Doamne ce tâmpenie incredibila ,câteodată americanii ăștia mai mănâncă muci ...
1 0
blackmore pe 18 August 2019 00:50
O alta mizerie iesita din totala lipsa de idei a americanilor
1 0
niggeremall pe 02 Iunie 2019 16:27
mi-au placut amandoua. ala cu arnold mi s-a parut ca are o actiune buna, iar asta are o intriga mai bine pusa la punct. dar per ansamblu e mai bien lucrat asta....il incadrez fara probleme la remakeuri de succes.
0 1
andystarx pe 25 Ianuarie 2017 20:37
Nota 7/10
Tindeam sa ii acord un 8,dar din pacate,partea secunda a filmului,este mult mai slaba si plictisitoare,mult prea multa tehnologie in ultimii ani in filmele sf,nu mai vezi sf uri de exceptie cum se faceau in anii 80-90,la care de exemplu Originalul acestui film,mi a marcat copilaria ! Oricum Farrel ,unul din preferatii mei ,a jucat foare bine rolul sau in film !De vazut macar odata,mai ales pentru pasionatii de sf uri,dar mai ales filmul cu Schwarzy !
1 0
cezarika21 pe 29 Noiembrie 2016 09:33
Total ReFail
Lipsa acută de inspirație a scenariștilor contemporani determină studiourile de producție să se orienteze tot mai mult către remake-uri ale unor blockbustere vechi, înglobând efecte vizuale de ultimă generație pentru a compensa deficitul de imaginație și calitatea tot mai scăzută a interpretărilor și a regizării. Un astfel de caz este și ”Total Recall”-ul lui Len Wiseman.

Spre deosebire de originalul lui Paul Verhoeven din 1990, cu Arnold în rolul principal, remake-ul actual schimbă decorul acțiunii dintr-o colonie marțiană (vis tot mai îndepărtat al omenirii) într-un Pământ afectat de un război chimic ceea ce a făcut ca o mare parte a teritoriului planetei să devină nelocuibil, iar omenirea să trăiască în doar două teritorii: Federația Unită a Britaniei și colonia Australia, între care se circulă cu un descensor ce străbate… citeşte

5 1
AlexandruDragosStegaru pe 26 Ianuarie 2016 21:04
Total Recall
0 2
chiba_florin pe 19 Octombrie 2015 00:58
Fain
Nu cunosc prea bine filmele din această serie "Recall", însă m-a convins că merită. Cel puţin pe mine m-a ţinut "în priză" pe tot parcursul lui. Recomand iubitorilor filmelor de acţiune şi/sau SF, chiar şi celor curioşi cu mare căldură ! Vizionare plăcută !
0 2
mihai_barbu pe 18 Octombrie 2015 16:51
Un film ok din punctul meu de vedere. Kate . Filmul este bun un remake dupa filmul total recall din 1990 cu arnold schvaitzer :)). Acum depinde de voi care va place mai mult cel clasic sau cel nou.
0 1
mihai_barbu pe 18 octombrie 2015 16:52
Am vrut sa spun Kate
mihai_barbu pe 18 octombrie 2015 16:53
kate e grozava wtf de ce nu merge
Kuhaylan pe 13 Octombrie 2013 18:19
980
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
0 1
Infinity pe 11 Octombrie 2013 17:37
Total Recall (2012)
In cele mai multe cazuri, originalul bate remake-ul. Cam asa se intampla si aici. Filmul nu este unul prost, dar nici unul chiar bun. Impresioneaza prin efecte si prin scenele de actiune bine realizate. Daca voiau sa bata originalul, trebuiau sa munceasca mai bine la scenariu si la caracterizarea actorilor.
1 0
SarpeleCocosat pe 24 Septembrie 2013 22:29
Am avut impresia ca urmaresc mai degraba un remake dupa Matrix decat Total Recall. Primul avea mai multa substanta, avea mult umor negru si o atmosfera unica; asta doar actiune gratuita si efecte vizuale care, ce-i drept, sunt superb realizate, dar le-am mai vazut in zeci de filme. Singura faza ce mi-a adus aminte de Total Recall a fost aparitia "femeii cu trei sani", scena la care cred ca multi au zambit ironic sesizand cat de artificial e integrata.
1 0
katye pe 08 Septembrie 2013 17:10
interesant ca orice filme de actiune.........../...........
0 1
kasmyn pe 31 August 2013 15:45
MULT MAI REUSIT ORIGINALUL
CEL DIN 1990 este mult mai reusit, si nu cu atit de multe efecte speciale !!
1 0
enky pe 12 August 2013 19:52
nu inteleg
Nu inteleg cum naiba puteti cataloga filmul asta ca fiind slab cand e cu 10 clase peste multe jafuri din 2012(exp:amazing spider-man, dark knight rises) pe care le-ati umplut de laude si note mari. Filmul are efecte speciale reusite, are aproape toate fazele credibile(spre deosebire de cele 2 filme enumerate mai sus), un joc psihologic reusit si un final care te pune pe ganduri. Tin foarte mult sa precizez ca m-a impresionat mai ales ca nu are faze cusute cu ata alba(poate cateva, dar nu bat la ochi chiar atat de tare ca in majoritatea filmelor SF noi). Nu este un film care sa-ti doresti sa-l revezi, dar nici sa regreti ca l-ai vazut. Pacat de duiumul de comentarii nefavorabile care o sa-i determine pe multi sa nu-l vizioneze.
0 3
galaticman pe 28 Iulie 2013 20:50
lipseste seriozitatea
Noul film a regizorului Len pare un adevarat film fara intriga adevarata, da decoratiile sint super, dar jocul actorilor mai ales a actrisei Kate Beckinsale e ingrozitor dar in rest Colin Farell sa stradiut mult dar totusi acest film nu mi-a placut doar decit de robotii tari din film
0 0
vladimir84 pe 22 Iulie 2013 23:28
O reecranizare inspirata, cu 3 actori talentati care fac acest film sa merite a fi vizionat cu placere. Nota 7.
0 2
Dia_Cara pe 12 Iulie 2013 16:59
Bunicel
zic bunicel pt ca nu vine cu nimic in plus fata de precedentul cu Arnold, o Stone - vampirita sare de la etaj si nu are nimik Kate Beckinsale si sotia stearsa din amintiri dar totusi neuitat Jesica Biell avem acelasi storyline,cu fix aceleasi nume de personaje, cu un Arnold - Farell... un film din gama daca suntem in pana de idei hai sa facem un remake si sa mai dam de mancare si altor actori chiar daca cei din varianta originala sunt prea old ca sa mai faca o contributie macar venim cu efecte noi de o explozie vizuala de culori :). ....bunicel macar pt acele efecte si pt timpul petrecut la filmari
1 0
DeadSea07 pe 06 Iulie 2013 21:50
Parerea Mea Despre Acest Film O Gasiti Pe Contul Meu (Vechi) KaRgo
0 2
cris_strike pe 06 Iulie 2013 18:11
:X:X:X:X:X
total recall movie care mi-a placut !! si care imi face placere sa il mai vad odata
0 2
Theodoric pe 10 Mai 2013 21:27
Un film foarte bun.Nu sunt de acord cu nota paginii,merita mai mult.Nu doar efecte,daca va intervine vorba"efecte si atat",ci si o actiune multa,la care nu m-am fi asteptat.Nota 9,recunoasteti ca intrece multe filme SF.
In celalalt film,au lipsit multe efecte care au avut loc aici.Si actiunea a fost ok,deci este recomandat,si recomandat sa mariti nota

0 3
georgel1976 pe 20 Aprilie 2013 17:06
arnold vs. farell
aparut la mult timp de la primul film Total recall, acesta are acelasi subiect. in film gasit actiune, urmariri, suspans si ... actiune.
0 2
samaccineldenume pe 25 Martie 2013 01:28
Bunicel
Un film ok , merita vazut Colin Farrell e tare de tot face tot filmul de unul singur. Filmul e mult mai bun ca cel cu Arnold care e o parodie , un film care merita vazut pe scurt.
0 3
danyla pe 28 Februarie 2013 15:47
De ce un remake ?
Filmul este bun, nimic de zis ! ... Mi-a placut ! ... Insa ma obliga sa il compar cu o capodopera a genului si anume "adevaratul Total Recall" filmul din anul 1990, avandu-l in rolul principal pe Arnold Schwarzenegger. Si acum intreb eu ! ... De ce un remake ? ... Colin Farell este un actor care nu se potriveste absolut deloc in rolul lui Douglas Quaid, acest rol a fost facut special pentru Arnold si nimeni nu o sa poata sa-l interpreteze asemeni lui, idem atunci cand vorbim despre rolul sotiei eroului principal interpretat magistral de Sharon Stone, in comparatie cu Kate Backinsale. Nici intre cele doua nu exista termeni de comparatie, Sharon Stone e o actrita de 5 stele. Sa nu intelegeti de aici ca nu o plac pe Kate, dar v-am spus, sunt obligat sa fac comparatii ! ... Un pic diferit scenariul fata de filmul anterior, un truc menit sa aduc suspans, lucru care a si reusit,... insa mult… citeşte
1 0
baietelu79 pe 27 Ianuarie 2013 01:15
misto film
un film cam cu de toate.. gasesti si suspans si dragoste, putin psihologic.. pe alocuri previzibil. Interesanta ideea si mai ales sfarsitul filmului.
0 1
Mihai2508 pe 13 Ianuarie 2013 00:33
Un film plin de efecte speciale, insa scenariul este sub asteptari. Povestea nu este relatata astfel incat sa o traiesti, nu te implica, nu transmite nimic... putea sa iasa mai bine... insa s-a pus accentul multa prea mult pe efectele speciale.
1 0
naski2000 pe 06 Ianuarie 2013 17:55
Mie mi-a placut ! Scenariul e excelent, jocul lui Colin si a dragutzei de Kate este foarte bun...Tot ce am gasit mentionat cum ca " nu se compara cu originalul" sunt prostii. E vorba de 2 filme diferite, ce au la baza o idee comuna, nimic mai mult...Colin Farrell e un actor foarte bun , care nu e deloc intr-un con de umbra. Kate Beckinsale e o prezenta remarcabil constanta in ultimii ani. Deci distributia e ok. Daca adaugati la acestea si faptul ca scenariul e ok,, efectele speciale sunt suficient de spectaculoase, nu poate sa rezulte decat o chestie ok. Nu face nicidecum parte dintre filmele de 2 bani, ce te scot din sarite. Deci...........mergeti sa-l vedeti cu incredere ! O sa va placa !
1 2
AndreBlack pe 03 Ianuarie 2013 23:02
Foarte fain filmul . Ideea filmului este originala si impresionanta . Foarte reusit filmul . Nota 8
2 2
isy22 pe 02 Ianuarie 2013 02:14
Ma asteptam sa fie mult mai aiurea,dar in schimb chiar mia placut numa ca scenariul nu a fost foare bun.
2 1
sarge pe 15 Decembrie 2012 21:05
Un film foarte foarte bun......parerea mea e ca depaseste cu mult originalul si daca se punea accent si pe povestea dintre Colin Farrell si Jessica Biel puteam spune e ca un film de 10
2 3
naski2000 pe 6 ianuarie 2013 18:09
Mi-ar fi placut ca povestea de dragoste din film ( atat cat a fost ea prezentata ) sa fi fost intre Kate Beckinsale si Colin Farrell. E frumoasa de pica englezoaica, cu mult peste Jessica Biel. Iar costumele alea din piele ( purtate si in Underworld) o prind de minune . E genul de actrita potrivit in rolurile luate de Hale Berry, intotdeauna am avut convingerea asta. .......Excelenta parerea ta !