pheonix7 pe 24 Septembrie 2023 16:25
Viața e frumoasă.
Poate numarul 1 in topul filmelor mele preferate, daca nu, still up there. Poate numarul 1 in topul celor mai bune filme care au existat vreodata, daca nu, still up there. Viata e frumoasa, chiar si in cele mai sumbre locuri, poti gasi o oaza de lumina. Perceptia noastra asupra lumii este relativa, putem vedea pozitiv sau negativ un lucru, totul depinde de noi.

Guido, un personaj incantator, caracterizat inocenta copilareasca, Guido ne arata cum sa ne facem viata frumoasa, noua si in special, celor din jurul nostru. Un suflet pur, un om jovial a carui intreaga viata a tratat-o ca pe un joc, in sensul bun. Parca incapabil de a fi deprimat, de a se pierde pe sine, in acest personaj aparent slab din cauza fizicului, neseriozitatii, stilului copilaresc care il defineste, este de fapt un personaj extrem de puternic, tocmai prin stoicismul cu care reuseste sa ramana puternic in… citeşte

0 0
cristian_antonescu pe 13 August 2023 21:52
Superb
Un film care iti arata ca pana si in cele mai negre momente poti gasi motive de a zambi si de a privi moartea in ochi razand. Un film cum rar mai poti vedea si de povestit nepotilor, am ras cu sughituri din primele minute! Roberto Benigni, care e atat regizor cat si actorul principal aici, merita toate laudele!
0 0
burg_carmen_mariana pe 13 Februarie 2023 11:52
O capodopera cinematografică, cum rar îți este dat să vezi! L- am urmarit cu aceeași emoție de cel puțin 10 ori! Genial! Nota 10!
0 0
benhack pe 13 Iunie 2022 11:39
Senzațional! L am revăzut cap coadă și confirm nota 10 dată acum mulți ani.Chiar așa la vita e Bella!
0 0
adrian_cristea_499 pe 22 Martie 2022 18:57
Nu a dezamăgit de loc, incredibil de bun! Filmul este o combinație perfecta între comedie, romantism și dramă. Umorul este absolut perfect, deloc deranjat, cu poante bune. Finalul e impecabil. Și acum să vorbim despre cea mai buna parte a filmului care e cu siguranță performanta lui Roberto Benigni, merită nota 10 acest actor pentru performanta asta, Oscar meritat pe deplin. Pentru mine filmul acesta este peste Forrest Gump care se aseamănă oarecum cu el. Notă 9.5/10
1 0
NordicCreature01 pe 22 Septembrie 2021 15:26
Capodopera!!!!!
Doamne, ce film! L-am vazut in clasa a 12-a, la ora de romana, e superb. M-a emotionat pana la lacrimi filmul.
1 0
monica.alexandra pe 21 Septembrie 2021 15:35
Un film de exceptie! Jocul mactoricesc este unul fabulos. Este bine ca atunci cand exista suferinta sa te manifesti zambind
1 0
user-5ea1819864f85 pe 24 Aprilie 2020 13:25
Genial.unul din primele 10 filme văzute de mine.chiar ca viata e frumoasa daca stim cum sa o traim
1 0
user-5c0d62eb5f793 pe 20 Aprilie 2020 17:11
L-am vazut in perioade diferite ale vietii mele dar mereu am avut un sentiment foarte puternic . Pur si simplu tulburator . Pe langa toate lucrurile pe are le poate face un tata doar pentru a-si proteja copilul de o trauma cumplita , am simtit si starea de bine a personajului principal care isi gaseste timp sa zambeasca intr-o perioada neagra pentru omenire .
0 0
catalin2010cata pe 13 Aprilie 2020 02:46
Un film foarte frumos pe care trebuie sa il vezi intr o viata.(de mai multe ori)Recomand!
0 0
danielvasile pe 06 Aprilie 2020 23:09
Viata e frumoasa !
Ce poate fi mai frumos decat un film care scoate in evidenta frumusetea vietii chiar si in cea mai neagra perioada a istoriei omenirii.
0 0
Horatiucrisan pe 28 Martie 2020 17:40
Un film pe care l-am revăzut de nenumarate ori si cu toate ca au trecut 23 de ani de la lansare, e la fel de actual si va fi întotdeauna. Filmul e o comedie/parabolă despre atrocitățile naziste, sacrifiul unu părinte pentru copilul lui, un film despre dragoste dar si despre intoleranta si ură rasială. Un film pe care trebuie sa-l vada orice cinefil. Nota 10.
0 0
user-5a8b44173cd5c pe 16 Iunie 2019 06:20
Ce sa spun despre filmul asta decât ca am crezut ca am înnebunit,radeam si plângeam în același timp.Este genial..
0 0
edy_stefan5 pe 28 Decembrie 2018 00:54
Excelent!
Un film excelent din toate punctele de vedere! O ecranizare originala si intr-un stil aparte despre holocaust, despre sacrificiu si ocrotire parinteasca, despre castigarea dragostei si cum sa traiesti cu zambetul pe buze in orice situatie pentru ca "la vita e bella". Regie , scenariu si interpretare magistrala din partea lui Benigni. Micutul Giorgio Cantarini merita laudat pentru prestatie foarte buna. De recomandat oricarui iubitor de film! 10/10

