Păreri Carol I

(2009)

Carol I

Ordonează după
Mikala pe 11 Mai 2009 23:30
Avand in vedere ca Sergiu Nicolaescu a facut filme frumoase chiar vreau sa il vad pe acesta .
13 13
Trifoi pe 08 Mai 2009 16:09
m-am saturat...
de acest pseudoregizor şi nulitate de actor care face pseudofilme si joaca peste tot la fel cu dictia lui de televiziune de pe vremea comunismului... Nu este maestru, nu este mare regizor, este unu care i+a lingusit pe ceausesti si a mancat un car de bani ca sa scoata numai lucruri grandioase, dar lipsite de substanta si cu executie jenanta.

si asta nu s-a potolit dupa atatea gunoaie, tot mai mananca bani de la CNC si mai e si tinut in puf de media pro, alte nulitati in ale filmelor... si acum mai lanseaza si carte cu carol I, ca sa propulseze si in librarii deseurile astea...

PS: am impresia si ca nu stapaneste prea bine notiunea de documentar... halal mare regizor

12 15
shooter pe 12 mai 2009 20:59
CORECT.....................................................
Gajin pe 11 martie 2014 05:25
@nemotoujours Esti professor de lb Romana? Daca da, iti multumim ca ne dai lectii gratis pe internet. Eu unu am inteles perfect "exprimarea" lui Trifoi, aparent astia culti ca tine nu prea inteleg. Si ca sa fiu taran, ca nu vreau, Doamne fereste! Sa creada cineva ca sunt mai cult ca tine. NU MAI SCRIE CU MAJUSCULE! Date-n moasta pe gheata!
cineva8 pe 05 Iunie 2009 16:11
Urmarind o parte dintre comentarile ,,fratilor'' mei romani ma ingrijorez foarte tare. Pe de-o parte, pentru ca fac niste comentarii critice pe un site public, presarate cu grave greseli de ortografie si pe cealalta parte pentru ca nu au inteles functionalitatea filmului istoric. De bine sau de rau Sergiu Nicolaescu este cel mai bun regizor in viata, pe care inca il mai avem, si sa nu uitam ca majoritatea actorilor nostri iubiti de catre public au fost pusi in lumina datorita calitatilor lui de regizor. Istoria unei tari ca a noastre nu se va demoda niciodata, ii anunt pe nefericitii care critica ideea acestui film. Am urmarit mai multe filme ale regizorilor tineri, viziunea lor e de prost gust, k sa nu ma zic k ,,americanizata'' si face referire numai la ,,tragediile de ghetou'' a societatii romanesti. Niste filme precum crunck, terminatorul,comedii cu sex etc ...sa fie preamarite in… citeşte
11 7
shooter pe 8 iunie 2009 12:34
a pupat in fund sistemul comunist si pentru asta a primit bani pentru a face niste porcarii de filme cu cateva exceptii care sunt doar semi productii.ce mai trebuie sa intelegi tu,este ca noi toti judecam filmele in functie de ce s-a vrut de la ele,adica :gen,prestatia actorilor,efecte,etc...asa ca daca trei oameni iti spun ca esti beat chiar daca tu nu ai baut decat apa te duci acasa si te culci.pricepi?????adica noi ,o gramada de oameni spunem ca e un film foarte prost ca de altfel toata filmografia acestui boshorog comunist si tu cu inca trei patru ciupalaci spuneti ca e capodopera,si cum bine te-ai autointitulat esti doar"cineva" pe care eu nu trebuia sa-l iau in seama.ptobabil esti un nostalgic comunist de 55 - 60 de ani care nu intelege cu ce se mananca cinematograful si mai ales asta modern.sper sa nu te mai intalnesc pe acest site ca te fac praf la toate comentariile tale.
Gajin pe 11 martie 2014 05:08
@cineva8 Pe o parte, nu toti suntem profesori de lb romana(ca daca am fi toti cu facultate, nu s-ar mai pava strazi si trotuare pe care sa va plimbati voi astia culti), pe cealalta parte... Tu, ne faci cretini, idioti, si asa mai departe, pt ca aia intradevar nu inteleg nimic. Iar asta se numeste insulta, "pe un site public", asta doar ca sa iti raspun, sa INTELEGI cat de ipocrit esti. Iar daca *shooter* te-a numit comunist, asta probabil, pt ca esti, pt ca doar pe vremea aia nu aveai dreptu sa spui ce gandesti. Optiunea "Comenteaza" este sa comentezi, sa iti spui parerea(Ceea ce gandesti, nu ceea ce vor alti sa auda). Si findca nu suntem toti comunisti, majoritatea au pareri diferite. Nu am nimic personal, ca esti comunist, democrat, alb, negru, galbejit sau verde, sau chiar tigan, atat timp cat ai un caracter. Dar din cum scri, si nu ma refer la ortografie, pari un lingau, pt ca doar aia il venereaza pe MARELE SI TARELE, EROUL, SINGURUL ACTOR VREODATA, TANA NA NA NAaa!!! SERGIUU NICOLAESCUUUUUU! E un actor basit, care in toate filmele in care l-am vazut, are aceasi mutra, caracter si comportament de comunist imputit si lingau, iar asta e pt ca e un actor de cacat, si asa este el defapt ca om. Asta a fost asa in afara subiectului filmu, critica da, pt ca sunt roman, am o parere si cum tu vad ca ti-ai loat permisiunea sa critici "Fratii" tai romani, as te critica si ei pe tine, uimit ca totusi ai si fani pe aici. Iar cat despre film, nu l-am vazut, nici nu o sa il vad vreodata. Contine 2 nume de care mi se face scarba doar cand le aud, unul ar fi CarolI, celalat se stie.
Rotarescu pe 10 Mai 2009 00:46
sa vedem cum este facut filmul pana una alta. pana una alta nicolaescu este unul din cei mai buni regizori ai nostri.
9 8
shooter pe 06 Mai 2009 17:41
sunt foarte sceptic in privinta acestui film......mi-e teama de o mare gafa.vom vedea daca instinctul ma inseala.dar sa nu aruncam cu pietre pana la proba contrarie. azi am vazut filmul si pot concluziona ca AM AVUT DREPTATE 100% .instinctul nu m-a inslat:O CATASTROFA DE FILM. tot ce este de spus despre acest film se regaseste in comentariul lui "trifoi" si "edanielss" .este inutil sa mai adaug ceva consider ca ei au fost CORECTI SI FOARTE COMLPETI cu privire la acest film.
'

