Gizmogremlin pe 06 Noiembrie 2014 23:55
Superb!
Un film nemuritor, poate si peste un secol de acum inainte va crea aceleasi emotii si sentimente. Nu trebuie ratat!
0 0
alex_il_fenomeno pe 19 Iulie 2013 02:41
Poate cea mai buna adaptare a emotionantei povesti, cu cele mai bune staruri ale vremii, in frunte cu Maureen O'Hara, John Payne, Edmund Gwenn sau Natalie Wood, una care te pune pe ganduri din mai multe puncte de vedere, inclusiv din cele abordate si de realizatori, acestia aducandu-ne o poveste atat de frumoasa de familie, o lupta pentru dreptate, prezentand in paralel si lumea meschina si rea care distruge ceea ce crede ca nu poate stapani si nu intelege... De vazut impreuna cu familia, nu are cum sa te lase indiferent.
1 2
ciprian34 pe 26 Decembrie 2013 23:06
În “Miracolul de pe Strada 34″, personajul principal este chiar Moş Crăciun (Edmund Gwenn), ajuns la vârsta şi momentul în care nici el nu mai crede că lumea are nevoie cu adevărat de ajutorul său. Angajat chiar pe post de Moş Crăciun la un supermarket american de după cel de-al doilea război mondial, îşi răspândeşte în jur căldura şi bunăvoinţa pentru a intra în inimile copiilor, dar aducând datorită sincertăţii sale şi multe beneficii companiei care a avut inspiraţia să îl pună… în propriile haine.Edmund Gwenn, Natalie Wood, and Maureen O'Hara in a scene from MIRACLE ON 34TH STREET, 1947.

Doris (Maureen O’Hara) şi-a educat fiica, Susan (o foarte tânără Natalie Wood) să nu creadă în miracole şi, mai mult, nici în Moş Crăciun. Astfel, când Fred, un fel de bonă şi aspirant la mama sa, o duce pe Susan să îi spună… citeşte

1 1
DeadSea07 pe 06 Iulie 2013 21:36
Parerea Mea Despre Acest Film O Gasiti Pe Contul Meu (Vechi) KaRgo
1 0
Iulidesprefilme pe 08 Aprilie 2013 20:32
Povestea are strălucirea montărilor de odinioară, un farmec aparte, un stil inconfundabil...
1 0
deadlord pe 27 August 2012 20:17
Cred ca este cel mai bun film pentru sarbatori. Merita vazut de toata lumea.
1 0
cosmin_kedii pe 02 Aprilie 2013 15:19
Miracle on 34th Street" este unul dintre cele mai bune lucrări cunoscute despre Crăciun , Istoria este plină de sentimente bune
2 2
mihaelatb pe 10 Octombrie 2010 16:31
Unul din filmele cele mai frumoase pentru si despre Craciun .Celebra este scena cu bancnota :DACA CREZI IN DUMNEZEU FARA CA SA-L VEZI, DE CE NU AI CREDE SI IN MOS CRACIUN?
2 2
KarGo pe 10 Septembrie 2012 16:41
Un clasic al filmelor de Craciun care te introduce intr-un mod foarte placut in spiritul acestei sarbatori si cel putin pentru 96 minute trebuie sa crezi in Mos Craciun. Un scenariu bun si inteligent care atinge si alte probleme importante cum ar fi modul in care trebuie crescut un copil, lacomia comerciantilor care incearca sa profite la maxim de aceasta perioada a anului si jocul de interese care sta la baza unor decizii de mare interes public. Edmund Gwenn face un rol excelent pentru care a primit si Oscarul iar Natalie Wood arata ca are talent si o va demonstra mai tarziu cu presatii foarte bune in filme ca Splendor in the Grass si West Side Story. Il recomand cu caldura tuturor.
4 0
neaion pe 20 Decembrie 2009 12:02
review
Un film clasic, din 1947, este una dintre cele mai populare pelicule de Craciun. De aceasta data, cei de la celebrul magazin Macy’s au nevoie de un nou Mos Craciun, iar in final este angajat un barbat in varsta, pe nume Kris Kringle, care isi intra atat de bine in rol incat sustine ca este adevaratul Mos Craciun. Cum nimeni nu il crede, ajunge chiar sa fie internat in spital, fiind considerat nebun. Dar este Kris Kringle adevaratul Mos Craciun ? Cel putin asa crede un tanar, ce inca mai crede in Mos si vrea sa dovedeasca tuturor ca batranul Kringle este Mosul incarcat de daruri.
Filmul are in distributie pe Edmund Gwenn ,care este minunat in rolul lui Kris Kringle .EL pare ca raspandeste fericire si bucurie pe parcursul intregului film lucru la care te-ai astepta cu adevarat la un Mos Craciun real.Natalie Wood interpreteaza pe Susan Walker,o copila careia mama sa ii spune… citeşte

4 0
Sergiu.Lobont pe 24 Decembrie 2011 16:15
Lăsaţi copiii să creadă în miracole
Iată-mă la 22 de ani urmărind un film cu şi despre Moş Crăciun şi nu mă simt absolut deloc mult prea matur. Ne aflăm în ajunul Crăciunului, prin urmare era normal să îmi adaptez pe cât posibil pasiunile la febra sărbătorilor ce urmează. Trebuia să nimeresc filmul potrivit care să corespundă atât spiritului Crăciunului cât şi exigenţelor mele în materie de calitate iar să ştii cum să extragi acel film din tot amalgamul de filme ce acoperă sărbătoarea nu e lucru lesne.

Eu îmi pun reputaţia la bătaie pentru două filme iar dacă se va găsi vreo persoană care să nu fie mulţumită de vreunul din ele vă promit că acesta este ultimul pe care l-am urmărit vreodată. Unul din filmele care să surprindă spiritul Crăciunului cum nu se poate mai bine este „It’s a Wonderful Life” iar cel de-al doilea este filmul pe care tocmai l-am… citeşte

6 0