loly_lory pe 12 Decembrie 2014 16:53
Cel mai bun serial pentru tineret.Nu se poate compara cu ce a fost difuzat pe acasa tv (RBD) unde a fost copiata si actiunea dar si personajele.Un film care a reusit sa ma binedispuna ori de cate ori il vedeam.
0 0
TheGreatQueenSeondeok pe 11 Iulie 2012 21:29
Au trecut aproape 10 ani de cand am urmarit acest serial, cea mai buna telenovela pentru ca nu sunt aceleasi intamplari ca-n toate telenovelele, de-aceea cand vad ceva de genul asta, schimb canalul...Iar cantecele sunt foarte bune. RBD nu este decat o copie, care, din pacate a avut mai mult succes.
0 0
scumpyka pe 16 August 2011 22:03
soooooper
a fost cel mai tare serial pentru adolescenti,am avut ce invata din el,daca s-ar mai difuza as fi cea mai fericita
1 0
AlexandraCj pe 01 Iunie 2011 14:40
Am urmarit si eu serialul acesta la vremea lui si mi-a placut foarte mult. Nici macar nu il compar cu o telenovela, il vad mai mult ca un serial pentru adolescenti. Mi-a placut foarte mult faptul ca a fost natural si personaje pe masura. Rebel nu inseamna neaparat sa ai o tona de fite.
0 0
alinad09 pe 19 Aprilie 2011 19:33
de miliarde de ori mai bun decat RBD!!! cand am vazut ca urma sa inceapa o noua telenovela, rebelde, credeam ca e vb de acestia... asta s-a intmplt acum cativa ani... abia asteptam, deoarece nush din ce cauze nu am mai apucat sa vad sfarsitul de la rebelde way, care era difuzat pe tvr2... si cand am vazut pe acasa ca e vb despre alt film, si cu alti actori, mi-am zis ca e o mega-prostie, mai ales ca era copiata dupa rebelde way.
3 0
estera12 pe 06 Septembrie 2010 13:09
O telenovela pe care au urmarito milioane de tineri doar datorita distributiei de exceptie.
1 0
Sticsulets pe 09 August 2009 21:20
HA !
de ce atatea pareri despre RBD ? despre ei e vorba aici ? patetic ! nu mi.au plaqt de la inceput pentru simplu fapt k au repetat istoria degeaba. se stie ca nu s.a copiat telenovela dar s.a mai faqt odata numai ca de data aia cu actori mexicani nu cu argentinieni. rebelde way au fost primii si originalii. cris morena , producatoarea a mai decis s faca telenovela odata. tot ea i.a despartit pe cei 4. cum a faqt si cu rbd. sau nu inca :) nuj ce draq castiga facand asa cva dar fie. cert e k rebelde waya fost primu serial si chiar daca aveau varste de 23 respectiv 24 de ani nu inseamna ca nu pareau mult mai adolescenti decat cei din RBD. as da orice sa mai fie difuzat odata serialul , numai k de data asta as vrea sa fie pe akz. tvr2-ul nu este foarte vizualizat de populatie :D pe cand acasaaaaaaa :"> cam atat am avut de spus :P
6 0
gabriela pe 01 Noiembrie 2008 09:13
imi place foarte mult de voi nu am pierdut nici un episod datimi si mie id vostru plz a meu este gaby_dragutza_2008 bagatima imi place de toti dar cel mai mult de mia ca seamana cu mn
1 0
scumpyka pe 16 august 2011 22:05
ai dreptate si mie imi place mia fffff mult
TeO pe 28 Septembrie 2008 10:39
wey...aici e vorba de rebelde way...ala cu erreway...nu mai scrieti de rbd...doamne ce oameni ...8-|
0 1
Alecsandra pe 16 Septembrie 2008 14:22
nu inteleg dc toata lumea confunda serialul Rebelde Way care a fost difuzat pe TVR2 cu cel de pe AcasaTv, Rebelde. Cel de'al doilea e o copie al primului.Au copiat povestea filmului, numele actorilor si ca sa vezi si'au facut si ei trupa peste noapte. Rebelde Way, in care joaca membrii formatiei Erreway e mult mai misto, parerea mea (si a jultora care l'au urmarit) Macar nu e copiat ...asa cum e cel de e AcasaTV :)))
7 0
lavinia pe 08 Septembrie 2008 22:33
in primu rand rebelde way pareau ku adrvarat rebelii nu k rebelii .....in primu rand in nici un liceu din toata lumea nu o sa vedeti fetele asa machiate ....in rebelde way erau naturali...mai alea marizza...
5 0
sugarbabe pe 29 August 2008 15:45
imi zice si mie cineva un site de unde pot downloada telenovela rebelde sau sa vad online.ms
0 1
Someone pe 18 August 2008 21:02
Actorii din REBELDE WAY nu erau niciunul adolescenti. In afara de actrita care o interpreta pe Mia care in realitate avea 17 ani, ceilalti 3 avea 23 actorul care il interpreta pe Pablo si 24 actorii care ii interpretau pe Marizza si Manuel. Asa ca nu este nici o diferenta. ba chiar Rebelde ii mult mult mai actual si mai apropiat de caracterul adolescentilor din ziua de azi plus ca si mesajul lor este mai clar si mai concis.
0 1
pintea denisa pe 16 Iulie 2008 17:20
sunteti ce mai tare trupa din lume si visez sa am si eu o trupa ca a voastra
0 1
Hangman's Joke pe 15 Iulie 2008 15:22
RBD au avut mai mult succes tocmai fiindca sunt mai falsi. No offence, dar, cum s-a mai zis, rebelde way erau mai naturali, pareau mai copii. RBD sunt mai superficiali, liceul, vestimentatia lor, toate sunt cu fite. Erreway inca exista, insa in componenta de 3 doar. Au avut succes si inca au. Ca nu au ajuns in Romania, asta e altceva. Poate ca nici nu si-au dorit.
13 3
tibzone pe 30 septembrie 2009 23:33
de acord cu tine :) Erreway e o trupa placuta .. RBD ... fitze frate
dany1988 pe 31 ianuarie 2018 14:05
RBD o copie ieftine a Rebelde Way
paula pe 02 Iulie 2008 13:35
cu siguranata rbd is mai buni dekt ereway.unii spun k rbd au copiat de la ei...si ce bravo lor....dar nu kred asta pt k rbd au mai mult succes dekt pustanii aia d la ereway.am cateva melodii de la ereway si sincer melodiilee lor nu sunt asa de stralukite.mie imi plak ff mult cum se imbrak rbd doar nu vreti sa se imbrace cu haine dp vremea lu bunik....!ereway sunt nijte simpli pustani kre sau vazut umpik pe scena si au krezut k sunt adevarate vedete dar sunt doar nijte copii rasfatati.faceti si voi o compartie intre succesul celor d la rbd si ereway.nu mai mankti degeaba k au copiat k alfe nu aveau succes:X:X:X:X:X:X:X:X:X:

toti membri de la rbd sunt super"X"X"X

0 2
mia pe 01 Iulie 2008 12:59
hai sa va zic o chestie cu RBD-u vostru... in primu ran nici nu au putut fii originali... pe langa faptu k au copiat numele persoanajelor din Rebelii... au copiat si multe din actiunile lor... si in al 2lea rand nici macar nu par niste rebeli..dupa parerea mea...mai ales cum se matzaie Mia aia pe acolo...naspa... uitati-va la Rebelde way sa vedeti cam cum ar fii faza asta cu rebelii.... nici macar nu v'ati uitat la filmu 'Rebelde way' si spuneti k i naspa... uitati'va la tot filmu si dupa aia comparati
9 0
andra pe 29 Iunie 2008 12:01
sunteti cei mai tari mia cu miguel fac cea mai frumoasa pereche sper sa ramana impreuna pupik
0 2
lavinia lavinia pe 29 Iunie 2008 08:52
mie imi mai plac erreway....sunt cei mai tari ... au fost primii nu k rebelde care si in unele concerte am vazut k se imbraca la fel kum sau imbrakt cei din erreway...oricum ERREWAY THE BEST
2 1
Lcy Lucy pe 27 Iunie 2008 19:49
urmariti in continuare REBELDE ce e soper tare si poate asa veti invata si voi sa fiti niste rebeli.Doar cine vrea.Uitati-va in continuare la rebelde merita va asigur;)
0 2
popa elena pe 25 Iunie 2008 18:57
va rog mai dati odata rebelii....va rog..cum ati lasat rebelde pe acasa lasati si rebelii pe tvr 2 va roggg...:((:((:((...
8 1
baby pe 23 Iunie 2008 22:39
cred k cei din rebelde way erau mai naturali, ashtia din rebelde par cam... "falsi". plus k actorii din rebelde way chiar erau adolescenti, aveau toti in jur de 15-17 ani, aia din rebelde sunt toti peste 20. concluzia mea, rebelde way e mai apropiat de adolescenti, aduce mai mult cu viata reala. pe bune acum, unde in lume exista licee in care fetele au voie sa umble cu buricu dezgolit si 2 kg de machiaj pe fatza?? pana si felul de a juca al actorilor e mai copilaresc, mai NATURAL in rebelde way. in schimb, jos palaria pt muzica alora din rbd. muzik lor suna mult mai bine decat cea facuta de erreway. P.S. fara suparare pt fanii lu felipe colombo, dar poncho e sooooooopppeeeerrr dragutttzzz :X :X :X mult mai dragutz decat "corespondentul" lui din rebelde way :p
0 2
adriana pe 21 Iunie 2008 16:41
imi place rebelde sunt tari in ceea ce fac adica in felulu in care aceestia joaca in filme cum canta mai ales dulce maria e lo mejor the best e cea mai frumoasa fata dar asta nu inseamna ca maitae anahi nu sunt ba da dar imi place in mod special de dulce felul ei de a fi
0 2
ALINA pe 17 Iunie 2008 15:58
Sunt foarte fericita ca s-a redifuzat pe acasa tv telenovela REBELDE.Insa as ruga producatorii sa difuzeze telenovela seara dupa ora 19:00 pentru ca unii dintre fanii sunt la scoala si nu o pot urmarii si sa se dea reluarile dimineata de la ora 11:00.Cred ca unora dintre fanii le-ar placea.Sunteti de acord cu mine, nu?
1 4
eu si cu mine pe 12 Iunie 2008 22:05
Sincer, nu am vazut decat cateva secvente din "Rebelii" si nu pot sa imi fac o parere. Stiu vreo 2 melodii de-ale lor dar nu pot sa zic ca ma omor dupa ele. Motivul: chiar daca piesa in sine suna bine, vocea celor de la Erreway e... eew. Parerea mea. In schimb Rebelde e super tare. Ma rog, e o telenovela, e plina de clisee, e previzibila, siropoasa si tot tacamul. Dar unele secvente sunt chiar marfa, formatia imi place foarte mult, liceul din Rebelde mi se pare mult mai tare decat ala de pe TVR2 si personajele sunt interesante (cel putin alea principale). Cred ca personajele au totusi trasaturi de personalitate ceva mai distincte, nu sunt ca in majoritatea telenovelelor, impartiti doar in "aia buni" si "aia rai". Iar orice ai spune, membrii RBD arata mult mai bine decat Erreway. Ma rog, ca tipele din RBD se imbraca ca niste paiatze, asta e alta problema. Ar trebui sa aduca inapoi… citeşte
1 4
FLORIN STEFAN pe 26 Mai 2008 16:27
cel mai tare serial pe care l-am vazut eu; daca as putea sa-l gasesc undeva l-as vedea in fiecare zi
0 1
niko pe 02 Aprilie 2008 16:26
buna!RBD sunt cei mai tari si cea mai iubita trupa din toata lumea(parerea mea)si chiar as vrea sa mai vina si a 2 a oara in romania cum se aude pe aici.VA IUBESC SI VA POOP.RBD CEI MAI TARI
0 1
Dina pe 09 Martie 2008 22:31
rebelde way e absolut minunat,imi poate spune cineva de unde as putea descarca toate episoadele,pls,need help!
0 1
jitaru emanuela pe 07 Martie 2008 12:53
difuzati din nou rebelde-way plzzz...mie dor de ei:((ii iubesc mult...cel mai tare si reusit film despre adolescenti
0 1
vladimir girnet gabriela pe 25 Februarie 2008 20:53
de ce nu mai dati serialul "rebelde"?e foarte misto mai dati-l o data ,dar pe amandoua serii dati-le ca sa ni le aducem aminte mai bine in continuare ca nu trebuiasca sa mai cautam episoade pe internet si dati-le mai tarziu pe la vreo 18:30 ca sa poata sa le vada si cei care sunt la scoala si au ore de dupa-amiaza si reluarile dati-le dimineata pe la 07:00 sau 07:30 in locul serialului "destine furate" si mai dati si niste videoclipuri cu "rbd"deoarece canta minunat de bine si sa nu mai caut pe internet in fiecare zi.voi nu sunteti de acord cu ce am zis eu,prieteni?
0 1