Dragos.87 pe 01 Februarie 2024 01:15
Lupul îmbrăcat în oaie..povestea asta e de când lumea și pământul..Un film foarte interesant ,de asemenea, povestea, chiar a reușit să mă țină într-un interes foarte bun, încă din primele minute..Chiar dacă am mai regăsit astfel de povești în multe filme, mi-a plăcut că de data asta are un ritm bun, fără exagerări și cu niște actori care își fac treaba pe merit, mai ales maestrul, Morgan Freeman, care dă dovadă de mult șarm și relaxare în rolul pe care-l are, nu pot decât să-l recomand cu încredere..!
0 0
analuminita01 pe 27 Ianuarie 2024 23:24
Claire descopera ca sotul ei nu era cine pretindea a fi, dar cu toate acestea decide sa ii fie alaturi si sa ii demonstreze nevinovatia cu orice pret. Pe plan juridic, situatia este una dintre cele mai complicate. Marturiile camarazilor ofiterului il pun pe acesta in pozitia aparent imposibil de rasturnat a faptuitorului. Claire reuseste sa patrunda in sfera adevarului din misiunea respectiva. In aceasta incredere intre soti care pare mai mult absoluta, nimeni nu isi pune insa intrebarea: detine fostul ofiter dovezi concrete care sa-i sprijine nevinovatia?
0 0
andystarx pe 22 Decembrie 2017 00:06
Nota 6/10
Un film care parea intersant,dar se pierde pe parcurs,inca un film previzibil al lui Ashey Judd,o actrita stearsa,singurul lucru pozitiv-jocul actoricesc foarte bun al lui Morgan si Cavizel ,in rest maxim mediocru !
0 1
Iulidesprefilme pe 21 Februarie 2013 19:25
Foarte bun film, lucrat şi pe latura psihologică şi jucat fabulos de Ashley Judd şi Morgan Freeman...
0 0
pisicuta1 pe 09 Februarie 2013 19:24
un film foarte bun ,bine jucat ,merita vazut!.............
0 0
cosmin_kedii pe 06 Februarie 2013 09:35
A fost o mare thriller Ashley Judd si Morgan Freeman sunt uimitori in rolurile lor
1 3
cris2703 pe 30 Aprilie 2012 01:43
Foarte interesant filmul
Foarte interesant filmul. Bun si finalul este total neasteptat..... Foarte tare!
4 0
Manusa pe 18 Iulie 2010 22:54
Un film exceptional. Merita sa-l vezi si sa-l revezi. Un triler care te tine in suspans si mai ales cu un final de neasteptat. Mi-a placut foarte mult acest film.
3 1
serghei_romanu pe 08 Decembrie 2009 11:45
Bunicel
A fost exact cum ma asteptam un film foarte usor de incardrat intr-un gen si anume thriller, clasicul thriller.Hmm Morgan Freeman mi s-a parut foarte convingator in rolul avocatului ex-alcoolic ( pana spre sfarsitul filmului :)).Si Ashley Judd este foarte simpatica si eleganta.Scenariul e acelasi, repetat de n ori in filme anterioare deci la originalitate e pe minus, Nu o sa insist pentru ca v-as strica surpriza voua celor ce nu l-ati vazut.In concluzie un film deloc celebru, insa care multumeste pentru ca iti capteaza atentia pe tot parcursul.6/10
0 1
LavyBogdy pe 19 Octombrie 2009 18:27
!