dannics pe 20 Decembrie 2011 19:25
Slab !
Un film plictisitor, nu recomand .... Alt film despre criza si atat....
0 2
razsax pe 07 Noiembrie 2011 20:51
Cineva stie ce se intampla!
Ona din repricile din film este :"daca nu incepen noi azi, ne-o iau altii inainte" (Ceva de genul asta). La inceput m-am gandit ca va fii ceva de genul lui "UP In the air", insa l-am lasat sa curga, frumos si incet, si, si-a dat arama pe fata! Astea sunt vremurile pe care le traim! Din pacate aceste lucruri s-au intamplat acum vreo 2 ani jumate! Pentru lacomia unora platim preturi exorbitante! Ei fac asta doar ca sport, nu le ajung trei vieti sa consume ce au acumulat in cativa ani! Partea cea mai trista e ca aceste lucruri vor continua!
0 2
relutzu pe 31 Octombrie 2011 12:11
Super distributie, super film ! Recomand cu caldura. Un adevar din pacate amar in lumea capitalista tratat in acest film ...FALIMENTUL
0 2
ANGELDENY pe 7 noiembrie 2011 07:26
EXACT O DISTRIBUTIE DE MILIOANE... ASTA DA FILM CU ACTORI DE ACELAS GEN DE FILM INTR-UN SINGUR FILM!
andystarx pe 05 Mai 2015 23:59
6/10
Actori senzationali,intr-un film despre criza,dar care nu este inteles de oricine,sau foarte placut ! Mie unul mi-a cam displacut,dar admir jocul actoricesc !
0 1
marillion pe 16 Iulie 2013 19:25
Păcat de toţi aceşti talentaţi actori. Regia este aproape inexistentă, filmul, extrem de lent, aduce mai degrabă a teatru tv românesc, în genul "Suflete tari" sau Jocul ielelor". Ceea ce-l mai salvează totuşi, este subiectul foarte interesant şi mereu actual.
0 1
onlylalakhris pe 28 Iunie 2013 19:59
Sincer nu mi-a placut, poate pentru amatorii genului
0 1
gbanescu pe 29 Aprilie 2013 11:38
Un film foarte bun
O poveste buna, un film foarte bine realizat. Paul Bettany si Kevin Spacey - BRICI !
0 1
lolosu pe 26 Februarie 2013 16:05
in anumite faze plictisitor si mi se pare ca bate prea mult pasul pe loc...
0 1
Vegetarian pe 21 Ianuarie 2013 11:57
la 52 de ani Kevin Spacey om din interiorul industriei financiare ==
0 1
Vegetarian pe 25 martie 2021 18:03
Viata se scurge , in timp ce ne facem planuri . Ne irosim viata visand .
Octaz pe 26 Decembrie 2012 00:03
Mereu mi'am dorit sa stiu cum a inceput aceasta criza mondiala pe care toata lumea da vina. Iata ca am primit o posibila ipoteza ... Un film interesant, care ne arata pana la ce nivel poate ajunge lumea financiara. S'a vorbit despre sume enorme care se invart prin mainile unora ... sume la care nimeni nu cred ca se gandeste ca se poate ajunge... Filmul este interesant, este excelent modul in care este aratat cum o interprindere de o asemenea prestatie si putere ... poate cadea si disparea atat de usor
0 1
MNarcis pe 14 Noiembrie 2012 20:04
Chiar daca ati vazut f multe emisiuni, reportaje, stiri sau fel de fel de prezentari despre criza globala (si sunteti satuli de acest subiect) cu siguranta si acest film merita vizionat pt ca vizionand si analizand filmul nu am decat cuvinte de lauda pt acest film (intens, captivant, foarte bun, inteligent, complex etc), toate duc la aceeasi idee.......un film foarte bun care merita vizionat!
0 1
margott pe 12 Noiembrie 2012 19:57
Nu e prea greu de ghicit ca filmul e inspirat din evenimentele care au dus la declansarea crizei economice din 2008, si fie si numai pentru acest lucru cred ca ar trebui vazut de cat mai multa lume. Nu oboseste cu termeni economici sofisticati, nu plictiseste si nici nu exagereaza cu nimic, dramele fiecaruia dintre personaje sunt cat se poate de realiste, la sfarsitul zilei fiecare din ei avand acelasi scop in gand : supravietuirea. Actori alesi pe spranceana, dintre care se remarca in special Kevin Spacey si Paul Bettany.
0 1
cl24 pe 02 Ianuarie 2012 13:53
Chiar daca in unele momente filmul devine plictisitor, reuseste sa atraga atentia prin adevarurile care le prezinta, mai ales prin anumite simboluri....
0 1
Omyone pe 21 Decembrie 2011 01:24
merita vazut filmul!!!! il recomand cu drag tuturor!!!!!!!!! dar ma intreb cand vor face un film in care sa explice cum au reusit americanii sa mute "greul"crizei in europa ca sa intareasca dolarul si sa duca euro in cap... cat despre film nu se compara cu inside job pt ca acela era un documentar bazat pe interviuri cu personaje reale si nu cu actori!!! acesta este un film in toata regula!!! am precizat asta pt ca am vazut ca unii fac comparatii intre cele doua productii!!! CIAO!!!
0 1
Ammelie pe 07 Decembrie 2011 17:20
Margin Call (2011)
Am fost surprinsa placut de acest film. Abordeaza un subiect care poate fi dificil de urmarit: implicatii economice la nivel inalt. Dar in film nu este vorba atat despre situatia economica, ci despre cum aceasta afecteaza oamenii. O lumea la care putini au acces, cea din culisele jocurilor, dar care este prezentata atat de direct si brutal, incat te coplesteste. Actori mari, personaje atat de bine definite si atat de diferita intre ele, incat fiecare isi va gasi un preferat sau mai multi. Mie mi-au placut toate tipologiile prezentate. Drama nu este fortata, ci mai mult ca un susbtrat de tristete. 8/10 si trecut la favorite.
0 1
Marginal pe 26 Noiembrie 2011 19:39
Merita vazut!
Subiect interesant, prezentare veridica a lumii finantelor internationale, oameni cu veleitati de infractori ce manifesta o lacomie fara margini, oameni relativ cinstiti dar care ajung sa se vanda pt bani...
0 1
MikeNight pe 15 Noiembrie 2011 17:26
Scapa cine poate ...
Bani, ipocrizie, finante, demagogie, economie, faliment ... USA.
0 1
Margin Call – Criza financiara pe intelesul tuturor Raluk.ro – Filme, restaurante, cafenele, ceainarii, baruri din Bucuresti
[...] americani cativa ani buni de acum incolo. Dupa Too Big To Fail-ul de asta-vara, vine acest Margin Call, despre care am crezut initial ca e tot inspirat din fapte reale, dar care e de fapt o fictiune, o [...] citeşte
0 1
bloodthirst pe 04 Decembrie 2022 12:32
Mi-a placut filmul, multi actori de renume si un scenariu acceptabil.
Nu este un film pt toate gusturile.

0 0
Iulix_73 pe 02 Iunie 2022 14:27
Bun,bun,bun !
Atentie ! Film inteligent ...
Cam asta ar trebui sa apara la descrierea acestui film ... spun asta deoarece daca nu ai un minim de cunostinte economice/contabilitate sau ceva notiuni de strategie a pietei de consum e foarte posibil sa nu-ti placa filmul si sa-l "votezi" negativ ! Ar fi ceva de genul sa mergi la un film bun cu actori unul si unul dar sa fie in japoneza ... joaca ei acolo ceva dar nu intelegi nimic drept care te ridici si pleci nervos .
Deci ...actori,regie,scenariu la superlativ iar rezultatul super !

0 0
Ovipac pe 25 Noiembrie 2011 23:22
Film bun, probabil l-as fi inteles si mai bine daca as vi ceva mai multe cunostinte de economie, oricum sunt convins ca filmul nu se adreaseaza unei anumite clase de public. Merita vazut si ceea ce s-a intamplat in el se intampla si in realitate in continuare sunt firme foarte mari care pierd sute de milioane intr-un an sau altele chiar miliarde cum s-a intamplat cu IKEA, asta credca ca ne arata ca nu mai exista investitii sigure.
0 0
xerses pe 30 Ianuarie 2012 00:36
Intr-adevar, un film bun, despre realitatea care ne inconjoara.
1 2
Ghemot pe 04 Decembrie 2015 16:24
Obligatoriu de văzut
Este un film cu totul special! Dincolo de faptul că s-a inspirat dintr-un eveniment relativ recent, este realizat foarte bine. Mie mi-a plăcut foarte mult!
1 1
robertsandu pe 13 Decembrie 2013 21:05
Margin Call (Dramă, 2011)
9/10

Un film inteligent care a realizat un lucru important – acela că e aproape imposibil să creezi suspans doar înșirând niște cifre sau câțiva termeni economici pe care oricum omul de rând nu-i poate înțelege. Margin Call nu și-a propus să ne explice cum a izbucnit criza (așa că cine caută explicații să vadă mai bine un documentar), ci și-a propus să surprindă reacțiile unor oameni aflați în condiții de stres maxim. Regia impecabilă și jocurile actoricești de excepție ale lui Spacey și Irons fac din acest thriller un succe.

1 1
Mihai_Moise pe 06 Septembrie 2013 13:33
Thriller fara explozii, sange si impuscaturi!
Am inceput sa-l vizionez circumspect, in ciuda distributiei, insa dupa 15 minute eram captivat de subiect! Un film foarte bun despre un subiect mai putin cunoscut (inceputul crizei din 2008), intr-o locatie neatragatoare (o banca de investitii), cu personaje puternice (fabuloasa scena meeting-ului din toiul noptii, in care rechinul financiar interpretat de Jeremy Irons dezvaluie o lacomie cinica paralizanta: "Vinde-i chiar si mamei tale!"), replici pe masura, totul regizat fara cusur! Sigur, pare greu de inteles cum falimentul unei banci poate declansa o criza finaciara globala (recomandarea mea ar fi sa nu ratati "Inside job" - documentarul despre criza ultimului deceniu), insa observand cum se pierd peste 100 de milioane la o singura tranzactie, in 15 secunde, prin vanzarea unor saci "de excremente" (termenul, ce defineste titlurile scoase pe piata de banca, e doar catalogarea CEO-ului… citeşte
1 1
lili22 pe 20 Ianuarie 2013 20:17
ce am invatat din acest film
Din acest film foarte util eu am invatat ce sa fac daca am un venit de doua milioane si jumate dolari pe an.Daca voi ajunge la aceasta performanta , cel putin voi fi pregatita.
1 1
matew10 pe 21 Decembrie 2011 11:07
Avem pe tapet o lectie de management a unei situatii de criza. Admitand ca orice companie vrea profit, iar in situatii limita vrea sa se salveze reducerea de personal e invetitabila. A salva o firma e o operatiune rece, dura in care tai in carne vie, esti lacom si iti tai o portie din acest tort de resturi. Moralmente este inacceptabil sa-i dai pe oameni afara daca acestia sunt performanti la locul de munca.
1 1
psihologu pe 18 Decembrie 2011 22:02
Pentru: cine n-a vazut documentare despre criza
Cu siguranta nu suntem in fata primului film despre cum a inceput criza. Ba chiar, pentru o poveste despre ce si cum s-a petrecut in 2008, e tardiv si redundant. O caruta de documentare, un gen corect cand vrei sa privesti inapoi la rece, au acoperit foarte bine subiectul. De la oscarizatul Inside Job la mai larg vocalul Capitalism: A Love Story semnat Michael Moore, lucrurile au fost explicate de-a fir a par.
Cat de destept e Margin Call? Asa si asa. Cei care merg pentru explicatii stiintifice – de natura matematico-economice – vor iesi din sala nesatisfacuti. Sunt kilometri intregi de monitoare pline cu cifre, dar personajele nu par nicidecum conectate la ele. Tot ce stiu e sa constate ca o formula le prezice esecul total: cifrele nu se mai aduna, iar rahatul e praf. Tot ce se poate face – la finalul unui lant lung de telefoane date intr-o singura noapte – e sa fie… citeşte

1 0