gamblerrambler pe 03 Iulie 2016 21:44
Telenovela antica tocmai buna pentru Acasa TV
Pacat de Peter O' Toole care a interpretat excelent pentru ca restul actorilor si povestea au fost praf.
0 0
sabinalin pe 30 Aprilie 2016 20:57
In vreme ce noi ne-am batut joc de festivalul de la Mamaia italienii continua sa faca din al lor San Remo o sarbatoare nationala care dureaza aproape o saptamana. In timp ce noi ne rusinam cu filmele istorice regizate de Sergiu Nicolaescu ( bine ca le-a facut ca in zilele noastre nu mai are cine...) RAI n-are nici o problema de a face in continuare filme despre istoria stramosilor nostri care, in urma cu aproape 2000 de ani, au plecat si ne-au lasat la periferia Europei civilizate. Bineinteles ca atuul principal al peliculei e Peter O'Toole care, la varsta de peste 70 de ani la ora filmarilor, demonstra ca nu si-a pierdut nimic din vigoarea tineretii. Cand acest ACTOR imens a avut ocazia sa se desfasoare intotdeauna a oferit prestatii care vor ramane pentru totdeauna in memoria celor care au avut sansa de a-i vedea filmele. De fiecare data cand vad un film de-al sau nu pot sa nu ma… citeşte
3 0
eduard_stratan pe 2 iunie 2018 22:39
Daca romanii au ocupat o parte din Dacia, si unii au facut copii cu femeile dace, nu se cheama ca au devenit stramosii nostri!
sabinalin pe 6 mai 2020 20:00
Sergiu Nicolaescu e mult mai mult de-atat. Detractorii sai trec, filmele raman...
alex_93 pe 06 Aprilie 2012 17:26
Bunicel
Un film biografic istoric reusit,asta daca am trece cu vederea peste dramatismul exagerat in cazul fiicei lui Augustus,Iulia.Prea o dadea in telenovele,sa nu mai spun si de lacuna istorica de la sfarsitul filmului,cand se stie clar ca Iulia,odata exilata,nu si-a mai vazut tatal niciodata,ba chiar nu i s-a acordat dreptul de-a fi inmormantata in mausoleul lui Augustus.N-au dramatizat cum trebuia.

Filmul nu are actiune,scenele de lupta nu sunt asa grozave,marea majoritatea actorilor au jucat cam superficial (mai ales cea care a jucat-o pe Cleopatra)

Insa au fost si actori remarcabili:,Benjamin Sadler si Charlotte Rampling au jucat exceptional de bine,mai ales Peter O'Toole care a jucat de nota 10.

0 0