Păreri Wo hu cang long

(2000)

Tigru și dragon

Ordonează după
DragonMaster pe 09 Noiembrie 2011 14:30
Daca te crezi critic de film vizioneaza acest film de mai multe ori si citeste comentariile criticilor de pe siteurile de specialitate din alte tari si apoi sa deduci ce ai inteles tu din film
Nu pot sa ii inteleg pe alti,daca nu este film american deja nu va place?Vad ca aici toti copii sunt mari critici si cand vine vorba de un film bun nu stiti sa faceti diferenta dintre filmele bune si cele proaste.Dupa ce ca nu mai viziteaza site-ul cinemagia de cativa ani buni domnul critic pssst ofera acestui film doar o stea iar filmului Beethoven - Un caine putin prea mare ii ofera 5 stele .Este oricum o diferenta de gen intre cele 2 filme dar nici chiar asa.Pt mine acest film a fost foarte bun chiar daca multi dintre asa zisi critici de pe site nu sunt deacord .Nota oferita acestui film este 8.
10 7
silent.hill pe 9 noiembrie 2011 15:02
ai dreptate...eu mi`am invatat lectia,cand vreau sa mai vad un film nu ma mai iau dupa comentariile de aici (am vazut ca e o moda pe site`ul asta sa dai note doar uitandu`te la trailer,nicidecum la film in sine :)) si multe filme proaste au ajuns sa aiba note prea mari si comentarii ``bune``)
VIBERS pe 2 aprilie 2014 11:47
Oameni buni ce vi se oare bun la filmul asta?Aia care zboara?Pai este un film S.F?
pssst pe 04 Decembrie 2003 12:49
e buna aia cu ori iti place ori il urasti: actorii sunt buni, povestea este frumoasa si efectele speciale sunt fantastice: atunci care e problema???

paiiiii:
- efecte speciale inspirate din matrix: PENIBIL!!! in shrek merge frate, ca e parodie, satira, whatever, dar aici....
- reprezinta o bataie de joc referitoare la o poveste chinezeasca frumoasa si dramatica.... daca in loc de efectele speciale folosite abuziv ar fi fost folosite unghiuri de filmare deosebite si efecte sonore bune, totul ar fi fost mai putin cretin
- scenele de final, datorita accesului exagerat pe latura dramatica, devin comice prin PROASTA dozare si conducere a eposului.

pacat!

9 8
pssst pe 28 mai 2002 00:00
merita revazut ca exercitiu de rabdare............
Mouseyy pe 8 decembrie 2016 22:07
Efecte inspirate din matrix? Ai auzit de wuxia in plm? Se fac filme din astea in China de zeci de ani, nu Matrix a inventat genul. Bravo tata mare critic. Habar n-ai, si comentezi de parca ai sti. Ce sa zic... ma bucur ca nu mai esti activ sa poluezi siteul. Sper ca in astia 13 ani de cand ai facut postarea ai invatat sa judeci mai bine, alt
Alex Mihai pe 20 Septembrie 2002 00:00
As vrea sa pot spune ca este un film slab, dar sunt silit sa recunosc ca este un film prost. Nu face nici cat hartia pe care este imprimata poza filmului. Un film bun poate acum vreo 25 de ani si nu pentru studiourile de la Hollywood ci pentru industria cinematografica chineza. Ingrijorator de prost!
8 6
ciobotaru pe 09 Decembrie 2009 23:07
CAPODOPERA
fara nici o indoiala o capodopera in lumea filmului , ii inteleg perfect pe cei care nu au filmul asta chiar la suflet , asa cum eu il am
8 9
cezarika21 pe 01 Noiembrie 2014 15:01
O poveste asiatică banală, dar cu efecte vizuale spectaculoase
Inspirat dintr-un roman scris în perioada 1938-1942 de scriitorul chinez Wang Du Lu şi care era al patrulea roman dintr-o pentalogie, "Crouching Tiger, Hidden Dragon" este un basm vizual chinezesc asemănător din multe privinţe cu benzile desenate. Acţiunea se petrece în anul 1779, în timpul dinastiei Qing.

