Infinity pe 21 Decembrie 2014 03:07
The Hobbit - The Battle of the Five Armies (2014)
Peter Jackson pune capat celei de-a doua trilogii inspirate din povestile lui Tolkien intr-un mod grandios. Aceasta ultima parte ne incanta ochii, creierul si sufletul cu actiune din belsug, momente dramatice, peisaje dezolante si totodata, superbe, si efecte speciale spectaculoase. Filmul are scapari si neajunsuri ca oricare altul, dar e de admirat munca tuturor celor implicati. Mi-a placut enorm si il recomand numai in format 3D. Singurul lucru care m-a "deranjat" cel mai mult a fost faptul ca in trailere sunt scene pe care nu le-am zarit atunci cand am vazut filmul. Asta din cauza ca o sa apara o varianta extinsa (30 de minute in plus).
0 3
georgeionutionita pe 12 Decembrie 2014 20:18
HFR
Stie cineva daca ultima parte din The Hobbit ruleaza in HFR? Si daca da, la care cinema?
0 3
Razvy20 pe 05 Ianuarie 2014 00:30
superbe primele 2 filme, numai ca...din cate am citit eu inainte de a fi lansat primul film, partea a treia trebuia sa fie lansat in iunie, la 6 luni dupa a doua parte...acum vad ca tot in decembrie apare....hmmm
0 3
legolas05 pe 6 ianuarie 2014 20:14
S-a schimbat data pentru ca asa e mai bine,toate filmele LOTR si primele 2 din Hobbit s-au lansat in decembrie,asa au continuat traditia.Mie imi place ca e lansat in decembrie,chiar daca am de asteptat mai mult.
ahmedts pe 19 Decembrie 2013 13:15
Stie cineva cum se numeste cartea care prezinta actiunea din ultima parte al trilogiei
"The Hobbit"?

0 3
teddybearpictures pe 23 decembrie 2013 22:12
se numeste The Hobbit
julzcat pe 25 aprilie 2014 12:22
@ahmedts Toate 3 partile sunt cuprinse in cartea "The hobbit".
am_filme pe 25 Ianuarie 2015 19:28
SUPER FILM
Pentru cei care vor sa vizioneze filmul il gasiti in format HD www.amfilmehd.com
0 2
Octaz pe 08 Ianuarie 2015 18:34
Cel mai vizionat film al anului! Si din cate am citit se pare ca a batut ceva recorduri la nivel national de incasari! La fel ca si ultima parte din "Lord of The Rings" si acest ultim Hobbit a fost de departe cel mai asteptat film al anului pentru ca dude, e finalul! Batalia celor 5 armate, cea de'a cincea fiind de fapt una morala, la figurat. A fost frumos, "S'au batut ca chiorii" citez un prieten. Sincer preferata mea parte a fost cea cu Smaug, pentru ca in rest , s'au axat mai mult pe Thorin si lupta pe care a dus'o cu el insusi pentru a trece de lacomie. Filmul parea ceva mai promitaror, si in continuare cred ca ar fi putut fi mult mai intens si cu un final mai "excitant" (sigur aici e de vina autorul cartii" Parca mi'a placut mult mai mult "Lord of the Rings"
0 2
meessty pe 21 Decembrie 2014 19:49
Nimic nou,plictis ,muulta violenta.Totul putea sa se termine in cel mult o ora.
Si toti actorii au imbatranit ,le-au cazut falcile...Tauriel nu mai e sexi...
doar pentru fanii seriei.

0 2
MihaiBarboi pe 22 decembrie 2014 21:27
daca nu e genul tau de ce te-ai mai dus ? nu pot sa va inteleg :)) va duce-ti si va plange-ti pe urma de parca cine stie ce :P Nu e genul vostru ... nu va oblige nimeni sa va duce-ti F frumos film .. nota 10 ...
