aia n-a raspuns nimeni) Am editat si pe pagina trecuta dar il reiau aici:

Quote:

You have also written that poetry represents "the mysteries of the irrational perceived
through rational words. " But many feel that the "irrational" has little place in an age
when the exact knowledge of science has begun to plumb the most profound mysteries of
existence. Do you agree?

This appearance is very deceptive. It is a journalistic illusion. In point of fact, the greater
one's science, the deeper the sense of mystery. Moreover, I don't believe that any science today
has pierced any mystery. We, as newspaper readers, are inclined to call "science" the cleverness of an electrician or a psychiatrist's mumbo jumbo. This, at best, is applied science, and one of the characteristics of applied science is that yesterday's neutron or today's truth dies tomorrow. But even in a better sense of "science"-- as the study of visible and palpable nature, or the poetry of pure mathematics and pure philosophy-- the situation remains as hopeless as ever. We shall never know the origin of life, or the meaning of life, or the nature of space and time, or the nature of nature, or the nature of thought.
Man's understanding of these mysteries is embodied in his concept of a Divine Being. As
a final question, do you believe in God?

To be quite candid-- and what I am going to say now is something I never said before, and I
hope it provokes a salutary little chill-- I know more than I can express in words, and the little I
can express would not have been expressed, had I not known more.

Vreau sa stiu daca e afirmativ sau negativ ambiguul raspuns final al intervievatului.

dragonfly_drk 22 Jun 2011 18:29

Originally Posted by Federico:

Aha, multumesc anaemona. Si Kuhaylan. :)

Acum legat de intrebarea a doua copiasem incomplet citatul. (De-aia n-a raspuns nimeni) Am editat si pe pagina trecuta dar il reiau aici:

Quote:

You have also written that poetry represents "the mysteries of the irrational perceived
through rational words. " But many feel that the "irrational" has little place in an age
when the exact knowledge of science has begun to plumb the most profound mysteries of
existence. Do you agree?

This appearance is very deceptive. It is a journalistic illusion. In point of fact, the greater
one's science, the deeper the sense of mystery. Moreover, I don't believe that any science today
has pierced any mystery. We, as newspaper readers, are inclined to call "science" the cleverness of an electrician or a psychiatrist's mumbo jumbo. This, at best, is applied science, and one of the characteristics of applied science is that yesterday's neutron or today's truth dies tomorrow. But even in a better sense of "science"-- as the study of visible and palpable nature, or the poetry of pure mathematics and pure philosophy-- the situation remains as hopeless as ever. We shall never know the origin of life, or the meaning of life, or the nature of space and time, or the nature of nature, or the nature of thought.
Man's understanding of these mysteries is embodied in his concept of a Divine Being. As
a final question, do you believe in God?

To be quite candid-- and what I am going to say now is something I never said before, and I
hope it provokes a salutary little chill-- I know more than I can express in words, and the little I
can express would not have been expressed, had I not known more.

Vreau sa stiu daca e afirmativ sau negativ ambiguul raspuns final al intervievatului.

ceea ce e cu rosu ar trebui sa iti raspunda la intrebare... faptul ca persoana respectiva nu poate exprima in cuvinte ceea ce simte, e clar un raspuns afirmativ pentru ca in opinia lui, existenta lui Dumnezeu nu poate fi explicata prin cuvinte ci doar simtita:D

FreakDoll 22 Jun 2011 18:35

Ok, mersi, Kuhaylan!:)

Federico 22 Jun 2011 19:48

Originally Posted by dragonfly_drk:

e clar

ba nu e clar deloc.

dragonfly_drk 22 Jun 2011 21:35

am explicat de ce e clar. citeste printre randuri, in substrat... nu lua cuvintele asa cum sunt puse acolo si gata. incearca sa te pui in mintea autorului si sa iti dai seama ce a vrut sa spuna.

desi, daca stau mai bine sa ma gandesc, cred ca depinde foarte mult si in ce credem noi, cei care citim. un ateu, probabil va spune ca autorul nu crede in Dumnezeu, e cand un om care crede, va spune contrariul... aici e vorba de subiectivism... iar cel/cea care a dat raspunsul ala, a fost foarte smecher/a prin prisma faptului ca a lasat la latitudinea celui care citeste sa decida pentru el/ea...

mai pe scurt, s-a scos! :))

MariaMona 23 Jun 2011 10:04

Mie nu mi se pare ca e un da : "Stiu mai mult decat pot exprima in cuvinte, si putinul pe care il pot spune nu ar fi fost exprimat daca nu as fi stiut mai mult" Unde e afirmatia aici?! E ambiguu. Cel mult poti spune ca nu e ateu, ci agnostic. Eu nu inteleg deloc ca el crede in Dumnezeu.

Cristina_ 23 Jun 2011 13:55

Va rog imi spuneti si mie un site cu torrente in care as putea sa gasesc ultimile filme de pe piata? Folosesc isohunt dar apar foarte tarziu filmele pe care le doresc.Mersi

arnoldroland 23 Jun 2011 18:32

Originally Posted by Cristina_:

Va rog imi spuneti si mie un site cu torrente in care as putea sa gasesc ultimile filme de pe piata? Folosesc isohunt dar apar foarte tarziu filmele pe care le doresc.Mersi

=)) pai nu prea sunt :-/ it`s so strange :-?

FreakDoll 23 Jun 2011 18:34

Mi'a expirat Word'ul si nu gasesc nici un Product Key bun.Mai exista vreo sansa sa'l "repar" fara CD??????

chuckyfan 23 Jun 2011 18:46

pai pentru asta iti sugerezez trackerele private ( torrentleech, filelist, iptorrents etc ).

Originally Posted by FreakDoll:

Mi'a expirat Word'ul si nu gasesc nici un Product Key bun.Mai exista vreo sansa sa'l "repar" fara CD??????

Cred ca singura solutie ar fi piratarea soft-ului:)

Gloria 24 Jun 2011 10:55

Cristina, daca mai pui astfel de intrebari, iti vom bana accesul pe forum.

Cristina_ 24 Jun 2011 15:24

Originally Posted by Gloria:

Cristina, daca mai pui astfel de intrebari, iti vom bana accesul pe forum.

Scuza-ma Gloria dar am vazut topicul "Aici puteti intreba orice va trazneste" si nu am stiut ca despre torrente este interzis sa vb.

mariancristea 25 Jun 2011 09:37

melodia din promoul HBO

Salut,
Cine stie ce melodie este in promoul de la HBO care contine fragmente din Sherlock Holmes,Game of Thrones,Twilight?Este ceva instrumental .Nu o gasesc pe nicaieri

arnoldroland 30 Jun 2011 12:53

Imi poate raspunde si mie cineva ce problema are Windows-ul daca memoria de pe C: se mareste si se micsoreaza intr-una? va rog, ajutati-ma si pe mine.....:((

dragonfly_drk 01 Jul 2011 01:08

Ok, si vin eu cu o intrebare tampita... Am pus poza si pe facebook dar nu am reusit decat sa ma amuz pana acum de raspunsuri. Asa ca, apelez la voi, ca aveti mai multa imaginatie. Poate cineva sa imi spune ce reprezinta poza urmatoare? (mai exact, ce parte a corpului):

P.S. Nu radeti de mine, dar chiar sunt curioasa sa aflu raspunsul. Am intrat pe un site intamplator, si am dat de poza asta. Cand dadeam click pe ea, ma ducea la o adresa ciudata, care facea reclama la ceva aparate de luminat. Ok, asa ca, am aflat ce e chestia neagra si rotunda, dar nu pot sa inteleg ce e limbricul ala paros care e luminat de aparat... =))

Liviu- 01 Jul 2011 01:13

Cred ca e mai degraba o mica iluzie. Aparatul ala de iluminat pare aplicat pe piele pur si simplu si poate da iluzia cum ca bucata aia de piele s-ar fi desprins din zona respectiva (iluzia datorata luminozitatii). In cazul asta nu cred ca te mai intereseaza zona corpului, dar dupa densitatea firelor de par e probabil un membru.

dragonfly_drk 01 Jul 2011 01:15

Da, asa ma gandeam si eu initial... cam ciudata iluzia, dar nah, sa zicem... :)

fresie 01 Jul 2011 10:34

http://www.veinlite.com/image.html

dragonfly_drk 01 Jul 2011 11:26

Ah, asta era. Mulţumesc mult Fresie.:)