0 7
maximelialina pe 04 Februarie 2015 22:16
Chiar sunt singura careia nu i-a placut si care nu a avut rabdarea sa se uite pana la final?..
0 6
serban_ionescu pe 03 Noiembrie 2016 10:08
O drama emotionanta foarte buna, care asociaza si romantismul, iubirea profunda, cat si "comedia"
Film cu o caracteristica complexa a adevaratei arte cinematografice in sensul ca asociaza intr-un mod foarte inspirat atat caracteristicile comediei, cat si ale romantismului, iubirii adevarate duse chiar pana la sacrificiul suprem, si in special ale unei mari drame umane generale, caracteristice nu numai sfarsitului primei jumatati a sec. XX, respectiv nazismului, care face obiectul acestui film, dar si urmatoarelor multe decenii bune ale celei de a-2-a jumatati a sec.XX, respectiv bolsevismului ca si o alta forma de extremism la fel de condamnabila, daca nu si mai condamnabila daca ne referim la durata mult mai mare decat cea a nazismului in care acest bolsevism a fost aplicat jumatatii estice a continentului european si NU NUMAI LUI, aspect care nu face… citeşte
0 3
Ghemot pe 27 Noiembrie 2013 21:35
Da, e pe departe cel mai bun film italian pe care l-am vazut!
Capodoperă, aș putea spune...Dar totusi nu pot sa-i dau nota 10, pentru ca l-as pune pe linie de egalitate cu Pianistul si Lista lui Schindler, ceea ce nu este corect...nu se ridica la nivelul acestora!

0 3
Dragos.87 pe 03 Martie 2017 23:33
Un film bun care ne prezinta ocrotirea si iubirea fata de copii.Este un film cu de toate:comedie,holocaust si iubire parinteasca.Imi place ca a imbinat drama cu umorul si au fost atenti la toate detaliile dar mai mult de atat nu mai spun doar ca nu m-a impresionat foarte mult.E bun si atat.Este emotionant,te misca putin cat de tare ai fi ca om dar pe mine unul parca nu m-a convins.Oricum nu trebuie ratat de nici un cinefil,e bun filmul!
0 2
alex_il_fenomeno pe 03 Martie 2012 10:16
un film genial al lui Roberto Benigni ! cu cat de mult umor a putut sa trateze niste situatii atat de delicate , combinand comedia cu drama intr-o maniera atat de nefireasca , dar de un rezultat extraordinar . filmul are punctele sale forte , stie cand sa te faca sa razi , sa te captiveze sau sa te impresioneze . iar daca totul mergea perfect , ce sa mai spun de acel final atat de neasteptat , insa care te face sa iubesti acest film pentru ceea ce este ! de urmarit cu mare incredere de catre toti cinefilii !
0 2
matew10 pe 29 Martie 2011 13:56
O comedie spumoasa cu un Benigni in rolul comediantului ce incearca sa-si impresioneze muza prin orice chip si are o viziune de ansamblu a vietii cotidiene total dezinteresat; el vede totul in lapte si miere. Pentru el razboiul e o noua oportunitate de a se face remarcat in spectacolul vieti. Fie ca e translator sau tutore Benigni coloreaza acel ambient dezolant incercand sa faca o petrecere din cele mai banale lucruri.
0 2
chiba_florin pe 30 Decembrie 2010 21:11
O comedie romantica care nu trebuie ratata
Mie mi-a placut enorm numai k pacat de sfarsitul tragic

0 2
ramonacristinamanu_gmail_com pe 22 Martie 2018 05:39
În comentariile anterioare s-au spus toate cuvintele frumoase care se puteau spune despre acest film. Nu știu ce aș putea sã adaug în plus! Doar nota 10. Capodoperã!
0 1
Kuhaylan pe 03 Decembrie 2016 19:55
WD 1
..........................................................
0 1
Tyybi1 pe 15 Decembrie 2014 21:06
Un film care isi merita nota. Actorii s-au descurcat foarte bine... Nota 10 !
0 1
Iulidesprefilme pe 19 August 2012 20:30
Un film sensibil, emoţionant, în stil tragi-comic. Roberto Benigni- fabulos! Îşi merită premiile Oscar cu prisosinţă.
0 1
MrJuVe pe 17 Iulie 2012 18:54
Daca despre ceva, orice, facut de om se poate spune ca este perfect, ei bine, acest film ajunge la acest nivel. Felul in care imbina comedia cu tragedia il face pe Benigni un mare regizor si actor.
0 1
pheonix7 pe 24 Septembrie 2023 16:25
Viața e frumoasă.
Poate numarul 1 in topul filmelor mele preferate, daca nu, still up there. Poate numarul 1 in topul celor mai bune filme care au existat vreodata, daca nu, still up there. Viata e frumoasa, chiar si in cele mai sumbre locuri, poti gasi o oaza de lumina. Perceptia noastra asupra lumii este relativa, putem vedea pozitiv sau negativ un lucru, totul depinde de noi.

Guido, un personaj incantator, caracterizat inocenta copilareasca, Guido ne arata cum sa ne facem viata frumoasa, noua si in special, celor din jurul nostru. Un suflet pur, un om jovial a carui intreaga viata a tratat-o ca pe un joc, in sensul bun. Parca incapabil de a fi deprimat, de a se pierde pe sine, in acest personaj aparent slab din cauza fizicului, neseriozitatii, stilului copilaresc care il defineste, este de fapt un personaj extrem de puternic, tocmai prin stoicismul cu care reuseste sa ramana puternic in… citeşte

0 0
cristian_antonescu pe 13 August 2023 21:52
Superb
Un film care iti arata ca pana si in cele mai negre momente poti gasi motive de a zambi si de a privi moartea in ochi razand. Un film cum rar mai poti vedea si de povestit nepotilor, am ras cu sughituri din primele minute! Roberto Benigni, care e atat regizor cat si actorul principal aici, merita toate laudele!
0 0
burg_carmen_mariana pe 13 Februarie 2023 11:52
O capodopera cinematografică, cum rar îți este dat să vezi! L- am urmarit cu aceeași emoție de cel puțin 10 ori! Genial! Nota 10!
0 0
benhack pe 13 Iunie 2022 11:39
Senzațional! L am revăzut cap coadă și confirm nota 10 dată acum mulți ani.Chiar așa la vita e Bella!
0 0
user-5c0d62eb5f793 pe 20 Aprilie 2020 17:11
L-am vazut in perioade diferite ale vietii mele dar mereu am avut un sentiment foarte puternic . Pur si simplu tulburator . Pe langa toate lucrurile pe are le poate face un tata doar pentru a-si proteja copilul de o trauma cumplita , am simtit si starea de bine a personajului principal care isi gaseste timp sa zambeasca intr-o perioada neagra pentru omenire .
0 0
catalin2010cata pe 13 Aprilie 2020 02:46
Un film foarte frumos pe care trebuie sa il vezi intr o viata.(de mai multe ori)Recomand!
0 0
danielvasile pe 06 Aprilie 2020 23:09
Viata e frumoasa !
Ce poate fi mai frumos decat un film care scoate in evidenta frumusetea vietii chiar si in cea mai neagra perioada a istoriei omenirii.
0 0
Horatiucrisan pe 28 Martie 2020 17:40
Un film pe care l-am revăzut de nenumarate ori si cu toate ca au trecut 23 de ani de la lansare, e la fel de actual si va fi întotdeauna. Filmul e o comedie/parabolă despre atrocitățile naziste, sacrifiul unu părinte pentru copilul lui, un film despre dragoste dar si despre intoleranta si ură rasială. Un film pe care trebuie sa-l vada orice cinefil. Nota 10.
0 0
user-5a8b44173cd5c pe 16 Iunie 2019 06:20
Ce sa spun despre filmul asta decât ca am crezut ca am înnebunit,radeam si plângeam în același timp.Este genial..
0 0
edy_stefan5 pe 28 Decembrie 2018 00:54
Excelent!
Un film excelent din toate punctele de vedere! O ecranizare originala si intr-un stil aparte despre holocaust, despre sacrificiu si ocrotire parinteasca, despre castigarea dragostei si cum sa traiesti cu zambetul pe buze in orice situatie pentru ca "la vita e bella". Regie , scenariu si interpretare magistrala din partea lui Benigni. Micutul Giorgio Cantarini merita laudat pentru prestatie foarte buna. De recomandat oricarui iubitor de film! 10/10

0 0
mihaela_82 pe 26 August 2018 13:12
Cred ca orice comentarii sunt de prisos. Roberto Benigni este un titan al cinematografiei mondiale.
0 0
user-5b2bb3185381d pe 21 Iunie 2018 17:42
Buna ziua.
Acesta este un film foarte bun si as vrea ca sa i-l arat si mamei mele dar nu gasesc dvd cu subtitrare in romana. Poate cineva sa ma sfatuiasca de unde as putea cumpara acest film cu subtitrare in romana?

0 0
Robert.Chetan pe 09 Aprilie 2018 00:30
Viata chiar e frumoasa!
Ce mi se pare interesant...defapt interesant e putin spus,genial suna parca mai aproape de adevar,e ca poti face un film care sa starneasca rasete cand una din temele filmului reprezinta Holocaustul.Trebuie sa fii "mare" ca sa realizezi asa ceva.Roberto Benigni e "mare" atat ca actor cat si ca regizor.Acest film,unul dintre cele mai bune filme facute vreodata isi merita toate premiile castigate.A reusit sa imi smulga si lacrimi ceea ce credeti-ma....e mare lucru.
Un film care emoționează prin fiecare secvență. Tatal este capabil să facă orice pentru a-și proteja copilul de orice rău și încearcă să-și mascheze durerea cu zâmbete. Un impact major reprezintă trecerea de la o viață perfectă într-una riscantă, în care știi că poți muri oricând. Benigni prezintă Holocaustul într-un mod unic, subțiind linia dintre comedie și tragedie, rezultatul fiind o… citeşte

0 0
angel69 pe 17 Martie 2016 10:14
obligatoriu de vazut
Daca ai ceva minte o sa intelegi acest film....daca esti si parinte o sa ramai impresionat profund dupa ce vizionezi aceasta capodopera de film(prietenii stiu de ce!!!!)
0 0
Tim22 pe 30 Iulie 2015 18:35
Momentan, cel mai bun film pe care l-am vazut. Il recomand tuturor.
0 0
GeorgeMenu pe 16 Aprilie 2015 10:31
Capodopera
Cand vezi un astfel de film nu ai cum sa ramai indiferent. Filme de genul acesta sunt destule insa nu toate iti atrag atentia. Foarte emotionant , Roberto Benigni joaca foarte bine rolul iar faptul ca-l tine pe copil "departe" de adevarul crud care se intampla este incredibil. Foarte bun filmul , o capodopera in adevaratul sens al cuvantului.
0 0