Filmul prezintă încercările luptătorului de arte marţiale Li Mu Bai (interpretat de Chow Yun-fat) de a răzbuna moartea maestrului său şi de a-şi găsi astfel liniştea sufletească pentru a putea trăi astfel alături de iubita sa Yu Shu Lien (Michelle Yeoh). Furtul săbiei Destinul Verde de către tânăra Jen Yu (Zhang Ziyi) îl face pe Mu Bai să bănuiască că ea a fost antrenată de Vulpea de Jad, asasinul maestrului său.

Fără a dori să jignesc pe nimeni, povestea mi s-a părut puerilă şi stereotipă, iar acţiunea de o… citeşte

7 2
nevi_dagosaiel pe 24 august 2016 23:56
Nu ai cum sa jignesti....cei multi...oricum te injura in mod...total neigienic..... Cum am zis si mai sus - se poate face abstractie de unele exagerari si poate asa se poate intelege de ce acest film a luat Oscar.... In general vorbind....e de notorietate mondiala faptul ca asiaticii sunt mult mai profunzi decat europenii si cu atat mai mult decat americanii (SUA)....Problema e ca nu intelegem de multe ori profunzimea comportamentului lor....(asta in cazul in care nu esti asiatic....sau naturalizat in extremul Orient) In cazul in care te regasesti cumva in poveste....empatizezi cumva cu personajele...acestea iti vor parea mai profunde.... Exista si posibilitatea contrara...pe care tocmai ai evocat-o...
zeno.marin pe 01 Ianuarie 2011 18:08
Master, Master! Take me as your student...
Nu intentionez se intru in cartea recordurilor, dar am vazut peste 150 de filme cu arte martiale. Asta imi da autoritea sa trec cu buldozerul peste parerea si gustul celor fermecati de acest basm sub-infantil, in care actorii zboara trasi si rasuciti evident de sfori precum Pinochio. Din nefericire, epoca de glorie sau daca vreti simplu, moda filmelor cu arte matiale s-a cam terminat la sfarsitul anilor 80. Nu ma refer la nostalgicele filmel pe "VHS" cu Bruce Lee (pentru cei care nu stiu, in realitate acesta a facut doar 4 filme!). Vorbesc despre filme precum "The 7 Steps of Kung Fu", "The Mistery of Shadow Chess Boxing" sau "The Drunken Master" (probabil pe asta l-ati vazut). Atentie - niciun film de kung fu nu a impresionat prin joc scenic, performanta actoriceasca interpretativa sau prin valoarea scenariului. Ele sunt insa suportul perfect pentru coregrafiile si realizarile acrobatice… citeşte
7 4
cosmin742000 pe 21 decembrie 2012 19:18
ai dreptate zeno si pe mine m-a plictisit crunt , aproape la fel de crunt ca LOTR , zic aproape pt ca totusi te plictiseste 2 ore in loc de 3 ore jumate :))
nevi_dagosaiel pe 25 august 2016 00:05
Mda....in ziua de azi premiile nu se mai dau pe merit....dar oricum s-ar da - trebuie sa se vanda.... Acest film fiind ,,strain" a trebuit sa pastreze linia filmelor care se vand acolo.... Nu mi se pare nimic ostentativ....am observat ca majoritatea filmelor chinezesti au zburatori...magii...si alte asemnea.... Nu pretind ca am inteles profunzimea mesajului ...dar poate fi din cauza ca asiaticii sunt prin definitie de neinteles pentru noi europenii... Incerc sa inteleg povestea facand abstractie de artele martiale si vad ca e o traire umana...comuna cam tuturor popoarelor....,,fata care e obligata sa se marite cu cineva mai in varsta..."
Dan Gerose pe 09 Decembrie 2003 17:59
Un film minunat, pe care merita sa-l revezi de multe ori !
