Păreri The Da Vinci Code

(2006)

Codul lui Da Vinci

Ordonează după
Diana_tgv pe 05 Noiembrie 2009 23:01
am vazut si filmul, am citit si cartea. nu asta conteaza ci facptul ca multi nu inteleg ca se bazeaza pe documente istorice reale. opus dei, leonardo da vinci, practicile de automutilare din opus dei, si multe altele. de ce ni se pare ciudat faptul ca IIsus Christos ar fi putut fi casatorit? daca s-ar descoperi ca intradevar asa este am inceta oare sa mai credem in el doar pentru ca s-a indragostit?
Atunci cand imparatul constantin cel mare a legalizat crestinismul, i s-au adus cateva zeci de evanghelii din care au fost selectate cele 4, restul se numesc evanghelii gnostice si spun altceva decat ceea ce scrie in noul testament. Leonardo da Vinci cand a pictat Cina cea de taina, a vrut intradevar sa ne transmita un mesaj, intradevar persoana care sta la dreapta lui are trasaturi feminine, oricine isi poate da seama de acest lucru.Simbolistica lui Dan Brown se potriveste cu datele… citeşte

34 14
RaduIonut pe 15 septembrie 2011 19:21
good point.
Radu1711 pe 04 Octombrie 2009 02:49
radu1711
un film interesant si misterios, mi-a placut dar nu de nota 10.interesant oricum
23 23
93GabiBT pe 30 iunie 2011 20:11
Nu-i de nota 10, dar i-ai dat 10 =)) Geniule...
Banana02 pe 22 martie 2015 22:25
ii frumos da nu prea ...10!!!
oly pe 02 Aprilie 2008 11:32
o ecranizare foarte reusita ca si cartea
17 12
Alisa pe 26 Noiembrie 2008 12:43
Nu inteleg controversele in jurul unei carti! Daca ai credinta refuz sa cred ca daca te apuci sa citesti Dan Brown sau alte carti care trateaza aceleasi subiecte pot sa te influenteze intr-un fel sau altul!
Daca multi au vazut filmul ca pe o dezamagire, mie mi s-a parut suficient de bun! Tom Hanks pare potrivit in rolul lui Robert Langdon, iar Jean Reno... well nu cred ca era cineva mai potrivit pentru "Taur". :)
Si de obicei cand citesc o carte dupa care urmeaza sa se faca un film am asteptari destul de joase!
In majoritatea cazurilor dezamageste. In ceea ce priveste acest film nu am fost deceptionata! S-a respectat cartea in proportii rezonabile si a iesit un film destul de antrenant si placut de vizionat!

17 15
Dia23 pe 20 ianuarie 2012 21:08
De acord cu tine!
FreakDoll pe 11 Octombrie 2009 18:55
Nu m-a impresionat atat de tare cum i-a impresionat pe altii.. Nu mi se pare cine stie ce realizare. E ok, e un film bun si atat. Nu mi-a schimbat parerile, cred in ce-am crezut si pana acum.
14 19
Mihai2508 pe 29 August 2010 14:24
Nota 10
Un film care merita vizionat de toata lumea, un film foarte reusit, plin de mister , exact cum imi place mie
Amuzant este ca dupa aparitia filmului, a crescut numarul de turisti in locatiile care au fost in film.

