View Full Version : Ce faci, CNA?
Dragi membri CNA,
cum este posibil sa acceptati difuzarea unora dintre cele mai cretine spoturi facute vreodata, cele de la BCR, extrem de jignitoare si de revoltatoare la adresa pensionarilor, care efectiv sint trimisi la groapa?
Cine a putut crea, realiza si da ok la difuzarea acestor spoturi care imi inchipui ca ii fac pe bietii oameni sa le stea inima de suparare cind aud ca banca le spune ca ei nu au nici o sansa, dar bine ca au tinerii?
scoateti-le va rog de pe post, sint cele mai jignitoare spoturi din ultimii ani.
probabil ca cel care le-a scris nu are parinti sau nu are parinti cu pensii ridicole, de-aia si-a permis asa ceva, pentru ca nu cunoaste subiectul. Draga agentie, da-l te rog afara.
adevarat.si as mai adauga si mizeria alora de la altex(spotul cu "halatul").oare e atat de greu de inteles ca o boala psihica e o chestie la fel de grava ca orice boala somatica?hai sa inlocuim in textul reclamei asa:"te-ai imbolnavit de cancer osos sau de leucemie cautand cele mai mici preturi?vino la altex,noi te ajutam cu cea mai buna oferta!" sa vedem daca ar mai avea careva chef de ras :x
din pacate pentru marketingul si banii care invart lumea asta nu conteaza prea multe
cna-ul cred ca ar trebui sa munceasca 24/24h ca sa imparta la amenzi in stanga si in dreapta
e bine de stiut ca numai noi avem puterea de alege ce e bun sau rau, noi avem PUTEREA
lady_mystyque
16 Jul 2007, 19:50
din pacate pentru marketingul si banii care invart lumea asta nu conteaza prea multe
cna-ul cred ca ar trebui sa munceasca 24/24h ca sa imparta la amenzi in stanga si in dreapta
e bine de stiut ca numai noi avem puterea de alege ce e bun sau rau, noi avem PUTEREA
avem noi puterea de a schimba canalul dar la un moment dat tot le vezi macar de 2 ori involuntar si te enervezi.. CNA-ul stie sa dea amenzi numai cui ii convine.. :x
Acum cu intrarea sau iesirea din / in UE ... :P ( glumesc ) poti sa iesi din tara fara pasaport , ca iti trimite ratele acasa si le platesti ca la Altex pt iesitul afara :sick:
m4lvolio
13 Aug 2007, 21:17
Moartea-i un lucru firesc iar batranetea e, deregula, timpul in care iti constietizezi conditia si te pregatesti sa dai un coltz, doua. E ceva in neregula cu oricine nu vede asta, nu cu aia care ai facut reclamele.
Poate nu le-am vazut eu pe toate si nu stiu exact la ce te erferi, dar, din ce-mi amintesc, e vorba de ceva de genul: "taica, toata viata am muncit, bla bla...si acum ietete...nu mai am nici cu ce sa-mi leg pantofii...dar tu n-o sa patesti ca mine".
Ok, ce-i rau in asta ? Daca vedeai aceiasi scena intr-un film o considerai un portret al societatii contemporane, eventual cu ceva substraturi moralizatoare (in general filmele trebe sa aiba substraturi moralizatoare, chiar si cand nu le-a dorit vreunul din producatori, altfel despre ce sa mai scrie ei criticii ? :P ). Dar e intr- reclama, deci e evil, pentru ca aia incearca sa-ti vanda ceva. Deci reclamele din principiu sunt rele, sau cum ?
Unde mai pui ca e si onest mesajul... daca nu vrei sa ajungi ca tac-tu, fati fond la noi.
Proletar
13 Aug 2007, 21:26
mai este o reclama stupida, de data asta stradala. Apartine companiei Aviva.
"Aceasta reclama va fi si maine. Dar tu?"
Mi se pare execrabila si insultatoare.
m4lvolio
13 Aug 2007, 21:35
Mie mi se par execrabile si insultatoare o gramada de lucruri, dar nu-mi fac nervi pe seama lor. Am invatat sa nu-mi pese si ca mai mult de 20 de min de tv pe zi fac muuult rau sanatatii. Mai bine rezolvi un rebus. :)
Alea la detergenti in special...pastele ma-sii de maria sau cum o cheama cu silueta ei de viespe da-i-as cu s**** in prosoape. Da deh...
In fine, chiar nu pot sa separ acele scursuri audiovizuale de ce ati mentionat mai sus...toate apeleaza la sentimente primare, toate vor sa te faca sa consumi. Diferenta e doar ca unii iti parfumeaza jegu, altii te pun bine pentru mai tarziu...mdea.