6 9
mihaelatb pe 05 August 2013 16:49
Sa iei Oscarul in detrimentul unui film ca Amores Perros mi se pare o gluma proasta. Sau ca influenta asiatica este mai puternica decat cea Mexicana. Americanii adora basmele, eu nu! 5 numai pentru costume si "lectiile de zbor"
5 4
dp75 pe 27 Iunie 2010 16:56
efecte slabe
Si-au batut astia joc de film.Imaginile si actorii sunt super ok,dar efectele alea cand zboara aia prin pomi sunt jenante.Pare totul atat de artificial,cred ca mai bune erau filmele din anii 70-80 cu karate (Sora 13,Biciul fermecat,ce sa mai spun de filmele cu Cackie Chan etc -parca si acolo se mai zbura,dar nu atat de exagerat).Se merita sa-l vezi doar odata.
5 4
nevi_dagosaiel pe 25 august 2016 00:07
In filmele gen Sora 13....se sarea invers..... :)))) - numai pe verticala !!! Acum au inceput sa zboare si peste case !!1
Kanedel pe 05 Decembrie 2012 10:24
Asa si-asa
Ma... pacat...actorii chiar interpreteaza bine rolurile,insa ce te faci frate cu zborul asta al lor.Hai ma ma lasi... cum sa zboare oamenii?!
4 0
cosmin742000 pe 17 Iunie 2012 10:19
Un film care ar putut fi bun , dar care nu e tocmai din cauza ca si-a bagat Hollywoodul coada.
4 9
bainca pe 10 februarie 2021 06:59
bine ca nu si-a bagat mata , mai bine folosea prezervativ daca existau acum 100 ani lumina cand a fatat un jeg
VIBERS pe 02 Aprilie 2014 11:43
"Sburatorii"
Pe bune, ca sa te uiti la filmul asta si sa iti placa trebuie sa ai cel mult 10,11 ani si lipsa niste neuroni.Doamne ce m-am mai distrat cand vedeam cum zburau oamenii aia.Noroc cu trailerul ca altfel mi-as fi distrus 2 ore din viata.Ce nu imi dau seama este cum dracu a reusit sa ia 4 oscaruri da cine sunt eu sa judec.
3 2
margott pe 12 Ianuarie 2013 09:57
Nu pot sa neg ca filmul are cateva secvente frumoase, de o poezie tipica asiaticilor, iar zburatorii aceia, cu tot ridicolul lor, au menirea sa te introduca in atmosfera de basm. Mie altceva nu mi-a placut la film : povestea, e pur si simplu plictisitoare. N-a reusit sa-mi mentina interesul treaz pana la final.
3 3
Cristian Lumzeanu pe 11 Iulie 2002 00:00
"'Un film care sfideaza legile gravitatii...' scria pe unul din afisele de prezentare ale acestui film in Statele Unite. Chiar asa, oameni care zboara, merg pe apa, stau in echilibru pe varful celor mai firavi copaci? Ori este o uriasa eroare in industria filmului ori este unul dintre cele mai subtile filme facute vreodata. Acest lucru este foarte clar. Dupa ce iesi de la acest film, ori il iubesti la nebunie ori iti regreti bani. Eu l-am iubit asa de mult incat sa merg si a doua oara. Mi-au ramas multa vreme in minte dansul luptatorilor sau luptele dansatorilor, cine mai stie, eleganta imaginilor, subtilitatea dialogurilor, finetea personajelor. Mi-a parut rau sincer pentru pierdera Oscarului. Ca o recomandare, urmariti cu atentie filmul si nu ramaneti socati daca vedeti pe cineva zburand peste un zid de 10 metri. Orice e posibil..."
3 7
Stephen2D pe 24 Ianuarie 2016 19:08
A E S T H E T I C
                        
2 1
lili22 pe 18 Iunie 2013 22:41
scenele din desert
Mi-au placut in mod deosebit.Filmul e cam prea american, daca nu era influenta vestica era mai bun.
Oscarul pentru film strain e total nemeritat.

1 2
Matrix pe 04 Decembrie 2003 15:00
Eu ii dau 3 stelute pentru imaginile superbe din desert.
Daca in China gravitatia este mai mica, asta e.

1 2
LeonardPiron pe 17 Iunie 2003 12:04
singurul lucru bun din filmul asta e autoironia scenarishtilor care au pus in gura unui personaj o replica de genul:"iartama ca am intarziat dar era mare aglomeratzie de indivizi care zburau pe cerul orashului"
1 2
LeonardPiron pe 28 mai 2002 00:00
e una din glumele tale?
cetateanu pe 13 Septembrie 2010 10:43
Cine poate sa treaca peste faptul ca este un film cu ,,zburatori'' va descoperi un film interesant care ne arata o parte din vasta cultura asiatica si un actor Yun-Fat Chow in mare forma.
1 5
morfil pe 14 Februarie 2024 09:05
Aveam asteptari mai mari
Am crezut dupa nota generala ca este un film superb despre kung fu. Cand colo este un film cu oameni zburatori si sabii. Sunt dezamagit de timpul pierdut.
Nu mai zic de pustoaica enervanta Jen care face pe ciufuta si zapaceste tot filmul. Daca ea nu exista in film si se prezenta doar lupta dintre Li Mu Bai si Jade Fox care vrea sa razbune uciderea maestrului sau, ar fi fost un film acceptabil. Detest filmele cu adolescenti enervanti.
Pacat de peisaje, costume si muzica.

0 0
user-5ba3b576bcdfc pe 09 August 2021 08:40
Pentru "VIBERS" si toți ceilalti handicapați care fac pe inteligentii: retardaților, filmul este denumit "A șaptea artă". Arta nu-i pentru voi, oligofrenilor. Ascultați manele; ele sunt pentru nivelul vostru.
PS
E pe aici un idiot care face referire la numarul de neuroni, el fiind un lombrozian. Maimuță păroasă, sinapsele sunt cele care determina capacitatea intelectuală. Poți să ai tu trilioane de neuroni dar fără sinapse care sa îi puna in legătură valorează exact zero. Exact valoarea IQ-ului tău.

0 0
GiulianoDirt pe 14 Iunie 2021 16:43
Blackmore, ești prea imbecil pentru ca să poți înțelege un film de artă. Mă mir că știi să scrii.
0 0
blackmore pe 12 Februarie 2020 22:04
Nu am avut nicio pretentie de la acest film facut de forma de viata Ang Lee si am avut dreptate,
0 0
Mihai2508 pe 12 Decembrie 2014 22:34
Un film chinezesc foarte bun
Un film specific chinezesc, cu suficiente scene de actiune cu lupte specifice genului.
0 1
S Y C pe 16 Iunie 2003 22:21
Ati auzit de expresia "Cand or zbura boii in carduri"?
0 2
Iulidesprefilme pe 27 Ianuarie 2013 21:48
Un basm, mult premiat, cu aventuri şi acţiune din plin...
0 3
xerses pe 23 Martie 2012 19:17
Un film surprinzator...O coregrafie superba memorabila.
0 3
dandare pe 08 Ianuarie 2011 20:12
Farewell" Tan Dun & Yo-Yo Ma
Filmul asta l-am vazut de mai multe ori - de fiecare data pt.calitatea imaginii si cea a sunetului(restu` e cancan).Coloana sonora este extraordinara!!
0 3
Dragosh pe 20 August 2008 01:52
Bai si voi acum...e un film artistic,un fel de basm.Nu trebuie totul luat pas cu pas rational.Prezinta o poveste frumoasa si zic eu destul de complexa.Cui nu ii place sa astepte sa se uite la "The First Avenger: Captain America" "Fantastic Four III" "Transformers: Revenge of the Fallen/Transformers 2" sau daca suntem la capitolul filme cu origine China, vizionati apogeul artei in filmul Dragonball !
0 3
cosmin742000 pe 21 decembrie 2012 19:12
Eu zic ca filmele enumerate de tine la cui nu-i place li se potrivesc de minune celor care le place:))
crydead pe 17 Iunie 2003 16:49
E aproape la fel de bun ca Lovitura fulgeratoare care a luat Palme d'or la cannes in 1982!
0 3
zeno.marin pe 1 ianuarie 2011 17:44
"Lovitura Fulgeratoare" este de fapt filmul "The Undaunted Wudang". E facut in 1983 si nu a luat niciun premiu vreodata.
Ingerash pe 08 Decembrie 2003 16:21
Nu mi-au placut niciodata BASMELE, da' asta m-a prostit de tot (nu ca as avea eu prea multa minte...). E atat de "trecut peste linie" incat mi-au crescut si mie aripi (la mine-s vizibile). Tocmai asta-i farmecu'... In fine, pana-mi mai scade elanu' mai dau o raita prin salciile plangatoare.

Pt. cine vedea efectele din Matrix "replicate" in CTHD, look again!!! Ca baietzii de la Metal Images vor sa faca bani, nu conteaza cine-i primu'. Asa ca "chinuie-te" si la THE HERO si o te "storci" de atatea picaturi in picaj, very Matrix look alike. Da' care a aparut primu' pe ecrane? (evident nu la noi...)

0 4
Ingerash pe 28 mai 2002 00:00
Erata: a se citi "MeNtal Images" in loc de "Metal Images" (cum mesajul zboara cam greu prin ciberspatiu pana ajunge la destinatie, tre' sa fac erata, cred ca prima din multe...)
KarGo pe 05 Octombrie 2012 17:25
O poveste frumoasa si o regie exceptionala! Ce nu mi-a placut a fost "sfidarea gravitatiei" :) insa e ceva normal in filmele asiaticilor! Nu sunt de acord nici ca este o capodopera sau ca merita locul pe care il are in top 250 pe imdb! In fine de la mine are 9 si il recomand pentru o vizionare
0 5
ralucutza pe 29 Decembrie 2008 16:02
foarte tare filmul,este extraordinar si isi merita cele 10 premii oscar!
0 5
Brandus Florentina pe 27 Iunie 2006 11:46
Mie mi s-a parut un film minunat shi cred k e chiar invers faza k s-o luat dupa Matrix.Credetzi-ma k shi io fac arte martziale d 6 ani shi shi noi ne antrenam p barne din alea subtziri shi toate sariturile alea artistice din filn is foarte posibile.
0 5
cucuruz pe 17 ianuarie 2011 18:53
zeno, mi se pare k eshti un pik tensionat. cre ca Florentina are dreptate. si pentru k io pot sa fiu profund... si k veni vorba de barne... de ce vezi paiul din ochiul altora si nu vezi barna din ochiul tau? muhhhhaaaahhaaaa
VIBERS pe 2 aprilie 2014 11:45
Sariturile alea din film sunt foarte posibile daca nu ar mai exista gravitatie sau daca am fi in stare sa zburam.
draghia petre pe 28 Mai 2002 00:00
cel mai bun film de arte martiale pe care l-am vazut vreodata!!!!!
0 5
cosmin742000 pe 21 decembrie 2012 19:21
unde ai vazut tu arte martiale in filmul asta . Stii macar cu ce se mananca astea ?
DeadSea07 pe 06 Iulie 2013 16:58
Parerea Mea Despre Acest Film O Puteti Vedea Pe Contul Meu (vechi) KaRgo
0 7
chiba_florin pe 01 Ianuarie 2011 03:44
SUPER
Un film remarcabil in care actorii isi fac pe deplin datoria
Is prea faine astea cu acea nota de sf unic

0 7

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
Film - Wo hu cang long

Wo hu cang long

(2000)
Tigru și dragon
7.8 360 voturi 37 păreri

jinglebells