Păreri The Dark Knight Rises

(2012)

Cavalerul negru: Legenda renaște

Ordonează după
Recidivist pe 28 Iulie 2012 02:00
Pierdere de timp
O lungeste , o lungeste atat de mult incat uita sa mai bage si pe Batman in film :)) spre final isi aduc aminte ca este totusi un film cu Batman si ... apare . :))) In 2 ore de film il veti vedea pe Batman 5 minute !?! Cica cutare mare regizor , scenarist , etc ,barbati par niste idioti si femeile experte in manipularea lor ,pana si posterul nu are nici o legatura cu vreo secventa din film ...uuuffff nota ..............222222222222222222222
147 263
IulianManea54 pe 28 iulie 2012 09:59
bine ca te-ai votat cu 30 conturi... destept mai esti, prietene. SEARCHER = JWP = Gerbian = Recidivist. Cer suspendarea contului
Recidivist pe 26 februarie 2017 00:19
@Jumagid Asta pentru ca zici tu?
SEARCHER. pe 28 Iulie 2012 00:35
bla , bla , bla
numai vorbarie , plictisitor , actiune pauza , Batman lipseste cu desavarsire mai tot filmul ... 2. .. IL PUTETI VEDEA PE BATMAN PENTRU PRIMA DATA IN FILM IN MINUUUTUUUL 46 si atunci 2 minute .
104 117
Sergiu.Lobont pe 28 iulie 2012 04:53
Stii ce cald e in costumul ala vara?
SeRRaTeD pe 9 octombrie 2012 00:01
Searcher, Batman apare atunci fiindca nu este numai povestea lui batman. Titlul filmului este The dark knight rises. E chiar atat de greu sa bagi la cap ca trebuie sa arate o poveste a lui si ce se intampla cu viata lui Bruce. Viata lui Bruce afecteaza direct caracterul Batman! Asa ca mai uite-te odata la film si mai invata ceva!
Gebian pe 28 Iulie 2012 02:12
...aproape 3 ore
Un film de aproape 3 ore , in momentul in care am inceput sa-l vizionez , deja m-a uitasem la ceas de cateva ori si aveam senzatia ca pierd timpul si cand sa terminat aveam impresia ca deja am petrecut o saptamana in sala ...totul mi se pare rutina, o colectie de clisee si fraze fortate ce caracterizeaza un film mediocru.
101 114
Sergiu.Lobont pe 28 iulie 2012 04:52
Asta nu e Batman, e Dark Knight
Bmave pe 3 septembrie 2012 00:55
Desenele cu Batman sunt si vor fi peste filme intotdeauna. Doar sunt benzi desenate :))
Robertto pe 27 Iulie 2012 05:26
super naspa
Filmul..este extrem de slab..nici nu se compara cu cel din 2008. Am adormit de 2 ori la el...pierdere de timp!
98 125
Catalin.P pe 27 iulie 2012 14:51
Ai adormit pentru ca trebuia sa te duci la un film cu fetiele powerpuff nu la unul cu Batman
lavvw pe 7 august 2019 15:41
asa e. mult mai slab decat cel din 2008
JWP pe 28 Iulie 2012 00:18
Obligatoriu de văzut
UPS In opinia mea nici un film nu este perfect, fie el care o fi , de orice gen mereu va avea o greseala sau alta cum este totul in viata si despre film este impresionant ca s-a mentinut la nivelul celor anterioare , spun eu , ceva mai putin. Volorarea mea generala ...9
93 59
IulianManea54 pe 28 iulie 2012 09:59
bine ca te-ai votat cu 30 conturi... destept mai esti, prietene. SEARCHER = JWP = Gerbian = Recidivist. Cer suspendarea contului
JWP pe 1 august 2012 00:24
@safe123 mai scade putin din varsta aceea si poate ma nasc a II-a oara. Iti place sa comentezi la postarea altora , comenteaza , nu te retine nimeni , spune ce ai de spus daca este intr-o limita rezonabila de respect fata de ceilalti si numai fa aprecieri de varsta.
Karren pe 12 August 2012 22:11
:( :((
Scenariu dramatic despre cel mai intunecat si legendar supererou din secolul XXI creat de legendarul ... Christopher Nolan... un cavaler al intunericului ce intuneca lumea cu a sa legenda renascuta. Ramane undeva in urma toti acesti Batmani luminosi si veseli , toti acesti batmani pitoresti , nebuni si bucurosi , ce dadeau culoare craciunului pentru multi copii. Batman cel intunecat este eroul de legenda , legenda vieti si a morti ... legenda cinematografica .
90 46
alex2812 pe 13 august 2012 21:46
cum ti se par Batman Forever si Batman & Robin?
aura_iolanda pe 21 noiembrie 2012 14:59
Imi pare rau ca il desfiintati pe Tim Burton in necunostinta de cauza, el fiind poate cel mai bun regizor al genului fantastic All Time. Burton si Nolan sunt 2 stiluri total diferite, fiecare dintre ei, probabil cel mai bun pe genul sau. Si apropo..... Tim Burton a regizat Batman din '89 si Batman Returns in '92, avandu-l ca protagonist principal pe Michael Keaton, si nu pe Val Kilmer din Batman Forever sau Geroge Clooney in Batman si Robin, ambele regizate de JOEL SCHUMACHER.
VrednicDeDispret pe 01 August 2012 21:08
si BUN ... sh RAU
uahaha, superb Na ma vazut muschiu meu asa film Ce bestiala e tipa aia de femeie-pisica , ma spart ... am visato tota noaptea ,,,, maaaaa si cum il bate ala fara gura pe Liliac. Ba da imi placia masina si nam ma vazuto acuma sh num place ca moare liliacu vere :(( NASPA numa imi place filmu , da nu stu sa sterg nota care iam dato :(((( ... am g'sit sh d'unde schimb nota mea... uhaha datusem 10 :(

IMPORTANT: Sa ma explic cum sta treaba aici : ma respecti, te respect...ma iei cu vrajeala, te iau cu vrajeala... ma ataci, ma apar ...ma urasti, nu te urasc. De ce? pentru ca ceea ce pe tine te caracterizeaza, pe mine nu ma defineste !!!

