PDA

View Full Version : Profesii

marius_em
14 Apr 2010, 14:43
Ce profesie aveti?

Eu sunt programator. Chicks dig it! :)

copila_satanista
14 Apr 2010, 14:45
ce programezi?

marius_em
14 Apr 2010, 14:54
programe.

copila_satanista
14 Apr 2010, 14:58
interesant :-?

marius_em
14 Apr 2010, 14:59
Da, mirobolant. Spune si tu ce faci.

copila_satanista
14 Apr 2010, 15:03
ma joc cu tastatura si cateodata si cu mouse-ul

marius_em
14 Apr 2010, 15:06
Naughty, naughty girl.

copila_satanista
14 Apr 2010, 15:16
:D
intersant ar fi sa se faca si o paralela intre profesia actuala si cea dorita ;)
eu tot cu astea vreau sa ma joc dar in alt scop 8->

marius_em
14 Apr 2010, 15:30
Esti web designer?
Eu programez, de fapt intretin si implementez noi funcitionalitati unei aplicatii web de gestionare a unor brief-uri. E o interfata intre un client (IBM), si cel ce ofera sevicii (Harte-Hanks). Problema e ca e in ASP, dar cum face tot ce trebuie sa faca, nu e o urgenta in o trece in .NET. In timpul meu mai liber ma chinui sa trec pagina cu pagina (sunt vreo 200 de pagini).
Si mai nou am citit despre WPF, si vreau sa fac o aplicatie desktop in WPF care sa acceseze aplicatia asta principala prin niste servicii WEB.
Mi-ar placea sa spun ca fac programare .NET, dar deocamdata fac doar ASP (ASP, VBscript, HTML, CSS, Javascript, si mult SQL).

marius_em
14 Apr 2010, 15:38
Am terminat FEAA in Iasi.

Dar spuneti si despre voi, nu numai sa ma interogati pe mine.

copila_satanista
14 Apr 2010, 15:39
Esti web designer?
Asta vreau sa fiu .. web-designer/ programmer si ce mai e prin oala p-acolo..... Stiu cate ceva, dar mai am foarte multe de invatat. Deocamdata stiu destul de bine HTML, CSS, FLASH, SEO ... dar e cam putintel fatza de cate altele sunt pusa sa invat. Vreau sa aprofundez acum JavaScript, PHP si ce tine de baze de date. Sper sa nu mai dureze prea mult si sa imi gasesc si un job in domeniu oricat de mic si amarat, m-ar trage mult mai usor in sus.

illotempore2002
14 Apr 2010, 15:43