EgOisM
29 Aug 2008, 19:18
CONTAMINATION-Carl Stevenson
Stiu de mai mult timp acest sm,o adevarata capodopera plina de savoare,psihologie si un aer cu adevarat trist.
In ochii privitorului lumea este un adevarat haos lipsit de iubire si caldura...transpune cu adevarat o tristete apasatoare.
Filmul este plasat in viitor,o lume al carui viitor tinde sa dispara ,mai precis o lume intunecata.
Mutatiile genetice te conduc spre uitare.Pisici zburatoare cu gheare,oameni cu chip de porumbel,o adevarata ruptura de lumea reala.
Cel mai mult mi-a atras atentia un porumbel,care in loc de aripi avea maini de om,o imagine izbitoare si infricosatoare care te conduce spre un altar al fricii si tristetii nemarginite.
Sunetul este deasemenea foarte zguduitor din punct de vedere psihic,te conduce spre atmosfera mortii,atmosfera viitorului distopic.
Il admir enorm pe genialul Carl Stevenson deoarece a reusit sa isi trimita sentimentele acelor speciali si putini oameni care au avut capacitatea sa il inteleaga,trecand peste faptul ca fondurile au fost infime.
Stiu de mai mult timp acest sm,o adevarata capodopera plina de savoare,psihologie si un aer cu adevarat trist.
In ochii privitorului lumea este un adevarat haos lipsit de iubire si caldura...transpune cu adevarat o tristete apasatoare.
Filmul este plasat in viitor,o lume al carui viitor tinde sa dispara ,mai precis o lume intunecata.
Mutatiile genetice te conduc spre uitare.Pisici zburatoare cu gheare,oameni cu chip de porumbel,o adevarata ruptura de lumea reala.
Cel mai mult mi-a atras atentia un porumbel,care in loc de aripi avea maini de om,o imagine izbitoare si infricosatoare care te conduce spre un altar al fricii si tristetii nemarginite.
Sunetul este deasemenea foarte zguduitor din punct de vedere psihic,te conduce spre atmosfera mortii,atmosfera viitorului distopic.
Il admir enorm pe genialul Carl Stevenson deoarece a reusit sa isi trimita sentimentele acelor speciali si putini oameni care au avut capacitatea sa il inteleaga,trecand peste faptul ca fondurile au fost infime.