O mizerie ca orice film cu James Bond....................
0 3
nykyfylm pe 05 Ianuarie 2014 02:49
un film slabut,dar cine stie, poate pentru anii 80 era perceput altfel
0 3
serban_ionescu pe 29 august 2017 21:08
Chiar crezi ca in anii '80 oamenii erau mai tampiti decat in zilele noastre ? In mod sigur este tocmai invers daca judecam dupa avalansa mult mai mare din ultimii ani ai sec. XXI, de filme care reprezinta adevarate kitsch-uri cinematografice de 2 parale pentru minti infantile, ultra fantastic-ireale, pline de monstri si efecte video speciale care-i impresioneaza pe cei tot mai multi tineri-pustani "foarte saraci cu duhul lor" spiritual si care de facto nu transmit absolut niciun mesaj real si inteligent, demn de a fi dezbatut si luat in seama !
Razvan600 pe 17 Iunie 2013 21:41
My name is Bond...James Bond
Un film mult mai bun ca precedentul din serie.....
0 3
serban_ionescu pe 29 august 2017 21:16
In ultimii ani ai sec. XXI a inceput o avalansa mult mai mare de filme care reprezinta adevarate kitsch-uri cinematografice de 2 parale pentru minti infantile, ultra fantastic-ireale, pline de monstri si efecte video speciale care-i impresioneaza pe cei tot mai multi tineri-pustani si chiar omologi adulti ai lor, de aceeasi proasta factura detestabila, "foarte saraci cu duhul lor" spiritual si care de facto nu transmit absolut niciun mesaj real si inteligent, demn de a fi dezbatut si luat in seama !
cezarika57 pe 26 Iunie 2018 16:11
Un film destul de tampitel, "For your eyes only" se traduce "doar pentru ochii tai", dar si "stict secret" ceea ce din contextul filmului ne dam seama ca de fapt asta ar vrea sa fie. Lynn-Holly Johnson joaca prost rolulu unei pustoaice razgaiate si nimfomana, iar Carole Bouquet este o fiinta cu arbaleta ultramodernai comportament feminin de secol XIV. Personal o consider cea mai urata bond girl din toate filmele.. Un bandit caregaseste cele mai complicate metode pentru uciderea adversarilor si un sistem inovator dupa care alearga rusii, americanii, englezii, chinezii...l Nu am retinut daca martienii sunt si ei in cautarea asta. Daca avet alte treburi, nu ezitati. Il consider cel mai prost film din toata seria si nu are nici o scuza.Live and let die, macar a avut partea sonora cu Wings
0 2
serban_ionescu pe 29 August 2017 22:44
Aceeasi calitate si spirit modest, mediocru al filmelor din seria veche "James Bond"
Un film modest per ansamblu, de actiune si aventuri din aceeasi serie "James Bond", care desi are o actiune sustinuta si aventuri "de-a capo al fine", in cadrul careia isi fac loc si cateva putine momente de umor discret britanic de buna calitate, dar si 2 tinere actrite relativ frumoase, inclusiv ca si corp, in special in persoana lui Carole Bouquet, in rolul Melina Havelock (desi cu un chip cu niste trasaturi cam aspre care-i umbreste intrucatva feminitatea), cat si in persoana blondei Lynn-Holly Johnson in rolul mai discret exprimat Bibi Dahl, totusi scenariul si regia "pacatuiesc" profund ca si la cam toate filmele acestei serii James Bond atat la capitolul unor foarte mari exagerari practic profund nerealiste ale multor momente ale actiunii de varf oglindite, imposibil de "digerat" dupa standardele normale ale realitatii pamantesti, cat si la capitolul destulor ambiguitati si… citeşte
0 2
radu3455 pe 18 August 2012 20:59
un film slabut parca asteptam ceva mai bun nota 6.
0 2
C. Farrell biggest fan pe 01 Decembrie 2010 17:52
Un Bond cu picioarele pe pamant...
Dupa fiasco-ul intitulat Moonraker...iata ca James Bond revine cu picioarele pe pamant intr-o misiune periculoasa, ce implica recuperarea dispozitivului ATAC...Filmul se distanteaza de conceptul Moore-Bond...si ofera spectatorului cateva surprize...printre care numarandu-se si lipsa glumitelor devenite deja penibile in Moonraker, iar povestea este mult mai matura si mai credibila...Da!un film Bond "for your eyes only"
0 2
andystarx pe 21 Februarie 2018 15:21
Nota 6/10
In nota multor filme din serie,slab spre slabut ,nu mi s-a parut nimic iesit din comun,putina actiune,unul din cele slabute !
0 1
sabinalin pe 30 Octombrie 2012 15:50
Fata care trage cu arcul
In revistuta care insoteste acest al noualea film din colectia primilor 40 de ani de filme Bond se afirma ca acesta ar fi unul dintre cele mai reusite in care rolul lui James e interpretat de Roger Moore. Filmul dezvolta una dintre povestirile scrise de Ian Fleming si aduce, bineinteles, schimbari importante scriiturii. "Negativul" si Bond girl ies mai putin in evidenta decat in alte filme in ciuda faptului ca interpreta Melinei, Caroline Bouquet, jucase deja la Bunuel.
0 1
serban_ionescu pe 29 august 2017 21:15
sabinalin pe 19 octombrie 2017 14:41
Din pacate ai dreptate...
deadlord pe 28 Octombrie 2012 18:29
Este un film ok. Mi-a placut.......................................
1 3
serban_ionescu pe 29 august 2017 21:14
Dragos.87 pe 03 Februarie 2020 17:44
Este un film ok cu multe faze care te tin in suspans încât uiți subiectul principal al filmului...La coloană sonoră se mai putea lucra însă per total este un film care merită vizionat!
2 1
cosmin742000 pe 24 Mai 2012 10:40
Film execrabil , ca toate cele cu James Bond , oricum mai bun decat cartea (care e de necitit , si totusi am citit-o numai ca sa vad ce naiba gaseste Mircea Badea la acest personaj), Femeile sunt frumoase , bune , dar atat
3 5
serban_ionescu pe 29 august 2017 21:24
Orice film "EXECRABIL", nu poate fi apreciat decat cu cel mult 1 stea !