Neacsu1234567 pe 19 Decembrie 2014 08:26
?cum fac rezervare ? ma poate ajuta cineva ? va multumesc
0 2
edy_pacioga pe 03 Septembrie 2014 16:01
abia astept sal vad am vazut toate filmele si cred ca o sa fie tare
0 2
sergio_crisan pe 12 August 2014 23:13
Coming Soon
Mno nush de voi da eu si mort trb sa vad ultima parte a filmului Hobbit la cinema in PREMIERA! :)
0 2
AlissuLilly pe 23 Iulie 2014 20:33
Ma intreb cum de au schimbat titlul filmului,inainte era "There And Back Again"... oricum,abia astept sa vad partea asta,primele doua au fost geniale!!Am citit toata cartea,dar nu mai tin minte atat de multe...
0 2
Valki pe 06 Februarie 2015 01:38
cam exagerat putin, atatia balauri si "Dilozauri" ..insa filmul per asamblu este frumos..recomand
0 1
XShadowX pe 28 Ianuarie 2015 18:58
BUN ca doar e de Peter Jackson ( maestru in ''Middle Earth'' )
L-am vazut recent si pot spune ca e finalul care ma asteptam ( diferit putin fata de cel din carte ) insa intotdeauna si repet INTOTDEAUNA cartea bate filmul . E ok filmul de fapt nu stiu de ce are asa nota mica pe imdb ( toate cu hobbit au mici note ) , poate se asteapta lumea ca Peter Jackson sa fi facut seria Hobbit la fel de buna ca Lord of the Rings dar nu avea cum insa nici departe nu a fost , un minus zic eu muzica in aceasta parte nu e la fel de spectaculoasa ca in precedenta ( Ed Sheeran I see fire este geniala melodia din filmul trecut ) . Prea mult marketing in jurul acestui film dar per total eu i-am dat un mare 10 pentru Peter Jackson si ultimul lui film despre hobbiti si stapani ai inelelor si Middle Earth si totul ;)... pacat de tot insa cititi fratilor cartile ca alea sunt destule , Tolkien a scris Silmarillion inainte de Hobbit si Lord of the Rings asa ca de va e dor de… citeşte
0 1
AeroX pe 31 ianuarie 2015 01:59
Minusul ala cu melodia e chiar plusul cel mare al acestui film. In sfarsit o melodie de Credits pentru tonul filmelor! Pretinzi ca o melodie subtire, pop-ish, comerciala cu n-spe remix-uri e mai buna pentru un film bazat pe Middle-Earth? Si apoi spui ca e prea mult marketing dupa ce tocmai arunci afirmatia cu melodia de la Credits...pai nu pe planul asta ar fi marketing fata de "capodopera" lui Ed Sheeran.
AeroX pe 28 martie 2015 19:59
Acest Billy Boyd e cineva care da clasa maimutoiului pe care-l aperi cu remix-urile pe care le-a aprobat. In general toata muzica lui Ed Sheeran e subtire ca discografie si prea easy-listening, comerciala-pop. Muzica de film e totusi muzica de film, nu muzica de radio! Voce magnifica cine are? Billy Boyd, de acord. Nu e cantaret, pentru ca este in primul rand actor, dar asta nu inseamna ca este Edisor mai bun doar pentru ca asa consideri tu(cand dovezile contrare sunt evidente pentru orice cu simt artistic). "Pippin's song" din LotR este si va ramane de referinta in genul Fantasy. O cantare dumnezeiasca. Ceva peste comprehensiunea ta. Tu ramai limitat la muzica de radio. Melodia de Credits pentru al 3-lea Hobbit este o melodie autentica de film Fantasy de asemenea calibru. PUR SI SIMPLU AI IMPRESIA CA BILLY BOYD AR MAI FI SI JUCAT IN FILM CA PERSONAJ PRINCIPAL. Pe cand restul cantaretilor de la primii 2 Hobbiti IN NICIUN CAZ. Sunt prea detasati de atmosfera unui asemenea film. Mai revino cu inca un comentariu in care sa-mi spun sa ma documentez...cu ce, nu stiu. Stiu mult mai multe decat poti intelege tu cu "critici de pe imdb". Melodia asta de Credits este si va ramane un PLUS.
sebyx_robert pe 09 Ianuarie 2015 16:53
The Hobbit: The Battle of the Five Armies
O poveste interesanta, dar ma asteptat sa fie mai multa actiune si cu dragonul. Prea repede a murit dragonul.
0 1
kenya pe 04 Ianuarie 2015 12:19
Mie mi-a placut....si jocul actorilor,si efectele speciale,si povestea....Imi pare rau ca s-a terminat,ar fi interesant de refacut "stapanul inelelor" in sensul de prelucrat pelicula in 3D (daca se poate!!!!).
Sa fim intelesi,nu este un film de mare profunzime filozofica si poetica,este doar o pelicula minunat de atractiva.Nu are pretentia unei capodopere.Este o oferta de aventura,feerie,magie si umor.Actorii au fost foarte bine alesi,dirijati si costumati,nu iese nimeni in evidenta,cu totii formeaza un intreg,dau viata aievea unei legende.
Nota zece pentru traducerea in limba romana.

0 1
ModeuS pe 30 Decembrie 2014 14:22
Dupa un an de zile de asteptare pot spune ca am ramas foarte dezamagit...filmul mi s-a parut sec,plin de clisee,un film facut la repezeala si nefinisat.I-am dat nota 7 desi cred ca ar merita mai putin.
0 1
MoNsTeR15 pe 31 decembrie 2014 17:37
Ba ai citi cartea mai intai sa comentezi ??
ModeuS pe 1 ianuarie 2015 14:11
Monster15 citeste ce ti-a scris vibers mai sus...tu nu ar mai trebui sa comentezi aiurea...
azrail pe 30 Decembrie 2014 00:47
Asa si asa
Nu a fost nici pe departe la fel de captivant ca LOTR pe alocuri a avut efecte speciale foarte bune dar a avut si cateva efecte penibile pe care le-am mai vazut in filmele horror low budget ale anilor 80 .
0 1
radu3455 pe 20 Decembrie 2014 12:36
a fost un film la fel de reusit ca si precedentele insa pentru mine a fost sub asteptari,efectele speciale sunt geniale,prestatia actorilor si ea una reusita,insa scenariul lasa putin de dorit,oricum merita vazut de fanii trilogiei nota 9
0 1
phantom_shadow pe 19 Decembrie 2014 09:34
De abia aștept să-l vad
0 1
FunnyX pe 15 Decembrie 2014 01:53
Hmmmm
Greu de scris un comentariu... Am vazut filmul, din pacate dublat in franceza, ceea ce nu-l avantajeaza. In 3D, musai sa-l vedeti in 3D! Parti bune: nici nu stiu cand au trecut 2 ore jumatate, filmul te plimba printr-o lume fantastica; cu personajele de care ne-a fost asa de dor!....Au trecut deja 11 ani de la Return of the Kings....acum totul e in 3D... Filmul mi-a placut, dar parca asteptarile mele erau mai mari.... Un film foarte bun, de neratat pentru fanii personajelor din lumea lui Bilbo.
0 1
conu66 pe 09 Decembrie 2014 22:52
Finalul Trilogiei
Povestea este urmatoarea:Dupa ce si-au recapatat tinutul de sub stapanirea lui Smaug,Bilbo,Thorin si compania nu au nici cea mai mica idee despre forta ucigatoare pe care au eliberat-o...Dezlantuit,Smaug isi revarsa mania nimicitoare asupra oamenilor lipsiti de aparare din Lake Town.Obsedat inainte de toate de pastrarea comorii, Thorin sacrifica prietenia si onoarea.In ciuda incercarilor disperate ale lui Bilbo de a-l aduce la ratiune,hobitul se afla in fata unei alegeri grele si periculoase.Nebanuit decat de inteleptul Gandalf , Sauron si-a trimis legiunile de orci intr-un atac rapid asupra Muntelui Singuratic.Pe masura ce intunericul coboara si confruntarea escaladeaza,Gnomii,Elfii si Oamenii trebuie sa decida daca aleg unirea sau distrugerea.Bilbo lupta din nou pentru a-si salva viata si pe cea a prietenilor sai in Batalia celor 5 armate,pe masura ce soarta Pamantului de Mijloc sta… citeşte
0 1
conu66 pe 9 decembrie 2014 23:07
Aaah, si vestile sunt bune : la preview media notelor a fost 8.1. asa ca nu are cum sa dezamageasca ...unul dintre producatori a si declarat ca se asteapta sa depaseasca incasarile de Reîntoarcerea Regelui -Lord of the Ring III,adica 1,1 miliarde $.De aia au pus premiera cu o saptamana mai tarziu decat The Desolation of Smaug.