12 12
LostinNeverland pe 17 Mai 2009 12:50
doamne sfinte film mai prost si plictisitor ca asta n-am mai vazut de la the village....ca si la ala pacat de actorii care joaca in el....nu inteleg de ce filmu asta a fascinat intreaga lume...eu abia acum am apucat sa-l vad si regret ca am facut-o....
12 67
fitecine pe 5 iulie 2009 23:43
absolut de acord, dar e firesc sa fie asa cata vreme filmul a fost gandit ca o afacere, ca si cartea; am vazut oameni care in viata lor nu au citit un roman, dar sedeau la coada sa-si cumpere best-seller-ul cu pricina; si cartea, si filmul au un anumit, larg target, categoria extinsa a consumatorilor de surogate de arta; pacat de tom hanks, e curata prostituare sa joci intr-o asemenea pelicula; pacat si de audrey tautou; si nu cred ca filmul a fascinat intreaga lume - probabil a fascinat pe cei care nu pricep prea multe, si astia sunt consistenti ca numar, dar nu reprezinta intreaga lume si in realitate nu conteaza; cat despre carte, exista zeci de mii de alte titluri mai bune pe care sa le alegi dintr-o biblioteca daca vrei sa ajungi candva cititor de carte
CMC90 pe 27 august 2013 00:10
LostinNeverland mai bine ramai la filmele twilight ca sigur sunt o capodopera pentru tine :))
cezarika21 pe 16 August 2013 07:10
Minciuni absurde prezentate ca revelaţii
Fac abstracţie de la început de faptul că romanul lui Dan Brown (un scriitor provenit probabil din stirpea Sandrei Brown) e o blasfemie şi conţine erori istorice grave, amestecând personaje şi perioade istorice fără nicio legătură între ele şi mă refer numai la film ca operă de ficţiune. Realizat după o maculatură scrisă fără niciun talent literar, dar cu un evident scop comercial, filmul e o producţie care a avut de la bun început misiunea de a stoarce cât mai mulţi bani de la amatorii de subiecte controversate.

Scenariul i-a fost încredinţat lui Ron Howard, un regizor talentat, dar care nu prea se pricepe să creeze suspans, fiind mai bun la realizarea de drame decât de thrilleruri. Obligat să păstreze toate inepţiile din scenariu, el se conformează şi creează o acţiune atât de lentă şi de plictisitoare, întreruptă din când în… citeşte

11 0
TudorBucur pe 27 august 2021 22:30
Da, de acord.
Alina pe 31 Mai 2008 23:36
Biserica nu pacaleste oamenii, ci aduce mantuirea! Dar daca voi preferati doar un Hristos-om, in loc sa-L recunoasteti pe Hristos- Dumnezeu adevarat, care va poate da fericirea cea vesnica, ramaneti in minciuna....
Cartea este facuta doar pentru bani, fara nici un mesaj autentic...
TREZITI-VA!

11 58
adriana_zaza pe 11 ianuarie 2010 12:12
biserica a ars pe rug mii de femei si de barbati pentru simplul motiv ca credeau ca sunt vrajitori sau ca comunica cu diavolul. ce mantuire le-a adus lor? cei care ajutau oamenii folosind plante erau capturati si torturati pentru "a marturisi" ca sunt ajutati de diavol. deci lor ce mantuire le-a adus. citeste putin despre istoria biserici de-a lungul timpului si dupa aceea spune ca aduce mantuire. biserica aduce mantuire doar celor care au aceleasi idei ca ea, cei care le contrazic sunt considerati eretici.
Lulli pe 9 august 2011 01:26
Draga Alina:|.. este un film! trateaza-l ca atare .
raul pe 25 Octombrie 2006 23:28
Fratilor, luati toata treaba mult prea in serios, la urma urmei nu conteaza ce e adevarat si ce nu, e un film a carui tinta era sa te tina i fata televizorului pana la sfarsit, eventual sa sugerezi si altora sa-l vada. I-am dat 4 stele pentru ca faza a tinut la mine, (n-am citit cartea) a reusit sa ma captiveze printr-o poveste care mi-a parut interesanta si asta tot. Nu e un film pe care sa ti-l amintesti o vreme sau chiar sa vrei sa-l revezi, dar e Ok. parerea mea.
10 8
Andreea_16 pe 05 Iunie 2010 19:22
Filmul...
Pai,cartea am cumparat-o de la editura Rao,in editie ilustrata.A costat in jur de 130 de ron.
Dupa ce a stat 2 ani intr-un raft,am hotarat sa o iau sa o citesc.Ieri m-am oprit la capitolul 3.Surpriza,azi am ajuns la capitolul 80 si din cate am observat cartea are 101 de capitole + epilog.
Are un fir epic bine structurat si editia ilustrata iti ofera sansa sa si gandesti ceea ce citesti. Probabil nu este total adevarat dar se stie faptul ca Biserica Catolica a avut intotdeauna un amestec mai ales in perioada Inchizitiei cand aceasta a fost pusa sub semnul intrebarii deoarece femeile erau tratate ca si sclavele. [Nu o zic eu,nici scriitorul ci o spun clar istoricii vremii asa ca puteti da si voi un search pe wikipedia.]
In primele capitole este redat un site.Cautati bine,si incercati sa intrati acolo.
Filmul nu l-am vazut.Mai am in jur de 166 de pagini si apoi am de… citeşte

