lolozilla pe 04 Februarie 2018 14:16
Un film frumos, bine realizat, care lasa o impresie puternica.
Totusi pentru cei care l-au vazut as vrea sa carcotesc cateva chestii ilogice:
- tipa aia super-frumusete era cam disperata, ca e single ca si cum n-ar exista barbati in tot orasul e una, dar ca se da la un necunoscut mutalau papa-lapte si il cere de sot dupa o zi de plimbare, el nefacandu-i nici o urma de avansuri, e cam ridicol :))
- mutalaul papa-lapte caruia i-a picat din cer super sotie si viata de vis cu noul copil, se decide el ca ar fi bine dupa atatia ani sa distruga viata tuturor (copilului care ar ramane fara ei, sotiei minunate care si-a lasat viata pentru un prost si a avut 2 avorturi spontane si ii ramasese o singura raza de soare -fetita- , si bineinteles lui care infunda puscaria, parintilor etc) in numele unei dreptati pe care era clar ca nu mai putea s-o corecteze dupa atata timp. Avea mai… citeşte

0 1
anca.2006 pe 11 Octombrie 2016 23:01
La noi pe cand, m-am uitat pe Imdb si nu am vazut nicio data de lansare pentru Romania? Se va distribui si la noi?
0 1
stricted pe 14 decembrie 2016 23:19
deja il gasesti pe net
Domolul pe 21 ianuarie 2017 09:03
Aaaoleu! Să vină poliția!
Smrs pe 20 August 2022 21:51
In viață trebuie să ierți o dată...
O dramă impresionantă despre un eveniment care apare rar în viața cuiva, dar uneori se întâmplă să apară.. Decorul este ales bine, pentru că toate poveștile memorabile apar în locuri izolate, simple, pe alocuri romantice - cum poate fi un far între două oceane.
Despre subiectul filmului nu vreau să spun prea multe, decât că la final aș fi schimbat puțin: când a avut de ales între copil și soț, femeia trebuia să aleagă copilul, deoarece ar fi accentuat drama și oricum, în general, bărbatul este destinat marelui sacrificiu. Știm cu toții că în toate egalitatea asta de pe pământ, la război se strigă „întâi femeile și copiii” și nu numai acolo.
Apoi, în cazul deciziei bărbatului, ar fi trebui să știe că odată ce ai hotărât să mergi pe un drum, fie el și greșit - o faci până la capăt, nu îți mai faci procese de… citeşte

0 0
clauditz pe 24 Martie 2022 01:30
O drama, o poveste trista intr-un film lung. Mi-ar fi placut ca el sa fie sincer cu ea si sa ii spuna din timp ce avea de gand. Pana la urma, el a ales corectitudinea pe care o simtea in defavoarea iubirii. Nu e ceva ce ai vrea sa traiesti pe propria piele.
0 0
OliviaDina pe 05 Ianuarie 2022 04:44
Mie-mi pare un film foarte bun și cred că actorii au jucat foarte bine, ținând cont și că acțiunea filmului se petrecea în anii '20-'30. Nici nu-mi pare că Tom voia să "fure lumina altora" sau să distrugă ceva. Cred că și-a dat seama de suferința provocată altora,pe deasupra,a luat asupra lui toată vina. Un film frumos,chiar dacă e dramă,fără intrigi, bătăi,crime. Nici finalul nu-mi pare sec, aș zice că e un final care se termină lin, asemănător personajului principal(Tom,zic) care,nici el nu-mi pare un "papă-lapte", dimpotrivă. Un film care te ține dacă-ți place genul,emoționant fără să fie siropos.
0 0
Adriana... pe 05 Ianuarie 2022 02:59
Ea isi dorea atat de mult un copil incat putea trai cu aceasta minciuna toata viata, el devine complice la aceasta minciuna pentru ca dorea sa o vada fericita, dar cum poti sa iti cladesti fericirea pe nefericirea altcuiva?
0 0
AdriAdrianna98 pe 04 Februarie 2021 12:13
Un film în primul rând despre frumos, la malul oceanului, apusuri și răsărituri frumoase, oameni fericiți, oameni răzând, oameni iubind, imagine superbă, muzică armonioasă pe fundal, împletită mai târziu și cu o poveste interesantă și reacții și mai interesante de analizat din partea personajelor
0 0
Aishor pe 24 Februarie 2020 20:41
Sublim! Am plâns. Bine că l-am vazut singura si n-a trebuit sa ma furisez, sa m-ascund. E sfasietor filmul. Mi-ar fi placut un alt final si mai prelungit, dar...
0 0
catalin2010cata pe 23 Iunie 2019 16:06
Foarte frumos filmul si emotionant.Recomand cu incredere.
0 0
Steve.R pe 10 Februarie 2018 23:55
Am plans in hohote la final si eu nu plang la filme:))
0 0
razvanniculescu56_gmail_com pe 06 Ianuarie 2018 22:42
Farul si valul
Scurt pe doi : filmul e departe de a fi superb, de top sau foarte bun. I-am dat 6 stelute doar asa......sa nu fiu chiar Gica contra. Sunt multe, multe faze si scene total neverosimile, ridicole chiar. Bomboana pe coliva - finalul. Fassbender e ca de obicei, adica enervant la culme - parca doarme pe el, Alicia asta e fugita de la caminul cultural - vai de capul ei, doar Rachel Weisz e oarecum in rol dar si pe ea a luat-o somnu-n iarba. Recomand totusi filmul. Fetelor.
0 0
Mihai2508 pe 20 August 2017 20:21
Un film plin de emotie
Un film emotionant, care prezinta viata unui cuplu reusit, dar si cat de mult conteaza alegerile pe care le facem de-alungul timpului si mai important, cum reusim sa traim impacati cu alegerile facute. Daca treci de un mic moment de plictiseala de la inceput, o sa iti doresti sa vezi cum se termina. Un film plin de emotie, care merita vazut.
0 0
mihai_chindris pe 07 Iunie 2017 22:33
Passion
O drama cat se poate de frumoasa. Nu trebuie ratata.
0 0
Sorin87 pe 22 Ianuarie 2017 17:20
Este un film emotionant cu final fericit, povestea filmului te impresioneaza inca de la inceput
1 2
pisicuta1 pe 24 Ianuarie 2017 02:10
un film emotionant ,bun celor care prefera dramele!
3 2
Dorin2792 pe 11 Ianuarie 2017 13:27
Da adevara un film emotionant,m-a plictisit butin la inceput insa apoi am stat concentrat doar asupra filmului.Finalul pentru mine a fost neasteptat
3 2
Dragos.87 pe 18 Iulie 2017 00:39
Filmul asta imi intareste convingerea ca lucrurile sunt destinate sa fie asa cum sunt oricat am vrea noi sa fim impotriva destinului.Este un film tulburator si foarte bun care te face sa tragi concluzii realiste.Este mult mai bun decat ma asteptam,are o poveste interesanta care iti mentine curiozitatea pana in ultimul minut iar finalul e surprinzator.Merita vazut indiferent de starea pe care o ai,o sa te faca sa fii un om mai bun.
3 0
andystarx pe 12 Ianuarie 2017 23:10
Nota 7/10
Filmul nu este rau deloc,dar aveam ceva asteptari mai mari! Putea iesi ceva mult mai bun,parca si coloana sonora,trebuia inbunatatita !Pare un film cam sec,oricum jocul actorilor este bun !
4 2
narcisson pe 10 Ianuarie 2017 01:38
Citind prima oara comentariile de aici inainte sa vad filmul, ma asteptam la cu totul altceva fata de ce am vazut. Asta nu inseamna ca nu este un film foarte bun, insa ma asteptam la ceva care practic sa ma rupa in doua, dupa review-urile citite. Am vazut enorm de multe drame si sunt uns cam cu toate alifiile in materie de drama. Insa, desi cu evidente si multe momente de tristete intensa, acest film nu a reusit totusi sa ma acapareze in mrejele lui si sa ma faca sa simt cu adevarat povestea.
Totul debuteaza foarte frumos cu povestea de dragoste dintre protagonisti, pe acestia unindu-i farul, a carui lumina este in aceeasi masura reala, cat si simbolica. Pe parcurs lucrurile incep sa ia o turnura foarte trista, in special pentru Isabel (Alicia Vikander), insa se vede o oarecare luminita la capatul tunelului odata ce apare mica Lucy.
De acum, intervin problemele de ordin… citeşte

4 2
emy_sinaia pe 20 Martie 2017 20:14
Lumina dintre oceane...
