Păreri Noah

(2014)

Noe

Ordonează după
La33pazeste pe 27 Martie 2014 08:39
Nota IMDB exagerat de mare!
Filmul este o porcarie,nu am mai vazut de foarte mult timp un film care poate candida cu succes la Zmeura de Aur...dupa cum se stie,perioada in care s-au intamplat evenimentele nu se cunoaste cu exactitate,cu mult inaintea lui Moise si mult mai aproape de Adam si Eva si totusi omenirea avea cunostinte de minerit,cutite gen ,,PUMA",semineu,crosetat ( avea haine crosetate ),camasi ( gen Levi's),fantasticul predomina,nu are nici o legatura cu textul biblic.NU MERITA NOTA PE IMDB si nici banii !
35 51
black_mamba pe 30 martie 2014 13:32
Vrei sa spui ca textul biblic e lipsit de fantastic? :))
erdelyady pe 4 mai 2021 18:16
Citește Biblia Hazlie a lui Leo Taxil și vei putea face comparație între aberații.
andreib3 pe 04 Aprilie 2014 07:53
Un film biblic, fara Biblie
Nu as fi crezut vreodata ca cineva se poate gandi la a face un film cu tematica biblica, fara a citi in prealabil biblia. Actori de mare clasa, angajati intr-un scenariu cel putin ridicol, datorat in special discrepantei intre ceea ce e scris, si ceea ce e jucat.Daca va propuneti sa cititi capitolele 6-9 din Geneza, o sa vedeti. Oricum, imi place ca Noe era musculos si tuns scurt in film, cand se stie traditia evreiasca din batrani, de a purta barba si par lung, acestea fiind considerate daruri de la Dumnezeu.
25 12
bondarenko pe 8 aprilie 2014 22:31
Noe a ajuns pe uscat; s a imbatat lemn ; clar romanii se trag din el .
GheremeZ pe 4 august 2014 00:17
Exact asta am comentat si eu pana sa vad comentariul tau. Daca ne luam dupa Biblie, filmul este un rahat total. Cred ca iesea mult mai reusit daca o respectau. Dar asa cum ai zis tu, cum dreaq sa faci un film fara macar a sti ceea ce scrie in Biblie.
Catalin_Ro pe 21 Martie 2014 11:31
daca scenariul tot nu respecta textul biblic, mult mai potrivit era ca personajul principal sa fie redenumit dupa capul lor..de exemplu "Captain Jack". Asta nu e Noe, istorisirea este istorie si trebuie tratata cu acuratete.
20 23
Skynet.Zbenga pe 31 martie 2014 01:30
si filmul este film, sa nu uitam
blink520 pe 13 iulie 2016 11:37
:)))))) buna asta
ciobanu_dumitru_ovidiu pe 12 Aprilie 2014 14:34
DEZAMAGITOR
Nici nu stiu cum sa incep.....Doamne ce film fals.Un SF care nu are NICI O LEGATURA CU BIBLIA......O bataie de joc adresata Scripturilor Ebraice.In afara de jocul actoricesc....totul este o bataie de joc...scenariu fimului dezinformeaza populatia de la adevarata Relatare Biblica.Am ''n'' motive sa cred asta.Va voi spune doar cateva:
****Marea problema a unui film care se folosește de o poveste biblică și are o țintă declarată în publicul creștin este că nu face nicio legătură cu Dumnezeu. De fapt, nici măcar nu există cuvântul „Dumnezeu" în film. El este „Creatorul", iar tot ce știu oamenii despre El, inclusiv Noe, este că a creat pământul și tot ce este pe el, după care a blestemat oamenii la căderea în păcat, iar acum vrea să-i nimicească, pentru a se întoarce din nou la o creație desăvârșită, de data aceasta fără om în ea. Lipsa lui… citeşte

