Andrei_Filmagica pe 02 Mai 2023 00:03
Cinematografic -ok
Din punct de vedere cinematografic, filmul Everest (2015) aduce telespectatorului ingredientele necesare unui film de aventura, drama si motivational in acelasi timp. Povestea Adventure Consultants este una de admirat si foarte trista in acelasi timp, care iti trezeste compasiunea in special daca rezonezi cu filmele de aventura sau ai urcat macar de cateva ori pe munte si ai simtit ca iti ingheata degetele de la maini cand ti-ai scos manusile in varful muntelui, iarna, sa faci si tu o poza instagramabila.
Revenind la film, actorii au fost alesi bine, peisajele si efectele de studio te-au facut sa te simti ca este acolo, pe munte, cu ei, iar emotiile transmise de pelicula au fost autentice si dramatice.
Perseverenta, incredere, adrenalina, tragedie - filmul m-a purtat prin diverse stari in care m-am intrebat cum as fi reactionat eu, care este motivul care ma face pe mine sa… citeşte

1 0
vladimir-ro pe 20 Decembrie 2021 13:57
O fi și asta o modalitate de a-ți arata curajul. Ii admir pe o parte pe alpiniști, pe de alta parte însă,nu înțeleg de ce sa riști sa mori într un mod atât de absurd. E mai degrabă tentativa de sinucidere decât sport. Filmul captivant, de nota, zece, dar nu am înțeles dacă alpiniștii s au lămurit asupra stării de pericol maxim la care se expun. Dar, dehhh, adrenalina. Părerea unuia cu picioarele pe pământ... curajos în alte sporturi.
0 0
LFa pe 14 Octombrie 2021 21:51
Scenariul imaginea și actorii snt de zece. Ilustrarea unui fapt real tb sa fie realista și este, dar regia nu se ridica la nivelul așteptat. Mai snt și alte filme cu același subiect mai captivante. Dp mine este de 8/10
0 0
user-5ae0ef8766fc6 pe 07 Februarie 2019 11:58
Filmul este pentru pasionații de munte, pentru cei care cunosc cat de cat fenomenul. Pe Everest se gasesc acum in jur de 250 de trupuri are alpinistilor si sherpasilor care au murit pe munte si nu mai pot fi adusi înapoi, din cauza pericolului urias la care s.ar expune salvatorii. Au existat si cazuri de salvatori care au murit încercând sa recupereze corpurile. Aceasta spune totul despre ce inseamna o ascensiune pe Everest. O lupta cu natura, cu propriile limite fiziologice, dar si cu propria constiinta. Everestul este o paradigmă de viata, pe care foarte putini oameni au capacitatea si curajul sa si.o asume.
1 0
lumaxya pe 07 Iunie 2017 00:12
Un film de exceptie.
Un film care te tine captivat pe tot parcursul lui.E genul de film la care nu te plictisesti. Capodopera.
0 0
Dragos.87 pe 26 Mai 2017 19:25
Un film reusit care arata ca viata alpinistilor nu e atat de usoara cum ar crede unii.Foarte bun filmul cu multe momente critice care te tin incordat pana la final.Merita vizionat cu incredere!
0 0
Kuhaylan pe 04 Noiembrie 2016 20:28
WD 1
.....................................................
0 0
turtles pe 07 August 2016 13:33
Un fel de "vertical limit " varianta imbunatatita!
0 0
natalia_castego pe 10 Iunie 2016 23:57
Ma, nu mi-a placut.
Toata lumea tindem ca, daca filmu-i dupa fapte reale, este WOW! Dar nu si pentru mine. Au facut o groaza de filme, cu Everestu', dar acesta, sincer, cam anost. Daca na-i unu mai bun, ii bun, cat de cat!
0 0
claudiu-daniel-lugoj pe 24 Martie 2016 01:25
claudiu-daniel-lugoj
Un film nesperat de bun.Despre drama unor cataratori care au escaladat Everestul,dar la coborare au dat peste o furtuna groaznica care a facut numeroase victime.Pacat ca filmul a fost o drama,tot speram ca se va termina cu bine dar din pacate nu a fost asa.Un film foarte bun cu niste peisaje de adreptul magnifice.Un film clar de urmarit acest Everest.
0 0
Mihai2508 pe 07 Februarie 2016 22:01
Pana la urma muntele are ultimul cuvant
Un film bun, cu peisaje superbe care prezinta in acelasi timp si ambitia si perseverenta unor oameni, dar in acelasi timp si prostia lor, si modul in care si-ar da si viata pentru a urca pe varful Everestului, din varii motive. Actiunea filmului este una pe care nu as putea sa o cataloghez drept originala, mai sunt si alte filme mai vechi, cu acelasi subiect, diferenta este ca acesta este dupa un caz real, si filmat la o claritate mult mai buna. Per total este un film bun, dar nu extraordinar, care reda foarte clar cum pana la urma muntele isi cere tributul.
1 0
SYNDJ pe 31 Ianuarie 2016 04:16
Se putea şi mai bine
E bun, e realizat bine dar parcă lipseşte ceva: cred că emoţia. Mă asteptam la mai mult pentru că-mi plac mult filmele în acest gen - "supravieţuire" le denumesc eu. În orice caz, m-a ţinut conectat pe toată durata lui.

Nota 7 cu ceva indulgenţă.

1 0
dana_si_dragos_jurca pe 20 Ianuarie 2016 19:53
Este un film bun,un decor bine realizat si...cam atat!Nu prea ai ce sa vezi in acest film decat lupta cu supravietuirea,nici un efect asa cum ma asteptam,nici macar un pic de adrenalina,rolul lui Jack G. foarte sters ceea ce m-a mirat,credeam ca va fi un rol bun pentru el si ca va face ceva maret dar nu a fost asa,am ramas cam dezamagit pentru ca ma asteptam la altceva...il recomand doar ca e insipirat din realitate!
0 0
Ciurila_Emanuel pe 19 Ianuarie 2016 21:36
Foarte bun !
Este un film de munte care imbina perfect actiunea cu suspansul, adrenalina, si ambitia de a urca in varf, sau de a fi la inaltime la propriu !
Ii dau nota 10 !

1 1
makomomo pe 11 Ianuarie 2016 23:10
Cand ghidul Rob intoarce spatele...SARI !
Sincer, ma asteptam la altceva, la o adevarata aventura cu mai multe peripetii pentru ca din cauza asta vreau sa vad un film.Insa a fost ceva extrem de real si trist, singura bucurie pe care am simtit-o fiind ca macar unul dintre ei a reusit sa scape cu viata.Prea real, prea liniar, fara piper si sare, un film realist , realizat prost si departe de ce s-ar fi putut face...pacat, asa cum a mai zis cineva aici cea mai paliptanta scena nu apartine Everestului sau vreunei avalanse ci unui...elicopter care abia a reusit sa zboare la 7-8mii m altitudine.Trist...cu adevarat trist.

3D-ul salveaza 80% din acestt film insa si-asa cadrele frumoase si spectaculoase sunt putine spre rare.Parerea mea, nu va castiga nimic, este un film mediocru spre slab, respect pt cei disparuti si pt idee.Inteleg ca asa s-a intamplat insa as vrea sa inteleg si ce este in mintea unora care vor sa moara pe… citeşte

7 10
91Schumi06 pe 16 iunie 2016 00:49
Marea majoritate a cadavrelor chiar raman acolo, iar unele dintre ele chiar servesc ca repere pentru ceilalti alpinisti. In schimb la partea cu ghidul ma vad nevoit sa-ti dau dreptate si sa adaug si eu o parere de neavizat.Tinand cont de faptul ca toti trei au murit si nu a mai fost nimeni langa ei, nu prea are nimeni de unde sa stie cum s-a intamplat exact si atunci cred ca regizorul putea specula un pic acea parte din film, element care ar fi contribuit semnificativ la dramatismul filmului.
Theodor2011 pe 3 decembrie 2016 01:08
makomomo, te citez: ''O alta faza penibila a filmului...cadavrele sunt lasate asa cum mor bietii oameni, sunt lasate acolo, pe munte O_o Pe bune? Atunci inseamna ca Everestul e plin de cadavre ingropate si ascunse? '' Tin sa te anunt ca aceasta faza din film nu este penibila, daca erai putin mai documentat nu faceai o asemenea afirmatie. iti las un link video cu cativa alpinisti morti si lasati chiar acolo spre varful muntelui Everest unde au decedat. E imposibil sa cobori acele cadavre inghetate de la circa 8000 de metri, cand elicopterul urca pana la maxim 7000 de metri. https://youtu.be/ea9voMN4pAM
Pantaleon pe 10 Ianuarie 2016 09:05
50%
Acest film începe practic după prima oră (adică la jumătate), când acțiunea prinde contur, dramatismul situațiilor te mai scoate din amorțeală și începi să privești cu oarecare interes la el. Finalul decent, neratat, nu așa cum mă așteptam, dar, per ansamblu, filmul nu impresionează, se vede mâna unui regizor de duzină, care nu știe să conducă bine un film și să stârnească atenția încă de la început. Personaje slab conturate, care nu rămân în memorie după. Păcat de pleiada vedetelor care apar în acest film, sub o baghetă regizorală slabă, nu reușesc să facă roluri bune.
2 3
Ghemot pe 09 Ianuarie 2016 03:04
Capodoperă
Un film extraordinar! Dincolo de faptul că e făcut după un caz real, este un proiect reuşit care merită toată aprecierea!
0 3
Floricica233 pe 07 Ianuarie 2016 19:02
Un film OK , dar care nu impresioneaza peste masura.
0 0
DiCaprio21 pe 03 Ianuarie 2016 16:48
un film bun,mie unu mi-a placut. nu e unul extraordinar, dar e bun de urmarit!
1 1
cosmin742000 pe 20 Decembrie 2015 22:15
Credeam ca o sa vad un film catastrofa , cand colo am vazut o catastrofa de film.Este fara indoiala filmul cu cele mai multe greseli vazut de mine.Aproape tot atatea greseli cate cadre.Scenariul e atat de plat incat parca e alcatuit din interviurile Simonei Halep(numai platitudini)Filmul intra direct in subiect insa pe tot parcursul lui nu se petrece nimic .Deci scenariu 0 , poveste 0 , suspans 0 , regie 0 ,actori 2 , i-am dat prea mult 2
4 21
eduard_stratan pe 7 august 2021 17:29
Cosmine ce bine ca te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul înca vreo 2 ani pâna te-au blocat din nou!
Sorin87 pe 18 Decembrie 2015 20:31
Un film care merita vazut, filmul ofera imagini incredibile de pe munte, nota 10 cu felicitari
0 3
emy_sinaia pe 04 Decembrie 2015 18:54
Emotionant.
Un film care vrea sa evidentieze lupta omului cu natura, cu muntele in special si nu orice munte, precum si drama familiilor celor care nu se mai intorc, pentru ca asa cum stim din cand in cand muntele cere sacrificii supreme...
0 0
eduard_stratan pe 28 Noiembrie 2015 19:14
Unii au dat 64000 de dolari ca sa se duca sa o mierleasca pe munte, doar pentru satisfacerea orgoliului. ( cand cu banii acestia s-ar putea salva vietile a sute de copii! Din partea mea respect zero si compasiune zero!)
5 4
popescuion932 pe 9 iulie 2016 12:32