Horatiucrisan pe 22 Aprilie 2020 12:53
Un film românesc care prezintă atmosferă anilor 2000 cu lipsuri materiale, camatarie, dorintele românilor de a se realiza prin emigrare în străinătate. Desi tratează subiecte de actualitate, filmul nu se ridica la nivelul altor producții românești de dupa 2000.
0 0
Licurici75 pe 07 Martie 2017 14:46
daca fesele'alea se vedeau mai clar poate ca se mai intrezarea inca o stea
Film static. se vrea a fi de actiune dar e mort. Toata actiunea reprezinta cateva injuraturi presarate pe ici pe colo care sunt demult fumate in cinematogafia romaneasca. Acei mafioti?! gangsteri?! camatari! care mai degraba, dupa cum jucau erau ciubucari au fost jalnici in balbe. In rest rolul principal zero. Daca ne arata mai clar unde sta ea mai bine ( buci si tzatze ) poate ca mai ridica moralul filmului.
0 0
ciprianionut pe 12 Decembrie 2014 04:02
Nu recomand.
Acei care spun ca e un film exceptional ca au intrat sa il vada a doua oara nu fac decat caterinca sa ia teapa si altii.Trageri de timp minute si minute intregi,dialoguri penibile un film extraordinar de slab.Cautati pareri spuse de oameni care stiu ce zic.Am pierdut timp degeaba !!!!
0 0
lucianpaul pe 14 Octombrie 2012 09:54
nimic
sincer nu prea mi a placut. de vazut inca o data nici nu se pune problema. de recomandat : nu. am tot asteptat un crescendo un moment culminant, desi actiunile erau foarte previzibile si colac peste pupaza in loc de un moment culminant emotie etc a venit sfirsitu filmului. asta e.
0 0
lili22 pe 15 Septembrie 2012 20:12
Am oscilat mult timp ce nota sa-i dau
Am vrut sa-i dau doua stele dar pe urma m-am razgindit.E un film atit de banal, infiorator de banal,nu iti vei aminti dupa o vreme decit figura eroinei principale.Filmul urmarea sa-i puna in valoare talentul, sa ne miste, sa traim o adevarata drama.Nimic nu a iesit.Iar Monica trebuie sa se intoarca la reclama pentru coniac.
Din fericire l-am vazut la tv.Nu l-as revedea nici platita.

0 0
pisicuta1 pe 09 Martie 2012 22:09
da
tipic romanesc,nu mi a placut nici jocul actorilor nici tema de care sint satula,
in fine..........................................................................

0 0
margott pe 16 Ianuarie 2012 00:22
Nu exceleaza la niciun capitol, dar nici dezamagitor nu mi s-a parut, e un film care prezinta realitatea romaneasca, necosmetizata, asa cum e ea si cum o traim zi de zi.
0 0
sabinalin pe 02 Ianuarie 2012 06:38
O situatie cu drepturi litigioase
Am ezitat indelung sa vad acest film pentru ca n-aveam incredere in doua persoane importante in economia lui: regizorul si scenaristul Bobby Paunescu, unul dintre reprezentantii ciocoimii zilelor noastre, si Monica Barladeanu, fosta prezentatoare a stirilor B1 TV. Nu credeam ca Bobby e capabil sa faca un film coerent, nu credeam ca pelicula starneste si altfel interesul decat prin scandalul cu italienii, n-o credeam capabila pe Monica de o prestatie actoriceasca de calitate, care sa justifice si altfel aparitia ei intr-un rol greu decat prin faptul ca e iubita celui care a finantat filmul. Prejudecatile au fost incorecte. E limpede ca Bobby Paunescu a fost influentat puternic de Cristi Puiu, cel care-i aici coproducator, insa acesta-i un motiv de fala si contribuie la reusita povestii. E limpede ca Monica a fost favorizata intru obtinerea rolului dar marele sau merit e ca nu… citeşte
6 0
klute pe 02 Decembrie 2011 02:17
Nu aveam prea mari așteptări, dar mi-a plăcut. E un film dur, însă absolut verosimil, bucățică ruptă din realitatea pe care alți comentatori pretind că o denaturează. M-aș amuza, dacă nu mi-ar veni să vomit, de toată această indignare stîrnită nu atît de filmul în sine, cît mai ales de faptul că (ați ghicit) "ne vede lumea". N-au coaie nici cît are o biată omidă, patrioții ăștia sforăitori, rîgîitori și grohăitori, dar mai presus de toate, însă nici o surpriză, agramați. Aluat de sclavi, ipochimeni lipsiți de formă și autonomie, care nu și-ar scoate nasul din gura lumii nici dacă gura cu pricina ar fi un cur nespălat.