17 10
spiritul pe 6 iulie 2014 16:28
Asa este! S-au folosit ca niste sarlatani de Noe cel din Biblie ca sa realizeze un SF nesimtit.
ciobanu_dumitru_ovidiu pe 16 iulie 2016 18:41
DA.Sant dovezi care atesta autenticitatea Bibliei.Faptul ca nu se contrazice din punct de vedere stintific si arheologic.Uite aici 4 link-uri cu articole despre aceasta tema.Acum ce dovezi ai contra? http://wol.jw.org/ro/wol/d/r34/lp-m/102007410 http://wol.jw.org/ro/wol/d/r34/lp-m/102012167 http://wol.jw.org/ro/wol/d/r34/lp-m/102001163 https://www.jw.org/ro/publicatii/reviste/wp20091101/biblia-relatare-fascinanta-despre-supravietuire/
manu212 pe 14 Septembrie 2012 14:19
sper
pana acum, toate filmele lui Aronofsky au fost exceptionale. sper ca acest Noah sa fie macar la fel de bun.
16 9
adam_soch pe 31 martie 2014 13:06
este, tit asa exceptional ca si restul, dar sint mesaje faine ascunse, trebe sa citeasca omul intre rinduri. Povestea este Biblica dar este UMANIZATA si are elemente de evoutie. Asta supara Crestinii, care nu vor sa vada nimica altceva decit versiunea lor, care la rindu lui este si ea o poveste.... nimica altceva.
Skynet.Zbenga pe 31 Martie 2014 01:28
Superb
Filmul mi-a placut foarte mult, desi la inceput nu aveam asteptari deosebite. Jocul actorilor a fost excelent, Russel Crowe jucand magistral. Mi-a placut enorm de Emma Watson si de ceilalti actori secundari, mai cu seama Ray Winstone si Jennifer Connelly, care m-au impresionat.
Multora nu le va placea ca filmul nu respecta intocmai continutul biblic, dar mie mi se pare ca sensul si mesajul nu au fost denaturate, ci potentate.
Darren Aronofsky face o treaba excelenta si merita toate aprecierile.
In opinia mea, e un film ravasitor si excelent realizat. Trebuie vazut.

16 13
onesurviver pe 17 mai 2014 23:34
Adevarul e ca transformers din piatra e genial, povestea e potentata la maxim si are si cateva teme profunde grav. pacat ca nu se vad toate aceste lucruri. sensul nu a fost denaturat ci potentat zici tu fara a spune si in ce sens. poate clarifici...
razsax pe 15 Aprilie 2014 13:16
Nu are legatura cu nimic!
O mai mare risipa de resurse, financiare, umane si materiale nu am vazut demult. Nu are treaba nici cu Vechiul Testament , nici cu altceva! Au avut dreptate cand l-au interzis prin anumite tari, atat e de otravit. Cei ce nu au cunostinte referitoare la Vechiul Testament vor avea la indemana o viziune chircita, rastalmacita si de ce nu chiar otravita. Un scanariu lipsit de orice coerenta, fara nici o legatura cu sensul Biblic. Din pacate au folosit doar ca reclama povestea lui Noe, sa debiteze niste enormitati fara nici o legatura ele intre ele.
15 6
spiritul pe 6 iulie 2014 16:25
Asa este!
VasyL pe 30 Martie 2014 11:43
Un film exceptional de nota 9 !
Am fost aseara la cinema si l-am vazut, este un film de exceptie, putin dus spre fantastic, filmul fiind inspirat din fapte biblice, deci un film religios, nu prea sunt de acord cu faptul ca e 3D, dar daca asta se cere in ziua de azi....Actorii si-au intrat foarte bine in roluri, in general filmul e destul de ok, chiar daca naste controverse si multi lideri religiosi spun ca Dumnezeu este prezentat in mod negativ, mie nu mi sa parut deloc, ba dimpotriva, avem ce invata din el, la finalul filmului si nu numai, Dumnezeu este prezentat ca fiind , iubire, intelepciune, iertare, lumina si un nou inceput !
15 15
GheremeZ pe 4 august 2014 00:28
Citeste Biblia, nu toata doar capitolele referitoare la Noe. Si apoi sa schimbi si nota la film. Asta nu este "un film exceptional de nota 9".
alexandru.alex pe 21 ianuarie 2015 15:47
GheremeZ: Gusturile nu se discuta,plus ca nu toate filmele care sunt inspirate din carti sunt facute exact la fel mai improvizeaza si regizorul.Nota filmului se da dupa bunul plac daca tie nu ti-a placut nu inseamna ca nu i-a placut nici lui.
Scarlett14 pe 28 Martie 2014 07:58
Chiar nu m-am asteptat nicio secunda sa imi placa atat de mult, avand in vedere ca nu sunt tocmai cea mai mare fana a filmelor care abordeaza subiecte religioase. Dar mi s-a parut un film bun, incarcat de simboluri, care te tine in suspans. Este interesanta si evolutia personajelor prinse intre diferite stari contradictorii, personaje care lupta pentru convingerile lor si, uneori, abandoneaza datoria in favoarea sentimentelor. Ah si prestatia actorilor este foarte, foarte buna. De vazut!
11 11
Skynet.Zbenga pe 31 martie 2014 01:32
Total de acord cu tine!
roby_calin pe 01 Aprilie 2014 16:49
Un film bunicel
Nu inteleg ce nu va place... in film este ilustrat ce s-a intamplat in biblie... la ce v-ati fi asteptat? ce nu v-a placut?
10 16
onesurviver pe 17 mai 2014 23:38
in film este ilustrat ce s-a intamplat in biblie ............. spune cineva care clar clar sta cu biblia in mana 10 ore pe zi. indubitabil. am zis!
roby_calin pe 25 mai 2014 17:51
prost mai esti....
andra2005 pe 05 Aprilie 2014 12:37
noroc cu actorii
Sincer,este un film bazat pe efecte speciale,tema biblica este doar un motiv pentru a acapara atentia marelui public.Actorii sunt remarcabili si de aici si incasarile ulterioare.Nu este dezamagitor,nu ma asteptam la altceva,doar ca ne-am cam saturat de aceste teme si reluari ale altor filme optimizate cu efecte 2014.
9 1
lucianpaul pe 05 Aprilie 2014 18:51
plictisitor , un film slab cu buget actori si pretentii foarte mari. este un film in nota celor 90 de procente a filmelor actuale de la hollywood. zau daca ti ramine ceva in minte dupa doua ore si ceva de film.
9 4
RaDooM pe 29 Martie 2014 11:03
Exact ce cautam
E evident, Darren exploateaza si adapteaza in felul sau mitul lui Noe rezultand astfel un film de tip fantasy memorabil. As putea spune ca urmeaza aceeasi pasi pe care filmele cu Thor le-au urmat, alterand povestile miturilor respective si adaptandu-le pentru gusturile oricariu cinefil.
9 8
onesurviver pe 17 mai 2014 23:49
Mitul Noe? prietene stii ce este ala un mit? si de cand e Noe pe acelas palier cu Thor? Daca filmul se numea simplu Varu lu Thor bolnav de ce vrei tu era un film ok de fantezie la care nu se uita nimeni dar titlul este altul si atunci si continutul trebuie sa fie in legatura cu titlul, nu ceva ce nu are nici o legatura cu nimic.
razsax pe 15 august 2014 17:35
Daca tu crezi ca Biblia poate fi "readaptata" si ca pur si simplu, orice mintos poate face un "remake" te inseli amarnic si n-ai nici cea mai mica idee despre ce este vorba in propozitie.
Charlie_Kaufman pe 04 Aprilie 2014 15:49
Noe si animalele
Din primele minute ale filmului, cu povestea mortii lui Lameh si scena de lupta cu cei trei urmasi ai lui Cain, mi-am dat seama cam ce fel de film este Noah. „What do you want?” , „Justice!” si Noe il casapeste cu o sulita- replici care merg bine in orice film de actiune.

