carmen_angelus_romila pe 27 Septembrie 2018 19:46
O drama realizata in stil pur englezesc traditional, cu o desfasurare situata intr-o perioada clasica prospera, care ne dezvaluie bibliografia unui pictor de geniu, dar marginalizat.
0 0
Theodor2011 pe 09 Februarie 2016 16:11
Film non-comercial, aparent plictisitor. Nerecomandat iubitorilor de filme cu actiune, si de asemenea nerecomandat fanilor de max. 20 ani ai filmelor cu super-eroi, nerecomandat fanilor de filme cu efecte speciale. Pt mine personal acest film este o opera de arta, o capodopera biografica despre viata poate celui mai bun pictor specializat in peisaje marine Joseph Mallord William Turner (1775-1851).
Creator a unor opere de arta inestimabile, de patrimoniu ca: Vasul de linie, Temerarul remorcat la ultima ancorare pentru a fi distrus (1838) prezentat si in film, Bătălia de la Trafalgar 1823 pictata in ulei, Seara de muzică (1835), Vama şi Santa Maria della Salute, Veneţia, 1843, Blue Rigi. Sunrise (1842) - acuarelă , Înger în soare (1843) - ulei, Lumina lunii pe lagună, Veneția (1835) - acuarelă și guașă etc.

Joseph Mallord William Turner, a fost… citeşte

7 0
Costirik pe 12 ianuarie 2016 15:14
Stai linistit, si "fanii de max. 20 de ani ai filmelor cu super-eroi" au urmarit acest film;) Doar ca cei mai multi l-au vazut cu sufletul si au uitat sa l comenteze pe aici:))
xerses pe 31 August 2015 20:32
Un personaj excentric, dar filmul nu m-a cucerit deloc.
1 4
nyuszi pe 15 Octombrie 2014 01:17
L-am vazut saptamana trecuta la Festivalul de Film de la Londra. Cand voi putea sa-i dau nota, va fi probabil 9. ;)

Vizual vorbind, filmul e superb. Paleta de culori, compozitia, chiar si "tonul", toate aduc cu tablourile lui Turner. De multe ori pana la confuzie. Mi s-a parut genial.

Actorii (mai ales Timothy Spall), sunt excelenti. Pe Turner il "cunosc" doar dupa opera, am citit prea putin despre viata sa personala, dar mi s-a parut ca Spall i-a surprins foarte bine excentricitatea. E un personaj - sau, mai bine zis, a fost - ciudat, inchis, uneori chiar rautacios, dar profund. A vazut lumea intr-un mod diferit de contemporanii sai, ceea ce l-a izolat, si probabil i-a "sporit" ciudateniile. E greu sa-l "placi" pe Turner, si totusi, parca o faci. Poate datorita lui Spall, care-l umanizeaza, poate doar pentru ca avand in vedere ceea ce a lasat in urma, ii poti… citeşte

7 1