0 0
mihaela_82 pe 26 August 2018 13:12
Cred ca orice comentarii sunt de prisos. Roberto Benigni este un titan al cinematografiei mondiale.
0 0
user-5b2bb3185381d pe 21 Iunie 2018 17:42
Buna ziua.
Acesta este un film foarte bun si as vrea ca sa i-l arat si mamei mele dar nu gasesc dvd cu subtitrare in romana. Poate cineva sa ma sfatuiasca de unde as putea cumpara acest film cu subtitrare in romana?

0 0
Robert.Chetan pe 09 Aprilie 2018 00:30
Viata chiar e frumoasa!
Ce mi se pare interesant...defapt interesant e putin spus,genial suna parca mai aproape de adevar,e ca poti face un film care sa starneasca rasete cand una din temele filmului reprezinta Holocaustul.Trebuie sa fii "mare" ca sa realizezi asa ceva.Roberto Benigni e "mare" atat ca actor cat si ca regizor.Acest film,unul dintre cele mai bune filme facute vreodata isi merita toate premiile castigate.A reusit sa imi smulga si lacrimi ceea ce credeti-ma....e mare lucru.
Un film care emoționează prin fiecare secvență. Tatal este capabil să facă orice pentru a-și proteja copilul de orice rău și încearcă să-și mascheze durerea cu zâmbete. Un impact major reprezintă trecerea de la o viață perfectă într-una riscantă, în care știi că poți muri oricând. Benigni prezintă Holocaustul într-un mod unic, subțiind linia dintre comedie și tragedie, rezultatul fiind o… citeşte

0 0
ramonacristinamanu_gmail_com pe 22 Martie 2018 05:39
În comentariile anterioare s-au spus toate cuvintele frumoase care se puteau spune despre acest film. Nu știu ce aș putea sã adaug în plus! Doar nota 10. Capodoperã!
0 1
Dragos.87 pe 03 Martie 2017 23:33
Un film bun care ne prezinta ocrotirea si iubirea fata de copii.Este un film cu de toate:comedie,holocaust si iubire parinteasca.Imi place ca a imbinat drama cu umorul si au fost atenti la toate detaliile dar mai mult de atat nu mai spun doar ca nu m-a impresionat foarte mult.E bun si atat.Este emotionant,te misca putin cat de tare ai fi ca om dar pe mine unul parca nu m-a convins.Oricum nu trebuie ratat de nici un cinefil,e bun filmul!
0 2
OviStof pe 16 Ianuarie 2017 21:12
Superb
L-am văzut la premieră, l-am revăzut recent. Şi-a păstrat prospeţimea.
Este impresionant cum, cu mult umor, ne este "zugrăvită" o situaţie critică, dar atenuată prin prisma unui joc, astfel încât să poată fi trecută de un copil.

