Infinity pe 25 Septembrie 2013 02:33
Crying Freeman (1995)
Un film mai diferit fata de celelalte. Asasinari, sabii, tatuaje, yakuza, traditii, culturi, arte martiale. Toate aceste lucruri se imbina foarte bine. Si scenariul este unul aparte. Rolul lui Mark este unul dintre cele mai bune jucate de acesta. Merita vazut.
0 0
Iulidesprefilme pe 07 Martie 2013 19:15
Cuvinte-cheie: aventuri, gangsteri, crimă, victime...
0 0
irinuk8 pe 17 Septembrie 2012 14:43
Foarte frumos filmul. Actiune, romantism, etc. L-am vazut recent si revederea actritei Yoko Shimada (din seria Shogun) a fost o surpriza foarte placuta.
0 0
Dar_kvampire pe 08 Mai 2012 08:23
Super tare are actiune la greu ma bucur ca lam revazut Mark Dacascos ca de fiecare data joaca foarte bine 10
0 0
spriamarierose18 pe 07 Mai 2012 23:04
S-au facut multe comentarii despre film ( pssst a avut un comentariu excelent inca de acum 8 ani) Am notat filmul cu 8, dar in inima mea are 10... Din moment ce-mi revine in amintire si de fiecare data il revad si-l redescopar cu fascinatie, inseamna ca acest film m-a impresionat suficient ca sa fie printre preferatele mele. E filmul in care Dacascos mi-a placut pentru prestatia actoriceasca si nu numai pentru talentul in artele martiale. Si a fost nepermis de frumos...Surpriza a venit si din partea unei actrite pe care nu am vazut-o pana la acest film si nici dupa...dar imaginea ei in chimonoul rosu, intinzandu-i catana lui Dacascos, nu cred ca o voi uita, ma bantuie de cand am vazut prima oara filmul cu multi ani in urma.
0 0
xerses pe 07 Mai 2012 15:35
Finetea detaliilor si duritatea in lupte, fac sa fie un film de urmarit.
0 0
ovis2009 pe 02 Aprilie 2011 13:06
frumos
Mark Dacascos intr-unul din rolurile cele mai bune. Mie mi-a placut enorm acest film in comparatie cu multe altele din categoria "filme TV" in care acelasi actor joaca.
0 0
adriana_zaza pe 16 Februarie 2010 09:45
mie mi-a placut cel mai mult povestea de dragoste dintre Freeman si Emu O'Hara. mi s-a parut super frumoasa
0 0
Cristi Weed pe 15 Mai 2008 17:50
Destul de buna ideea , Dacascos dand un oarecare plus filmului !
0 0
M. ISABELA pe 17 Februarie 2007 23:04
Cred ca este unul din cei mai buni actori de actiune si datorita faptului ca de mic a practicat artele martiale,a fost un om care a stiut sa lupte cu viata si a iesit invingator.Toate filmele in care apare Mark mi se pare ca sunt exceptionale,inclusiv"Eliberatorul".Mark este un om ce lasa impresia de "persoana misterioasa",impresie lasata de rolurile pe care le-a avut in diferite filme.
Filmul"Eliberatorul"este un super film de actiune,de nota 10.

0 0
POPESCU CRISTINA pe 28 August 2006 21:12
Cel mai bun film pe care l-am vazut vreodata! Este un film in care: predomina actiunea, suspansul te tine cu ochii lipit/a de ecran, drama nelipsind defel si in care pana si unele accente ironice se impletesc perfect cu scenariul filmului, facand din el un film de neuitat.Il recomand tuturor iubitorilor de arte martiale care nu l-au vazut inca (apropos, Mark este sosia lui Brandon Lee).
Este un film de 10 stele - de la prezentare si pana la finalul filmului, invaluit de o melodie mai mult decat patrunzatoare si care intrece de departe orice coloana sonora - apropos, a observat cineva ca melodiile de la final sunt in general placute, fara indoiala, dar totusi simple? Nu si in cazul acestui film. Melodia de la final te invaluie, fiind la fel de impunatoare ca si prestatiile actoricesti - Mark ne incanta cu cascadoriile sale, dar si cu rolul sau complex, Julie Condra nu este nici ea… citeşte

0 0
Bercea Claudia Georgiana pe 21 Octombrie 2004 17:05
Mark Dacascos este idolul meu de aproape patru ani si intentionez sa continui aceasta pasiune. Primul film pe care l-am vizionat avand-ul pe el in distributie a fost "American Samurai".Rolul negativ l-a pus intr-o lumina favorabila- reusind astfel sa isi continuie cariera de actor excelent. Filmul "Crying Freeman" a fost unul de succes urias si incasari fabuloase si dupa parerea mea ar trebui sa ramana tot asa. Doresc pe aceasta cale sa ii multumesc postului de televiziune PRO TV pentru difuzarea -de n ori- filmului si poate pe parcursul timpului vor fi si altele ca "Sabotage" sau "Le Pacte Des Loups". Oricum, rating-ul va creste!
0 0
pssst pe 11 Mai 2004 15:15
Unul din primele filme pe care le-am vazut cu Mark Dacascos. Si asta si-a pus amprenta asupra modului in care etichetez/judec/apreciez filmele de actiune/cu arte martiale/psihologice.

Pentru ca acest film poate fi incadrat in oricare din aceste doua categorii si in acelasi timp in toate trei: actiune are din belsug, insa luptele sunt extrem de bine realizate si in nici un caz gen Woo, cu risipa de gloante ca si cind ar trebui lichidat un stoc de solduri... actorii dovedesc o stapinre a artelor martiale deosebita si singurul regret il am vizavi de prea scurtul rol al lui Mako. Iar psihologie, ei bine ne sunt prezentate citeva idei din mentalitatea japoneza si chineza, iar lupta dintre dusmani care pot deveni aliatii de miine este in primul rind la nivel psihologic, caci la acest nivel se confrunta tacticile si experienta...

Nu voi face comentarii referitoare… citeşte

0 0
lyly77 pe 2 februarie 2011 02:06
un film supertare,al doilea care l am vazut cu Mark Dacascos,dupa CAPOEIRA,un actor pe cat de frumos pe atat de bun in arte martiale,stie sa joace la fel ca si in celelalte filme ale sale
mariela pe 17 Aprilie 2008 20:54
este un actor extraordinar cu ecranizari de exceptie. avem o sosie un romania undeva in harghita......
1 0
simonasexy pe 4 septembrie 2009 03:11
sosie te referi k seamana cu el?sau k stapaneste artele martiale la fel de bine k el?ai o poza cu aceasta sosie?:D.mmie imi place foarte mult mark si ca actor si cum arata park nu imbatraneste delok fizik.te pup astept raspuns