Kuhaylan pe 30 Iunie 2013 12:46
947
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
0 2
mihaelatb pe 05 August 2013 16:52
Franklin Delano Roosevelt. in interpretarea lui Bill Murray devine si altceva in afara presedintelui cu patru mandate, a portretului din cartea de istorie. Este un om, cu defecte si calitati. Un om cu simtul umorului, cu pasiunea sofatului, un om caruia ii plac timbrele, si pentru ca il ajuta in "cucerirea" doamnelor. Oaspetele sau, George al VI-lea al Angliei, este un om caruia ii este teama, pe care il coplesteste responsabilitatea (l-as fi preferat pe Colin Firth). Intalnirea pe care o prezinta acest film a avut consecinte deosebit de importante. Insa filmul nu trece pragul banalului. Daca filmul este de 5-6, nota lui Bill Murray este maxima. Mi-a placut la fel de mult, cum mi-a placut pe vremuri, in Groundhog Day.
0 0
Ghemot pe 17 Mai 2013 22:36
Foarte frumos filmul, mie, cel putin, mi-a placut!
0 0
Hyde Park on Hudson – Angoasa hot dog-ului | Raluk.ro - Filme, restaurante, cafenele, ceainarii, baruri din Bucuresti
[...] Hyde Park on Hudson este un film pe care ori il iubesti, ori il detesti. Merita sa-l vezi macar pentru curajul si tenta de obiectivitate cu care destrama un mit cladit pe considerente cel mai adesea meritate, insa nu lipsit de hibe si tare. Filmul nu se vrea a fi o calomnie – foarte multa lume stia despre casnicia sotilor Roosevelt ca era mai mult de fatada, deoarece el era un mare „admirator“ al sexului frumos, iar ea… de asemenea (ca sa ma exprim eufemistic!) –, nu exagereaza cu scosul gunoiului de sub pres, ci doreste sa arate latura umana comuna a oricarui supererou in carne si oase, pentru ca, daca acesta nu ar avea si o pronuntata latura umana obisnuita, cum s-ar mai putea raporta la oamenii ale caror destine le conduce si cum ne-am mai lasa noi sedusi de charisma liderilor, daca nu tocmai gasindu-le micile slabiciuni, care, intotdeauna, ii fac mai simpatici in ochii nostri, ai „muritorilor”?! [...] citeşte
0 0
GabrielaSirbu pe 22 Ianuarie 2013 09:34
Mi-a placut tare mult "intalnirea" dintre Franklin Delano Roosevelt si Bill Murray pentru ca rezultatul a fost un Roosevelt...om, cum de altfel s-a dorit sa fie prezentate toate personajele importante despre care este vorba in film, adica mai putin rang - desi nu este deloc neglijat - si mai mult omenesc si firesc.
Filmul este si obligatoriu de vazut si foarte bun - din punctul meu de vedere, poate chiar o nominalizare la Oscar pentru Bill, de ce nu - si n-ar fi rau sa ocupati sala de cinema, asa cum a fost cea a cinematografului Studio Bucuresti, duminica ora 12.30, plina ochi, iar dupa felul in care cei prezenti in sala nu se mai desprindeau de scaune la finalul filmului...inseamna ceva.

1 1
movie_fan77 pe 16 martie 2013 18:16
nu se mai desprindeau pt ca desteptii care au facut filmul au bagat o smecherie la sfarsit sa creada prostii ca urmeaza un footage original
xerses pe 04 Martie 2013 22:58
Acest film pentru mine nu a insemnat nimic.Ceva plictiseala....
2 2
zeno.marin pe 25 Februarie 2013 21:25
Presidents are selected not elected [F.D.R.]
Prima impresie este ca nu vedem un film politic ci o povestioara idilica, romantica, presarata cu umor dulceag si foarte diafan, aproape imponderabil. La diversiunea asta participa cu multa convingere simpaticul Bill Murray - almiteri unul dintre actorii mei preferati - pe care cu greu il pot vedea in alte roluri decat cele comice. Ar mai fi de remarcat decorurile si costumele absolut fabulos realizate, cu o atentie la detalii rar intalnita. Dar nu va lasati inselati! Lasand deoparte intriga altfel buna a filmului, acesta este cat se poate de "educativ", politic pana in maduva oaselor, intr-o maniera subliminala, de lup in blana de oaie, cu atat mai mult cu cat incearca sa acrediteze ideea ca in Casa Alba exista puritate, bunatatate si inocenta, intruchipate de imaginea unui batranel inofensiv, bonom, cu un comportament de copilas naiv politic ("Why can't be politicians honest?")...… citeşte
3 0
psihologu pe 02 Martie 2013 21:57
divertisment simpatic, film drăguț și… doar atât.
Cât de valoros din punct de vedere documentar poate fi un film despre Franklin D. Roosevelt, în care sunt dezvăluite puține amănunte istorice, ci mai mult despre viața personală a acestuia? Chiar dacă el este interpretat de către Bill Murray, iar perioada istorică este în timpul celui de-al doilea război mondial, când are loc prima vizită a unui rege al Marii Britanii pe tărâm american, în sprijin de aliați împotriva naziștilot, filmul nu este și nu poate fi mai mult decât un divertisment simpatic, care atinge de prea puține ori esențialul și preocupat mai mult de latura mondenă a președinției americane și de pasiunea destul de ciudată a lui Roosevelt pentru femei. Ești tentat, desigur, să cercetezi după acest film, dacă nu ai asemenea cunoștințe, adevărul istoric și amănuntele ascunse prin enciclopedii despre unul dintre cei mai importanți… citeşte
5 0