Un film cu un puternic impact emotional, lacrimogen datorita dramatismului situatiei in care sunt pusi niste parinti pe care Dumnezeu se pare ca i-a ocolit in dorinta lor de a avea copii cu orice pret, pret care se dovedeste a fi foarte mare...M-a intrigat finalul lipsit de consistenta, fugitiv, pe repede inainte...
4 0
Mitza_MvP pe 13 Decembrie 2016 13:53
Momentul cand remuscarile si sinceritatea pot distruge totul intr-o secunda fara sa fi premiat pentru asta...dimpotriva esti aratat cu degetul si aruncat intr-o celula rece si intunecata....
Una din dramele de urmarit,mai ales daca esti fan al filmelor de gen....

5 2
Petruta22 pe 05 Ianuarie 2017 01:13
Obligatoriu de văzut
Sfâșietor, dureros de emoționant, dramatic. Recomand din toată inima deși am plâns mult chiar și după final. Obligatoriu de vizionat pentru amatorii de drame psihologice și nu numai. O lecție de viață, de corectitudine și tărie de caracter cum foarte rar întâlnim. Nu mulți dintre noi ar face ce a făcut Tom.
5 0
stricted pe 15 Decembrie 2016 22:39
Un film foarte emoționant și intens. .
5 0
borisvultur pe 01 Ianuarie 2017 22:41
Greutatea minciunii
Am citit romanul scris de M.l.Stedman, iar ecranizarea e fidelă cărții. Impresionează asumarea minciunii, dar și povara ei ucigătoare. Tom este - acolo la far - singurul responsabil pentru lumină. Iar apoi...fură lumina altora. Un suspens policier dramatic și interpretarea de excepție a lui Michael Fassbender. Da...Alicia Vikannder nu se ridică la înălțimea rolului...
6 4
makomomo pe 09 Ianuarie 2017 10:21
Gust amar
O drama care are un potential enorm de a fi un film exceptional insa finalul este sec si lipsit de substanta.Inteleg ca filmul a fost facut dupa carte, scriitoarea MLStedman avand o proasta inspiratie pe final.
Avand in vedere povestea vietii fetei Isabel , una extrem de dureroasa si dramatica, pierzand 2 nasteri, pe final autoarea nici macar nu o prezinta pe Isabel batrana, filmul arata un cadru indepartat la spital, cu Isabel bolnava, pe moarte si doar atat.Eu zic ca merita mai mult respect si poate un final mai happy.Autoarea chiar a avut ceva cu biata fata, dupa ce ca pierde 2 nasteri, moare si in anonimat fara o imagine de ansamblu.Sau poate filmul a fost facut prost, regizorii parca s-au grabit sa termine filmul in sictir.
In rest, povestea e fulminanta, trista la maxim cu putine clipe de fericire, poate doar acei ani in care a crescut fetita sa-i fi fost o raza de… citeşte

7 4
GALACTICUS pe 15 Ianuarie 2017 01:00
The Light Between Oceans
Este un film ce provoacă niste sentimente profunde ce izvorăsc din relațiile dintre copil si părinte, soț si soție, om si stihia naturii. Oare cine este părintele unui copil, ce-l ce-i dă nastere sau cine-l creste? Cât de usor un copil se adaptează la o noua familie si cât de greu o uită pe cea din trecut?
Anume aceste întrebări mi le-am pus pe parcursul întregului film. De asemenea am rămas profund surprins de mustrările de constiință ce apar în sufletului unui om, mustrări alimentate de valorile morale, credința în Dumnezeu, necesitatea de a proceda corect, de a nu vătăma pe alții... Toate acestea te pot face să pui în pericol fericirea ta si a familiei tale procedând după codul moral ce ti-l impui. Este o dramă puternică care are în plin plan niste personaje interesante jucate de niste actori pe măsură.