Povestea e captivantă (m-am trezit că tremur pentru soarta personajelor), regia foarte bună, imaginea la fel. Mai rar pentru filmul românesc, aici se renunță la veșnicul gri, totul e plin de culoare, dar nu se… citeşte

3 1
tenaglia pe 10 Iulie 2011 17:35
un film super nasol si fara gust
la inceput eram curios sa vad cum este filmul monicai,ci ca e de un real succes.
dar am fost prost impresionat de film,incepand de la scenele super plictisitoare ,tipic filmelor romanesti si finalul este penibil;
cu acest film am pus iar in lumina doar prostia si shmecheri din romania care o acceptam mai nou si la emisiuni tv,in versurile manelelor ,si mai facem si filme acum.
nu stiu cand o sa avansam ,macar putin.
rusinica ..rusinica

1 1
linde-mona pe 13 Mai 2011 18:43
Bun
Ideea ar fi super ok, dar ceea ce ma plictisi extraordinar de tare a fost modul in care este filmat. E atat de plictisitor sa te uiti la mutarea aceea dintr-un autobus in altu. Macar de ar arata si de aproape, cum intra, cum isi ia la revedere, etc. Dar ei nici macar nu misca camera.
0 2
zdraveius pe 29 Aprilie 2011 19:35
zero absolut
Toata lumea are impresia ca poate sa iasa un film bun, indiferent de actori, subiect, scenariu, regie sau interpretare. Din punctul meu de vedere se inseala, si dovada sta si acest film. M-a plictisit, nu m-a surprins cu nimic, nu m-a facut nici sa zambesc, nici sa sa intristez. O umplutura facuta cu amatorism fara limite. Am filmulete facute cu aparatul foto care au sunet de 1000 de ori mai bun decat sunetul din acest film. Insist sa ma uit la productiile romanesti, pentru ca vreau sa surprind si eu o realizare deosebita. Pana acum nu am reusit. Am vazut reclama de la filmul Nasa. pun pariu ca seamana cu Ho Ho Ho, adica o mizerie.
1 1
zdraveius pe 29 Aprilie 2011 19:35
zero absolut
1 1
dynuc pe 23 Aprilie 2011 22:06
Vazut /placut/scris
Am avut ceva prejudecati in privinta prestatiei actoricesti a Monicai insa s-au spulberat imediat inca de la inceput. Monica a jucat foarte natural (probabil ca s-a jucat pe sine ceea ce ,in alte viitoare roluri, nu va mai putea) si .......o spun ferm convins (sa nu dati in mine :) )cu foarte mult talent . Mai remarc prestatia camatarilor. Un film foarte bun ! Un mic minus pentru ritm si atat.
0 0
alexmotoc pe 04 Octombrie 2010 00:59
Francesca???
fad, slab, foarte prost... emigram in italia de foame , dar nu stim sa le respectam oameni (un tilica cu o viata de familie deplorabila o face curva pe fiica lui musolini) . cu ce drept? ne deranjeaza ca ne fac cersetori ? asta le dam...si asta suntem....nu inteleg de ce ne-am suparat cind nu ne-au primit la venetia? nu ne-au primit pentru ca isi iubesc tara si nu ne-au permis sa le jignim oamenii asa usor...si cine o facea....PATETIC....iar francesca....cine e francesca?
0 1
ilustra.films pe 11 Martie 2010 17:15
Revoltator. Asa le trebuie italienilor.
Si ce daca aparatul de filmat se plimba dintr-o parte in alta de parca DP-ul nu stie sa filmeze? Sau ca monteurul nu stie ce-i ala cut. Si ce daca se vorbeste foarte urat in filmul asta? Si ce daca relatia dintre Francesca si Mita pare mai mult superficiala decat o relatie normala ( acelasi trasaturi ale relatiei dintre protagonisti intalnita si la "Cealalta Irina")..si..si si. Filmul chiar are magia lui. Cand am vazut numele lui Cristi Pui pe generic, la inceput, un zambet mic mi-a inflorit in coltul gurii. Sper sa nu ramana primul si ultimul film al lui Boby dar in acelasi timp sper sa-si schimbe si directia ca parca-s prea multi Cristi Puiu. E bine. Dar se poate face film bun si altfel.
0 0
emmyynem pe 02 Martie 2010 19:14
CITITI VA ROG
Un alt film de rahat romanesc, cand o sa mai facem si noi filme ca BD ???? nu mai finantati prostiile astea gen caise cu ceapa, unde sunt regizori si scenaristi care au facut BD si filmele cu Birlic ??? Idioti astia care fac filme acuma ar trebui sa-si caute alte meserii. Avem regizori, scenaristi si majoritatea actorilor de cacao, evident sunt mici excepti dar nu-i baga nimeni in seama doar pe idioti astia ii baga in seama...
3 4
madac pe 14 Decembrie 2009 12:27
Pur si simplu prost!
Trebuia sa ma gandesc dinainte sa il vad ca nici Monica Barleadeanu nu e actrita si nici Bobby Paunescu nu e regizor sau scenarist, asa ca nu avea nici cum sa iasa un film bun... Mi s-a parut groaznic de prost, fara cap si fara coada, fara scop si fara profesonalism facut... Mi-a parut rau ca am pierdut timpul vazandu-l... Nu il voi recomanda nici dusmanilor :).
9 4
iulia_sibiu pe 13 Decembrie 2009 20:22
Care e sfarsitul?????
Cum s-a incheiat filmul? A trebuit sa plec desi as fi vrut sa vad sfarsitul...

