Jean pe 28 Septembrie 2007 18:17
Un mare exemplu in care tiganii pot face mai mult decat romanii!
0 6
alex_il_fenomeno pe 07 Februarie 2012 18:50
a fost un film destul de ciudat la prima vedere , in care ne-am bucurat de prezenta a mari actori , printre care si a legendei noastre autohtone , Jean Constantin , care s-a descurcat de minune intr-o productie vorbita in alta limba decat cea a actorului . povestea prindea unele accente atat de ciudate , incat nu puteai spune ca nu te captiva , reusind sa vine cu niste elemente atat de noi , si cu un final genial , perfect incadrata in toata povestea , incat nu aveai cum sa nu urmaresti filmul pas cu pas . nu rupe gura targului , dar vine cu un suflu de originalitate , astfel ca trebuie apreciat !
0 3
Pitbull pe 12 Decembrie 2010 20:35
Să ne plictisim cu Zetterul
Să ne plictisim cu Zetterul - Roming

Că Jiří Vejdělek nu-i Kusturica, n-ar fi o nenorocire - în fond, nici fosta Iugoslavie n-a avut vreodată o Şcoală Cehoslovacă în cinematografie. Nenorocirea este că Roming-ul său, produs de Televiziunea Cehă, Infilm, Infinity şi hop şi Media Pro Pictures, încearcă să se revendice din vechiul filon spiritual şi stilistic care i-a dat pe alde Forman, Menzel, Chytilova şi alţii, şi nu reuşeşte decât să imite palid starea contemplativă, cu acele suav-atroce tensiuni statice, de acum trei-patru decenii şi mai bine. Poate că cel mai semnificativ simptom în acest sens e faptul că este un road-movie staţionar, care bate pasul pe loc în cel mai nefericit mod, oricât am tot vedea camioneta rablagită a lui Stano (Bolek Polívka) cutreierând teleap-teleap drumuri şi şosele zugrăvite în pastelurile… citeşte

0 3
existentus pe 14 ianuarie 2015 14:24
...zise Pedofilul.