7 0
Domolul pe 21 ianuarie 2017 08:59
“Toate acestea te pot face să pui în pericol fericirea ta si a familiei tale procedând după codul moral ce ti-l impui “ Te contrazic aici, filmul spune mai mult decât atât: fericirea însăși este strâns legata de un cod moral, fericirea nici măcar nu se poate naște fără acest cod moral. Asta se intamplă in capul fiecăruia dintre noi, fară sa ne dam seama. Ca sa-ti dau un exemplu ptr. a înțelege asta, uite un scurt scenariu pentru un alt film. Sa spunem că: dacă ai ucide cu sânge rece oameni buni, si in final ti-ai atinge telul: tu impreună cu iubita ta pe o insula dorind sa-ti traiești fericirea pana la capăt, aceasta fericire nu se va întâmpla. Chiar daca ești genul taff, care nu se lasă influiențat de stafiile trecutului, fericirea care se naște din lucruri abominabile nu exista, cel mult este doar o iluzie care tine foarte puțin. Fericirea nu poate exista decât in capetele unor oameni care apreciază moralitatea. Numai niște demenți ar putea depăși momentul. In capetele unor demenți care au scăpat nepedepsiți încă de nici un cod moral, nu exista fericire, nu există decât un tic tac care le măsoară trecerea timpului pana când pămantul se va bucura de lipsa umbrei lor.
mihnea_aspru95 pe 24 ianuarie 2017 01:40
Off-topic: Fericirea este o notiune abstracta (oricum, nu ai cum s-o atingi in viata de zi cu zi, deoarece esti mereu in cautarea ei ca-n filmul lui Will Smith, doar in viata de apoi poti da de ea). Noi ne multumim cu surogatul acesteia, bucuria *ceea ce este un lucru bun pe moment si intr-un timp scurt, deoarece mai incolo dispare si-n alte circumstante revine*.
serban_ionescu pe 14 Decembrie 2016 00:15
Profunda si ravasitoare drama psihologica !
Cu adevarat un film din primele locuri ale topului dramelor psihologice, profund emotionant si impresionant in esenta lui, care pune la grea incercare psihicul uman, chiar si pe cel de cea mai buna calitate a protagonistilor principali ai acestui film ! Intr-un cuvant, un film ravasitor, care sub nicio forma nu trebuie ratat de adevaratii cinefili si de amatorii dramelor psihologice profunde ! OBLIGATORIU DE VAZUT !
8 1
teo68 pe 16 Decembrie 2016 18:29
Superb,emotionant
Un film ce nu trebuie ratat , o poveste emotionanta !
11 0
margott pe 01 Ianuarie 2017 18:58
Grea dilema, sa pleci urechea la ce-ti spune inima sau la ce-ti dicteaza ratiunea, sa poti sa discerni intre ceea ce e corect si ceea ce simti... nu stiu cati oameni ar trece testul asta. Asa, fara sa stau prea mult pe ganduri, zic ca intr-o astfel de situatie si eu as face ceea ce a facut Tom, cu atat mai mult cu cat, teoretic cel putin, trebuie sa ai in vedere ca urmarile faptelor tale ii pot afecta pe cei din jur, la fel cum si tu poti fi afectat de ceea ce fac altii, pentru ca fiecare are propriul lui sistem de valori. Mai in gluma, mai in serios, Tom ar merita pus la icoana, sa te inchini in fiecare zi, mai rar un om sa iubeasca pe cineva cum iubeste el, sa aiba taria morala si fizica sa-si aplice singur pedeapsa pentru crimele de razboi, si mai ales sa aiba capacitatea sa ia in final o decizie de care e dureros de constient ca il va costa tot ce-a cladit. Un om cu prea multa… citeşte
13 1
narcisson pe 10 ianuarie 2017 01:21
Poate ca ''O afacere regala'' si ''Daneza'' te vor edifica fata de modul cum a ajuns Alicia, ca are si un prenume spre norocul ei, sa joace in filme de calibru international. Desi, surprinzator, pe cea de-a doua parte a filmului nu mi-a placut nici mie prea mult (poate datorita faptului ca actiunea nu s-a centrat foarte mult pe ea), pe inceput a fost foarte buna. In rest, ai un plus de la mine.
lolozilla pe 4 februarie 2018 13:29
Tom daca avea atata constiinta si iubea atat de mult, nu mai invia mortii si se gandea si la nevasta-sa. Care a avut 2 nasteri esuate si numai fetita aia i-a mai adus soarele pe fata. Dar l-a mancat in fund sa trimita scrisori si medalioane. Ce credea, ca fetitei o sa-i pice bine sa-si schimbe mama dupa 4 ani, sau ca nu va distruge viata acelei fiinte numita sotie care l-a scos din viata lui de papa-lapte? Ar fi fost mai credibil daca vestea s-ar fi aflat din intamplare, fara neaparat voia lor.