View Full Version : ce emisiuni va plac?
claudiu-daniel-lugoj
23 Apr 2010, 14:45
Va plac emisiunile ce sunt la televizor acun?si daca da care emisiuni.
Imi plac Romane : La Bloc , Te pui cu Blondele , Plasa de Stele , Sa te prezint parintilor ! ( cei care vor sa isi bata joc si sa spun ca sunt prost sau serialele sunt tampenii mai bine nu spune inteleg ca sunt cam tampenii dar ma uit la ele )
Straine : Two And A Half Men etc
alextreme93
23 Apr 2010, 15:28
]Imi plac Romane : La Bloc , Te pui cu Blondele , Plasa de Stele , Sa te prezint parintilor ! ( cei care vor sa isi bata joc si sa spun ca sunt prost sau serialele sunt tampenii mai bine nu spune inteleg ca sunt cam tampenii dar ma uit la ele )[/B]
Straine : Two And A Half Men etc
:| wtf,ma facusi praf.
On:Nu.
claudiu-daniel-lugoj
23 Apr 2010, 15:33
Doua emisiuni imi plac si anume:dansez pentru tine si cronica circotasilor.
Si mie imi place Cronica Carcotasilor !
costyn162
23 Apr 2010, 18:16
Cronica carcotasilo imi place desi nu o urmaresc in fiecare saptamana insa ma bine dispune de cate ori ma uit.
Iar despre dansez pentru tine....:-& ....daca vrei dans adevarat uita-te la "So you think you can dance"...sa vezi acolo nivel de dans....
Deci emisiuni preferate: Romania: nu am una preferata, desi ma mai uit la cateva.....din afara: So you think you can dance, American Idol, Britain's got talent, Survivor, The amazing race......etc.
bogdan0125
24 Apr 2010, 16:00
Nu am nicio emisiune preferata. Deobicei nu ma uit la televizor la seriale TV/emisiuni pentru ca daca ratez un episod trebuie sa-l vad pe calculator asa ca daca este ceva le vad pe toate pe calculator.
Animalutz10
25 Apr 2010, 07:08
Romanesti : La Bloc , Tranistii , Arestat la domiciliu
Straine : Ghost Whisperser
paul1ca
25 Apr 2010, 09:46
Ultimate Survival,Top Gear,Deadliest Catch,mai toate emisiunile de pe Discovery :D
claudiu-daniel-lugoj
25 Apr 2010, 10:15
o emisiune care o urasc este nora pentru mama,sa te prezint parintilor,etc.
omudindulap