88 30
Petra pe 7 august 2012 19:46
Da cine sa te respecte, cand tu intri cu toata lumea si ii jignesti? Ai putea sa iti spui pararea si intr-un mod mai frumos, nu ca toti birjarii.
VrednicDeDispret pe 27 martie 2013 03:21
@Xenomorph ... ???
Torpilat_Praf pe 30 Iulie 2012 06:47
TDKR + APEL LA ... BUNUL SIMT
TDKR .. Batman, in acest film, arata mai mult ca niciodata ,ca este un erou , nu un supererou , arata uman si debil ... ca nu stia nici sa se bata bine , ii da Bane bataie de se plictiseste si precis asta il face mai realist ca niciodata . Imi doream eu sa vad pe Batman doar ca un erou ?... pai , nu, imi doream sa vad Batman supereroul . Un final foarte bun , dar parca imi doream ca tot filmul sa-mi lase aceasta impresia , ceea ce nu sa intamplat.
Nu zic ca filmul nu este bun , cum filmul este o arta , si cum arta nu este un obiect , este subiectiv . Vreau sa spun , ca nu este nici bun , nici rau , DOAR depinde de persoana cel vizioneaza.

BUNUL SIMT...
Ma uit mai pe la toate comentariile si vad o tampenie ( o ameteala ) mai mare ca alta , scrise , spuse fara pic de bun simt , spune asta unul care se crede din ADN ...nesimtit, un plus zic eu ,este faptul ca… citeşte

86 13
Dragos_Iosif pe 30 iulie 2012 09:41
Vad ca nu pot edita comentariul, asa ca te mai alegi cu unul. Spuneai ca mi se aplica si mie partea cu diferentierea pe criterii financiare. Inca mai crezi ca ne nastem toti egali si ca nu se fac nicaieri diferentieri de genul asta(materiale)? Poate am interpretat gresit, poate te refereai la o placere atat de simpla precum mersul la cinema. Accesul in asemenea sali ar trebui sa le fie tuturor permis, nu? Da, sunt de acord. Insa in acelasi timp, toti ar trebui sa poata sa savureze filmul in aceeasi masura. Ca prin urmare, nu ar fi mai corect sa se faca o oarecare ordine? Oare nu ar fi bine sa nu se mai permita accesul in sala dupa inceperea filmului? Nu ar trebui ca o perioada sa stea cineva in sala mereu pregatit sa-i... ajute pe diversi indivizi sa paraseasca sala, sau sa se ia diverse masuri coercitive sau de prevenire? Problema mea nu e atat nivelul intelectual. Pot sa mearga la film si sa il considere cum vor, pot sa doarma acolo, nu ma deranjeaza(daca nu sforaie). Insa daca din cauza lor nu se pot bucura mult altii de film, deja nu mai e in regula. Si nu pot sa tolerez comportamente de genul acesta doar de dragul economiei. Ce spui tu la capitolul asta sunt povesti. Totusi, ca sa nu se duca economia de rapa, propun ca toata lumea sa construiasca masini(pare-se ca se vand). Indiferent de cunostinte. Pai nu suntem noi cu totii egali? Cat de aiurea suna? "Ce diferenta este intre a spune limitat mintal sau dute in m... mati ? sincer cred ca nici una doar ca prima expresie este ceva mai diluata." Aici cadem de acord. E tot acolo, dar parca varianta mai puternica e parca prea dura. E un fel de a ne ascunde dupa deget. Poate ca nu ar mai trebui...
Xenomorph pe 30 noiembrie 2012 09:47
adeluta needs a boyfriend! help :)))
IulianManea54 pe 02 Ianuarie 2012 17:37
Impresionant!
Pentru inceput vreau sa anunt ca acest mesaj contine si spoilere. Il cititi pe riscul vostru. Nu voi sta sa comentez continutul, dar Nolan ne-a oferit niste imagini de inceput foarte frumoase, filmul incepand cu Bane detonand un avion, iar scena dand un impuls filmului si facandu-l pe cel ce vizioneaza sa stea in fata ecranului pentru a afla continuarea. Un film recmarcabil, categoric a intrat in topul celor 5 mai bune filme vizionate de mine vreodata. De jocul actoricesc nu e nimic de zis. Niste actori celebri care au jucat absolut PERFECT. Chiar ma gandeam in timpul filmului cum s-a putut ajunge de la un simplu desen sau benzi desenate… la un asa film care sa impresioneze asa de multi oameni. Mi-a placut mult de Anne Hathaway in rolul lui Catwoman. Fara ea n-ar fi fost posibil filmul. Desi am mai vazut-o in 3 filme, pana acum nu i-am dat mare atentie. Ei bine, de astazi a mai cules… citeşte
83 177
firstclass pe 22 aprilie 2012 12:28
Osa mai apara si jokerul acum ca ledger a murit?
Litlle_Small pe 27 august 2012 06:42
Pentru cei ce au dat 10 ,ce nu inteleg ca acest film este o adaptare dupa DESENE si cu cel mai iubit SUPER-EROU (care nu se vede in acest film, repet , SUPEREROUL) este chiar indicat sa vizioneze filmele cu eroi sau cele visate in review-urile lor , sunteti atat de multi ce dati 10 , vorbiti de orice ,dar NICIUNUL nu vorbeste de BATMAN SUPEREROUL ...UNDE E ? ... nu va intereseaza ? ... atunci nu aveti nici cea mai infima idee de personajul Batman.
khayman pe 04 August 2012 12:02
monument de prostie.....
Unul dintre cele mai proate filme vazute vreodata de mine....Singurul lucru bun din acest film este Michael Caine, care a avut o interpretare ireprosabila.....2 ore si 40 de minute de vorbaraie plictisitoare........Actiune aproape zero si un batman plangacios si nevolnic.....Iar cea mai mare prostie din acest film este aceea groapa unde este aruncat ,,puternicul Batman" - ce era aceea groapa si pe unde era un mare mister, o mare porcarie..........o groapa cu niste mosi in ea de care nu stia nimeni probabil, doar Bane....:p...............Acest film reprezinta o mare pierdere de timp si de bani...nota 2 din partea mea.....si acord aceasta nota doar pt ca sunt un fan al lui Batman....:p
80 52
adelutza_p pe 5 august 2012 00:28
si esti fan Batman...zici? de aia i-ai acordat asa o nota "mare" filmului? hai ca esti hilar... cred ca titlul, "monument de prostie", se refera la postul tau, nu ?! eu bag de seama ca nu ai inteles ABSOLUT NIMIC din acest film, dar te-ai gandit sa arunci cu noroi in el...nici macar nu am sa ma mai chinui sa aduc argumente unor persoane asa ca tine, care nu inteleg ceea ce transmite Nolan prin acest film...voi, toti astia care vreti sa vedeti un film in care Batman sa apara daca se poate tot filmul si sa ii omoare pe toti...daca actiunea devine putin mai complexa, gata, ii pierdeti sirul...nu mai intelegeti nimic din ea.
bizonul pe 20 septembrie 2015 07:40
Evident, intra in categoria filmelor proaste, dar dupa o saptamana la Antena 1, in care la aceasta ora , seara , doar idiotenii au fost (ultima fiind "Poftiti de va iubiti"), acest film parca mai "linisteste apele".
Boss_of_Bosses pe 24 August 2012 15:23
Gordon si Blake
In sens invers :D ;) ... de ceea ce gandesti tu :D,
sa nu uitam ca vorbim de un film cu unul dintre cei mai indragiti supereroi.

