spiritul pe 05 Septembrie 2016 18:57
Daca crezi ca Dumnezeu nu exista, de ce il combati mereu si spui lucruri impotriva Lui? Inseamna ca tu crezi in El, dar il urasti. God is Good, all the time and all the time, God is Good!
Si mie mi-a intarit credinta acest film! M-am bucurat ca l-am gasit, iar acum este unul dintre preferatele mele!
Numai cand incepuse “profesorul” sa spuna ca Dumnezeu este mort, pai eu atunci ieseam din sala si nu m-ar mai fi interest nimic din ce spune (dar greseam, pentru ca trebuia sa lupt precum baiatul din film) sau scriam pe foaie cu litele majuscule “DUMNEZEU ESTE VIU” si semnam. Acea clasa este creatoare de atei inversunati contra credintei/credinciosilor. (Asta am constatat in primlele minute ale filmului)
Dar foarte bine a procedat baiatul, pentru ca a luptat pentru credinta si pentru Creatorul nostru, Dumnezeu.
Fiecare crede sau nu, este hotararea lui, dar asta nu inseamna ca trebuie sa te revolti pe ala care crede sau invers. Cu ateii pasnici nu am nimic, dar am ceva cu ateii care injosesc credinciosii. Daca tu nu crezi, cu ala care crede ce ai? Ce… citeşte

3 0
mihnea_aspru95 pe 5 septembrie 2016 21:30
Bine spus, BO$$ ;)
spiritul pe 5 septembrie 2016 21:38
Nu mai imi zi asa :)))
Ghemot pe 28 Noiembrie 2015 03:35
Comediile romantice nu sunt genul meu favorit, însă acest film mi-a plăcut foarte mult!
3 0
Mihai2508 pe 13 Septembrie 2015 08:56
Daca nu aveti ce face, atunci va puteti uita
Un film mediocru, care se doreste a fi unul cu mesaj, dar din punctul meu de vedere esueaza. Sunt unele momente in film care il strica, multe spre final, nu le descriu, ca stric surprizele. Cat despre tema aleasa de film, nu doresc sa comentez, si sa imi exprim pozitia, fiindca sigur se vor naste comentarii si pe aceasta pagina, asa cum deja vad ca au aparut. Este un subiect, pe care nu vreau sa il mai comentez, cat despre film, eu unul m-am uitat sincer, fiindca joaca Kevin Sorbo, unul din actorii mei favoriti.
0 4
adrian_dumitrad pe 22 Octombrie 2014 17:55
levaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
levaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
levaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

0 5
GALACTICUS pe 21 Octombrie 2014 23:14
:Dacă crezi în Dumnezeu și El nu există,nu pierzi nimic;dacă nu crezi și El există,ai pierdut totul.
Este un film destul de bun care chiar mi-a întărit și mai mult credința în Dumnezeu.Să nu uităm ca teiștii și ateiștii sunt în aceeași ”barcă” și unul cîte unul vom părăsi ”bordul” și vom trece în neființă.Eu știu că pentru mulți e greu să trăiască conform normelor biblice și sunt tentați să aibă un mod de viață bazat mai mult pe valori materiale și pe o goană nebună spre succes și autosatisfacere.Dar știu că mulți realizeză că așa mod de viață o să le ofere doar o profundă depresie interioară...pe care mulți ateiști o simt.Viața fară Dumnezeu e pustie și fără nici o perspectivă.Chiar credeți că omul a apărut pe pămînt doar ca să trăiască cîțiva ani și să moară pentru totdeauna?
Ar fi foarte trist să fie așa.Viața nu ar mai avea nici un farmec.Starea de spirit a umanității ar fi ca în poeziile lui… citeşte

11 0
grossman pe 24 Septembrie 2014 06:27
simplu
Cand am inceput sa ma uit la film si am prins cam unde merge, ma asteptam (cum si unii de aici am vazut ca se asteptau) ca mai departe sa fie un film despre argumentare apologetica vs atee. Ma bucur ca nu a fost doar atat.
Stiu... ar fi putut fi poate mult mai mult. Dar, deocamdata, ma multumesc, si chiar ii multumesc lui Dumnezeu pentru acest film.
Daca El a putut sa-mi spuna un cuvant prin acest film, e de ajuns. Daca a putut sa sadeasca ceva si in inima voastra, cu atat mai mult. Si deseori samanta se sadeste si in pamant pietros sau maracinos, care vrea sa o respinga sau sa o innabuse. Dar nu se stie niciodata ce poate face o raza de soare sau o ploaie, sau de ce nu... un plug care rascoleste totul (aduce mare suferinta, dar... depietrifca). God knows why! God's not dead!

LE: Mi se pare foarte ok si sugestiv review-ul de pe imdb, in care se face legatura cu… citeşte

3 2
alkay_marian pe 23 Septembrie 2014 20:09
O incantare pentru crestini,o dezamagire pentru atei si o incultura pentru cei ce cauta realitatea
Se aduc afirmatii in sustinerea si negarea existentei lui precum fac si majoritatea care comenteaza de parca ati sti macar despre ce vorbiti sau sa aruncati macar o privire in istoria acestui dumnezeu aparent infinita,care desigur este o ipocrizie si desi nimeni nu va sti niciodata nimic despre acest dumnezeu,lumea continua sa dezbata acest subiect,dar o intrebare pentru cei cu dumnezeu sau satana,aceste doua cuvinte pentru voi credeti ca va fi vreodata ceva mai mult decat un idol mental?
1 3
grossman pe 24 septembrie 2014 06:16
Vrei sa spui ca tu nu ai nici un idol. Deci esti liber. Ipocrizia cred ca ti-o vadesti singur. Probabil ca si eu sunt ipocrit, dar cred ca credinta mea in Dumnezeu ma ajuta sa rispesc norii de ipocrizenie cel putin din capul meu. Daca altul vrea sa traiasca in celula de incarcerare care este viata sa, si in care considera ca nici un idol nu-l determina sa stea acolo in celula... n-are decat. E alegerea lui. Ba mai mult, i s-a si dat ocazia sa iasa din celula... (Daca ai vazut totusi filmul, intelegi la ce ma refer). God's not dead!
alkay_marian pe 8 ianuarie 2016 14:32
Scuze ca raspund abia acum,am lipsit o vreme,si intre timp m-am schimbat,nu ar fi vorba ca cred in dumnezeu,fiecare are o credinta in ceva anume,in dumnezeu,alah,buddha,eu de exemplu cred in univers,in energie,in puterea gandului iar in momentul in care traiesti prezentul,nu mai conteaza cine are dreptate si cine nu,cand gandim constient si ne creem propria noastra lume,nu mai conteaza cine spune adevarul,cine are mai multi bani si cine nu,sau cine este mai bun la ceva,da,am gresit ca nu mi-am pastrat gandurile doar pentru mine,si greseala asta o facem toti chiar daca recunoastem sau nu,deci cam asta este,toti credem in ceva diferit,asta nu trebuie sa ne diferentieze ca fiinte
georgiananitu30 pe 16 Septembrie 2014 10:40
Dumnezeu exista!
Filmul se bazeaza pe Cuvantul lui Dumnezeu-Biblia, pentru mine pustiul din film mi-a reamintit ce important este sa stiu pe de rost versete din Biblie sa-l pot prezenta pe Dumnezeu, de restul se ocupa El sa puna credinta si dorinta in inima oamenilor pentru schimbare. Deschideti-va inima si uitati-va la el.
6 4
craciun_madalin pe 17 septembrie 2014 11:01
Măiii, cuvântul lui Dumnezeu, citește Biblia și apoi dă-i o conotație bună. Spune-ne și nouă ce ai găsit bun în numeri 31 (de exemplu), unde dumnezeu a comandat un război, un jaf, un genocid al femeilor și copiilor și și-a luat de la Moise pradă de război averi, animale și 32 de copile virgine? Ce-ai găsit moral în plăgile Egiptului, în toți copiii ăia morți de mâna lui Dumnezeu? Toată biblia este o cronologie a unor războaie imaginate sau transformate și o compilație de plagieri a altor mitologii ce au precedat scripturile, de la fi mituri sumeriene până la mitologia greacă.
grossman pe 24 septembrie 2014 12:30
Parerea mea e ca, pentru unul care n-a citit-o deloc si n-a mai avut de a face cu ea, ar trebui sa inceapa s-o citeasca de la Noul Testament si nu direct cu Vechiul Testament. Dupa ce citesti tot Noul Testament poti sa incepi a citi si Vechiul. Si cel mai bine citesti Vechiul Testament dupa ce faci si putin stiudiu pe marginea lui, ca macar sa ai idee de contextul si pretextul in care a fost redactat. Altfel e ca si cum ar citi un manelist un manual de matematici superioare si ar spune simplu: "acolo's doar bullshit-uri, ...si imi stric creierii sa citesc asa ceva!" deci e daunator creierului, deci... trebuie interzis (si daca mergeti prin faculatati actualmente chiar aveti sanse mari sa intalniti specimene de genul asta). Un sofism de genul asta il sustii si tu mai sus. Asa ca mai bine studiaza chestiunea mai bine si apoi ...da cu parerea. Parerea mea!
xerses pe 15 Septembrie 2014 17:58
Un film care mi-a mers direct la suflet; de urmarit atat de catre atei cat si de catre teisti.
7 2
alkay_marian pe 25 septembrie 2014 00:55
Un film d`a dreptul incantator,chiar este foarte relaxant sa primesti informatii despre diverse chestii ce fac parte din viata fara ca tu sa te mai chinui sa le gandesti.
andreas_konig pe 06 Septembrie 2014 23:00
mai bine nu....iti bati capul....
pierdere de vreme, propaganda religioasa, si nimic altceva......... concluzia e clara .......daca vrei sa dovedesti ceva.........fa o minune si abia atunci poti vorbi ca exista dumnezeu.... pana atunci........stai in banca ta si crezi in sf-urile biblice......dar nu obliga si pe altii sa creada in ce vrei tu...........nu a inviat nimeni, dumnezeu nu vorbeste, nu pedepseste faradelegile....iar viata este nedreapta pentru toti.......asa c a restul e bullshit!!!!!!!!!!!!! un film de doi centi sponsorizat de oamenii cu bani care chipurile ei sunt credinciosi........normal!!!! cand au calcat pe cadavre in drumul lor spre imbogatire dumnezeul lor nu i-a vazut? pai nu ............ca au construit lacase de cult....si li s-a spalat pacatele.........asa ca.....mai pai cu religia.....cea mai mare minciuna inventata de oameni!!!!!!
4 6
alkay_marian pe 26 septembrie 2014 16:36
Adevarat,si ironic,in film tipul care vrea sa demonstreze existenta lui dumnezeu ii spune ateului ca nu are niciun drept sa convinga oamenii ca dumnezeu nu exista,dar filmul este facut pentru a convinge lumea ca exista dumnezeu,cam putini oameni duminica la biserica,unele persoane cam incep sa gandeasca singure si sa vada adevarul,de aceea au scos filmul,au zis"hai ma ca sigur prostim lumea"le cam iese in mare parte,dar depinde de fiecare acum daca lasa pe altii sa gandeasca pentru ei sau aleg sa gandeasca singuri
jhivago pe 3 octombrie 2014 15:32
filmul spune ca ateul nu are nici un drept sa oblige omul sa creada ca Dumnezeu nu exista,acesta a fost mesajul.I-a obligat sa scrie ca nu exista,nu i-a convins.Scuze,sus am scris gresit.
kim88 pe 16 August 2014 19:38
acum o sa ma uit la el..e un film cu actori crestini nu conteaza actul actotoricesc ci adevarul din el....
6 4
spiritul pe 3 decembrie 2016 21:42
Foarte adevarat.
annanh pe 09 August 2014 10:54
Slab. Argumente tesite foarte slabe, contradictorii, nefondate. Daca aceste argumente chiar v-au convins de existenta unui zeu atotputernic, atotstiutor, omniprezent, omniscient, si asa mai departe, atunci aveti o cunostinta limitata in ce priveste domeniul stiintific. Filmul ar fi fost mult mai bun daca se lasau la o parte toate intrigile secundare (absolut inutile) iar profesorul de filosofie era un ateist convins (cu argumente proprii, solide, nu doar citate din Stephen Hawking), nu un fost crestin care a ales sa nege existenta lui dumnezeu din cauza unui trecut tragic. De asemenea, filmul este extrem de subiectiv, iar daca vrei sa urmaresti o adevarata dezbatere pe acest subiect, un film obiectiv ar fi mai potrivit.
8 8
grossman pe 24 septembrie 2014 06:01
Filmul obiectiv e viata ta, viata mea, viata fiecaruia. Si chiar ma bucur ca filmul a avut si intrigi secundare. Si chiar nu le-as cataloga ...secundare. Dumnezeu nu are nevoie doar de rationamente, ca sa se faca cunoscut noua. Daca avea nevoie doar de asta, se intrupa intr-un profesor universitar, in care insa nu prea avea cum sa-si manfeste asa pregnant cum a facut-o gestul sau de iubire. Da... par cuvinte prea frumoase. Si par, inautentice. De ce? Nu datorita lui. Ci datorita noua, datorita mie, care nu ma ridic la masura asteptata de El. Eu doar pot de aici din noroi sa sper si sa incerc mereu sa ma ridic. El este singurul care merge deasupra apei, si atat timp cat avem credinta, precum Petru, El ne tine de mana si ne ridica sa mergem si noi pe apa. E alegerea noastra! (asa cum si filmul bine subliniaza in partea finala). God's not dead!
RaDooM pe 29 Martie 2014 11:20
Nasol
Asta e exact lucrul de care avea umanitatea nevoie: un film de propaganda religioasa. Unii pur si simplu vor sa vada umanitatea arzand.