2 0
Kuhaylan pe 03 Decembrie 2016 19:55
WD 1
..........................................................
0 1
serban_ionescu pe 03 Noiembrie 2016 10:08
O drama emotionanta foarte buna, care asociaza si romantismul, iubirea profunda, cat si "comedia"
Film cu o caracteristica complexa a adevaratei arte cinematografice in sensul ca asociaza intr-un mod foarte inspirat atat caracteristicile comediei, cat si ale romantismului, iubirii adevarate duse chiar pana la sacrificiul suprem, si in special ale unei mari drame umane generale, caracteristice nu numai sfarsitului primei jumatati a sec. XX, respectiv nazismului, care face obiectul acestui film, dar si urmatoarelor multe decenii bune ale celei de a-2-a jumatati a sec.XX, respectiv bolsevismului ca si o alta forma de extremism la fel de condamnabila, daca nu si mai condamnabila daca ne referim la durata mult mai mare decat cea a nazismului in care acest bolsevism a fost aplicat jumatatii estice a continentului european si NU NUMAI LUI, aspect care nu face… citeşte
0 3
balta67verde pe 15 Octombrie 2016 14:00
Un film excelent. O comedie trista care ne arata fata criminala a fascismului si a decadentei din Italia lui Mussolini. In sfarsit un film despre Holocaust care nu iti da impresia ca ar fi un film calculat din punct de vedere politic. Un film incredibil de curajos. Regizorul Benigni a fost constient ca-si va pune in cap 2 natiuni. Italia care nu doreste sa-i fie amintita alianta cu Germania lui Hitler, si Israel care doreste ca Holocaustul sa fie relatat doar in filme de genul "Lista lui Schindler" sau "Pianistul"
1 1
kakapo pe 02 Octombrie 2016 10:32
...cel mai frumos omagiu adus VIETII; cea mai frumoasa pledoarie pentru puritate; o farama de bucurie intr-un ocean de atrocitati, adusa cu zambetul pe buze de inegalabilul Roberto Benigni; un film care trebuia sa existe, trebuia regizat, de catre eternul "mascarici" Guido Orefice, care te face sa razi si-atunci cand ti-e foame, si-atunci cand ploua si care-ti aduce mereu soarele in inima...
...un rol genial...

1 0
Xander11 pe 13 Septembrie 2016 23:16
E un film foarte bun. Prima ora este numai comedie, apoi in a doua ora este prezentata dragostea unui tata fata de fiul sau: il pazeste ca nu cumva sa i se intample ceva in lagar. Prezinta fiului situatia ca pe un joc. Si joaca acel joc pana cand se termina razboiul si vin americanii, iar nemtii pleaca din acel loc. Sfarsitul ii prezinta doar pe Guido care isi gaseste mama, tatal dandu-si viata incercand sa reuneasca familia.
1 0
andre_goldenberg pe 30 Aprilie 2016 21:24
Un film exceptional!E genul acela de film ce greu il poti uita.
1 0
angel69 pe 17 Martie 2016 10:14
obligatoriu de vazut
Daca ai ceva minte o sa intelegi acest film....daca esti si parinte o sa ramai impresionat profund dupa ce vizionezi aceasta capodopera de film(prietenii stiu de ce!!!!)
0 0
AlexandruDragosStegaru pe 23 Ianuarie 2016 18:49
La vita è bella
1 0
denisa_angelaa_gmail_com pe 06 August 2015 02:06
Suuper
Un film minunat,merita vazut,m-a emotionat enooorm!
1 0
cezarika21 pe 03 August 2015 07:41
Trezirea din visul urât al omenirii
Oricât de autentice au fost filmele despre Holocaust, pot spune că niciunul dintre ele nu mi-a putut oferi o dimensiune reală a dezastrului suferit de evrei. „La vita è bella” a reușit pentru prima oară să mă facă să sesizez la adevărata dimensiune tragedia cumplită trăită de poporul evreu (și de celelalte popoare, dar în proporții mai mici) pentru că a adus drama de la nivelul oamenilor maturi necunoscuți la nivelul unui copil inocent condamnat la moarte doar din motivul că s-a născut într-o familie ce aparținea unei rase considerate inferioare.

Pot spune că sunt bucuros că nu am trăit asemenea orori săvârșite de oameni la adresa altor oameni, un vis urât dintr-o perioadă de somn al rațiunii, în care aroganța, egoismul, disprețul și nepăsarea au luat locul compasiunii, spiritului de sacrificiu și al respectului pentru fiecare… citeşte

17 5