renegatul pe 09 Mai 2017 05:56
Deja numai inghit aceasta drama romaneasca dusa la extrem de fiecare data seaca iar finalul flmului te lasa cu un gust amar . Dece nu putea sa fie un final fericit tipit american dece ne ingropam incontinu intr-o mocirla din care numai iesim prea mult dramatism prea mult dramatic in jurul nostru .
0 4
reivan pe 24 iunie 2017 22:16
pentru ca tu nu meriti final fericit ba. ce e ala final fericit? ce cacat de final a fost fericit vreodata?
blackmore pe 28 februarie 2020 15:27
reivan , excelent ai zis
brod pe 06 Ianuarie 2018 12:14
Plicticos
Un film „umflat cu pompa” după criterii care nu-mi scapă. Plicticos, lung. Vedetizarea regizorului Jude mi se pare o făcătură. Când i-am văzut „Țara moartă”, am înșeles de ce ... acest baraj de celebritate.
0 3
blackmore pe 28 Februarie 2020 15:31
Un film care nu putea face din rahat (cartea ) bici.In plus in afara de Gabriel Spahiu in film joaca doar diletanti.
0 1
eduard_stratan pe 30 noiembrie 2022 14:02
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
NuGaseamNumeLiber pe 23 Iulie 2018 20:50
Actori mai proști se puteau găsi?
Cu actori de ''în puii mei', poți aveal cel mai bun scenariu, nu iese nimic.

0 1
into_the_labyrinth pe 31 Mai 2017 03:28
Aş avea mai multe de spus despre acest film. Sper să le cuprind într-un număr rezonabil de caractere. Întâi, cu toată sinceritatea, că miracolul s-a produs, adică am avut de ales între acest film şi unul străin (potenţial bun) care se difuza la aceeaşi oră, şi am preferat filmul românesc, al cărui debut m-a intrigat şi m-a captat. E drept şi că îmi propusesem de mai mult timp să îl văd. Apoi, la fel de sincer, aşa cum ”Restul e tăcere” mi se pare cel mai bun film al lui Nae Caranfil, chiar dacă mai are şi altele bune, ”Inimi cicatrizate” este fără îndoială cel mai bun film al lui Radu Jude şi nu înţeleg isteria creată în jurul filmului ”Aferim!”, care este (scuzată fie-mi francheţea) o irosire de peliculă şi de la cap la coadă, şi de la coadă la cap, iar acest film, deşi am auzit vorbindu-se despre el, parcă ar fi într-un con de… citeşte
0 1
augustin_bayern_rotar pe 08 Ianuarie 2019 23:30
wow
Poate că inimi cicatrizate nu este cel mai tritat film românesc din ultimii ani,dar eu îl consider cel mai bun,deoarece invocă atât teme legate de spiritualite,de asumarea condiției și punerea în fața morții,toate acestea fiind transpuse in cea mai prolifică perioada a romaniei ,perioada interbelica.Elementele de polică a vremii și sentimentul antisemit,fac filmul chiar mai bun,posibil să fie un punct de interes pentru Radu Jude.
0 0
cosmin742000 pe 02 Iunie 2017 11:34
Un film slab , rasist , antisemit , cu limbaj licentios, fara miza
1 3
brod pe 6 ianuarie 2018 12:15
Ei, lasă, că și „antisemitismul” ăsta era pregătit în alt scop.
eduard_stratan pe 30 noiembrie 2022 14:01
ancota pe 27 Ianuarie 2018 00:24
Un film de atmosfera
Un film ce incearca sa redea atmosfera anilor 30' si in parte chiar reuseste. Dar parca-i lipseste ceva. Nu stiu ce. Mie nu mi-a placut imaginea si asta cred ca era elementul principal in incercarea de a reda atmosfera acelor ani. Nu cred ca folosirea formatului patrat in defavoarea formatului 16:9 (sau chiar mai lat) a ajutat. Dimpotriva, cred ca formatul 16:9 ar fi fost mult mai potrivit. In plus cadrele fixe. Of, aceste obsesive cadre largi si fixe ce au devenit o norma in cinematograful romanesc, nu ajuta la nimic. Pur si simplu tin spectatorul la distanta. Il impiedica sa empatizeze cu personajul, nu reusesc sa apropie, sa transmita emotia actorului catre spectator. Cadrele acestea lungi, incadratura la plan general nu ajuta cu nimic atunci cand vrei sa transmiti emotie, atunci cand vrei ca spectatorul sa inteleaga prin ce trec personajele. E inutila atata vorbarie atunci cand… citeşte
1 0
sabinalin pe 06 Mai 2017 18:56
Am asteptat cu mare interes acest al patrulea lungmetraj regizat de Radu Jude, unul dintre reprezentantii de seama ai “valului 2000” de regizori romani. Jude a debutat foarte bine cu “Cea mai fericita fata din lume”, a continuat exceptional cu “Toata lumea din familia noastra” si apoi a impresionat cu foarte premiatul “Aferim”, film care mi-a placut in ciuda catorva deranjante accente antiromanesti. Din pacate de asta data cred ca avem de-a face cu o ratare. Nu cunosc inca proza lui Max Blecher, nu se afla printre prioritatile mele in perioada urmatoare, insa intermezzo-urile literare din timpul filmului mi s-au parut ca nuca in perete. Poate ca, la fel ca Radu Gabrea in “Manusi rosii”, Radu Jude n-a facut o alegere buna in ceea ce priveste actorul protagonist, acesta n-a reusit sa-mi transmita pic de emotie, n-a izbutit sa ma faca sa simt compasiune fata de destinul… citeşte
1 0
l_francisc pe 04 Martie 2018 19:06
Cartea este foarte bună si o lectură interesantă, dar filmul este mult mai prost, antisemit și plictisitor. Singurul motiv pentru care am rezistat sa vad o ora din film( nu am rezistat tot filmul) era datorita cărții. Mi-au plăcut decorurile și citatele din carte in rest din film nimic, in plus acțiunea nu se petrece ca in carte in Franța cu undeva in Romania la un spital românesc.
2 0
borisvultur pe 21 Noiembrie 2016 08:37
Dezamăgire
Las cartea lui Blecher (o bijuterie literară) la o parte și discut filmul. Aveam încredere în talentul lui Jude, de aceea dezamăgirea e maximă. Cum a putut să rupă de atâtea ori imaginile, ca să pună citate nenumărate, unele lungi de tot? Plus artificialul...ca...stil? Da, a vrut să opună morții o atitudine cabotină. Dar produsul e fals, plus atâtea discuții livrești, recitări, politizare, chiar cuvinte vulgare (aici nu aduc nimic..).Multe scene penibile, expediate.
5 0