8 9
CIPRYX pe 7 mai 2009 21:36
Pana la proba contrarie vad ca i-ai dat o stea...
GODZILA pe 28 Mai 2009 06:49
NOTA 0 BARAT
Supravietuitorul,15,Carol I,aceeasi linie le uneste pe toate,bani din buzunarul nostru irositi pe veleitatile ;patriotice;a unui om batran,plin de angoase,metehne,platitudini,care judeca lumea prin prisma maretei sale ;pregatiri regizorale;Ce spune ;marele si inconfundabilul ;S.N. este de necomentat si necriticat..Din pacate pentru el(nu cred ca sezizeaza)doar arunca cu banii in vant,si din pacate pentru noi ,care ne dam seama ,sant banii nostrii care ajunsi la tinerii nostri regizori talentati ar fi dus Romania in prim planul unor concursuri internationale de gen.
8 11
MarioX pe 16 Iulie 2009 16:54
pierdere de timp
Atunci cand am auzit ca Sergiu Nicolaescu va regiza un film despre Carol I am fost foarte fericit pt k imi place foarte mult istoria acestei tari si ,in principal, perioada monarhiei. Vazand insa acest film am ramas dezamagit de modul cum a fost realizat, de prestatia actorilor ( cineva de mai sus spune corect k cea care o joaca pe Regina Maria mai mult pozeaza), de unele erori: Ionel Bratianu este confundat cu I.C Bratianu in scena Consiliului de Coroana, iar P.P.Carp vorbeste despre intrarea in razboi alaturi de Tripla Intelegere (Antanta),desi el se referea la Tripla Alianta ( Puterile Centrale), iar scrierea gresita a numelui regizorului la sfarsitul filmului ( Nicoalescu) este cireasa de pe tort . M-a suparat si faptul k in mai mult de jumatate din "film" sunt prezentate scene din alte productii vechi ale lui Nicolaescu si nu inteleg de ce acesta nu a creat alte scene… citeşte
7 5
emigrantul pe 16 Mai 2009 05:36
....si asta pe NV
pana la urma urmei.... ciocoflenderilor(in special Trifoi-fara nici un coi), daca nu ati crescut cu filmele lui Nicolaescu, atunci nu stiti cat de mult au contat in viatza romaniloraceste filme, intr-o epoca in care nu aveai nimik! absolut nimik si mai faceai si bulau pt o revista sau carte straina.....iar daca ati crescut cu aceste filme....atunci sa va fie mare rusine!!!!!!!!!!!!! macar sa aveti 1% cunostintze despre cinematografie cat are acest om si macar sa fi facut voi in umila si de rahat viatza a voastra 1% din cate a facut acest roman pt neamul lui. Romanul nu-i prost destu-pana nu e si fudul!!! toti ageamii si ratatii se gasesc sa critice ceea ce ei nu ar fi in stare nici in 10000 de ani sa faca. RUSINICA si SICTIR!!! macar el se chinuie sa faca ceva...voi ce faceti LOSERILOR?!?!?
vesnica pomenire Romaniei................

