PDA

View Full Version : Filme noi necunoscute

Moise
03 Apr 2007, 13:51
Vreau sa stiu si eu de ce nu apare nicaieri pe acest site filmul "Ostrovul" a lui Lunghin. Este deja suuuuper cunoscut. S-a scris si in rev. "Lumea Credintei" despre el. Este cunoscut pana si in mediile manastiresti a fi mai retinute in a comunica cu lumea inconjuratoare. Insa la Cinemagia - nimic. Nu exista! Am primit deja telefoane din toate colturile tarii daca am vazut filmul. Ei bine, l-am vazut! Dar eu sunt un simplu amator. Aici, unde bolboreseste filmomania, nimic! Eu am aflat despre film la o conferinta pentru ca stateam in fata reprezentantilor presei si ei comentau in spatele meu: 'Uita tot ce ai vazut pana acum si vezi Ostrovul'. Dragii mei!! Ce se intampla? De ce nu apare nicaieri pe site-ul tuturor filmelor???

Proletar
03 Apr 2007, 13:56
Am vazut Ostrovul si nu mi s-a parut mare chestie...
Cert este ca nu-i un film care sa te faca sa-l uiti pe Andrei Rubliov, de pilda.

Moise
03 Apr 2007, 13:59
Sunt absolut de acord! Dar nu este un motiv sa nu il bagi in seama.

gionloc
04 Apr 2007, 17:44
Vreau sa stiu si eu de ce nu apare nicaieri pe acest site filmul "Ostrovul" a lui Lunghin. Este deja suuuuper cunoscut. S-a scris si in rev. "Lumea Credintei" despre el. Este cunoscut pana si in mediile manastiresti a fi mai retinute in a comunica cu lumea inconjuratoare. Insa la Cinemagia - nimic. Nu exista! Am primit deja telefoane din toate colturile tarii daca am vazut filmul

pai daca e cunoscut in manastiri si daca s-a scris si in Lumea Credintei :w00t: despre el.. deja e exact acolo unde trebuie, in casa Domnului!

totusi, ar trebui introdus si in baza de date a cinemagiei, ca la cite telefoane primeste Moise.. e posibil sa dea cu toiagu-n forum si sa-l rupa-n doua pentru a face loc cortegiului care-l duce in spate pe calugarul Anatolie.