9 11
MrCioCioLoco pe 3 ianuarie 2011 13:38
editie ilustrata!? bravo mah m-ai rupt. Vad ca si tu faci parte din categoria oamenilor ce cumpara carti sa sa umple rafturile din vitrina. Banuiesc ca esti la prima carte, nu?
Bagio pe 15 iulie 2011 23:52
Doamne,ce prosti pot fi unii oameni,va place numai sa jigniti! Jalnic !!!!
Pitbull pe 01 Ianuarie 2011 18:07
Ia Christosu', neamule!
C.D.V., dă muvi - ia Christosu', neamule!

Pitbull (Mihnea Columbeanu)
mai 2006

Da, "C.D.V." (că oricum ştie toată lumea despre ce-i vorba, şi sincer vă spun, am obosit să tot tastez "Codul Da Vinci" - plus sentimentul de impietate pe care mi-l trezeşte menţionarea marelui Leonardo în acest context bişniţăresc). Căci bişniţă, pungăşie, speculă şi nu altceva este această făcătură care, de vreo doi ani încoace, a magnetizat buzunarele unora spre atragerea de arginţi (mult peste treizeci), pe acelaşi nobil principiu ca "tachinatul" nu mai puţin magnetizatului "catindat" din D'ale carnavalului. Da, da - deci: bişniţă, escrocherie, speculă şi carnaval, monşer! Money et circensis.

De bună seamă, oricine a suportat să parcurgă cele peste patru sute de foi ale textului, având un aparat de percepţie literară… citeşte