De bine de rau, daca fumez moderat si nu mananc prea gras, tot am 'fo 50 de ani in fatza de trait. N-o sa ma deranjeze nicio reclama; mai ales una retarda.
reclama la care m-am referit o functiona pt tineri, dar ii ajuta pe cei mai in virsta si cu pensii penibile sa moara mai repede. sigur, poti zapa, dar tot iti ramine in minte si iti lasa un gust amar. iar respectiva banca sau ce e nu cistiga nimic ca brand, pentru ca se asociaza unei chestii neplacute.
nu era mai simplu sa zica : tu, ca tinar, esti obligat de societatea asta de cacat, de smenari si tute cu fitze, sa muncesti si pentru tine, si pentru parintii tai, ca doar n-o sa-i lasi in mizerie decit daca esti un ciine, si ai grija sa-ti pui si bani deoparte pentru viitor?
adevarul asta e, sint multi prosti de bubuie in publicitatea noastra, orice ati zice. si mai ales oameni fara stiinta minima a psihologiei sau chiar bun simt. Nu e totul sa fii "cool", trebuie si niste minte in cap.
Cazeemeer
16 Aug 2007, 11:44
mai este o reclama stupida, de data asta stradala. Apartine companiei Aviva.
"Aceasta reclama va fi si maine. Dar tu?"
Mi se pare execrabila si insultatoare.
Nu zic ca ar fi vreo reclama extraordinara, dar nici nu mi se pare insultatoare. Mi se par chiar refreshing reclamele (rare de tot) la asigurari care indraznesc sa spuna exact despre ce e vorba, anume ca s-ar putea sa patesti ceva oricand si e nevoie sa te intrebi ce se intampla daca chiar patesti ceva. Ma enerveaza toate reclamele la asigurari care se retrag pe terenul sigur al eufemismelor, aratandu-ti familii care se relaxeaza in parcuri si copii invatand sa mearga.
lady_mystyque
16 Aug 2007, 15:57
mai este o reclama stupida, de data asta stradala. Apartine companiei Aviva.
"Aceasta reclama va fi si maine. Dar tu?"
Mi se pare execrabila si insultatoare.
Nu zic ca ar fi vreo reclama extraordinara, dar nici nu mi se pare insultatoare. Mi se par chiar refreshing reclamele (rare de tot) la asigurari care indraznesc sa spuna exact despre ce e vorba, anume ca s-ar putea sa patesti ceva oricand si e nevoie sa te intrebi ce se intampla daca chiar patesti ceva. Ma enerveaza toate reclamele la asigurari care se retrag pe terenul sigur al eufemismelor, aratandu-ti familii care se relaxeaza in parcuri si copii invatand sa mearga.
@keepwalking
stiu reclama e pe copou cumva ? am trecut si eu pe langa ea si am ramas :shock: ... o reclama de asta iti strica toata ziua serios dak nu...
@cazeemeer
nu inteleg cu poate sa ti se para aceasta reclama refresing :hmm: cred ca fiecare dintre noi e constient ca oricand se poate intampla asa ceva... cu toate astea sunt mai mult ca sigura ca 80%(cel putin) din pop planetei prefera sa nu ii fie amintita chestia asta in fiecare zi...
eu de ex trec foarte des pe langa aceasta reclama si de fiecare data oricat de bine m-as simti imi lasa un gust amar pt restu zilei... cand treci pe langa o astfel de reclama deja parca te vezi calcat de un tir /masina sau altceva ...
mi se pare o reclama morbida! :hmm:
Cazeemeer
16 Aug 2007, 22:13
mi se pare o reclama morbida! :hmm:
Asigurarile sunt, in esenta, o treaba aproape la fel de morbida ca si pompele funebre. Si e cu siguranta un domeniu mai cinic. E un domeniu in care zilnic se fac calcule de gen "Mori asa, familia primeste atat, mori altfel, familia primeste atat." Si in momentul in care asta e mecanismul de functionare al afacerii, si clientii isi asuma asta automat, nu vad de ce te-ai ascunde in spatele imaginilor vesele.
E clar ca acea reclama nu e realizata extraordinar, dar lipsa blandetii nu mi se pare problema ei esentiala.
Proletar
16 Aug 2007, 22:16
mi se pare o reclama morbida! :hmm:
E clar ca acea reclama nu e realizata extraordinar, dar lipsa blandetii nu mi se pare problema ei esentiala.
