View Full Version : CE Handbal 2010
omudindulap
07 Dec 2010, 01:51
Astazi incepe Campionatul European de handbal feminin. Spre deosebire de fotbal, echipa de handbal este una dintre cele mai bune din lume si nu prea rateaza turneele finale, fiind, la un moment dat, acum cativa ani, vicecampioana mondiala!
Grupa Romaniei:
Grupa A (Aalborg)
Spania
Danemarca
ROMÂNIA
Serbia
Programul României
azi ora 19:15 România-Spania
09.12 ora 21:45 Danemarca-România
11.12 ora 19:45 România-Serbia
Grupa B (Aarhus)
Muntenegru
Croaţia
Rusia
Islanda
Grupa C (Larvik)
Germania
Ucraina
Suedia
Olanda
Grupa D (Lillehammer)
Norvegia
Ungaria
Franţa
Slovenia
Mai sunt amatori?
andreiu7z
07 Dec 2010, 08:19
la un moment dat, acum cativa ani, vicecampioana mondiala!
Da, mai exact in 2005, cand am fost infranti de catre rusoaice.
Sa speram ca anul acesta vom face o faza mai buna!
Mi-as dori o cocotare in varful piramidei la acest turneu final din partea Romaniei...:)
omudindulap
07 Dec 2010, 18:15
Incepe meciul Romaniei cu Spania, pe tvr 2.<:-P
Go girls, aim for the top...:)
Am castigat, 30-26...ufff:">
O puteam face mult mai clar daca eram un pic mai concentrati, mai atenti, si daca Neagu nu rata atat (cred ca a avut un procentaj de vreo 30%, putin pentru o jucatoare de talia ei). Oricum, victorie, bravo fetelor!:)
chuckyfan
07 Dec 2010, 19:42
AM CASTIGAT!!!
Totusi mi se pare ca a fost cam chinuita victoria:|
andreiu7z
07 Dec 2010, 19:42
Ura, ura, ura!
Am reușit să ne impunem. O nouă victorie ce a adus multă bucurie în inimile românilor.
Bravo!
omudindulap
07 Dec 2010, 20:23
Sa ne bucuram moderat. Mai e multa pana departe (finala). Vom vedea in meciul cu danezele cum stam. Oricum, un inceput bun.
AM CASTIGAT!!!
Totusi mi se pare ca a fost cam chinuita victoria:|
"it doesn't matter if you win by an inch or a mile. winning is winning!" :D
(Vin Diesel, The fast and the furious 2001)
gg Romania !
omudindulap
09 Dec 2010, 20:06
De la 21:45 jucam cu Danemarca. Tvr2 transmite. Meci greu, pe terenul lor.