9 18
MTonyP pe 28 ianuarie 2014 02:27
Robule, te plictiși?
Vegetarian pe 13 Noiembrie 2010 21:29
Cifre , scrieti cifre , convingeti mai usor cu cifre ! Restul e zeama lunga intre doua cifre . Ce e apa ca apa trece . Cifrele raman !
20 mil euro in actiuni la purtator = motivatia filmului ? Actiunea se desfasoara intre anii 1300 si 2000 ...
8 13
Vegetarian pe 29 decembrie 2011 07:49
Momente bune , dar doar atât .
zeno.marin pe 17 Noiembrie 2012 19:15
83XHK832JJWC
Trimieteti codul lui Da Vinci acum si puteti intra gratuit in tragerea la sorti pentru castigarea marelui premiu: Timpul Pierdut pentru un film tampit! Tot ce trebuie sa faceti este sa rezistati 10 minute inainte de a schimba postul sau sterge filmul descarcat ilegal de pe calculator. Sansele de castig cresc pentru cei care l-au vazut de mai multe ori, acestia intrand automat in cursa anulala Darwin Awards! Fiecare SMS va aduce mai aproape de castig!
7 3
Ovidiu239 pe 23 ianuarie 2014 00:00
Cat e tariful? :)
Iamsaved pe 28 August 2010 14:43
Cartea este foarte interesanta,am vazut filmul de 2 ori si pot sa spun ca subiectul ma intereseaza,intodeauna am crezut ca Biserica Catolica are multe lucruri de ascus,iar persecutarea femeilor doar pentru ca s-au nascut femei si nu barbati,mi se pare o prostie de la cap pana la coada,de aceea mi-a placut foarte mult si filmul,pentru ca eram sigura ca in toate lucrurile existente este ceva ascuns si in plus Leonardo Da Vinci este un personaj de studiat cu atentie.Deci filmul nu este mai interesant decat cartea,dar merge:)
7 10
astroloverman pe 25 octombrie 2016 09:16
Esti femeie, nu-i asa?
user100 pe 19 Mai 2009 20:42
Autor Genial de FICTIOUNE
Serios acum :). Eu sunt crestin catolic si cred totusi ca ar trebui sa privim obiectiv. Este "Codul lui Da Vinci" o poveste captivanta si geniala? DA! Are tot ce trebuie sa aiba pentru a-ti capta atentia. Dan Brown este un scriitor genial. Dar, sa fim sinceri, a crede ca romanele lui au macar o infimitate de adevar e o prostie!!! E FICTIUNE, adica inventie! El nu a facut cercetari stiintifice, a inventat! Scopul lui a fost sa creeze niste povesti extrem de captivante care sa il faca faimos si sa-i aduca bani si... pur si simplu sa fie recunoscut. Si a reusit, folosindu-se de religie, ca unul dintre cele mai controversate subiecte. Inteligent. In ceea ce priveste adevarul din romanele lui.... e ca si cum ai crede ca Sauron chiar exista si vrea sa distruga pamantul cu un Inel... E doar poveste captivanta... Deci, imi place stilul lui Dan Brown? DA. E riscant torusi, pentru cei care se cred… citeşte
6 15
nicusorelu pe 24 mai 2009 16:47
trebuie vazut,trebuie sa stim adevarul si despre religie
SANDA45 pe 3 noiembrie 2012 20:24
user100 nu a inventat totul el doar a avut acces la biblioteca nationala din paris.
rogvaiv_bleu pe 25 Iunie 2009 11:34
..slabiciunea