catalin_emil_petcu pe 25 Noiembrie 2014 15:37
Stie cinaeva cum se numeste melodia sau cine canta melodia din acest teaser
0 1
Alynska pe 16 Septembrie 2014 17:04
o sa fie super tare
o sa fie super tare, din ce am cautat pe www.OneRing/TheHobbit si din trailer, am citit si cartea. nu are cum sa ne dezamageasca !
0 1
crome pe 02 August 2023 23:54
Puțin mai slab ca primele doua ,însă captivant prin acțiune și acting.
0 0
catrina_george_madalin pe 12 Octombrie 2022 16:11
Ok. Vad ca mulți oameni au spus ca filmul este prost .. trilogia este geniala,pentru amatorii de filme fantasy este genial . Multa fantezie , multa exagerare ,dar o poveste bună, și o acțiune pe măsură . Alături de stăpânul inelelor merita văzută măcar o data în viata .
0 0
Mony_Cris pe 29 August 2021 15:49
Cosmin74 dupa 15 secunde ți-ai dat seama ca esti un ratat?
0 0
6Patronul9 pe 29 Octombrie 2018 17:01
the Battle of the Five Armies este cel mai putin bun dintre toate filmele care alcatuiesc saga Middle-Earth a lui Peter Jackson.Nu e ceva de evitat,este un film reusit cu niste secvente memorabile,insa nu se ridica la valoarea celorlalte.Hobbitul mergea mult mai bine daca se limitau la doua filme in loc de trei.Jackson sustine ca au facut o trilogie deoarece aveau suficient material,insa mie nu mi se pare.Imi sustin in continuare opinia : totul a fost din motive financiare.In orice caz,sunt niste filme pe care orice cinefil trebuie sa le experimenteze :)
0 0
user-5a5d0632db78f pe 15 Ianuarie 2018 21:53
De ce nu este tot filmul , adică unele părți au fost tăiate, le am gasit pe youtube mici părți de cateva minute , au tăiat mult din el in rest e foarte frumos , aici e o parte care nu apare in film pentru cine doreste ???? https://youtu.be/QFT1xm_wIxk
0 0
cosmin742000 pe 26 Decembrie 2016 01:09
Unul dintre cele mai proaste si inutile filme care mi-a fost dat sa le vad , de fapt nu sa il vad ca nu am rezistat mai mult de 15 secunde.
0 0
colonelu_morteni pe 09 Septembrie 2016 05:44
Bun film
Foarte bun dar mi-a lasat un gust amar. Astea 3 serii sunt inceputul dupa urmeaza stapanul inelelor....trebuia sa inceapa cu astea 3 dupa sa faca stapanul inelelor zic eu asa acum asteptam cu drag... dar ce sa astepti asta e s-a dus s-a terminat.Eu am vazut prima parte din stapanul inelelor chiar anul asta eu nu prea agreez filmele de genul dar am zis sa incerc sa vad cum e.Vazusem pe la tv dar neahh mi se parea o porcarie.Sincer acum regret faptul ca nu m-am uitat prima data la The Hobbit si dupa la Stapanul inelelor.La naiba daca stiam ca nu e in ordinea normala facute alegeam Hobitul sa-l vad prima data.
0 0