alex_il_fenomeno pe 19 Septembrie 2013 01:12
O drama de mare profunzime, dar de asemenea una care vine cu o cerinta, aceea ce a avea rabdare si o atentie deosebita pentru a surprinde fiecare moment important din aventura protagonistului, fiecare emotie de pe chipul sau din sufletul sau, productia in sine axandu-se in special pe emotii, pe decizii , alegeri si urmarile acestora. L-am urmarit la TV intr-o seara tarzie si sincer l-am perceput ca o paleta de sentimente ce ar trebui urmarite de orice cinefil.
0 1
Vegetarian pe 22 Iunie 2013 00:37
Bangkok este orasul care obtine mai multi bani din turism decat Londra , Paris , New York etc . Ce are orasul asta tropical in care taximetrele sunt niste triciclete cu motor si cine sunt turistii .. ? Americani din New York veniti pt droguri , femei usoare si mult soare , ca in filmu asta !? Dar tailandezii sunt suparati pe capitalisti . Zic ca au ajuns sclavii lor , ca fetele lor se prostitueaza pt bani , cantaretii canta melodii care nu le plac tot pt bani etc .. Dar si turistii care stau mai multe luni ajung sa inteleaga ca sunt considerati mai ales de catre fete , ca niste portofele umblatoare folosite pt distractie ..
. . Sunt toleranti tailandezii dar pana cand americanii nu mai au bani sau le lovesc fetele ..

1 1
Salata_de_Vinete_cu_Ardei_Copt pe 26 iunie 2013 14:56
Daca ar exista ceva care sa ne tina fericiti permanent , neam plictisi dupa un timp .. Trebuie sa fim noi inshine propria sursa de bucurie permanenta . De obicei astfel de filme sunt intelese si apreciate mai mult de catre cei care au trait ceva asemanator . Din pacate cei care nu se numara printre aceia care au patit asa ceva , sau nu cunosc macar pe cineva care a patit asa ceva , deobicei nu vor sa asculte de sfaturile nimanui , si ajung sa invate pe propria socoteala ! Se numeste taxa pe prostie . Cine nu primeste sfat , nu merita sa fie ajutat ! Intotdeauna a fost mai ieftin sa previ decat repari .
bizonul pe 21 Iunie 2013 19:33
Ce dr.k ora de film este asta ? Pai cine se uita la un film dupa ora 00.si ceva ? Ce-i in capul celor de la Televiziunea Nationale 1 ? Firar-va gindirea de ris !
0 0
Pitbull pe 14 Decembrie 2010 00:57
Elefantul obiect
Elefantul obiect - The Elephant King
Mi-a amintit de Schnabel, cu Le scaphandre et le papillon, de recentul Caótica Ana al lui Medem, sau de Aronoffski şi al său The Fountain - filme înverşunate să spuie ceva, dom'le, ceva important, că dacă nu, arde! Aici, e vorba de faţa şi reversul vieţii în Thailanda, aşa cum sunt văzute de străini - temă veche, monşer, apropo de atâtea şi atâtea ţări exotice. Pretextul sunt doi americani, un antropolog cinic şi depravat Jake Hunt (Jonno Roberts), şi fratele său cel cuminte şi sentimental, Oliver (Tate Ellington). Mama lor, Diana (Ellen Burstyn, complet inutilă şi ca personaj, şi ca actriţă), tot dă telefoane din state, ca să-i amintească lui Jake că are termene într-un proces foarte serios, de care lui i se fâlfâie (ca şi nouă, de altfel).

Povestea curge cum nu se poate mai trenant şi mai… citeşte

2 2
liviuneagu pe 15 februarie 2013 00:49
da, e o idee; scris mult si ... atat!
Gabriela Sirbu pe 16 Martie 2009 08:13
Un film despre pericolul de a te pierde in labirintul autocompatimirii creat de propriile vinovatii si regasirea valorilor din tine si din jur. Este un film deosebit, de care eu m-am bucurat mult, desi l-am vazut la iglu Scala si pe care riscam sa nu-l vad dar, spre norocul tuturor ne-am strins cei 4 spectatori - MINIMUM -si astfel filmul s-a difuzat.
2 2