..filmul a demonstrat ca exista slabiciune,ca exista indoiala,ca exista nesiguranta,temere si multe alte trairi specifice fapturii umane.Iar daca filmul a reusit sa lase pe cei mai multi dintre voi cu atatea intrebari fara raspunsuri inseamna ca si-a atins scopul si putem spune ca este un film bun.
5 12
danyelaelena pe 10 ianuarie 2012 21:29
exact! :D pana cand nu am vazut a 2-a oara filmul am ramas in ceata
kenteris pe 09 Aprilie 2010 22:36
a
IL recomand nu e rau dar nici bun un film care poate fi vazut ..............
4 11
qqq pe 25 Iulie 2006 20:59
Bai Caline,lasa chestiile popesti pt biserica.Daca ai citit cartea sau ai vazut filmul,vorbeste concret :ce ti se pare bun,ce prost,ce fantastic,ce real ,etc,nu cu citate din biblie,care de fapt e o fantasmagorie care de fapt e scrisa de numerosi indivizi necunoscuti.Intr-adevar,intriga cartii e slaba,ca si carte politista,dar are elementele mai ciudate cu mostenitorii lui Christos,starea lui civila,etc.Ceva interesant care te pune pe ganduri.In definitiv,ce mare smecherie ca tipul era casatorit si avea o lioata de plozi dupa el,ca doar nu era steril(banuiesc).Domnu fie cu tine !!!!!!
4 12
qqq pe 11 ianuarie 2005 10:20
Ma simt de parca am vorbit cu papa.Nu pot decat sa iti recomand sa o lasi mai moale cu treburile popesti,ca ce-i prea mult ,strica.Cat despre filmul asta,tot nu ai zis ceva CONCRET.Astept.
MikkaelWolfganger pe 21 Ianuarie 2013 21:34
Un film lung si plictisitor, care alearga pe langa subiect pana oboseste.Am citit si carte si nici aceea nu mi s-a parut prea fantastica, insa filmul este mult mai slab decat carte.O actiune lalaita, niste actori care nu prea se regasesc cu personajele si un subiect care mie, personal imi displace.6.
3 0
szasz eduard pe 02 Noiembrie 2007 00:13
n-am citit cartea,dar filmul e o porcarie crincena,de mult n-am vazut un film asa prost...pacat de marii actori care joaca in el...
2 3
zeno.marin pe 28 ianuarie 2014 16:14
Perfect de acord cu tine Eduard... Din pacate pe mine m-au "linsat" manelistii cand mi-am exprimat aceeasi parere... Like+1 de la mine.
Jimmy pe 19 Mai 2006 14:20
Am gresit, i-am dat din greseala 2 stele, Trebuia sa-i dau una, pacat ca nu-i pot da 0,1 pentru ca atat merita.
2 3
colinx pe 11 Iulie 2006 12:42
Cartea este in asa fel scrisa incat parca a fost facuta special pentru a fi ecranizata, dar, scuzati, nu intr-un film de 2 ore...
Daca Dan Brown s-ar face scenarist sau regizor cu siguranta ar avea mai mult succes.
Este intr-adevar un mare talent, un scriitor fluid, insa nu este un artist. Sunt uimit totusi ca un maestru ca Umberto Eco l-a primit bine pe Brown.
N-am ce zice de carte, este de cinci stele. Important este cum abordezi tu lucrurile. Cred ca scopul lui Dan Brown in toata debandada asta este acela de a face publicitate acestei idei, ea exista de foarte multa vreme, inca de la inceputurile crestinismului.
Este literatura superficiala, dar starneste curiozitatea spre a afla alte lucruri despre acest subiect. Este EREZIE, insa erezia inseamna alta parere decat cea a Bisericii. Biserica crestina este un mare sediu politic, oamenii nu au nevoie de asa… citeşte

2 7
Alecss pe 29 Martie 2006 23:12
Biblia a fost scrisa de catre OAMENI pentru OAMENI. Deci e ca oricare alta carte de povete, proverbe si alte cele. Chiar credeti tot ce scrie acolo? Nu vedeti ca unele afirmatii din Biblie se bat cap in cap? Hai sa nu fim mai catolici decat Papa si sa recunoastem ca exista eroare umana in Biblie.

Dan Brown a stiut la ce se va expune cand a scris "Codul lui Da Vinci", de aceea a scris cartea. Punct.

2 8
crome pe 06 Martie 2019 00:03
O film jalnic cu niște ipoteze absurde. ........... .....
1 0
rafaelionita8_gmail_com pe 22 Februarie 2016 22:47
Nota 4
Nu mi s-a parut prea fantastic filmul.
Actorii nu au fost prea buni si modul in care a fost filmat este oribil.
Apreciez efortul pus in film si ideea filmului.
Unele scene chiar au fost interesante , dar restul filmului a fost plictisitor .
Nu merita acel glob de aur,

1 0
XShadowX pe 01 Februarie 2015 11:12
CARTEA bate FILMUL
Din nou profesor Robert cu deja consacratul Tom Hanks insa va repet cititi cartile domnilor si doamnelor caci nu seamana deloc cu filmului ba mai mult modifica regizorii niste lucruri de te enerveaza la culme...
1 0
lavvw pe 25 August 2014 10:24
Cartea e buna..filmul nu. Daca nu lecturezi romanul inaintea vizionarii, nu intelegi mare lucru.
1 0
Infinity pe 25 Ianuarie 2014 02:57
The Da Vinci Code (2006)
Nu am citit cartea dupa care s-a facut acest film. Filmul in sine, nu prea a fost cine stie ce. Foarte lung, multe twist-uri, scenariu cam previzibil si cam slabut, flashback-uri intercalate... Hmmm... Niste combinatii care nu prea merg mana-n mana. Actorii s-au straduit ei acolo ce s-au straduit, dar parca si ei pareau obositi de acest subiect. Nu pot sa zic ca n-a avut si momente bune. Mi-a captat atentia cu cateva lucruri interesante. 6 spre 7. Se putea mai bine.
1 0
NuGaseamNumeLiber pe 11 Martie 2018 23:04
Nici măcar Tom Hanks nu poate face dintr-o carte proastă un film bun.
1 1
andystarx pe 05 Decembrie 2015 15:51
Nota 6/10
Un film mult mai slab decat partea a 2 a ,angels and demons,pentru cei care l-au vazut,fiindca se poate face o comparatie !Si este si foarte foarte lung !Slabut !
1 1
anonymous.649176fd5b320 pe 18 Noiembrie 2012 15:35
Comentariu șters
1 1
Berar Vasile pe 03 Mai 2006 14:24
1. Cartea nu este scrisa de un un cercetator profesionist, ci doar de un romancier, deci nu are credibilitate.
2. Nu prezinta dovezi, nici credibile si nici concrete, ci doar niste ipoteze.
3. Cei care ii sustin punctul de vedere nu sunt personalitati, recunoscute pe plan mondial, nici in domeniul arheologiei, nici a istoriei crestinismului sau a istoriei seculare, si nu au nici pregatirea necesara pentru a o sustine.
4. Cei care ii sustin punctul de vedere se contrazic, pe de o parte -daca se urmareste in paralele emisiunile legate de Codul lui DaVinci, Evanghelia dupa Iuda, Cavalerii Templieri, iar pe de alta parte nu sunt unanimi in toate punctele de vedere.
4. Credibilitatea lui DaVinci este indoielnica- nu exista un portret autentic al lui Isus, iar Cina cea de Taina este o realizare la 1500 de ani, deci nu prezinta credibilitate, chiar daca este DaVinci,… citeşte

1 2
chetta pe 13 octombrie 2013 11:51
Interesant comm...
saip pe 21 Februarie 2006 15:40
Cartea e interesanta in masura in care nu stii nimic despre fenomen. Daca citesti cartile lui Brown ( am citit 4 din ele - sa recunosc ca sunt mediocru realizand numai dupa a 4-a carte puerilul dar speram ca ma insel deoarece nu intelegeam popularitatea autorului )realizezi banalul si calapotul din literatura lui. Am urmarit traseul din carte atat in Paris cat si in Londra(de remarcat Catedrala templierilor), de aceea voi fi curios de film.
Ideea ce sta la baza cartii e interesanta si de urmarit in societatea noastra, iar ideea conspiratiei mondiale este pretutindeni tocmai pentru a obtine opusul.
Eu pot sa remarc alceva: barbatii nu apreciaza cartea iar femeile da ? Oare de ce?
De urmarit istoria religiilor si cruciadele, precum si noul val din cinema a femeilor puternice si luptatoare ( avem cu carul exemple...cel putin 7 filme anul asta...)
Daca in urma cu… citeşte

1 2
Dan Boun pe 18 Februarie 2006 23:10
Calificativ: incalificabil de proasta. Fictiune, fantezie, mit. Nimic real. Colaje din diferite mituri carora le spune adevar. Ati observat cati oameni educati au sarit impotriva? De ce oare?
1 2
wellington pe 15 Iulie 2005 22:30
cred ca este eronat sa-l privim pe brown ca pe un impostor ce incearca sa se dea drept marquez sau ecco.
este un scriitor care a folosit retzeta de pur roman comercial pentru a descrie un fenomen simptomatic: fenomenala criza religioasa prin care trecem. de aceea shi marele impact. shtiind ca nu are veleitatzi stilistice, trebuie citita macar pentru a intzelege fenomenul social declanshat. nici macar nu scrie literatura mistica, gen coelho.cred ca exista moda denigrarii lui dan brown, pentru ca vezi doamne, a citi asha ceva nu e de bon ton!

