doru_sava pe 17 Septembrie 2017 14:25
Bun film
O poveste a zilelor noastre plina de suspans...merita vazut!
0 0
Horatiucrisan pe 19 Mai 2017 15:33
Un film excelent
Dupa Cea mai fericita fata din lume si Toata lumea din familia noastra, Serban Pavlu face din nou un rol exceptional in aceasta tulburatoare drama de familie in care calitatile actoricesti ale personajului principal sunt puse in valoare prin interpretarea exceptionala a trairilor izvorate de o intamplare de acum doua decenii. Curiozitate, simpatie, nesiguranta, indoiala, iubire, sacrificiu, toate sunt exprimate de personajul Octavian, erou si victima totodata. De vizionat.
0 0
SconsulParfumat pe 25 Iulie 2016 02:58
Captivant, bun
Joc și replici foarte naturale, actori buni.
Despre omul trecut de-o vârstă, dar care parcă încă nu s-ar "pune" la casa lui, parcă încă mai trebuie să mai facă câte ceva, și care, din lipsă de "îndatoriri familiale" se gândește că e curios să afle de dosarul său făcut de fosta securitate, bazându-se totuși pe un fapt real, și anume pe faptul că fusese anchetat în trecut pentru o dedicație cerută la Europa liberă; odată cu citirea dosarului mai află însă și altceva care-l pune în fața unei situații inedite/dificile.
Observ și aici contrastul dintre, pe de-o parte cuplul format de cei doi - ajunși la o vârstă, sunt împreună de un timp destul de îndelungat, dar care n-au facut încă pasul definitiv, si cealaltă parte o familie, care deja are la activ 3 "bucăți" copii, căsătoriți, deja cu experiență familială la bord.

0 0
Georgys95 pe 27 Mai 2016 14:02
Mi-a placut foarte mult prestatia lu Serban Pavlu,un rol de zile mari!
0 0
tonymaestrul pe 12 Noiembrie 2014 18:56
Pot spune ca filmele romanesti ma atrag din ce in ce mai mult. Totusi as dori ca finalurile sa nu mai fie asa lasate in pom..... ABSOLUT toate sunt lasate in pom....
0 0
emy_sinaia pe 12 Septembrie 2014 12:21
Drama
O drama de familie cu elemente neasteptate dar foarte bine puse in scena si cu actori excelenti, un film cu un subiect actual cu amintiri si fapte care se pot intampla .
0 0
lili22 pe 08 Septembrie 2014 22:31
dau o nota buna
Pentru jocul excelent al Valeriei Seciu, foarte bine distribuita.In 1989 era foarte complicata situatia politica, nu te anchetau pentru fleacuri din astea la Securitate.nu ca ar fi fost ei ingeri, erau o gasca de timpiti, dar trebuiau sa protejeze regimul Ceausescu, era perioada gorbaciovista.
Am scris si eu odata sa cer "Hey Jude" si o poza cu Tom Jones.Culmea, am avut parte de amindoua, nu am fost anchetata, dar eram asa de naiva ca nici nu mi-a trecut prin cap ca sunt in pericol.Poate ca am si eu un dosar pe undeva, cine stie....Cred ca lasau o scrisoare dintr-o suta sa treaca mai departe.asa o fi trecut si scrisoarea mea.....Dar scriau multi tineri sa ceara muzica, mai ales cit a trait Cornel Chiriac, saracul, l-au ucis.

0 2
cosmin742000 pe 13 Martie 2014 15:05
Un film romanesc excelent , muuult mai bun decat multe candidate la Oscar ,.Ce invatam noi de aici ? Ca e inutil sa ascundem lucruri fata de femei ca ele oricum afla tot , cca adevarul este cea mai buna solutie in majoritatea cazurilor (pt mine in toate asta si din cauza ca eu nu stiu sa mint ).Foarte bun si finalul in coada de peste sau cel putin nu e un final clar .Asa da , romanii fac filme muuuuuuuuuuult mai bune decat americanii incepand di anii 2000.
3 3
eduard_stratan pe 3 septembrie 2021 11:53
Cosmine ce bine ca te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul înca vreo 2 ani pâna te-au blocat din nou!
sabinalin pe 09 Martie 2014 13:57
Se spune ca trecerea timpului cicatrizeaza ranile. Dar daca nu? Daca trecutul ne ajunge din urma atunci cand ne e lumea mai draga? Daca ne trezim cu surprize majore dupa ani, ba mai mult, dupa decenii? Nu-l cunosti niciodata pe cel de langa tine atat cat ar trebui, nu poti avea niciodata incredere in cineva pana la capat oricat de apropiat ti-ar fi. E nevoie sa trecem peste, sa iertam atunci cand, poate, ar trebui sa reactionam vehement... Seban Pavlu are parte de un nou rol consistent dupa cel din "Toata lumea din familia noastra", nu-i aceeasi intensitate dar inca tanarul actor de la Bulandra e solid, convingator. Pe Mihai Calin il stiam de la Bingo Pro Tv, l-am descoperit aici pe post de actor care ar merita mai multe roluri de intindere. Performanta lui Adrian Vancica e tehnica, "Celentano" e nevoit sa-i lase pe ceilalti sa iasa in fata. Diana Dumbrava si Corina Moise sunt prezente… citeşte
4 0
karenin08 pe 26 Octombrie 2013 01:29
Fratilor,iata ca m-am lepadat si de disensiunile care ma tineau departe de filmele romanesti;acuma parca as mai incerca vreun film de-al nostru,da’ numa’ parca,si stiti de ce?!Sunt convins ca nu sunt multe filme romanesti bune,asa ca mai bine nu incerc altceva din productia RO;nu de alta,dar iar ii cataloghez pe ai nostri ca fiind inepti si incapabili sa ridice filmul la nivel de arta(unde isi are locul bine stabilit un film adevarat).Stiu,stiu,zic ca incerc si ca nu incerc in aceeasi idee…Fratilor sunt nedumerit,dar va dati seama de ce???Simt ca filmul asta slobozit din neant m-a prins intr-o pasa buna,aveam pofta de film pentru ca nu mai vazusem unul de vreo doua luni.Nu stiu daca impresia pozitiva lasata de aceasta creatie romaneasca se datoreaza filmului in sine sau dorintei mele de a vedea un film cat mai repede,dupa oprirea brusca si involuntara din activitatea de cinefil si… citeşte
2 2
Crynick pe 10 martie 2014 10:11
m-am uitat prin lista ta de filme...nu prea stii ce inseamna un film de arta,scuze :) .De exemplu,Titanic este un film mediocru spre slab. Filmul inseamna altceva decat productii americane,care exceleaza doar la efecte speciale. Da o sansa filmelor europene...gusturile se educa.