Mie mi s-a parut ok filmul, nu pot sa spun ca m-a impresionat, dar mi-a placut. Nimic nou, e doar realitatea din tara noastra minunata, situatii banale, peisaje banale si cunoscute de care ne-am saturat. Mi-ar placea intr-un film romanesc care prezinta asemenea situatii sa dea si o solutie la toate mizeriile, nu doar sa arate ceea e stim deja. Nu mai fac referire deja la filmul asta pt ca nu l-am vazut pana la sfarsit. Dar oricum..judecand dupa comentariile majoritatii...tind sa cred ca am dreptate.

0 1
aak2 pe 05 Decembrie 2009 08:57
de unde iau filmul?
?//////////////////////////////////////////////////?????????????????????????
0 0
iulia_sibiu pe 13 decembrie 2009 20:26
pot sa intreb de ce ai dat toate stelutele? de ce consideri filmul o capodopera? eu nu sunt critic de film, am prea putine cunostinte ca sa spun mai mult decat parerea mea proprie si personala. intreb care e argumentul tau doar pt ca esti printre putinii de aici care au o parere pozitiva despre francesca..poate ai dreptate si ai vazut ceva ce altii nu =)
moniciubotaru pe 07 Noiembrie 2009 19:58
ce sa vezi?
La publicul roman cred ca exista inca un apetit pentru filmele autohtone.In seara in care am vazut filmul sala cinematografului a fost plina.La sfarsit ...o sala plina de oameni dezamagiti. Pe scurt , nu am vazut nici o scena memorabila, nu am auzit nici o replica amuzanta sau inteligenta, nu am plans, nu am ras, nu am tresarit, nu am admirat nici o tinuta. Si ca sa nu fiu rea pot sa spun ca Monica arata bine desi a mancat cam mult in film ! Si apropo de titlu ,Francesca e cam nepotrivit( parerea mea) ,mai degraba Lenuta sau Geta....
3 3
markus_schumy pe 29 Octombrie 2009 09:07
acceptabil!!!
Cel mai tare a fost Remulus!!!!!!!
Tipic romanesc!!!!

0 0
freeyourmind pe 26 Octombrie 2009 10:30
Un film de scurt metraj
Daca elimini tragerile de timp (actorii mananca, se plimba pe strada, urca in autobuz, calatoresc s.m.d.p.) vei primi un fim de scurt metraj cu niste actori bunicei si un scenariu interesant dar cu sunet execrabil si un final la care te-ai asteptat. Un punct rosu pentru umorul negru care este caracteristic filmelor romanesti.
3 2
st_andrei pe 17 Octombrie 2009 22:41
nota 0 din 10
Clar trebuie sa incurajam filmul, actorii si regizorii romani, poate asa, peste ceva timp o sa ajungem sa vedem un Film Romanesc BUN ! Dupa cele 94 de minute petrecute in sala, desi de multe ori m-am simtit ca in peluza, alaturi de cei mai vulgari suporteri, parerea mea este ca filmul a fost parca facut pe genunchi, ceva de genul "merge si asa"... acolo unde nu aveau replici au ales injuraturi... In rest filmul parca nu are inceput si nici sfarsit, sunet este foarte ciudat, uneori neclar, noroc ca era subtritat in engleza, asa am putut sa inteleg replicile, imaginea lasa mult de dorit. Pe scurt, pe o scara de la 1 la 10, eu aleg calificativul foarte slab sau mai bine zis - prost.
1 5
Macke pe 06 Octombrie 2009 13:23
Mihai Dorobantu
singurul actor care m-a impresionat si mi-a starnit.. un zambet ...Filmul este slab, incomparabil cu alte productii romanesti.M.Barladeanu interpreteaza slab...restul actorilor nici nu conteaza mai putin Sapdaru care din pacate apare prea putin...un film prost pe care vi l recomand doar..downloadat (intr o dupa amiaza ploioasa de marti sau miercuri)....regret ca spun asta dar este adevarul ...
6 5
tamisa pe 05 Octombrie 2009 20:35
ciprian grigoruta
mie mi s-a parut foarte tare,draga Delia! Daca-ti vrei minutele inapoi inseamna ca n-ai inteles nimic din filmul asta.
11 9
DeliaCluj pe 15 octombrie 2009 15:21
Poate fi luata in considerare si varianta ta (ca nu am inteles filmul), Ciprian, insa as avrea sa iti spun ca traiesc cu sentimentul ca e un film care vrea doar sa epateze. Adica un film care nu e de nasul tuturor. Si poate tocmai din acest motiv s-a ajuns aici. Dupa mine e un film slabut (nu sunt critic de film, e o parere absolut personala) caruia ii lipseste un deznodamant, fie el fericit sau dimpotriva. Adica, e ca si cum ai parcurge un drum lung pentru a vedea o opera de arta si te-ai trezi ca a fost mutata cu mult timp inainte de a ajunge sa o vezi. Daca firul epic ar fi fost mai bine conturat, sunt convinsa ca filmul ar fi avut mai multa substanta. Cred ca Bobby Paunescu a vrut doar sa fie ...interesant. Cele mai multe filme cu adevarat mari prezinta lucruri uimitoare prin simplitatea si naturaletea lor, nu situatii de viata nefinalizate si rupte din context. Dar, stim cu totii...De gustibus non disputandum, nu? :)
abbandrei16 pe 05 Octombrie 2009 07:50
Am vazut filmul
Vi-l recomand!!!! prietena mea a plans si avrut sa mai intram sa-l vedem din nou. E foarte puternic si probabil pe unii o sa-i deranjeze pt ca e si foarte real. Monica e o surpriza foarte plauta. E clar ca avem actori mari!! Felicitari
7 8
zatyy pe 04 Octombrie 2009 23:08
drama , drama si iar drama ....poate cand am sa fac si io vreo 80 de ani si o sa am proteza ..o sa faca romanii si alt gen de filme (:|
2 8
DeliaCluj pe 04 Octombrie 2009 17:31
Imi vreau inapoi cele 94 de minute din viata!
Imi vreau inapoi cele 94 de minute din viata!!!! Sincer, le vreau inapoi! Ca sa nu mai vorbesc de banii platiti pe bilet. Este prima data in viata cand, dupa terminarea filmului, traiesc senzatia ca cei care l-au realizat au cautat cu tot dinadinsul sa isi bata joc de mine. Dincolo de vulgaritatea arhiintalnita in replicile personajelor, remarc, totodata, si finalul care m-a lasat muta...de indignare, nu de uimire. Sentimentul poate fi asociat cu cel trait pe vremuri cand, la vizionarile din caminele culturale de la tara se rupea banda. Cred ca putem mult mai mult si avem cu ce ne prezenta onorabil la festivalurile din tara sau strainatate. DEZAMAGITOR!
10 10
gbarcun pe 03 Octombrie 2009 23:35
O mare dezamagire
Citind review-urile de mai sus, am avut asteptari mari. Am fost profund dezamagit de abordarea lui Bobby si prestatia Monicai. M-am saturat de filmele romanesti care nu stiu sa prezinte lumii decat saracia, tiganii, golanimea, smecherimea si fraierii de romania. FIlmul in sine se vrea artistic dar este foarte plictisitor. Scene fara noima, care denaturaza realitatea romaneasca si ne face sa ne fie rusine ca suntem romani. Nu-l recomand.
23 9
latearazvan pe 2 mai 2011 15:09
Foarte bine zis . vote up