1 2
Gil pe 09 Mai 2005 20:05
Stiu ce inseamna mediocru si cartea se incadreaza foarte bine in aceasta definitie. Toata documentatia cartii se poate reduce la 3-4 documentare care ruleaza la Discovery de ceva timp pe care le vazusem inainte sa citesc cartea.
1 2
Schiller pe 11 Ianuarie 2005 10:20
Eu nu am citit cartea si nu am sa ma pronunt asupra ei (desi am vazut ca multe pareri despre carte pe care le-am auzit sunt destul de bune) insa filmul... tinand cont ca a fost printre cele mai asteptate din vara asta.. zic eu ca nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor. Si nu zic asta pentru ideeile pe care le promoveaza.. Ideea este interesanta (probabil de aia a avut si cartea atata succes) dar.. a fost foarte plicticos filmul, destul de previzibil in unele situatii, si nu stiu desi il apreciez pe Tom Hanks parca nu este potrivit pentru rolul asta.. Si chimia intre el si Audrey Tautou e aproape inexistenta (din punctul meu de vedere). Filmul insa poate merita vazut pentru presatiile lui Jean Reno (Fache) Paul Bettany (Silas - mi s-a parut genial cum a jucat) si Ian McKellen (Sir Leigh Teabing).. Dupa ce am vazut filmul.. am intrebat mai multi.. sa vad parerea lor... Majoritatea au spus… citeşte
1 2
bodo_jigsaw pe 30 Mai 2006 14:56
nu stiu ce sa zic....chiar am citit toate comentariile si nu stiu ce sa zic. ma gandeam ca acest film are doar un scenariu bun, adaptat dupa o carte science-fiction, o carte care a devenit best-seller in toata lumea si lumea a inceput sa dea cu piciorul in credinta si sa creada in primele blasfemii aparute.....in fine, eu sunt de partea neutra.
filmul nu mi'a placut, cartea n'am citit'o, deci mai bine tac din gura....insa sunt foarte multe dubii pe'aici.

1 3
innuenda innuenda pe 22 Mai 2006 02:13
Filmul este de nota 7.Daca nu juca Tom Kanks in el (desi nu prea are ce rol sa faca, saracul)era de 6. "Mult zgomot pentru nimic" asta a fost fraza cu care am iesit din sala de cinema acum trei sferturi de ora.
1 3
Baron Mihai pe 19 Mai 2006 23:54
Am vazut filmul azi si pot sa spun ca e o mare MARE dezamagire!!!!!!!!!
1 3
Jimmy pe 19 Mai 2006 14:08
De fapt Rotten Tomatoes nu-si exprima parerea, ci colecteaza cronicile tuturor marilor critici de film al americii si ai lumii. De obicei, in cazul unui film ca asta, apar cateva zeci de critici. Si cand din aceste zeci de critici doar trei il apreciaza, chiar si aia cu retineri, inclin sa cred ca filmul e un gunoi. Mai ales cand criticii incep sa rada de ceea ce vrea sa fie momentul culminant si rasufla usurati cand se termina. E un dezastru de film. Chiar daca va avea un Opening Weekend mare(specialistii estimeaza 50-80 milioane de dolari), lumea isi va da seama incetul cu incetul cat de slab este si incasarile vor scadea. Saptamana viitoare X-Men 3 il va spulbera la box office si incetul cu incetul va disparea. Intr-o luna filmul asta va fi uitat. Vara e anotimpul filmelor epice, pline de actiune si in fata lui X3, Superman Returns si Pirates 2, Da Vinci nu are nici o sansa. Ca sa nu… citeşte
1 3
Carmen pe 24 Martie 2006 15:38
Este o carte interesanta. Foarte interesanta, penstru simplul motiv ca a fost citita de multi oameni, iar unii dintre ei au citit-o tocmai datorita parerilor pro si contra care exista, nu numai la noi in tara, dar peste tot.
Nu trebuie sa uitam insa ca este pura beletristica, nu este o enciclopedie istorica si nici tratat de religie.
Este o fictiune, care a largit orizontul literar, la ora actuala au aparut foarte multe carti care se incadreaza in acelasi gen cu operele lui Dan Brown.
Cei care au o problema morala si etica sa citeasca aceasta carte sa nu o citeasca, dar daca totusi o fac si apoi incep sa comenteze in sensul rau le recomand sa vada un film inspirat dintr-un caz real. Filmul se numeste The body, iar in acest film se poate vedea foarte bine cum reactioneaza biserica fata de anumite evenimente pe care crestinii nu ar trebui sa le cunoasca ( mentionez ca… citeşte

1 3
Birbal pe 11 Martie 2006 15:45
Cartea mi s-a parut destul de interesanta si e un nou punct de vedere la care putini am fi avut curajul sa ne gandim. Problema e ca suntem prea indoctrinati si nu acceptam niste idei noi...nu e vorba sa le acceptam dar noi le respingem din start si nu o luam nici macar ca pe o pura fictiune. Imi dau seama ca filmul va fi putin diferit de carte dar abia astept sa il vad. Numai bine!
1 3
Teodosius pe 27 Februarie 2006 22:41
Cartea as insrie-o fara rezerve in lista lecturilor placute de week-end. Tre' sa recunosc ca m-a tinut cu sufletul la gura: ritm alert, mister la toate colturile, suspans din plin. Evident "documentatia" lui Brown e o gluma... Cu toate astea, cred ca a facut un mare serviciu crestinismului global, revitalizand dezbaterea despre Iisus. Acuma toata lumea se intreaba daca a fost insurat cu Maria Magdalena sau daca a avut copii (mai putin daca chiar a existat sau nu).

In fine, astept filmul cu mare interes, nu cred ca Tom Hanks poate juca prost, chiar daca scenariul n-ar straluci.

1 3
fetita mica pe 05 Ianuarie 2006 16:16
cartea- o mare fabulatie iar filmul va fi un mare bullshet
1 3
nemes cristina pe 22 Martie 2007 23:24
trebuie sa recunosc...Codul lui Davinci a reusit sa ma faca sa ma intreb "oare cat de corecta este istoria"?........
1 4
DaVinci pe 20 Mai 2006 11:11
Cartea este sub mediocra si ca sa citez pe cineva "codul lui da vinci l-a facut pe brown bogat dar nu l-a facut un scriitor". E jenant ca o povestire atat de subtire si super clisheistica din toate punctele de vedere are un asa mare succes. Se vede clar gradul de cultura si interesul acordat cartilor de generatia secolului 21.
Filmul se anunta a fi si mai prost. In avanpremiera de la Cannes la sfarsit n-a aplaudat nimeni ba chiar s-a facut misto la greu :)
De invidie .... :))))

1 4
Stefan Cornel pe 07 Februarie 2006 17:08
Am facut prostia sa cumpar cartea acum un an.Nici macar nu am putut s-o citesc pana la sfarsit pentru ca este cea mai proasta carte care mi-a fost dat sa o citesc.
Nu o recomand nimanui, este plina de imbecilitati.
Filmul va fi la fel.

1 4
M. pe 06 Februarie 2006 21:06
Quin, ai dat exact raspunsul la care ma gandeam. Dl. Brown nu e "documentat" a luat munca serioasa a catorva oameni care stiu cum se scrie o carte, a pus-o in mixer si-a iesit un pseudo-scenariu, numai bun pt.Tom Hanks.Teoriile prezentate in carte sunt interesate, incitante. dau de gandit. doar ca n-a fost in stare sa le dezvolte. "codul.." nu-i un roman. e-o cacealma.
filmul nu l-am vazut inca.

1 4
Go1 2 3 4 5 6

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells