Vegetarian pe 23 Martie 2015 19:05
In filmu asta este vorba despre un Barbat care au avut relatie amoroasa sau de prietenie in film cu o femeie mult mai tanara = Geo Barton la 60 de ani judector are o relatie cu Ilinca Tomoroveanu la 31 de ani , pictorita casatorita cu un inginer de baraje !? , mai mult plecat ..

Amuzant cum striga acra dactilografa din tribunal = Va rugam parasiti sala ..

Acest film este reluat periodic si difuzat online la Tvr International . A fost in 8 mai 2015 . la Tvr 2 . A fost in 23 martie 2015 .
Putine filme sunt difuzate pe net , si reluate gratis de catre televiziuni ..

0 7
cosmin742000 pe 20 Noiembrie 2012 15:24
O drama romantica romaneasca foarte buna , regizata si jucata excelent .
0 2
blacksea_rider pe 04 August 2020 14:04
Mihai Iacob - regia
Pentru că se iubesc,film regizat de Mihai Iacob,nu apare nici la pagina regizorului .
0 0
cezarika21 pe 22 Martie 2015 16:30
Un caz de conştiinţă
Separaţi de distanţele mari între locurile lor de muncă, inginerul geolog Dan (Alexandru Repan) şi pictoriţa Gabriela (Ilinca Tomoroveanu) au o căsnicie pe punctul de a se destrăma. Între ei se interpune un al treilea, judecătorul văduv Emil Negulescu (Emmerich Schäffer), care se îndrăgosteşte de pictoriţă. Dosarul de divorţ ajunge tocmai pe masa lui, iar judecătorul trebuie să decidă între conştiinţa profesională şi fericirea personală.

Subiectul este ambiţios şi cu implicaţii morale foarte interesante, dar realizarea cinematografică a lui Mihai Iacob este lipsită de profesionalism şi se scufundă în banalitate. Evoluţia poveştii de dragoste între judecător şi pictoriţă evoluează grăbit, după care începe să lâncezească surprinzător şi nerealist, acţiunea principală este parazitată de câteva acţiuni secundare insuficient… citeşte

5 3
eduard_stratan pe 22 martie 2015 17:49