Un film tare incurcat, dar foarte interesant si captivant.
Nu stiu cum de nu l-am vazut pana acum, de ani buni tot dau de el cand caut un film si il ignoram din cauza partii SF(nu prea sunt fan), dar mai bine mai tarziu decat niciodata :)))
Asa ca nu cumva sa nu-l vedeti!

0 0
Smrs pe 08 Ianuarie 2019 23:16
Se putea mai bine
Ideea e interesanta la filmul asta, dar regia cam praf..in plus, vad in comenatriile celorlalti atatea variante de intelegere incat deja filmul isi pierde din siguranta. As inclina sa dau dreptate celui care spune la inceput "Ceea ce m.a atras la acest film, au fost trairile personajului,intriga ,teoria conform careia atunci cand luam o decizie, constiinta noastra urmeaza acel traseu al vietii, insa o alta sosie a noastra urmeaza cealalta alegere intr-o alta dimensiune de care noi nu vom stii niciodata", insa mai degraba, totul incepand concret odata cu interogarea persj principal de catre acel medic, persj avand deja 117 ani nu mai distinge exact intre amintiri. Astfel ca da doua sau mai multe variante, de ex: la varsta de 16 ani am combinat o pe una, nu mai stiu daca era vecina sau colega..si zbang, filmul prezinta cate o situatie si pt cand eera vecina si pt cand era colega, ca sa… citeşte
1 0
carmen_angelus_romila pe 03 Octombrie 2018 11:06
Ceva mai complicat, dar aceasta foarte buna drama stiintifico-fantastica, cu o traire intens de romantica, ne face sa contemplam la lucruri care ni se intampla, dar carora, de multe ori, nu le gasim explicatii verosimile.
1 0
AdriAdrianna98 pe 21 Ianuarie 2018 00:36
"Nu mi-e frica de moarte, mi-e frica ca n-am trait suficient"
Foarte interesanta perspectiva si cum intoarce pe o parte si pe alta. Cand am citit comentariile am crezut ca e un film chiar ciudat si aiurea si greu de inteles, dar daca esti atent de la inceput pana la sfarsit are sens totul si chiar e un film frumos si unic.
1 0
lizzle_m pe 10 Iulie 2017 16:20
Magic!
Iubesc acest film, o productie care nu se joaca doar cu mintea ta, ci si cu imaginatia ta, iti arata cate situatii si posibilitati se pot ascunde doar intr-o simpla decizie pe care o iei in momentul prezent, dar indiferent de alegere, ce va urma o sa aiba untr-un final acelasi inteles. Este o lectie, un carusel de iluzii, amintiri, indoieli si dorinte. Chiar te face sa te intrebi cine esti, de ce esti, de ce faci lucrurile pe care le faci, ce iti doresti cu adevarat. Filmul nu este unul usor, nu se muleaza pe personalitatea tuturor, pentru a intelege acest film, nu trebuie doar sa vezi ce este scris pe tabla, ci si ce se afla si in spatele acesteia.
"Nu imi este teama ca voi muri, imi este teama ca nu am trait suficient"

0 0
cata_ketty26 pe 04 Iulie 2016 22:30
Interesant
Este un film destul de complicat, un film care scoate in evidenta valoare timpului si urmarile gresililor pe care ajungi sa le regreti toata viata,pe care daca nu le-ai fi comis ar fi fost cu totul alyfel. Este un fiml destul de trist, fara prea multe momente frumoase. Sincer nu este in opinia mea un film bun , este interesant dar atat si nimic mai mult.
1 1
bogdan_u pe 30 Iunie 2016 20:27
Puțin greoi și obositor pe alocuri, dar foarte bun
117 note de 1, serios? poate nu o fi capodoperă pentru unii, poate o fi prea ambiguu, amestecat sau încurcat ptr alții...dar cu siguranță nu e un "un monument de prostie"...mă întreb ce alte "capodopere" ati apreciat cu o notă mai mare de cât asta... Filmul are o temă abordată foarte bine în opinia mea și chiar îți stimulează neuronii câteva zile după ce l-ai vizionat. Drama interioară a unui copil ce trebuie să ia o decizie imposibilă, sa aleagă între unul din părinți...la o vârstă atât de fragedă. E unic în felul lui...iar Jared Leto e un actor excepțional.
1 0
lili22 pe 20 Septembrie 2015 06:58
bine realizat
E preferabil sa nu il urmariti cand nu sunteti foarte obositi, are nevoie de atentie, e lung.Buna interpretarea.
1 2
alexrogo pe 24 August 2015 18:07
Mie mi-a placut enorm de mult acest film!
Nu stiu daca toata aceea succesiune de evenimente, aparent fara de sens, m-a atras, dar la final, cand totul a devenit limpede, m-am abucurat ca am stat pana la final sa-l vad. Pe de alta parte, si tema, cea a influentei pe care le au pana si alegerile cele mai marunte asupra vietii noastre, m-a atras pentru ca era una noua, inedita, pe care nu am mai regasit-o in vreun film vazut in ultima perioada.
Daca nu aveti suficienta rabdare sa-l vedeti pe tot, pana la capat, nu va mai obositi sa-l incepeti, pentru ca finalul este punctul sau culminant.
De asemenea, mi-a placut ca acest film, contrar multora ce adopta teme mai obscure, nu m-a lasat complet in ceata, sfarsitul raspunzand la toate intrebarile ridicate.

1 1
edward27 pe 08 August 2015 00:32
Doua categorii de oameni - cei care considera filmul o capodopera, si cei care nu l-au inteles...
Tocmai am vazut filmul acum aproximativ 5 minute. Si in aceste 5 minute am stat sa ma minunez de comentariile unora dintre voi. Si imi dau seama ca filmul nu e deloc pentru toata lumea, in special nu e deloc pentru cei care nu pot sa isi foloseasca cerebelul(daca au), imi pare rau pentru cei ca voi , imi pare rau ca ati pierdut 2 ore .
Dar nu imi pare rau pentru mine, mi s-a parut un film extraordinar, ador filmele care imi fac neuronii sa danseze , si reuseste din plin.
În timp ce vizionam imi fugea gandul din cand in cand la The Butterfly Effect, mi se par asemanatoare la idee, dar complet diferite, fiecare mai frumos in felul lui.
Filmul nu e pentru oricine, cum am spus si in titlu, sunt 2 categorii de persoane, voi in ce categorie credeti ca va clasati?
Va urez vizionare placuta daca vreti sa aflati ! Obligatoriu de vazut !

3 1
radu3455 pe 30 Iulie 2015 22:46
un film de-a dreptul genial,printre cele mai bune drame-sf pe care le-am vazut,iti trebuie rabdare sa-l urmaresti deoarece e si psihologic,scenariu te lasa cu gura cascata cel putin pe mine m-a lasat,actorii joaca excelent,un film de nota 10 pe care cu siguranta il voi mai revedea.
1 1
Rallu..Danielle pe 27 Iulie 2015 16:22
I can see the cruel future,but i have a past?
In primul rand,acest film nu este pentru oricine,deoarece este complicat de inteles. Un film complex,care te pune pe ganduri,inducandu-te in eroare. Protagonistul Nemo/Mr.Nobody e agasat de faptul ca trebuie sa aleaga mereu pe ce cale sa o ia,nestiind daca e cea corecta,constientizand ca timpul nu se va intoarce inapoi,iar el nu va putea sa o ia de la capat. El crede ca acest "deja vu", pe care il are constant,crezand ca poate vedea in viitor,este datorat amintirilor sterse de ingerii,care l-au adus pe pamant. Jared face o treaba buna ca intotdeauna. Finalul este cel care schimba totul,dar nu o sa-l explic,o sa-l las pe cel care vrea sa vizualizeze acest film,sa gaseasca singur adevarul. Recomand acest film! O capodopera! Nota 10!
3 2
doomlol96 pe 27 Iulie 2015 14:47
Un volum intreg de studiat.
In primul rand toata actiunea filmului se petrece in mintea unui baietel mic,care stie ce se va intampla in cele sapte vieti posibile ale lui.Dar un lucru nu stie,ce se intampla daca nu o alege nici pe mama lui dar nici pe tatal lui,ce ar fii daca s-ar duce pe un drum laturalnic?.
In al doilea rand filmul este destul de emotionant incat sa iti induca multe sentimente,dar totusi lasand mintea copilului la o parte,filmul ne mai da ceva de gandit.Ce este timpul?cum definesti existenta?,timpul se masoara in expansiunea materiei din univers?Imagineaza-ti o explozie mare,cand ea numai are suficienta putere,va incepe sa scada din intensitate,iar intr-un final,risipindu-se,ca si universul.Filmul ne deschide calea catre o teorie destul de complicata,probabil ca in acest moment,noi inca traim in explozie,si de asta universul inca creste,pentru ca marea explozie (big bang) inca nu sa… citeşte

3 1
XShadowX pe 10 Martie 2015 12:41
Iti cam pune rabdarea la incercare acest film iar Jared Leno mai bine canta ;)
2 2
Helensie pe 01 Februarie 2015 00:08
Unul din cele mai bune filme pe care le-am vazut! O capodopera...
0 1
alali pe 15 Iulie 2014 02:15
Sa alegi calea stiind ce va fi sa fie la capatul ei. sau "Jocul posibilitatilor" de Van Dormael..
2 teorii sau scenarii cum e mai propriu sa le numim sunt pastrate pe toata durata filmului ca si constante. Teoria Big Bang - Big Big Crunch cu care incepe filmul, (Big Bang) si cu care se si incheie, (Big Crunch) si Teoria Infinitelor manifestari ale aceluiasi obiect, (personajul Nemo - Jared Leto in cazul nostru).
Prima este definita in film, ambele parti ale ei iar atat cat se prezinta acolo este suficient pentru a parcurge intreaga poveste fara dificultati; cea de-a doua se refera la neimportanta diciziilor pe care le luam intr-un anumit moment, pentru ca oricum variantele ramase nealese exista si ele deopotriva cu alegerea pe care am facut-o si mai mult decat atat, sunt la fel de reale ca si varianta aleasa.
Dar si aceste teorii o sa le folosim doar ca sa ne ajute in explicarea modului de constructie a scenariului si in special in explicarea finalului filmului. In rest,… citeşte

28 1
alex_bu pe 10 Iunie 2014 01:16
Interesant
Cam plictisitor filmul dar care are macar cateva cunostiinte despre fizica cuantica poate sa dea un sens acestui film.In tteot filmul se vorbeste despe asa zisa "viata dupa moarte".Corpul nostru material s-ar spune ca nu ar fi imbinat cu a noastra cunostinta si ca o particula poate fi prezenta in doua locuri in acelasi timp iar un eveniment poate avea loc intr-o infinitate de variante.Oricum acest fenomen este inca in discutii.Nota filmului este 9.Merita vazut pentru ca vorbeste de "viitorul" nostru intr-un cuvant.
1 1
BETRulleR pe 15 Aprilie 2014 23:08
Instructiv dar filozofic fals
Vietile celui ce este desemnat ca personaj central al tuturor destinelor alese si iar alese, cu aruncat de moneda si voit incurcate, sunt pe cat de diferite, pe atat de pline de tragismul unui trai de zi cu zi, din care a disparut definitiv credinta. In orice. Ea nu este prezenta nicaieri. Nici macar la aparitia ingerilor (uluitori) care trimit copiii pe Pamant.
Tenta declarat filozofica sau SF a filmului este o insailare mimata, ce putea lipsi. Nu filozofezi superficial despre nimic, mai ales despre viata.
Nemo Nobody putea fi inlocuit cu orice Vasile Vasile. Ar fi fost mai credibila si mai placuta o abordare de jos in sus.
Actorii mi-au placut. Toti. Expresivi si credibili, inclusiv copii si adolescentii.
P.S.
Cinematografia trebuie sa mai lucreze la mastile de batrani. Intotdeauna le-au iesit INFIORATOARE si false. Total inexpresive (n-au cum, pentru ca… citeşte

1 1
NightBlur pe 10 Aprilie 2014 18:42
Doar o mica clarificare
Tot citesc prin comentarii ca filmul asta iti pune la treaba cerebelul si nu prea inteleg cum.
Functiile cerebelului 1.Arhicerebelul are rol in pastrarea echilibrului static si dinamic. 2.Paleocerebelul regleaza tonusul muscular. 3.Neocerebelul coordoneaza miscari fine comandate de scoarta cerebrala.