Speram ca Nolan va mentine nivelul din TDK, in noul film din seria Batman, a fost o speranta de a crede in ceva imposibil. TDK este un film bun, un film ajustat la inaltimea unei povesti despre supereroi in filme. TDKR, in afara de faptul ca asteptarile foarte mari poate duce la dezamagire in mod inevitabil , vizionand TDKR este de fapt: o 'perla' de proportii considerabile.

O incercare mai mult decat gresita de a imite argumentele complexe din predecesorul sau(TDK), excesul de personaje care nu adauga nimic la complot, plictisitoare care nu reuseste nimic mai mult decat sa cada in ridicol. O Catwoman frumoasa :)) dar cu un rol neclar, al carui scop pare sa fie… citeşte

79 8
VIBERS pe 25 august 2012 13:20
Bun comentariul tau esti obiectiv dar sa dai nota 5 acestui film si nota 8 unor filme Crank, Safe deja este cam aiurea
Boss_of_Bosses pe 25 august 2012 23:30
@VIBERS ...cum tu poti da si oricare al utilizator orice nota doresti de la 1 la 10 si eu am aceleasi drepturi , trecand peste cele spuse anterior , depinde de felul (negativ sau pozitiv) in care doresc sa prezint filmul , de aceasta data am ales asa cum se poate vede . Nu ai film fara interpretari, doar depinde cum il interpretezi ;)
h.johny pe 30 Iulie 2012 16:48
Lamentabil
Parerea mea este ca scenaristilor de la Hollywood ar trebui sa li se interzica
sa mai fumeze diferite chesti care le afecteaza creierul, daca nu merge,sa
angajeze altii
Anul asta am servit numai ciorbe reincalzite,deja ni s-a aplecat
Ma gandesc foarte serios daca sa mai calc prin sala de cinema o perioada
Simt ca arunc bani aiurea si pierd timp pretios

78 24
adelutza_p pe 30 iulie 2012 22:59
Foarte buna alegerea ta de a nu mai calca in sala de cinema...oricum nu intelegi prea bine ce se intampla acolo. Sau poate trebuie sa iti alegi mai bine filmele la care mergi... cred ca TDKR nu a fost un film pe intelesul tau, prea complex si greoi pt tine... nu ai inteles nimic din el.
Xenomorph pe 30 noiembrie 2012 09:48
adeluta sufera de AgramatH1N1:))))
Cristi_X pe 02 August 2012 22:45
Slab
Slab filmul. Mai nimic nu se intampla in film. Parca m-am uitat la desene animate.
78 31
VIBERS pe 3 august 2012 23:00
Ma Cristi_x poate ai fost la Ice Age 4 si nu stii bine.Sigur era cu liliacu?
XxRedBullxX pe 14 mai 2015 16:24
Ești prost rău ma băiatule, cam atât.
victor_neo75 pe 08 August 2012 08:44
Am fost dezamagit de finalul aventurilor lui Batman !!!
Mi-au placut primele doua filme: Batman Begins (2005) (nota 7,5) si mai ales The Dark Knight (2008) (Nota 8) cu prestatia excelenta a regretatului Heath Ledger in rolul Joker-ului. Apoi am vazut acest film din 2012 care nu este decat o umbra palida a acelora. Mi-a adus aminte de mediocrul Iron Man 2 (2010).

Scenariul din The Dark Knight Rises nu exceleaza, sunt multe dialoguri si nu exista senzatia de pericol iminent si de interes pt conflictul dintre maleficul Bane si justitiarul Batman. Am tot asteptat scenele de actiune care nu au mai aparut. Acuma inteleg comentariile negative ale unor useri si le dau in mare masura dreptate; The Dark Knight Rises dezamageste, doar masca lui Bane (jucat bine de Tom Hardy), scenografia si cateva efecte speciale mai impresioneaza, am si uitat de existenta lui Catwoman.

Nu inteleg de ce majoritatea criticilor au apreciat acest… citeşte

77 22
VIBERS pe 9 august 2012 02:18
Pai si de ce crezi ca va avea atat de multe incasari????????????????Bai fratilor si ce ati fi vrut sa fie sa va placa?"Pe aripile vantului, Casablanca, vroiati sa fie un film fara actiune sa fie doar la modul interpretare?Atunci, filmul Lord of the rings de ce a fost atat de indragit?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Ca a fost un film ptr copii in nici un caz pt adulti
Xenomorph pe 30 noiembrie 2012 09:12
nu mizerie nu vom scapa niciodata:)
otonis pe 07 August 2012 02:51
Au intins povestea atat de mult (cam 3 ore) incat mi-a pierit orice interes sa-l urmaresc.
74 18
adelutza_p pe 21 august 2012 23:35
Comentariul tau, la fel ca si cel de la The Dark Knight, demonstreaza cat de multe ai inteles tu din aceasta trilogie: adica NIMIC. Sa spui tu despre The Dark Knight: "rolul jocker-ului e jucat total patetic, si-n general filmu-i plin de prostii hollywood-iene" .... pentru numele lui Dumnezeu, tu ai ceva in cap?! Daca Heath Ledger a facut un rol patetic, inseamna ca noi, toti cei care am fost fascinati de modul in care s-a transpus in pielea personajului, plus membrii Academiei care i-au acordat premiul Oscar...suntem niste cretini !!! Joker-ul lui Heath este probabil cel mai bun villain ever !!! Dar tu nu ai cum sa stii asta, pentru ca esti incapabil sa distingi o astfel de prestatie...Si daca ai avut tu asa o parere despre TDK, cine mama dracu te-a pus sa te uiti si la TDKR...?! Faci parte din categoria "desteptilor" pe care i-a luat somnul la film, ca dureaza prea mult...si apoi vii si dai filmului nota 4... frate, dar mai sunteti multi inteligenti? de unde apareti toti?
XxRedBullxX pe 14 mai 2015 16:29
Veveak, sarcasm complet lipsit de speranță, puteri va luați de mana împreună tu cu otis și va aruncați pe undeva.
Fitzjames pe 19 August 2012 04:21
DECEPTIE
Vazuta de mine din nivel realist , cat si din nivel cinematografic ... o deceptie . Cine nu este de acord cu mine , poate merge sa-l vada sau sa-si pastreze dragostea sa pentru Nolan , la parerea sa despre film.
64 5
adelutza_p pe 24 august 2012 23:33
Atl looser...esti praf ! Habar nu ai despre ce vorbesti !
Fitzjames pe 16 aprilie 2013 05:23
Ai dreacu paraziti, primul este pe la toate comentariile...
Acelin pe 19 August 2012 04:01
Fara senzatie
Nu mi-a lasat o senzatie placuta , putin Batman , nu are ritm alert ...nu mi-a placut .
61 4
superdepeche pe 14 August 2012 17:44
praff
nu mi-a plăcut,mă așteptam de la asemenea film la mai mult dar! departe de ceea ce se întâmpla în urmă cu 10-15 ani!
61 15
alex2812 pe 14 august 2012 19:07
Sa inteleg ca ti se pare mai bun un Batman & Robin?
Xenomorph pe 30 noiembrie 2012 09:08
hai s-o scuzam pe adeluta numai daca e bunaciune:D daca nu, o ardem pe rug ,dar vrajitoarea tot se intoarce :(
Riddick_fan pe 04 August 2012 17:51
merita vazut
Despre film... sant destul de multumit , merita vazut , dar nota mea este de insuficient: prea multe momente triste , mai mult pentru a intretine filmul , nu mi-a placut ca John Blake a stiu prea usor cine este Batman .In ce priveste personajele : Hardy face tot ce poate cu un rol ce nu ma convins , Hathaway nu mi-a placut prea mult , Cotillard slabuta si cel mai bine impreuna cu Bale si Caine este Gordon Lewit.
58 3
adelutza_p pe 6 august 2012 09:22
Personajul se numeste JOHN Blake.
Tyybi1 pe 21 Iulie 2012 17:32
Filmeul e vazut de 10 useri si are 200 de voturi......Ce face lumea pt. puncte.....
56 30
Gebian pe 30 iulie 2012 05:01
... ceva frecvent :(
Barbu_C pe 19 August 2012 04:58
PLICTISITOR
plictisitor..prea multa drama , prea putina actiune ...mie nu mi-a placut , nu castig nimic daca il analizez de ce nu mi-a placut , pur si simplu nu mi-a placut. Pastrativa intrebarile pentru voi.
55 5
panicabogdan pe 19 August 2012 21:54
Nu vreau sa va supar .Am fost la cinema cu speranta ca voi vedea ceva bun insa ... a fost o dezamagire totala .Cum sa ii dea nota 8.9 ?? Sunt chiar asa prosti cei de la IMDB ? Sa fie fericit regizorul daca primeste un 5 marait .E o porcarie chiar daca nu sunt fan Batman .S-au laudat prea mult chiar e o prostie de film .Nota 5 de la mine fara suparare puteti sami dai 10000 dislikeuri ca atat merita .
55 6
adelutza_p pe 24 august 2012 23:42
Ce????? Cei de la IMDB sunt prosti? Tu ai gandit inainte de a posta aberatiile astea sau ai scris doar asa sa te afli intreaba?! De fiecare data cand citesc un post atat de "profund si inteligent", imi spun ca data viitoare nu mai am cum sa raman uimita...si uite ca pot...
adelutza_p pe 31 august 2012 09:49
Care e problema ta? De ce comentez la aceste "review-uri super inteligente"? Intrebarea e, de ce acesti doi sau trei utilizatori, care au doua zeci sau trei zeci de conturi, nu scriu comment-uri la filme care le-au placut? Si sa ne scuteasca cu tampeniile lor.
Wrong pe 19 August 2012 06:30
WRONG >>>
super , mirific, mirobolant , minunat , cuceritor , capodapera , maret, foarte bun , grandios, senzational, magnific , masterpiece, cel mai tare , briliant ... NUUU , nimic din toate astea... pentru mine , este DEZASTRUOS
54 6
adelutza_p pe 26 august 2012 16:10
Cred ca ti-ai facut mai multe conturi de pe care postezi aceleasi aberatii !!!!
mihnea_aspru95 pe 17 martie 2017 01:25
Wrong. Băi "prostule", ce faci tu aici, pe acest site pentru cinefili. Tu eşti un "lăbar".
ELdEST_ pe 28 August 2012 18:09
Monumentul , monumentelor de prostie
Un film ce merita zmeura de aur , are toate incredientele unui film f.f. slab : din start ideea de a face din Batman un hodorog , un handicapat dintr-un super-erou deja merita zmeurica. Filmul este incoerent , plin de momente de toata jena si plictisitor.
54 8
adelutza_p pe 30 august 2012 10:05
Alt destept care isi face cont pentru a comenta la acest film... Nu e nimeni de vina ca mintea ta nu a putut asimila mesajul filmului...
mihnea_aspru95 pe 15 martie 2017 02:39
@ELdEST. DA "tuuuuuu cu mustaţă"!!!, nu te poţi numi "cinefil" dacă nu ţi-a plăcut, măcar puţin acolo de un 7 acest film SUPERB (ci eşti un adevărat AMATOR în ale lungmetrajelor). Aşa că, mănâncă în continuare rugina de pe tabla Daciei 1310.
cuc.valeriu pe 12 August 2012 23:59
Încă o dată, legenda renaște din nou
The Dark Knight rises e un produs bazat pe o idee reîmpachetată abil de Christopher Nolan. Când spun „abil“, mă refer că e o afacere bună. Neseriozitatea din principiu a unui asemenea subiect „pentru copii“ e prezentată cu o seriozitate moralistă ridicolă. Aș asemăna-o cumva cu simigeria Petru – la care, cel puțin în centrul Clujului, se stă uneori la coadă în compania celor mai galante persoane – care, în ciuda unei reclame elegante de restaurant franțuzesc cu tradiție, e totuși doar o covrigărie scumpă care vinde covrigi „neo-noir“ – adică arși.

Este vorba despre un film-ghiveci inspirat oportunist (cum remarcă Andrei Gorzo), ilogic și inconsecvent, din evenimentele sociale și politice recente. Pe scurt: neoconservatorul Batman (un fel de Antonis Samaras, ca să glumesc), (re)vine să-și salveze polis-ul amenințat de un fel de… citeşte

53 11
VIBERS pe 13 august 2012 10:59
Dupa titlul tau "Inca o data, legenda renaste din nou"(asta gramatical vorbind) se vede ca acest comentariu este un mare COPY PASTE.Adevarul ca acest comentariu este a la Cornel Dinu.Plina lumea de PONATGIOSI
VrednicDeDispret pe 17 august 2012 00:26
@cuc.valeriu Numai insista, ca ceea ce faci tu este Elitism si iti explic pentru ultima oara : o conceptie , un sistem ce vizeaza alita literara , cinematografica... oare cine este ignorant? Filmul este SUBIECTIV (contradictoriu) si interactiunea vine de aici , influentata de fenomenul cinematografic.Argumentele sunt relative si nenumarate,voi da un singur ex: tu spui ca filmul este facut pe o idiologie politica si nu ti-a placut(bun, foarte bine ,parerea ta) , altul spune: tocmai asta mi-a placut si de aici vine intrebare : cum ii argumentezi ? imposibil ...vei spune tu : Nu isi are locul intr-un film ce ar trebui sa se adreseze copiilor si el iti va raspunde " in majoritatea filmelor produse de Disney exista aceasta ideologie si-mi place (adevarat) ...de aici o discutie interminabila pro si contra ...CLAR FILMUL ESTE SUBIECTIV si mai mult de atat filmul este pt divertisment si nu pt morala. Este nevoie de mai mult cand spui ca fac discriminari ... sunt prima persoana ce a incercat sa-l aduca mai aproape de normalitate pe VIBERS(vezi toate comentariile mele), pe multi alti, dar si pe adelutza_p care la al 2-lea sau comentariu spunea ceva asa : Nu inteleg ce limitati mintali au putut da filmului nota 2 (tu nu esti departe ...3) ,deci ... controleazate, reflexioneaza dar nu deveni una dintre acele multe "persoane observatoare" ce reflectioneaza 5 zile , citeste de 100 de ori un text, pt al intelege si dupa aceea vine sa faca pe "inteligentul" ... eu merg la actiune (nu raspund doar lu' cutarescu ca l-am vazut mai slabut)si am atins miezul problemei aici pe CM , anume : NORMALITATEA ce lipseste cu desavarsire si am incercat sa-i scutur pe toti vrednici de dispret sub o forma de exprimare conditionata la nivelul de educatie a fiecaruia... foarte dificil de a rezolva problema de unul singur ,dar, cel putin am incercat . Revin la adelutza_p , ma repet : este o persoana ce pune inima inainte si nu are o continuuitate foarte buna , nu vreau sa mai insist pe persoana ei. Cred atat adelutza_p , cat si VIBERS ca in viata de zi cu zi sunt mult mai rationali , chiar daca aici evita sa arate asta. In final : eu am foarte redusa acea parte din cap destinata pentru a primi lucrurile neclare (nu es o fraza a mea ,dar cred ca cea mai potrivita)
marias8811 pe 27 August 2012 01:07
Dezamagitor.
Dupa vizionarea filmului am ramas dezamagit desi nu aveam asteptarea ca acesta sa le egaleze pe primele doua.Batman ca supererou a aparut fff putin in film si de asemenea nu am vazut aparatura lui hightech care ne impresiona la acest personaj.Este foarte lacrimogen si intortocheat,multe personaje,plotul lasa de dorit,previzibil.Ideea de bomba nucleara m a facut sa ma prapadesc de ras tocmai pt ca au fost o groaza de detalii care demonstrau cat de subred este scenariu.Cine isi poate imagina ever ca o bomba atomica cu o raza de 10km plasata la 2mile deasupra unui golf va exploda fara sa afecteze oamenii si orasul?suflul,radiatiile wtf ppl!? E total aiurea.Care e faza cu inchisoarea aceea din groapa undeva la marginea orasului?dupa ce a evadat bruce nu avea batmobilul nu avea arme,s a intors in gotham(pe unde?daca bane a aruncat in aer toate podurile lasand unul singur si acela pazit de… citeşte
52 6
silver_black_ss pe 01 August 2012 21:39
Slaaab
Foarte slab filmuletul. M-a luat somnul pe la jumatatea filmului. Alt film in care actiunea este accentuata artificial de coloana sonora intensa, replicile rasuflate, scarpinatul peste ceafa (varianta olteneasca) in orice actiune a personajelor, lipsa logicii evenimentelor, actiunilor si comportamentului uman si alte gafe monumentale. Fara Ledger, filmul chiar a devenit plictisitor, iar Blane si-a pierdut masiv din farmec.
52 10
VIBERS pe 2 august 2012 21:36
De ce nu ai dormit frate?Cand va aud pe toti m-a luat somnu, m-a luat somu, m-a luat somnu.Nu puteti face alte comentarii decat legate de somn.Sunteti PENIBILI, PENIBILI, PENIBILI ,PENIBILI.Extraordinar sunetti 5,6 penibili care nu stiti decat sa comentati decat ca v-a luat somnu.
VrednicDeDispret pe 13 august 2012 18:35
@adelutza_p ... acel de care vorbeam eu ... gandeste cu siguranta la fel ca tine si crede ca el detine adevarul suprem... este complicat pentru tine.
-Acvila- pe 28 August 2012 16:22
Cel mai aiurea film din ultimi 10 ani si cel mai slab din franciza Batman .
50 7
VIBERS pe 29 august 2012 18:31
Sa inteleg ca filmele de acum 20 de ani cu Batman alea cu Arnold sau Clooney au fost mai bune ca asta din punctul tau de vedere?
adelutza_p pe 30 august 2012 22:38
@alex2812: Stiu, dar nu ma pot stapani :) Nu stiu de ce nu ia nimeni masuri impotriva celor care isi fac alte si alte conturi...
SylarJohn pe 31 Octombrie 2011 14:01
The Dark Knight = Big Shit
Am vazut prin comentarii ca trebuia Jim carrey sau Johnny Depp sa joace in acest film...Ba fratilor acestia sunt actori nu joaca in filme stupide de genul acesta.
50 27
AdrianSe pe 31 decembrie 2011 01:07
Da ma desteptule :)))))) Jim carrey sau Johnny Depp sunt mai tari decat Morgan Freeman ,Michael Kane ,Gary Oldman .... vai de capu tau ,daca si tu iti dai cu parerea despre filme ..... tara asta devine tot mai penibila si plina de indivizi inepti .
Theodor2011 pe 9 decembrie 2012 19:40
AdrianSe, Jim Carrey si Johnny Depp (amandoi fara nici un premiu OSCAR) sunt actori mult mai slabi ca legendarul Morgan Freeman care a jucat numai in filme foarte bune ca: The Shawshank Redemption, Million Dollar Baby, Invictus, Se7en, Trilogia Batman (Nolan) etc. Uita-te la filmele astea si mai vorbeste porma de clovnul Jim Carrey in fata lui Morgan Freeman
MrJuVe pe 31 Iulie 2012 00:57
Nimic nou... punctele forte ar fi sunetul si jocul unora dintre actori, dar in rest am mai vazut povesti de acest gen, unele chiar mai bine spune
48 4
Evoluition pe 29 August 2012 17:20
Monument de prostie
Un film slab din toate punctele de vedere , nu ma puteam astepta la mai mult , stiind ca e facut de un regizor mediocru ...
45 10
VIBERS pe 29 august 2012 18:35
Hai ca daca si Nolan este un regizor mediocru in viziunea ta nu mai este nimic de spus.Fiecare cu gusturile sale in privinta filmului dar in privinta regizorului nu poate sa spuna nimeni care are catusi de putin idee de ce filme a facut Nolan.
adelutza_p pe 6 septembrie 2012 09:18
Mai "porcule" (nu e o jignire, vad ca asa te cheama), din postul tau reiese ca TU esti un cretin. Materie cenusie lipsa la tine, la fel ca la multi altii dintre cei ce posteaza asemenea aberatii...
Vorador pe 23 Iulie 2012 00:47
Premiera filmului va avea loc pe 27.07.2012,dar eu scriu pe 23.07.2012 si vad deja ca 101 persoane i-a dat nota 10 si multi deja l-au vazut.Stiu ca Nolan este un geniu si te poti astepta la ce e mai bun,dar parca e mai bine sa fii surprins la momentul potrivit.
44 39
Gebian pe 28 iulie 2012 02:16
... mare dreptate ai ...cineMAGIA :))
chetta pe 28 iulie 2012 19:55
iar morgan freeman adorabil...
reivan pe 30 Iulie 2012 16:33
Nu-i genul meu de film...
Prea multa actiunea prea putin Batman prea overrated. Asta e.
Si-a facut treaba cu actiune si efecte , dar mie-mi plac filmele cu emotie.vreau sa simt ca ma uit la un film , mesaj etc..

41 6
VIBERS pe 30 iulie 2012 23:01
Scuza-ma si asta nu a fost un film de emotie?Cred ca ai vazut un alt film
cosmin742000 pe 21 Iunie 2012 10:02
Iar cu Batman? Noaptea mintii..Oare de ce nu intelege Nolan ca din rahat ( Batman) nu se poate face bici (film calumea)?
41 21
cosmin742000 pe 26 iunie 2012 12:37
Inainte sa emiti asemenea judecati ar trebui sa iti stergi casul de la gura.
VrednicDeDispret pe 2 august 2012 00:09
:))))
brain_dead pe 31 Iulie 2012 13:37
Din punctul meu de vedere este dezamagitor . Cred ca ar trebui oprite seriile astea nesfarsite de filme , Batman, Spider Man... Superman ...etc. Nu fac decat sa stirbeasca din valoarea filmului initial . E cam pana de idei la Holywood !
38 3
VrednicDeDispret pe 1 august 2012 21:44
Cum ma ? Sa numa vada mushchiu meu pastia niciodata ...iate da ureche si stai 5 minute cu manile sus , sati fie rusine neobrazatule
VIBERS pe 9 august 2012 02:40
Din numele tau reiese de ce numesti filmul ca fiind dezamagitor."Brain Dead"
Turn_on-Turn_off pe 04 Septembrie 2012 22:44
Cel mai prost film cu Batman
Daca nu intelegeti filmele cu super-eroi uitati-va la filme cu eroi si numai mancati atata rahat aici ... nu de alta , dar , miroase rau. Fan Batman
37 9
Raddu pe 05 August 2012 13:08
7 / 10
Multe , foarte multe scapari . Oameni cu arma in mana care vin sa se lupte corp la corp cu Batman , redevine eroul care cu mainile goale rapune o intreaga armata. Ma asteptam la mult mai mult de atat. Ideea foarte foarte buna , si subiectul perfect incardat in culoarea timpului si a spatiului. Dar scaparile regizorale si povestile anticipabile il fac sa nu fie mai mult decat un film cu super-eroul care invinge pana la urma.
36 5
TonyToni pe 02 Septembrie 2012 22:01
The Dark Knight Not Rises
Prea putine momente bune si prea multe lipsuri , batman nu renaste , ba chiar moare si dupa aia invie ca prin minune :))
35 4
alinutzu24 pe 04 August 2011 11:31
cum poate fi filmul in top cinemagia daca nici nu a aparut? cum dai calificativ obligatoriu de vazut daca nu sa lansat inca, nici macar nu au terminat filmarile.
34 17
Gebian pe 30 iulie 2012 05:04
...profeti, clarvazatori :(
VrednicDeDispret pe 1 august 2012 20:44
baieti destepti , bv lor :))))
Dragos_Iosif pe 28 Iulie 2012 01:48
Trist
Am vazut mai inainte filmul.... la cinema. Acum ca am stabilit asta, 30% dintre posibilele acuze/contraargumentele aduse devin invalide. Nu pot spune ca sunt fan inrait Batman, dar am revazut primele doua filme din trilogie cu mare placere(The Dark Knight de vreo 5 ori, e printre filmele mele preferate dintotdeauna). In plus, Christopher Nolan nu ma dezamagise decat cu Insomnia(dar si ala era un remake, deci negiljabile), ca prin urmare omul mi se pare absolut genial. Inca 30% din posibilele comentarii sunt degeaba. Raman 30%(da, 30). De la voi ceilalti care va ganditi sa ma contraziceti, ma astept la idei originale, argumente competente scrise intr-o romana inteligibila.

Acum ca am stabilit asta, pot trece la parerea mea despre film.

Nu mi s-a mai intamplat sa ies atat de trist dintro- sala de cinema. Am avut niste asteptari uriase, dar am fost dezamagit.… citeşte

33 18
VIBERS pe 28 iulie 2012 12:49
Intradevar ai dreptate daca este sa il comparam cu precedentul d.p.d.v al prestatiei actoriceasca, nimeni nu se mai poate ridica la nivelul lui Heath Ledger .Dar totusi nu poti spune ca acest film a fost prost.Din unele puncte de vedere a fost mai bun ca primul.Parca a avut mai multa actiune, mai mult dramatism si niste idei noi sau cel putin asa mi s-a parut mie.Foarte bun comentariul tau.
cosmin742000 pe 1 decembrie 2012 10:41
Avantajul meu este eu ca nu am avut asteptari de la un film cu Batman . Putea sa il regizeze si Frank Capra si Ingmar Bergman si Hitchcock (slava domnului ca ei nu au facut vreodata asa ceva)tot un film cu Batman ar fi iesit , adica despre nimic . Sa faci din Batman , Superman , Ironman si altii "super" eroi o franciza inseamna sa pacalesti arta cinematografica pentru a iti umple buzunarele pe seama prostiei altora
CoGo-le_PoPo pe 20 Decembrie 2010 17:26
< or = 2010 year
< or = 2010 year jocker is a idiotic and batmen demented
32 9
fgkkj pe 20 Iulie 2011 17:27
Distributia gresita
Va rog frumos modificati distributia pentru ca induceti oamenii in eroare!
In film nu este nici un Eddie Murphy , nici Shia LaBeouf si nici Rachel Weisz!
Multumec!

32 24
Eustake pe 01 Iunie 2011 20:59
Ar trebui sa scoateti posterurile false pana una alta...
32 28
alex1697 pe 05 Septembrie 2012 16:41
filmul este destul de bun insa Batman apare cam putin
30 3
simleuan pe 01 August 2012 22:38
nu este chiar ceea ce m-am asteptat sa fie, am impresia ca a fost laudat prea mult
29 5
Burnum pe 08 Septembrie 2012 02:39
Cavalerul intunecat , dar , intunecat rău
TDKR ...O gafă xenofobă și clasică. O broșură de republicanism vechi, un film lung, fără ritm, plin de dialoguri și salturi temporale ridicole. Un erou ( nu are nici o legatura cu un super-erou) renăscut în cea mai de actualitate forma posibila. O rușine.
29 9
ioji pe 08 Septembrie 2010 07:38
ioji46
e buna seria BATMAN oricum va mai avea multe continuari
29 27
VrednicDeDispret pe 4 august 2012 03:22
... alt parlit care a dat nota 'nainte sa vada filmul ... graba asta din zilele noastre ce face din om .
AsGard4ever pe 09 Aprilie 2011 13:53
jok si eu
eu o sa fie robin imbracat in boxeri verzi (ecologist)
29 37
chetta pe 28 iulie 2012 21:37
Asa da!!!:)))))))))maxim comm asta....
NOVEMBER pe 31 Iulie 2012 08:31
Destul de dezamagitor,,, : (
Si ce entuziasmat am fost sa ma duc la acest film,,stiind de fapt ca nu va fi mai bun decat cel cu Joker,,,si intuitia mea a avut dreptate...si imi pare rau ca asa a fost,dar acest film al 3-lea da gres mare cu eroii...si daca in a doua partea a seriei a fost un scenariu de zile mari,cu un sens profund si o profunzime de idei si o filozofie ce strbate mintile si te face sa simti pe pielea ta jocul lui Joker,pai in a 3 parte dispare aceast sentiment,si ne reda un film sumbru,viata profunda a lui Batman,care avea sa fie buna ca film de inceput si nu de sfarsit.E o confuzie mare ina acest film care s-a bazat pe starea spirituala a lui Bruce,,dar care uita sa dea un scenariu acestui film,si sare din 10 minute in 10 cu situatiile din viata sa personala care se face plictisitoare pe la mijlocul filmului deja.... si asta dezamageste mult.. : (

Si eroul negativ Bane nu a ajuns la… citeşte

27 6
Recidivist pe 31 iulie 2012 20:35
ce spui tu , imi place , dar ultima propozitie ma debusoleaza , nu o inteleg si nu stiu cum sa-ti dau votul. Vrei sa spui exact asa cum este scris "dar pe departe mai bun decat cel cu Joker" sau ... de departe , mai bun cel cu Joker?
NOVEMBER pe 2 august 2012 09:04
EU o sa fiu deacord si cu adelutza_p dar si cu Recidivist :) faza e ca filmul acesta anume provoaca o chestiune de confuzie,si deaceia e clar ca vor fi pentru si contra acestui sfarsit..dar sa fim cu totii seriosi : pentru un sfarsit de triologie e mediocru! Dar asa e mereu,,,cam nu stiu eu filme cu un sfarsit memorabil,ca sa dea peste cap totul,,,Acelasi Terminator,Matrix,sau Spiderman...deci cred ca trebuie sa ne impacam cu faptul ca asa trebuia sa fie si ca filmul e foarte bun,dar ca sfarsit si idee e slab...e o contrazicere stupida,dar altfel nu stiu cum sa spun :)
Chris.Brainiac pe 18 Iunie 2011 12:36
Mama mama ce sursa nesecata de dezinformare avem aici.
So, haideti sa o luam metodic.
Potrivit IMDB, castingul include urmatoarele nume(mentionez doar cele determinante ca sa elimin controversele legate de villains si caractere noi centrale):
Anna Hathaway-Selina Kyle/Catwoman(exista informatii potrivit carora Catwoman va avea o atitudine duplicitara fata de Batman)
Tom Hardy-Bane
Joseph Gordon Levitt va juca rolul unui politist pe nume John Blake insarcinat de Jim Gordon(Gary Oldman) cu o misiune speciala.
Marion Cotillard-Miranda Tate(manager al Wayne Enterprise.Se vehiculeaza ca Miranda Tate ar fi de fapt Talia Al`Ghul, fiica lui R`as Al Ghul)
Josh Pence-Tanarul Ra`s Al Ghul(in acest caz, din motive nedezvaluite yet de Nolan, va exista o parte a firului epic, care se desfasoara cu 30 de ani inainte de planul prezent din film, ce infatiseaza… citeşte

27 11
Go1 2 3 ... 5 6 7

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells