MariusCiprian87 pe 27 Ianuarie 2023 16:02
Un thriller FOARTE BUN, despre puterea RĂZBUNĂRII, despre cât de departe poate merge disperarea și ura unui tată care își pierde familia în cele mai crunte tragedii! Vedem un Gerard Butler si un Jamie Foxx, într-unul dintre cele mai bune roluri ale carierei lor, unde își pun pe tavă talentul incontestabil și dau naștere unor personaje ce te țin cu sufletul la gură de la început până la final, prin abilitate, inteligentă, cruzime, istețime, dialoguri, agilitate, putere și perfecțiune în tot ceea ce fac, atat deoparte cât și de alta a legii, a unui sistem corupt și imperfect unde vor inclina balanța justiției cu fiecare mutare pe tabla de șah a vieții lor !!!
0 0
user-5e62a779d5818 pe 08 Iunie 2021 21:33
Filmul este in primul rand SF..apoi crimă, drama..etc. ..
0 0
lavara_laiarna pe 03 Noiembrie 2020 19:14
Răzbunările după zeci de ani, au fost la modă doar în filmele indiene. .de succes
0 0
forever_young_ pe 25 Septembrie 2020 23:00
FOARTE BUN !
un film cu suspans , actiune si un cuplu de actori Jamie Foxx, Gerard Butler fac sa te tina conectat la maxim ! :)))
0 0
crintea_valerica pe 12 Februarie 2020 15:27
Bun tare filmul. Drama adevărului care este acoperit de minciuna și nu poate răzbi într-o lume în care drepturile infractorilor, drepturile celor acuzați sunt mai puternice decât drepturile victimelor și a familiilor îndurerate...
0 0
Caktus pe 31 Decembrie 2019 01:28
Un film foarte bun
Actori de exceptie, regie foarte buna, un film care te tine in priza. Gerard Butler si Jamie Foxx au facut o treaba foarte buna. Recomand!
0 0
emil_onea pe 28 August 2019 23:24
Interesant dar nu genial!
Da, actorii joaca bine, tema e intersanta, finalul e penibil, tipic american!
0 0
ioanaa_ioana pe 25 August 2019 20:03
Bun filmul. Merita vazut o data.
Butler joaca bine.
Nota 7.

0 0
xxxl pe 25 August 2019 06:12
Un scenariu previzibil pe care s-au mai făcut multe filme (cetățeanul care își face dreptate) dar una peste alta datorită acțiunii, filmul poate merită văzut. Poate!
0 0
ryco0984 pe 23 Aprilie 2019 23:47
Merita nota 8 dar m-a enervat finalul !
Imi doream sa scape si sa lichideze tot. Finalul ma irita rau de tot.
0 0
carmen_angelus_romila pe 03 Octombrie 2018 10:50
Momente cruciale traite de personajul principal, in interpretarea stralucita a actorului Gerard Butler, de-a lungul unei povesti dramatice de razbunare si de cunoastere al adevarului.
0 0
H4cK3RuL pe 27 Februarie 2018 23:01
ArTh # S. M. H4cK3R*uL Ionut /// Calafat 1995 Romania
In un film in care Gerard Butler este la inaltime, un rol captivant si bine realizat.
0 1
Robert.Chetan pe 14 Ianuarie 2018 02:39
Prea incredibil
Un film alert,care te tine in priza insa multe intamplari petrecute in film mi s-au parut "cusute cu ata alba".Senzatia initiala a fost ca va aborda problemele din sistemul juridic(citind comentariile se pare ca nu sunt singurul care a crezut asta si chiar ma bucur)in schimb a fost preferat un amalgam de intamplari incredibile in adevaratul sens al cuvantului fara sa se ofere pe urma vreo explicatie despre cum a fos capabil personajul lui Butler sa le realizeze.Gerard Butler nu e un actor slab,nici foarte bun ce-i drept,ce nu imi place e ca de cate ori am dat de un film cu el acesta s-a dovedit a fi un film slab.Pacat, si-a cam irosit potentialul.Revenind la film,l-as recomanda doar celor in cautare de "incredibil".Salve.
0 1
puiu_mity pe 16 Mai 2017 22:59
Film pentru copi,daca si ei cred in sf-u
Am crezut ca vizionez un film asociat cat de cat cu realitatea,in acest film nici pe departe,bucuria sf-istilor... :D
0 1
andystarx pe 23 Ianuarie 2017 22:11
Nota 7/10
II acord un 7 dintr un simplu motiv,dar mai bine sa il descopere fiecare ,urmarind filmul ! Scenariul a fost foarte intersant,jocul actorilor bunicel,este cu siguranta un film de vazut !
0 1
XShadowX pe 04 Februarie 2015 10:45
GENIAL
Superb acest film ! Pur si simplu m-a impresionat , in special rolul lui Gerard Butler cat si a lui Jamie Foxx , o drama zic eu caci aia e pana la urma , putin si crime/thriller de urmarit,un MUST SEE si eu ii dadeam si premii acestui film si acestui geniu de om care s-a gandit sa fac un asemenea film F.Gary Gray !
0 1
GALACTICUS pe 27 Septembrie 2014 18:50
Excelent
Unul dintre cele mai reusite filme.Exprima un adevar din institutiile publice din zilele noastre.
0 0
emy_sinaia pe 06 Septembrie 2014 17:34
Cetateanul care se supune legii
Multe momente interesante si neprevazute la fel ca si finalul.
0 0
cezarika21 pe 06 Septembrie 2014 07:19
Violenţă nejustificată şi acţiuni implauzibile
Martor neputincios la uciderea soţiei şi fiicei sale şi apoi la pedepsirea prea blândă a criminalilor de către un sistem judiciar dezinteresat, Clyde Shelton (Gerard Butler) se hotărăşte să facă dreptate el-singur. Premisa este generoasă, iar începutul filmului gen "Death Wish" (1974) îţi dă impresia că se va încerca repararea defectelor sistemului juridic din S.U.A. prin eliminarea înţelegerilor între magistraţi şi delicvenţi.

Din păcate, povestea evoluează destul de haotic, cu multe acţiuni implauzibile şi ilogice, încât sfidează inteligenţa spectatorilor. Aş putea demonta cu argumente cel puţin 10 astfel de acţiuni, dar asta ar însemna să vă povestesc întregul film. Scenariul nu conţine scăpări, ci este pur şi simplu implauzibil şi exagerat. Aş putea accepta mai uşor invazia extratereştrilor pe Pământ decât un… citeşte

6 1
narcisson pe 19 August 2014 15:15
Un thriller captivant, probabil in top 3 filme ale anului 2009. Povestea este deja bine cunoscuta: un om caruia i se face o nedreptate, iar acesta incearca sa o repare si sa schimbe totul in jurul lui. Ei bine, titlul in romana al acestui film este foarte bine ales: ''Motivat sa ucida''. Aceasta motivatie devine normala, dupa ce protagonistului ii sunt ucise fiica si sotia intr-un mod barbar si culmea, justitia pedepseste criminalii intr-un mod total gresit, dar deliberat. Ei bine, protagonistul incepe sa isi faca singur dreptate cu un plan absolut genial. Deopotriva, finalul ne demonstreaza ca ''orice nas isi are nasul'' si dupa parerea mea, scade din nota filmului. Filmul fiind genial pe 80% din durata, finalul devine previzibil, majoritatea asteptandu-se probabil la ''ceva exploziv'', la figurat, pentru ca pelicula se termina cu o explozie, dar la propriu.
Pe de alta parte,… citeşte

0 1
lili22 pe 11 August 2014 05:57
un film foarte dur
nu e genul de filme dupa care sa ma dau in vint, evident ca un negru nu poate fi decit un good guy.
0 1
Tenebro pe 08 August 2014 21:34
Un film foarte bun
Filmul este foarte bun, mai ales la vremea lui. Actorii si povestea sunt de nota 10.
0 1
Sorin87 pe 22 Aprilie 2014 15:19
foarte bun filmul si titlul lui este foarte bine ales, mi-a placut foarte mult si l-as mai vedea inca odata
0 1
andrei_mirificu pe 06 Martie 2014 23:32
Law Abiding Citizen
Cu siguranta acest filme este unul dintr-e cele mai frumoasa filme vazute de mine.Povestea face ca filmul sa fie bestial.
0 1
Ghemot pe 02 Februarie 2014 00:07
Este un film foarte bun, desi nu este neaparat genul meu.
0 1
kakapo pe 13 Ianuarie 2014 21:44
...fara indoiala un thriller ce merita urmarit...dar care, din pacate, are un mesaj total irational...dorinta de razbunare impotriva unui sistem legislativ nedrept, nu poate fi o motivatie pentru a ucide oameni nevinovati...totusi, este intr-adevar un film care te tine captiv de la prima pana la ultima secunda...
0 0
Calyx pe 30 Decembrie 2013 15:48
La inceput mi-a placut,dar,pe parcurs,s-a prostit din ce in ce mai mult.S-au departat prea mult de realitate,iar scenariul a devenit stupid.Totusi,a reusit sa ma tina cat de cat in suspans.
Ideea filmului este foarte interesanta;puteau face mult mai multe cu ea.

0 0
robertsandu pe 29 Decembrie 2013 22:48
Law Abiding Citizen (Acțiune, 2009)
3/10

Unul dintre cele mai tâmpite filme de acțiune pe care le-am văzut. Brutal, adeseori incoerent, nihilist, prost interpretat ș.a.m.d., cam asta se poate spune despre Law Abiding Citizen. Și totuși, ce m-a deranjat cel mai mult la filmul ăsta nu a fost lipsa de credibilitate, ci faptul că a vrut să pară mai complex decât este în realitate. Mi-a dat inițial senzația că va explora defectele sistemului juridic din S.U.A, pentru ca apoi să-mi bage pe gât o poveste facilă despre răzbunare. Când violența e văzută drept singura soluție a unei probleme îți dai seama exact cât de limitat poate să fie un film. Finalul e și el jalnic.

6 3
zeno.marin pe 20 februarie 2014 15:04
Corect! Cateva minuscule precizari (si scuze ca i-am dat nota 4; merita nota 2, dar oricum 3 e mai aproape de 2 decat 4...): 1. "Brutal" - marturisesc ca asta m-a facut de fapt sa intorc capul catre ecran cat timp a rulat filmul. Alte motive nu aveam. Nici scuze... 2. "Adeseori incoerent"- Dimpotriva, e permanent incoerent, nu doar adeseori, la fel cum e si prost in mod constant (dovada de consecventa din partea producatorilor, regizorului si actorilor). 3. "Nihilist". Ex nihilo, nihil. La ce sa ne asteptam atunci?... :-[ 4. "Jucat prost". In esenta da, cu mentiunea ca "Jucat impecabil de prost" mi se pare mult mai descriptiv/sugestiv. Dar hai sa o luam si asa, sa joci bine intr-un film asa de idiot e ca si cum cineva ar incerca sa imbrace sexy niste pitici siamezi cu obezitate morbida. 5. "Mi-a dat inițial senzația că va explora defectele sistemului juridic din S.U.A". Pe mine nu m-a pacalit si sunt mandru de asta. 6. "Finalul e si el jalnic". Finalul e doar un bonus, un fel de cireasa pe coliva, o "lovitura de gratie" data spectatorilor stoici. Lovitura sub cultura... Toate cele bune, Zeno
razvan_diaconu pe 26 Noiembrie 2013 13:40
Filmul abordeaza o tematica destul de complexa incepand cu acea metamorfoza atat de ciudata in care o victima devine un infractor de temut. Si totusi aceasta trecere este justificata aproape in intregime. Familia lui Clyde Shelton, sotia si fetita acestuia sunt ucise cu o bestialitate dusa pana la limitele paroxismului. El nu poate face nimic pentru a opri cele doua crime iar ulterior la procesul celor doi infractori este nevoit sa asiste neputincios cum Justitia Americana ia decizii exagerat de blande. Aici este si un fel de pact diabolic cu infractorii, un fel de anticamera cu infractiunea insasi de care Justitia Americana se face vinovata. Ca spectator al acestui film mi-am dat seama ca m-am inselat amarnic atunci cand aveam convingerea ca doar Justitia Romana se da in stamba, vad ca nici cea americana nu se lasa mai prejos. Un caz real il stim cu totii, cel al lui Teo Peter cel care… citeşte
4 3
infectedrain pe 31 Mai 2013 16:28
Chiar aş putea să-l încadrez în categoria ''must seen'' ..