1 1
AnaGirl pe 10 Decembrie 2013 11:08
Love it.
Filmul asta este superb. Toti cei care spun ca nu este bun, sau ca este o harababura/incalcitura/zacusta sau ce am mai vazut pe-aici, spun asta pentru ca nu il inteleg. Este un film care iti solicita extrem de mult creierul. Daca nu esti cu gandul acolo, pe tot parcursul filmului, nu il intelegi deloc. Este, intradevar, o poveste foarte complicata, care cam iti testeaza rabdarea, devenind din ce in ce mai complicata, dar eu spun ca in momentul in care se termina filmul, si ai vazut tot si ai fost foarte atent (si la detalii) il poti intelege. Povestea filmului este geniala, distributia fantastica si in acelasi timp o lectie de viata. SUPERB!
4 3
demi4you pe 23 Octombrie 2013 23:48
7
Un film destul de bun, la care trebuie sa ai un pic mai multa rabdare decat de obicei. Nu as recomanda oricui sa vizioneze acest film deoarece dupa parerea mea e un film mai greu de "digerat". Firul povestirii mi s-a parut cam incalcit. Ce m-a cam intristat este faptul ca din Trailer mi-am facut o parere despre film, mi-am imaginat cam cum ar decurge povestea si s-a dovedit ca nu era in tocmai asa cum m-am gandit eu. E adevarat ca si mie mi-a cam dat dureri de cap. Ce pot sa spun, se putea altfel.
1 1
Cinefilul007 pe 07 Septembrie 2013 17:31
Ce-ar fi fost daca?
Cu siguranta unul dintre cele bune filme ale deceniului trecut, Mr. Nobody este un film complex despre nimic si tot.

De ce traim viata pe care o traim, destinul exista, poate fi schimbat? Si poate cel mai important: cum ar fi viata daca am hotari sa nu luam nicio decizie, pentru ca nici una nu e cea corecta? Se pare ca regizorul Jaco Van Dormael si-a pus aceste intrebari si a incercat sa gaseasca raspunsul prin aceast film incurcat, dar frumos si original, ca viata insasi.
Continuarea recenziei pe blog: http://cinefilul007.blogspot.ro/2013/09/mr-nobody-ce-ar-fi-fost-daca.html

2 0
MrHolmes pe 03 Iunie 2013 19:48
Domnul Nimeni
In primul rand filmul nu este pentru oricine. Le face capul varza unora fiindca nu ii dau atentia cuvenita. FIlmul prezinta ce s-ar fi intamplat daca baiatul ar fi facut diferite alegeri prezentate in film. Deci filmul e o presupunere, greu de inteles asta daca nu esti atent.
2 1
alexandru92 pe 29 Martie 2013 20:05
Trebiue sa fi foarte atent . concentrat si sa te duca si capul ca sa intelegi acest film . Daca ai indeplinit toate aceste 3 conditii iti garantez ca la sfarsit iti va parea o capodopera. Un film pt oameni inteligenti ,parerea mea , nu pt amatorii de actiune si batai :))
2 0
Benet pe 10 Martie 2013 01:16
Capodopera, se apropie de nivelul filmelor lui Stanley Kubrick
3 2
Eleonor pe 03 Martie 2013 23:33
”La pomul laudat sa nu te duci cu sacul” – cam asa este pentru mine si cu filmul acesta, care desi recomandat de multi, ma dezamagit realmente. Poate nu l-am inteles eu, insa cu un subiect interesant la prima vedere, in realitate a fost lung, anevoios, contrar asteptarilor. Iar prin intermediul acelor flashback-uri totusi favorabile prin aspectul de puzzle creat, a devenit prea incarcat, un amalgam, prin care sa incercat in mod nefavorabil sa se evidentieze cum intreaga viata poate fi influentata de o decizie.
In momentul de fata imi este imposibil sa acord o nota mai mare de 7 (cu indulgenta), insa am sa incerc al revedea, poate voi gasi si eu filmul frumos/ intens pe care-l descriu ceilalti.

0 3
CazaGio pe 21 Ianuarie 2013 20:40
Idee originala, actiune complicata
O productie originala, Jared Leto si-a interpretat magistral rolul, de la replici pana la expresivitatea de care da mereu dovada, se cunoaste profesionalismul cu care trateaza fiecare scena, fiecare detaliu... dincolo de toate aceste aspecte pozitive odata ce actiunea sa progreseaza, filmul devine tot mai complicat... daca nu iti mentii clipa de clipa atentia,daca nu alcatuiesti conexiuni intre fiecare scena a productiei, risti ca finalul sa te gaseasca cu ochii in soare...
0 2
Cristinik142000 pe 26 Decembrie 2012 18:51
Nu e pentru oricine