Nu, problema ei esentiala este lipsa umorului.
lady_mystyque
17 Aug 2007, 12:53
Asigurarile sunt, in esenta, o treaba aproape la fel de morbida ca si pompele funebre. .
oarecum cu toate astea firmele de pompe funebre nu isi fac reclama refreindu-se la moarte/morti pe afise pe bulevarde circulate intens.
E clar ca acea reclama nu e realizata extraordinar, dar lipsa blandetii nu mi se pare problema ei esentiala.
lipsa blandetii este putin spus .. si ba da asta si cu alti factori fac din aceasta reclama una mai mult decat idioata chiar insultatoare. in momentul in care afisul tau publicitar va fi expus intr-un loc intens circulat are nevoie de o doza acceptabila de blandete... de fapt aceasta doza trebuie sa existe oricum nu numai fiindca ar fi expus undeva ... prezentarea iminentii mortii este o prob destul de delicata/evitata.. deci trebuie abordata mai sensibil nu ca din topor...
Pitbull
17 Aug 2007, 13:05
Gata, stiu!
Reclama se face asa:
in cabine de ascensor, textul reclamei se scrie deasupra oglinzii.
Totodatä, se capitoneazä toatä cabina cu satin alb, välurit cochet. Oglinzii i se pune un chenar de dantelä albä, iar în jur, multe multe multe flori. In partea de jos a oglinzii, se picteazä un bust cu mâinile încrucisate pe piept. Asa cä oricine inträ-n lift si se uitä-n oglindä, se va vedea pe sine însusi, zäcând în sicriu! Impactul va fi atât de puternic, încât nici nu va mai apäsa pe buton - va alerga fuga-fuguta sä-si încheie asigurare.
Iar când se va întoarce în acelasi lift (cu asigurarea-n buzunar), IAR se va vedea mort, si IAR se va soca si va încheia INCA o asigurare! Si tot asa!
In institutiile cu oameni mai cäliti (politie, armatä, pompieri, etc.), care väd moartea cu ochii zilnic si pot reactiona mai încet, artistul publicitar va putea adäuga alte elemente de impact: gaurä însângeratä în zona fruntii, täieturä peste beregatä, eventual mate de porc atârnând de sub oglindä, pe perete-n jos, etc. - ca sä-i fie clar pompierului sau politaiului sau soldatului ce-l asteaptä dacä nu-si face asigurare, sä tragä concluzia, sä bage la cap.
Carmine Galante
17 Aug 2007, 13:26
O reclama care e anti celui care a platit-o e cea de la CEC, cu toate ca e foarte bine facuta, iar Vasluianu e ca de obicei la inaltime. Asta asa ca tot am avut o discutie pe tema asta cu Jeleu. Exemplele pot continua la nesfarsit.
lady_mystyque
17 Aug 2007, 13:26
Gata, stiu!
Reclama se face asa:
in cabine de ascensor, textul reclamei se scrie deasupra oglinzii.
Totodatä, se capitoneazä toatä cabina cu satin alb, välurit cochet. Oglinzii i se pune un chenar de dantelä albä, iar în jur, multe multe multe flori. In partea de jos a oglinzii, se picteazä un bust cu mâinile încrucisate pe piept. Asa cä oricine inträ-n lift si se uitä-n oglindä, se va vedea pe sine însusi, zäcând în sicriu! Impactul va fi atât de puternic, încât nici nu va mai apäsa pe buton - va alerga fuga-fuguta sä-si încheie asigurare.
Iar când se va întoarce în acelasi lift (cu asigurarea-n buzunar), IAR se va vedea mort, si IAR se va soca si va încheia INCA o asigurare! Si tot asa!
In institutiile cu oameni mai cäliti (politie, armatä, pompieri, etc.), care väd moartea cu ochii zilnic si pot reactiona mai încet, artistul publicitar va putea adäuga alte elemente de impact: gaurä însângeratä în zona fruntii, täieturä peste beregatä, eventual mate de porc atârnând de sub oglindä, pe perete-n jos, etc. - ca sä-i fie clar pompierului sau politaiului sau soldatului ce-l asteaptä dacä nu-si face asigurare, sä tragä concluzia, sä bage la cap.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
pitbull cred ca te-ai depasit pe tine cu asta... oricum e cea mai tare faza la care am ras de nu mai pot in ultimele 48 de ore... mi-ai facut ziua mai frumoasa...... sa stii ca ar trebui sa vinzi idea asta cuiva sigur ai face niste vanzari firmei de te-ar plati cat sa traiesti o viata de miliardar cu tot cu asigurare pt restul zilelor... :lol:
vBulletin® v3.5.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.