Nu pot sa spun ca am fost dezamagit, pentru ca nu aveau asteptari prea mari de la un regizor declarat ateu si care nu m-a impresionat cu mult prea premiatul/celebrul Black Swan. Filmul are in comun cu povestea biblica numele personajelor, subiectul (potopul) si arca, dar in rest, totul e un talmes balmes de ecologie, mizantropie si o incercare de a face un film blockbuster pe o tema controversata.

Noah este o poveste americana tipica, difera peisajul si epoca, dar in mare este vorba despre un ins puternic, hotarat, independent, care-si apara familia, care are un vis (la propriu… citeşte

8 2
narcisson pe 17 iulie 2014 02:39
+1 :)
sebislider pe 22 iulie 2014 00:16
De acord întru' totul cu tine! Ai pus punctul pe i.
TinRin pe 18 Noiembrie 2013 12:10
cu potential
Pleiada de actori este impresionanta. Am vazut trailere mai proaste la filme mai bune, precum am vazut tailere foarte bune la filme foarte proaste. Ne ateptam la orice.. zic
7 6
lili_janet pe 5 mai 2014 14:29
Foarte bine spus, "la orice" numai la ce te face trailerul sa te astepti, NU
Manusa pe 01 Aprilie 2014 22:00
Mda, ca si actiune este foarte bun, dar .....treaba cu strajierii......a stricat toata povestea.....de draq cauta bolovanii aia miscatori in poveste????? totusi? Am ramas surprins si putin dezamagit de treaba asta pentru ca altfel, daca nu erau 'aia' filmul era de nota 10. Nu stiu cum vi s-a parut voua aparitia lor dar pe mine m-a cam deranjat sa apara in poveste.
6 6
Manusa pe 1 aprilie 2014 22:01
PS nu am citit Biblia, dar chiar au fost si strajerii aia? :)
ssa_l_issa pe 7 aprilie 2014 22:22
intr-adevar filmul e inspirat si din cartea lui Enoh.
Get0dac pe 07 Iulie 2014 10:39
Nu am mai comentat de mult un film pe Cinemagia...nu de alta dar nu am rabdare sa inchid tonele de reclame obsesiv aruncate in fata mea de flamanzii de pe site. Sincer as compara agresivitatea reclamelor de pe acest site cu cea a cersetorilor tigani din Europa.
Despre film..? Monument de prostie e putin spus.

5 0
dincolodenume pe 16 Iulie 2014 00:17
Cel mai prost film
Cred ca a fost cel mai penibil film pe care l-am urmarit in ultimul timp.
Searbad, insipid si fara coloana vertebrala.
Un Noe ce sufera de o psihoza ce l-ar califica din plin pentru o camasa de forta, este sigur ca scopul sau este sa omoare toti oamenii de pe Pamant.
Dumnezeu a omorat cu mana lui Noe toate fiintele umane de pe Pamant si asta pentru ca a gasit un nebun, un fundamentalist care este gata sa-si ucida propria familie pentru "Misiune".
Aceasta idee ar fi putut fi magistrala daca am fi avut un scenariu bun. In schimb avem flash-uri de poveste, fara legatura fireasca, doar replici venite parca sa ne enerveze inteligenta.

Dumnezeu pare a iesi prost din aceasta poveste, dar eu inteleg ca i-a dat o sansa lui Noe sa salveze oamenii vremii si el a esuat. Misiunea sa nu era de a impiedica oamenii sa intre pe corabie ci de a-i ajuta pe cei buni sa… citeşte

5 3
777L pe 29 Martie 2014 01:48
Cei care merg la acest film avand asteptari sa vada un film biblic, sa-si ia gandul! Distributia e ok, 3D-ul slabut, sunt scene in care imaginea e neclara, interpretarea actorilor e ok, scenariul e interesant, de inspiratie biblica undeva la un procent de 15%, multe elemente adaugate si modificate, probabil pentru a face povestea mai atragatoare. Concluzia: merita vazut, apreciat si tratat ca un film gen blockbuster si nu unul biblic; n-are sens sa insir ereziile care apar in film, insa a fost o situatie care nu s-a potrivit nici cum: la un moment dat a aparut o "spartura" in arca si se pare ca scenaristii au uitat de ea din moment ce arca plutea fara griji.
5 3
adam_soch pe 31 martie 2014 13:20
da dar spartura aceia, era pe la suprafata barcii, si cum barca nu este submarin, era ok. si eu m-am gindit la gaura aia. si daca ploua un pic in ea...este ok. nu?
dincolodenume pe 14 iulie 2014 18:29
Poate cineva sa nu se mai gandeasca ca e un film biblic? Din toate comentariile citite nu-mi dau seama daca e un film bun sau nu, pentru ca toata lumea spune ca nu respecta "adevarul biblic". Este un film. Normal ca poate sa nu respecte cartea.
MarianConstantinescu pe 01 Aprilie 2014 14:13
Penal
Un că*at sinistru. Filmul ăsta nici de pe Filelist nu merită tras.
5 6
ryco0984 pe 1 aprilie 2014 22:34
Nu esti dur deloc la critica.
ADBadea pe 16 Noiembrie 2013 07:32
Mai bine ar fi facut un film despre cum nu au avut loc taote animalele acolo si despre cum nu exista posibilitatea de a le hrani pe toate, asta cu siguranta ar fi fost mai inteligent, dar miroase a oscar si suna a comercial asa ca bagati bani de bilet cant mai repede ca se grabesc sa va sorbe banii, asa ca ne facem ca nu observam.
5 10
gigi_robotin pe 07 Iulie 2014 01:20
Foarte slab filmul pt cineva care asteapta sa i se faca" pielea de gaina" tinand cont ca vorbim despre personaje biblice...am banuit chiar de la inceputul filmului ca ceva e ciudat cand am vazut parul foarte bine aranjat al actorilor si un machiaj bun al sotiei lui Noe. Chiar nu se puteau abtine ????????? Cand au aparut bolovanii cu ochi am inceput sa ma uit la ceas si sa sper ca nu mai dureaza mult....sunt sigur ca daca in spatele camerei se afla Mel Gibson vorbeam despre altceva.
4 0
bande pe 17 Aprilie 2014 05:24
Sincer a fost o dezamagire! Totusi ma asteptam la ceva mai deosebit!
4 0
sorin86 pe 26 Martie 2014 22:02
Notă IMDB greșită
Nota IMDB nu este 8,7, ci 7,7 (mar 2014), ceea ce e cu totul altceva. O scăpare sau o înșelătorie?
4 0
spiritul pe 06 Iulie 2014 16:22
Foarte modificat
Asa cum ma asteptam au modificat foarte multe lucruri fatza de Biblie. Noe in primul rand nu a omorat pe nimeni. Monstrii aia nu existau si oamenii radeau de el pentru ca a construit o arca pe uscat. Iar femeile nu purtau pantaloni ca acolo :)))
Au interpretat cum au vrut ei Biblia si nu cum trebuia. Ma asteptam chiar la ceva blasfemiator, dar totusi ii dau nota 6 pentru film pentru ca se putea si mai rau (ca ne tragem din maimutze sau Big Bang-ul) E bine totusi ca a spus ca Dumnezeu a creat totul si Adam si Eva au fost primii oameni! Bine ca nu a blasfemiat Facerea lumii.
Si inca ceva... Noe vorbea direct du Dumnezeu stand singur langa munte, nu avea viziuni cum e in film. Iar pe arca au intrat doar Noe cu familia nu si raufacatorii. Daca nu era in Biblie scris de Noe, pentru realizarea filmului dadeam nota 9,dar stiind ca au interpretat cum au vrut, am scazut nota. Daca nu… citeşte

4 1
mtraianc pe 07 Aprilie 2014 23:55
asa si asa
daca filmul ar fi fost de 1h 30 min mi-ar fi placut mai mult ,, ultimele 45 min = o vesnicie
4 1
bondarenko pe 06 Aprilie 2014 18:04
Film de duzina
Incep prin a spune ca filmul in varianta 3D este absolut inutil ; nu cred ca are nici un efect spectaculos.
Actiunea si firul epic dezastruos , nu e nici biblic nici SF , o tentativa nereusita a unei incercari "moderne" reinterpretate. Lung , plictisitor poate cel mult placut pentru adolescenti , desi are niste scene de violenta exagerate .
Un alt motiv decat cel economic ,al acestui film este de neinteles daca nu stupid .
Concluzie : O pierdere de timp , taxata suplimetar de varianta 3D jenanta .
(Ca o gluma : tot filmul ala mijlociul ar fi fu**t si el ceva , n a avut noroc ! )

4 1
Snow_White pe 08 Aprilie 2014 02:27
Inceputul si sfarsitul filmului il poti gasi si in cartile de religie ..continutul insa e cu mult prea departe de ce "spun" cartile..in fine pe mine m-a plictisit...nu se intampla nimic captivant..am inteles ca nu e un film de actiune ci unul aventura..dar totusi daca tot au schimbat povestea nu inteleg de ce nu au facut-o intr-un mod mai captivant ..incat sa ne capteze atentia pana la final...in fine desi jumate din specatorii initiali au parasit sala pe la jumatatea filmului eu am decis sa raman pana la final...desi dupa ce s-a terminat mi-a parut rau ca am ramas..
4 2
RaTTle pe 28 Martie 2014 00:06
Acum am venit de la cinema si pot spune ca nu ma asteptam sa fie regizat asa, imi imaginam o poveste mai realista. Regizorul a bagat in film si o parte fantasitca( roboti din pietre)! Din trailer parea ca va fi un film de 9, chiar 10, insa nota mea dupa ce am vizionat filmul este 8.
Cat despre 3D- lasa de dorit, cum lasa de dorit majoritatea filmelor 3D la capitolul imagine 3D.

4 2
XGamer pe 28 Martie 2014 18:57
Foarte plictisitor filmul....pacat de distribuitia buna,in rest o combinatie dintre inspiratie bibilca si un sf slab:(
4 4
mistgun pe 15 Noiembrie 2013 18:14
DDS
Pana acuma la toate filmele care am zis, ca vor fi faine/super nu au fost asa; dar filmu asta se vede de la o posta ca va avea succes oricum filmele faine "pentru critici, nu au valoare".
4 7
adina_27 pe 27 Martie 2014 08:58
Un film de exceptie ce merita vazut! Personajul Noe este foarte bine reprezentat de actorul Russell Crowe!
4 8
simpleminds pe 07 Iulie 2014 10:37
Dezamagitor
A adapta un capitol essential din Vechiul Testament , cerintelor iubitorilor de Xena,Transformers ,Thor, SF,mi se pare lipsit de caracter daca nu o blasfemie.
3 0
kasmyn pe 17 Decembrie 2014 22:16
O tampenie de film!
actori buni si film prost!!Filmul nu are nici o noima se vrea un cocktail de amestecuri de legende si biblie!!O prostie monumentala de scenariu!!
3 1
bovoro pe 03 August 2014 15:48
O tampenie de film si doar un pretext pentru desfasurarea unor efecte speciale, banale de altfel, pe un scenariu incoerent. Nu vorbesc despre litera bibliei, pentru ca n-are treaba decat extreme de vag cu ea, dar pur si simplu subiectul ar fi trebuit evitat. Cum naiba sa lasi sa se inteleaga la final ca noi, oamenii, suntem, pana la urma, rezultatul unor legaturi incestuoase intre unchi si nepoti, sau intre bunici si nepoti care au trait fericiti unii cu altii pana la adanci batraneti? Povestea biblica e una, iar bunul-simt si logica hollywoodiana (sau mai degraba lipsa lor) e alta.
Problema mea e alta, de fapt. Unde o fi Aronofsky din Requiem for a Dream si The Wrestler?! A disparut si nu cred ca va reveni vreodata printre noi.

3 1
mi_hai pe 10 Iulie 2014 22:33
O porcarie
n-are treaba cu povestea biblica. totul e alterat, nu poti sa iti bati joc in asemenea masura de Dumnezeu. Arca lui Noe a fost gasita pe muntele Ararat din Turcia.
3 1
JohnnyB pe 07 Iulie 2014 09:32
Asa si-asa!
Un film slabut din punctul meu de vedere, nu am reusit sa ma uit pana la capat, nu m-a captivat deloc.
3 1
CatalinPHD pe 06 Iulie 2014 17:09
Promovat și marketat ca un blockbuster, filmul are o viziune ostilă lui Dumnezeu și învață că omul e mai presus de orice. Deviază de la istorisirea biblică și cred că Russell încă nu vrea să iasă din rolul din Gladiator. ..
3 1
cosminmusic pe 12 Mai 2014 14:10
Abia am asteptat sa apara filmul,insa citind parerile voastre si de aici intelegand ca filmul nu prea are legatura cu Biblia nu am mai avut nici o tragere de inima sa-l vad...
3 1
Skynet.Zbenga pe 12 mai 2014 23:58
Uita-te mai intai si apoi poti sa ne spui. Eu zic ca merita
constantin.mocanu pe 27 august 2014 20:15
Eu zic sa nu pierzi vremea .... orice ai alege ... cu siguranta vei nimeri ceva mai bun ... acest film este un "Monument de prostie"
viorel_lucaci pe 02 Aprilie 2014 11:51
TOTUL ESTE RELATIV
Este greu de apreciat în mod obiectiv dacă filmul constituie o reușită, sau cât de „real” a reprodus respectivele evenimente biblice. Fiind un subiect cu profunde implicații morale faţă de care unii rezonează mai mult sau mai puțin, este şi normal ca părerile să fie împărțite.
Afirma aici cineva că „nu respectă textul biblic”. Întrebarea pe care aș emite-o ar fi „Cât de fidel reproduce evenimentul istoric, însuși textul Evangheliei?”. Unele izvoare istorice neagreate de biserică, relevă faptul că cele patru evanghelii recunoscute în prezent de creștinătate (în speță de ortodoxie), constituie ceea ce a rămas (accesibil) din aproape 200 de evanghelii care ar fi fost scrise în realitate – concomitent cu cele patru (Matei, Marcu, Luca şi Ioan). Unele s-au pierdut, altele au fost eradicate de însăși instituția Bisericii. Probabil… citeşte

3 1
xerses pe 14 Aprilie 2014 09:00
Interesant de urmarit, dar nu este o realizare cinematografica de exceptie.
3 2
SAndrei2000 pe 17 Aprilie 2014 11:52
FILMUL ESTE O CAPODOPERA!Am intrat sceptic in sala de cinema,crezand ca in intuneric o sa ma apuce somnul...dar nu a fost asa.
In primul rand emotia unei familii cu un tata intelept care vrea sa salveze lumea animalelor datorita unui vis ne cuprinde intens iar efectul 3D te ajuta sa participi mai mult in acea lume mitica.
O mica parte din biblie a fost transpusa in acest film cu geneza(facerea lumii) care este realizata foarte bine;exista niste elemente care dau suspans filmului:uriasii din piatra,Ham care nu isi gaseste nici o fata cu care sa intemeieze o familie iar cand o gaseste aceasta moare,Ila care isi dorea un copil dar nu putea sa il aiba dar printr-o magie ramane insarcinata cu 2 fete care "trebuiau omorate" de catre NOE pentru ca asa i-a poruncit Creatorul si vruia sa isi duca sarcina la capat si multe alte vrajbi intre el si Tubal-cain...
Per total filmul… citeşte

3 5
torent09 pe 06 Aprilie 2014 00:32
original frate
Un film nu trebuie sa fie neaparat o adaptare intrutotul a ceva (in cazul nostru a BIBLIEI), parerea mea.
3 6
alexandru_tocan pe 29 Martie 2014 18:53
filmele cu relatari biblice ne arata puterea, emotia si dramatismul oamenilor ce lupta contra binelui sau raului,iar NOE ne arata o lupta ptr o lume lipsita de pacat,abia astept sa il vad
3 6
cristina_ciceu_vasc pe 02 Aprilie 2014 10:36
Noah
Filmul e fantastic.Russell Crowe e magnific.Ca produs atistic mi-a placut foarte mult insa realitatea biblica e cu totul alta...
3 8
narcisson pe 17 Iulie 2014 02:59
Singurul punct forte al acestui film este, dupa parerea mea, distributia si prestatia actorilor, in special Russell Crowe. Pacat ca s-a pretat la un asemenea rol; el trebuia sa dea echilibrul acestei pelicule. In schimb, Noe a fost transformat de catre Aronofsky intr-un personaj razbunator, plin de remuscari si gata sa duca misiunea Creatorului la capat cu orice pret. Si spun Creatorul. pentru ca denumirea de Dumnezeu nici macar nu exista in film. Se presupune ca atunci cand realizezi un film biblic, trebuie sa incerci sa respecti intr-o mare parte ceea ce se scrie acolo. Ei bine, Aronofsky a facut exact inversul, s-a folosit de aceasta parte a istoriei biblice pentru a isi expune propria sa viziune, una extrem de fantastica de altfel. Sa nu mai vorbim de recuzita; e imposibil sa dispui de : semineu, cutit de armata, casca de sudor intr-o perioada atat de veche. Ingerii decazuti de… citeşte
2 0
etos pe 12 Iulie 2014 22:28
Putea să iasă o capodoperă, dar în schimb a ieșit doar un alt film de duzină. Povestea filmului se rupe mult de versiunea biblică. Iar pretația lui Russell Crowe nu salvează situația. Așa ca de încheiere aș putea spune că e un alt film apocaliptic despre o persoană care crede orbește într-o divinitate îmbinat cu unele elemente SF deloc potrivite.
2 0
Pantaleon pe 10 Iulie 2014 23:25
Asteptat degeaba
Noah a fost filmul pe care l-am asteptat cel mai mult vara asta. Si nu pentru cuplul de actori ce a triumfat in formidabilul A Beautiful Mind, nici macar pentru idee (ce putea sa aduca nou o idee fumata de mult ?) ci pentru ca este o creatie a lui Darren Aronofsky, un regizor fata de care am toata consideratia. Ce ne aduce filmul asta ? Aduce o impletire a misticului cu ultra-tehnologia, pornind de la o idee stiuta de oricine, dar cu o poveste denaturata in mod inept si condimentata cu persoanje inedite, reale sau computerizate, care nu-si aveau locul. Nici nu are rost sa amintesc multimea de clisee si de tembelisme de care devii sictirit inca dupa primele 30 de minute, ce e mai important e faptul ca filmul nu reuseste nici sa sensibilizeze, nici sa uimeasca prin ceva. Nu cred ca a tresarit cineva la vederea imaginii lui Noah deasupra gemenelor (si ele computerizate), gata sa le… citeşte
2 0
Licurici75 pe 07 August 2014 16:53
Filmul zici ca este o reclama la un joc de pe facebook; throne rush. Filmul este o mare ciorba numit potop. Regizorul vrea sa faca o aventura pe un subiect fara aventura. Si nu inteleg daca Noe si Dumnezeu tot vroiau sa starpeasca omenirea de ce si-a mai luat fii si fica plus nevasta pe arca? putea sa ramana doar el ca administrator si dupa potop sa mane animalele si astfel rezolva problema. DAr se pare ca a avut pile pentru neamurile lui
2 1
dido pe 07 Iulie 2014 11:20
Un spectacol total!
Darren Aronofsky a reusit un film memorabil,a jonglat excelent cu elemente biblice,fantasy si science fiction,rezultatul fiind un film epic,vizual,moralizator,dar si de divertisment ,si a reusit sa starneasca exact atatea controverse cat era nevoie ca sa nu-l uiti usor....Personal mi-a placut foarte mult si ma amuz teribil de suficienta si ignoranta crasa a celor fanatici...
2 4
Go1 2 3

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells