is_hara pe 12 Iunie 2015 15:00
Edward fost obligat sa abdice din cauza ca, la fel ca Wallis, simpatiza cu nazistii. In 1937, el si Wallis au fost in vizita la Hitler, desi multi britanici erau deja ingroziti de modul cum "evolua" situatia in Germania.
In plus, Wallis a fost amanta lui Ribbentrop (tipul ala rau din Pactul Ribbentrop-Molotov).
FBI a trebuit sa ii tina sub supraveghere ani de zile, mai ales ca aveau indicii ca in timpul razboiului Wallis a transmis informatii secrete lui Ribbentrop.
"A year after war broke out, the FBI sent a memo to President Roosevelt outlining the agency's worries about the couple. It stated: "It has been ascertained that for some time, the British government has known that the Duchess of Windsor was exceedingly pro-German in her sympathies and connections and there is strong reason to believe that this is the reason why she was considered so obnoxious to the… citeşte

2 0
bogdanmate72 pe 02 Martie 2015 20:16
Dragut, dar...
Ca film, este bun si bine jucat. Poveste interesanta... dar neadevarata. Ca sa poata mentine paralele ca personajul feminin din ziua de azi, scenariul croseteaza pe langa realitate. De fapt, Wallis Simpson a fost o femeie usoara, de care au divortat doi barbati din cauza aventurilor ei. Contrar celor aratate in film, ea a devenit infertila in urma unui avort voluntar, urmare unei aventuri cu Galeazzo Ciano, pe cand ea era, evident, maritata. Asa se explica aversiunea englezilor fata de ea - stia "tot satul" ce ii poate pielea, numai printul David, nu. Acestea fiind zise, privim filmul cu alti ochi, stiind ca povestea din el e doar o fantezie.
0 0
lorenne pe 22 Februarie 2014 14:26
Foarte frumos! Mi as fi dorit insa un final mai "transant" dar cred ca imaginile anterioare au conturat oarecum ceea ce avea sa se intample.
1 3
pisicuta1 pe 16 Iulie 2013 20:47
FOARTE BUN ,PLACUT INTERESANT MERITA VAZUT!
......

0 8
vlado_ pe 14 Decembrie 2012 08:02
Foarte bun filmul. Nu trebuie sa vorbim ca este un film regizat de Madonna. Asta sta scris pe generic. Daca lumea nu ar citi cine a regizat filmul pariez ca i-ar da note mai mari. Ca deh....asa suntem noi.....ne legam de fleacuri.
Incercati sa gasiti filmul si mai vorbim dupa ce-l vedeti.

3 2
dido pe 21 Aprilie 2012 18:47
O poveste fermecatoare...
spusa frumos,muzica buna si o actrita aleasa foarte bine pentru rolul Wallis Simpson,va vor indemna sa vedeti acest film,care mie personal mi-a placut !Interesant faptul ca cineva s-a gandit si la framantarile celei pentru care un rege si-a lasat tronul...De ce deranjeaza faptul ca acest film e regizat de catre Madonna...mie mi se pare ca a pus suflet in el...De vazut!
7 2
bogdanmate72 pe 2 martie 2015 20:17
Stai linistita, realitatea istorica a fost cu totul alta, nicidecum povestea sentimentalista in care apare invaluita aici Wallis.
rapidistul pe 19 Aprilie 2012 16:45
Madonna incearca sa puie ................Super formulare
3 0
Loran pe 19 aprilie 2012 23:59
:D nimeni nu e perfect ... recunosc ca am gresit ... asa ca ... Domn' profesor sunt ochi si urechi ... )))
Loran pe 02 Martie 2012 16:42
Un film formula - trecut+prezent=W.E.
O lucrare unde timpul, soarta si evenimentele sunt impletite. Filmul vine cu o critica negativa din partea publicului, insa mie personal mi-a placut, actorii sunt foarte bine alesi, jucand rolurile sale foarte bine, iar ce tine de coloana sonora este foarte buna. Madonna incearca sa puna pe cel ce priveste in fata unui fapt, ca istoriile ambelor eroine sunt strans legate si paralele. Pot spune ca filmul se apropie mai mult de documentar cu un caracter haotic, dar totusi, acest haos este dupa parerea mea bine echilibrat. Un plus mare compozitorului Abel Korzeniowski care a daruit note muzicale perfecte acestei lucrari care intradevar coloreaza emotiile fiecarui eveniment din film....
Stiati ca:
- Candidatul principal la rolul Wallis Simpson, mult timp a fost Vera Farmiga, insa ea a esit din proect din cauza graviditatii, si a fost inlocuita de Andrea Riseborough.
- De… citeşte