5 9
bursucus pe 17 mai 2009 18:06
Asculta mai Emigrant din Congo daca un regizor cunoaste teorie cinematografica automat trebuie sa ne placa filmele lui?Spui ca nu aveai de ales pe vremea Epocii de Aur.Din fericire puteai prinde bulgarii sarbii sau ungurii.Mai bine te uitai pe vremea aia la un film american pe bulgari chit ca nu intelegeai decat putine cuvinte din dialoguri ,decat un film romanesc comunist.Si ce-a facut pentru romani Nicolaescu?A fost un vajnic luptator anti-comunist si nu stiu eu?Filmele lui subminau puterea comunista?Hai zii ce-a facut...Te referi la filmele asa-zis istorice(Mihai-Viteazul contine vreo 70 de erori istorice de ex.) care de fapt erau propaganda comunista?La lada de gunoi a istoriei cinematografice cu Sergiu, acolo ii e locul!
Trifoi pe 29 octombrie 2011 16:41
Domnule Emigrant, aveti dreptate, nu am niciun coi, pentru ca sunt femeie :) Dar judecarea unui film, unei carti, unui tablou, n-ar trebui sa fie un concurs de popularitate, ci o evaluare cat se poate de obiectiva (cum ideea de obiectivitate 100% nu poate exista), asta mai ales in conditiile in care de multe ori primeste bani de la noi pentru a-si face filmele.
io_grecu pe 12 Iunie 2009 18:15
io_grecu
foarte inteligent filmul putina pata de istorie nu strica un film de exceptie*****
4 6
www. pe 09 Mai 2009 00:23
istoric
va fi un film foarte interesant altzii pot sas faca filme istorice cu subiecte din tzarile lor si noi daca incercam automat mentalitatea comunista invatzata in 45 de ani de comunism va intervenii pt. a cataloga drept slab din start acest filme, eu zic sa incerce cei care au commenturi impotriva filmului sa faca un film despre Regele Carol sau despre Regele Ferdinand, sau despre multe alte mari personalit['i alea istoriei noastre.
4 7
civica65 pe 12 Mai 2009 18:08
Lectzie de istorie
Un film foarte bun, o adevarata lectie de istorie pentru romani! Consider ca este mult peste "Supravietuitorul" si "15". Singurul minus ar fi acela ca s-au filmat foarte putine scene cu Carol la batranete. Mi-as fi dorit ca personajele Elisabeta, Ferdinand si Maria sa fie mai bine conturate. Imi pare bine ca mai avem ocazia sa vedem si astfel de filme, nu doar "Marilene" si "Dincolo de Americi".
4 11
bartsimpson pe 29 noiembrie 2009 21:40
a big shit
edanielss pe 11 Mai 2009 22:31
nu pot sa dau mai putin
cu indoiala a fost un film prost. sunt destul de rezistent la filmele proaste, dar asta era chiar sa ma adoarma. e stupid, infantil, imbecil filmul, si cu astea inca n-am zis destule. o bagatelizare a unui personaj atat de important nu merita atata reclama. pacat de munca atator oameni ... s-a lucrat din greu, respect pentru asta, romanii sunt foarte muncitori. DAR rezultatul este un film de departe cel mai prost al cinematografiei romanesti. inca nici nu-l pot incadra nicaieri.

apropo: cand critici nu trebuie neaparat sa fii in stare sa faci mai bine, ci sa observi daca se poate mai bine.

si inca o chestie.. nu va lasati luati de val de un spirit patriotic cand e vorba de cinematografie, ca ne facem de ras. serios.

sfatul meu e sa mergeti la film ... si apoi sa-i dati tot o stea pe toate site-urile, poate in felul asta o sa incepem si noi sa fim… citeşte

4 11
shooter pe 12 mai 2009 20:58
CORECT. ...............................................................
scrawl pe 19 mai 2009 02:23
pot sa te contrazic cu un singur lucru aici: nu este cel mai prost film romanesc :) cel mai prost e poveste de cartier.
ooo333 pe 21 Mai 2009 10:49
Nu sunt un pasionat de istorie si imi displac filmele romanesti poate de aceea mi s-a parut foarte plictisitor filmul.
3 23
zzeus pe 19 iunie 2009 23:33
ce argumente inteligente aduci, ma ne-"romanes" ce esti ! Comentariul tau fost foarte de ajutor celor ce nu au vazut filmul ! Invata sa scrii si sa-ti argumentezi o parere.
cosmin742000 pe 13 august 2016 17:09
x-men, 17 again crank , terminator? neah am trecut de 5 ani
Ipu pe 09 Iunie 2009 11:50
Personaj. vocativ
Despre Nicolaescu, putine cuvinte. Regizor cu care Titus Popovici refuza sa mai colaboreze la mijlocul anilor '70, dupa ce se plange, asa cum noteaza Dumitru Popescu Dumnezeu in memoriile sale, de lipsa de profunzime artistica a realizatorului, Nicolaescul a depins mereu de scenariu; un script bun a salvat de atatea ori regia artistica slaba, oferindu-i filmului macar naratiunea cinematografica. Din pacate, filmul istoric al lui Nicolaescu, dupa extraordinarul Dacii si impresionantul Mihai Viteazul, cade in "reconstiruirea gen-proces verbal", cu Razboiul independentei, Oglinda sau Triunghiul mortii (in care oameni de stat stau intr-o incapere sau pe un peron de gara si rostesc fraze explicative, iar identitatea lor e dezvaluita de interlocuitori la cazul vocativ), spre a decadea la treapta cea mai de jos posibila, cea a docu-dramei pure, cu Carol I, unde pesonajele au numele titrate pe… citeşte
2 3
bizonul pe 4 aprilie 2018 07:10
Nicolaescu, a fost un infocat PSD-ist. A facut si lucruri bune in film, dar in suflet era nu prea curat. El , s-a casatorit ca un PSD-ist, a trait ca un PSD-ist si a murit la fel , lasand pe unii sau pe altii sa se bata pe avere. De era om cu onoare, putea lasa banii unor azile, institutii sociale, el neavand urmasi. Era un "harciog", avar , ca majoritatea colegilor din acest partid.
bovoro pe 06 Noiembrie 2009 18:42
tampenie crasa
Un film complet cretin, regizat de un amator cu pretentii de profesionist, care haleste banii alocati de la bugetul statului, adica platiti de noi, fraierii, de fo 50 de ani.
M-am saturat de tampenii cu pretentii produse de S. Nicolaescu. De cel putin trei decenii "maestrul" nu a mai regizat nimic viabil din punct de vedere estetic. Doar gunoaie cinematografice, altfel extrem de costisitoare. Si asta este lucrul care ma enerveaza cel mai tare: ca toaca in mod iresponsabil si banii pe care-i platesc eu ca impozite si taxe.

2 4
Eustake pe 04 Mai 2009 21:39
Supravietuitorul a fost o greseala dar un om ca Sergiu Nicolaescu ar trebui sa se „prinda” si sa nu mai repete o inutilitate.
1 4
Bogdan Coroama pe 16 Noiembrie 2008 22:15
Fara indoiala, va fi un film foarte bun.
1 5
Iulian Anghel pe 02 Noiembrie 2008 14:25
Cred ca va fi un film foarte bun. Maestrul Sergiu Nicolaescu este inbatabil cand vine vorba de reconstituiri istorice. Subiectul este unul foarte bine ales, pentru ca tinerii trebuie sa afle multe despre intemeietorul Romaniei Moderne.
1 5
AlexAdrian pe 4 mai 2009 17:43
Daca va gafa cum a facut cu Supravietuitorul,va fi intradevar o "capodopera"
Ana_Grigore pe 05 Mai 2009 13:16
Cu siguranta noul film al dlui Nicolaescu va avea succes in randul romanilor care sunt interesati de istoria noastra si cu precadere de perioada lui Carol I. Sa nu uitam ca Supravietuitorul a fost pe primul loc in topul filmelor romanesti din 2008 cu cel mai mare numar de spectatori in salile de cinema!
1 7
eduard_stratan pe 14 Martie 2021 12:34
Carol I: autorul celor mai rusinoase pagini din istoria Romaniei: tragerea cu tunurile in satele rasculate in 1907 si furtul Cadrilaterului de la bulgari in 1913!
0 0
cliuta_susu pe 19 August 2016 11:16
Un film foarte frumos despre domnia Regelui Carol I, Nicolaescu a facut o treaba minunata!
0 0
ciprian34 pe 24 Septembrie 2013 22:37
Singurul lucru bun la acest documentar este ca este vorba de Carol I,omul care a realizat Romania moderna.
0 0
Kanedel pe 31 Ianuarie 2013 15:03
Asa si-asa
Nu este chiar rau,insa mi se pare ca se insista prea mult pe istorie,pe costume,pe atmosfera,si prea putin pe joc actoricesc,trairi ale personajelor...se pierde din vedere cam ce e mai important.Sergiu Nicolaescu,la momentul actual,nu mai este printre noi,...,indiferent cum a fost ca om al filmului,ar trebui sa ne rugam la Dumnezeu pentru el,este om,este roman,...si m-as bucura sa avem mai multa compasiune,noi intre noi,unii cu altii.Cam multa rautate si jignire intre noi.
0 0
spiderhoria7 pe 11 Ianuarie 2013 19:15
Un film foarte bun...Merita vazut!! E un fel de film-documentar, dar e misto, sper sa se mai faca filme istorice la noi in tara.
0 0
Ghemot pe 26 Martie 2012 23:46
Cel mai bun film istoric românesc pe care l-am văzut!
0 0
zeno.marin pe 08 Iulie 2011 15:07
Sergiu - narcisistul
Intrebarea ar fi - a ratat dl. Nicolaescu vreun mare personaj istoric romanesc? Poate ca da, dar uraste chestia asta din adancul sufletului...
Marturisesc ca supliciul de a-l vedea pe domnul senator la bal mascat mi s-a parut insuportabil si am abandonat in scurt timp acest film.
Nu sunt sigur ce simpatii exista pentru marele nostru cineast, dar rar mi-a fost dat sa observ pe ecrane o doza mai intensa de narcisism. Se spune ca nu e tratabil nici macar politic...
Cu toate acestea, filmul e film (scuzata-mi fie tautologia) iar cartile sunt scrise de invingatori si de istoricii politicieni sau de politicienii istorici. Sa nu uitam ca suntem totusi o tara care de fapt a pierdut Razboiul (si Basarabia si Bucovina tot asa). Asa se face ca relatarile evenimentlor istorice (reale!), transmise de parint si stiute de la generatia anterioara lor, mi-au indus imaginea pe care nu… citeşte

0 0
alex_il_fenomeno pe 21 Iunie 2011 20:45
un film bunicel , dar nu in stilul celor pe care le realiza de obicei Sergiu Nicolaescu ! productia este un film istoric 100% , dar intreruperile acelea sunt cateodata obositoare si enervante ! oricum , este povestea unui om de geniu , iar viata lui merita vazuta o data!
0 0
cosmin742000 pe 13 August 2016 16:55
Un film slab , despre regele Carol 1 , unul dintre veneticii care au condus Romania
0 1
eduard_stratan pe 15 octombrie 2021 10:09
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
astroo00 pe 09 Septembrie 2011 13:31
ssssss
dassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
0 1
Bogatyr pe 21 Noiembrie 2009 03:39
Sergiu Nicolaescu
Regia: Sergiu Nicolaescu; Scenariu: Sergiu Nicolaescu; Actor: Sergiu Nicolaescu; Sunet: Sergiu Nicolaescu; Lumini: Sergiu Nicolaescu; Sergiu Nicolaescu: Sergiu Nicolaescu.
El face de toate, dar nimic...

0 1
nemotoujours pe 16 martie 2011 12:41
TU AI FOST CAPABIL DE CEVA IN VIATA TA?
Ionutzmovie pe 31 Martie 2010 18:37
Merge de vazut
Am vazut filmul. Da, nu a fost mai bun decat celelalte facute dde Sergiu Nicolaescu in trecut, dar nu vad alt regizor roman sa faca filme istorice. Acest film trebuia sa fie unul istoric, dar MediaPro l-au transformat in film artistic, oarecum reusit. Oricum se putea mai bine.
0 2
nemotoujours pe 16 Martie 2011 12:40
INTERESANTA FORMA DE DOCUMENTAR
AVIZ ANALFABETILOR CARE NICI MACAR NU STIU DESPRE CE SI CINE SCRIU:"Dupa momentul "23 august", trupele române au luptat alaturi de cele sovietice pâna la Budapesta. Acolo aveau o pozitie extrem de favorabila pentru a ajunge primii la cladirea Parlamentului Maghiar. Cu câteva zile înaintea atacului final, din ordinul direct al lui Stalin, românii au fost "scosi" din Budapesta. Aceasta este una din povestile aflate în filmul meu, precum si apritia evreului pianist care a devenit eroul filmului lui Polanski în 2003.
Cu acest film am fost selectionat la festivalul filmului din Los Angeles, o alegere care poate duce la Oscar-ul pentru film strain. Am avut un mare succes de presa. Spuneau ei ca "Noi, cei din linia întâi" pare un film american, pentru mine un adevarat compliment.
Într-un interviu dat postului "Vocea Americii" am spus lucruri destul de dure la dresa… citeşte

0 3
BeastBoy pe 09 Mai 2009 16:30
$73F@N
a fost fain filmul....sau asa aiurea.....? pt ca io nu lam vazut si nush cum e.....dar am invatat la istorie despre Carol 1...........
0 7
Mihai-Dragos pe 30 Aprilie 2009 17:44
cinematografe pline
asta sper si vreau sa fie asa.cinematografele se fie pline.sper ca unii tineri sa nu intrebe cand aud numele lui Carol: asta de unde e?cantaretul reprezentativ al carui oras?
va multumesc Domnule SERGIU NICOLAESCU!

0 10
shooter pe 6 mai 2009 17:47
uffffffffffffffff..........doamne...ce scrii aici??!!!de ce crezi tu ca un tanar care nu a auzit de carol ar merge la filmul asta??esti exagerat si pueril in comentariu ..hai sa vedem filmul si mai vorbim dupa.da??

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells