Un film polițist bun. Greu de anticipat total. Recomand
0 0
cosmin742000 pe 21 Noiembrie 2017 17:58
O mizerie de thriller american deci nimic nou.............................................
0 0
Dragos.87 pe 03 Martie 2017 22:45
Mi-a placut filmul asta nu numai datorita distributiei ci si temei abordate.Dialoguri inteligente,rasturnari de situatie neasteptate si suspansul bun care ti-l ofera filmul.In acest film vedem cat de corupta poate sa fie clasa politica cum stim cu totii (daca mai era cazul) dar si cat de periculoasa e societatea in care traim.Un ritm bun al filmului care reuseste sa iti capteze atentia inca din primele minute si niste actori care au o prestatie foarte buna.
0 0
cezarika21 pe 03 Mai 2016 07:25
Conspirații confuze și puțin credibile
Suntem în New York în preajma alegerilor, iar cei doi candidați principală se află la egalitate. Primarul în funcție angajează un detectiv particular care să o urmărească pe soția sa, despre care bănuia că îl înșală. Detectivul descoperă însă că înșelătoria era reală, dar nu era vorba de adulter, ci de o conspirație politică prin care să-și înlăture soțul de la conducerea orașului.

Eterna problemă a administrației publice (corupția) stă la baza unui thriller politic care copiază cam toate formulele genului, într-o încercare șovăielnică de a ne face să credem că ar fi vorba de ceva original. Unele fire narative sunt abandonate pe parcurs, iar prezența mai multor secvențe inutile creează impresia că filmul a fost lungit în mod artificial. ”Broken City” are o acțiune dinamică, dar atât de confuză și de puțin… citeşte

3 0
bogdanmate pe 23 Martie 2016 20:32
Slabut
Cu asemenea distributie si publicitate, te asteptai la mai mult. Intriga e subtire si eclipseaza interpretarea actoriceasca. Pana la sfarsitul filmului tot astepti sa se intample ceva care te trezeasca, dar nu se intampla nimic. Mici rasturnari de situatie la care, chiar daca nu te asteptai, nici nu faci UAU. In lipsa de altceva, poti consuma filmul la o punga de seminte.
0 0
XShadowX pe 19 Martie 2015 15:16
BUN
Un film crime-drama-thriller bun , solid cu o distributie formata din doi mari actori : Mark Wahlberg si Russell Crowe , o poveste si un subiect vechi , care l-am mai vazut in alte filme vechi sub alta forma , recomand acest film bun datorita prestatiilor acestor doi mari actori ....
0 0
xerses pe 03 Ianuarie 2015 23:09
Din pacate, lipsa dinamiciii din acest film, a facut sa para un film plictisitor.
0 2
SANDA45 pe 12 Aprilie 2014 17:45
Filmul e bunicel, plictisitor pe alocuri. La o asemenea distributie ma asteptam la altceva, cu toate astea per total merita vazut.
1 0
Rippa pe 23 Februarie 2014 17:33
Colaborator la partea regizorala pentru doua mari productii, mai mult sau mai putin aclamate, dar cunoscute, domnul Allen Hughes schimba registrul si se reorienteaza spre un alt segment, coruptia si conspiratia reconstruind un parteneriat usor sovaielnic. Nesiguranta se citeste in unele momente care sunt poate mult prea inghesuite, amanand aflarea intrigii. Aceasta ia prin surprindere spectatorul, dar nu-l lasa sa citeasca dedesubturile pentru a-si face propriile scenarii pentru explicatii plauzibile. Poate ca totusi ragazurile ar fi deservit peliculei, dat fiind ca actiunea este absenta de cele mai multe ori, dar cumva nu deranjeaza pentru ca Mark Wahlberg este un arbitru iscusit al bunei dispozitii prin replicile acide.
0 2
alyn.alyn pe 31 August 2013 15:27
Vad ca, marea majoritate au comentat negativ, tind sa cred ca astfel de filme pur si simplu nu sunt genul vostru si vorbiti... asa sa va aflati in treaba sau eventual incercati si voi sa pareti inteligenti!
Personal consider Broken city, un film reusit, chiar foarte reusit, cu subiect interesant, nu foarte multa actiune dar nici nu m-am plictisit , si nici n-am regretat cele 100 de minute. Nu este nici primul nici ultimul film cu nota ce denota un film mediocru, care este exact invers, tocmai din acest motiv, nu obisnuiesc sa citesc comentariile inainte de a viziona un anumit film, sincer sa fiu nici dupa, doar in cazul in care comentez eu personal arunc o privire si peste ce au comentat altii, si de cele mai multe ori raman uimit de mediocritatea poporului roman.

0 2
CINEFILUL DE SERVICIU pe 20 August 2013 03:17
Broken City (2013) « Cinefilul de Serviciu
[...] site: http://www.brokencitymovie.com/ Sites: IMDb  Rotten Tomatoes  Metacritic  CinemaRX  Cinemagia Like&Share Pin ItMai multEmailShare on TumblrPocketDiggPrintLike this:Like Încarc... By [...] citeşte
0 2
TheJesus pe 29 Iulie 2013 05:17
Un final de tot cacatul,regret ca l-am vizionat. (continut pt minim 50 caractere site tampit)
0 2
Theodoric pe 03 Iulie 2013 12:42
Am crezut ca va fi o actiune cu un subiect usor,dar se pare ca e un film plictisitor.Doar subiectul,ce a fost interesant,si actorii au cam facut totul.In rest......nimic.Nota 6 pentru ca participa actorii,astfel fara ei nota 4....nu mare diferenta...
0 2
Sorin87 pe 23 Iunie 2013 13:15
Broken City
Interesant filmul si foarte bine realizat, merita vazut ma ales ca este vorba de o lupta politica
0 2
ghirageorge pe 22 Iunie 2013 13:51
O drama buna cu niste actori reprezentativi. Un film de nota 8!
1 2
dodoxxx pe 21 iulie 2018 04:18
La obiect.Perfect ! Poate nu chiar 8...7.6
radu3455 pe 09 Iunie 2013 11:42
la ce distributie are acest film ma asteptam la ceva mai bun,m-a cam dezamajit plus ca are momente in care te plictisesti
0 0
mihaelatb pe 31 Mai 2013 20:05
Un alt film despre coruptie. Nu ma asteptam la urmariri sau alte curse si batai, dar nu este cu nimic deosebit, poate am o "pasa" retro, dar raman la parerea ca unul din cele mai bune filme despre coruptie ramane Confessione di un commissario di polizia al procuratore della repubblica . Asa ca daca raportez Broken la acest film...Russel Crowe trecut de partea cealalta parte a baricadei( de la L.A. Confidential la Broken city) incercat sa faca ceva din rol. Catherine Zeta-Jones a fost aleasa, nu pentru calitatile ei actoricesti, ci doar pentru ca este extrem de decorativa, In rest un film modest, care nu exceleaza la nici un capitolul.
0 0
Get0dac pe 21 Mai 2013 15:08
Thriller politic....pentru fanii genului. Apare cam unul pe an. Merita vazut pt. numele mari din distributie, ca film insa, e ,,usurel''. Vizionare placuta.
0 0
mirco2000 pe 08 Mai 2013 15:52
Filmul pare inspirat din realitatea cotidiana, adica primari si politisti corupti, crime aparent pasionale dar cu implicatii mult mai largi, lupta oarba pentru putere. In fond, atat la New York cat si la Bucuresti sau Londra sau Tokio tot oameni traiesc si deci banii vorbeste. Final de asteptat, cu primar dat pe mana justitiei cu fost politist care se pocaieste si se sacrifica pe altarul dreptatii. Fara cei trei mari actori ce apar in topul distributiei, filmul avea o nata mult mai mica.
0 0
tony_mondyalu pe 23 Aprilie 2013 04:09
filmul e acceptabil, nu pot spune ca rupe gura targului(chiar daca are actori de clasa) insa merita vazut macar o data, pacat doar de final....e putin dezamagitor
0 0
marioos pe 17 Aprilie 2013 21:46
Filmul asta a inceput cat de cat bine,lasa impresia unui subiect interesant,numai ca pe parcurs devine plictisitor.ma asteptam la mai mult,mai ales si din cauza distributiei,dar cand un film e slab,nimeni nu l mai salveaza
0 0
Andrei.Ciprian pe 17 Aprilie 2013 21:05
Nimic nou...
Filmul nu reuseste sa iasa in evidenta cu nimic.Avea un subiect foarte interesant,o distribtuie pe masura si ma asteptam la ceva mai bun.Din pacate scenariul este slab si filmul este mediocru,dar are cateva momente bune si un Russell Crowe care se achita de rol,dar nu exceleaza.Per total un film care merita vazut odata fara sa ai asteptari foarte mari!
8 4
Kar8on pe 16 Aprilie 2013 12:51
Slab
Foarte slab! De duzina si cu buget redus, genul de film pt care marii actorii semneaza la pachet. Actorii abia astepta sa se termine, f previzibil. PIERDERE DE VREME!
6 6
AndreBlack pe 15 Aprilie 2013 21:32
Broken City
Nu prea mi-a placut filmul , chiar ma asteptam la mai mult de la el mai ales din cauza distributiei . Russel Crowe si Mark Wahlberg au jucat bine dar doar atat , daca nu jucau ei nu ma uitam deloc la acest film .
2 2
mtraianc pe 13 Aprilie 2013 14:32
unora nu le mai ajunge cit au ,, vor mai mult decit multul care al au ,, filmul merita vazut o data
0 0
Postmodern pe 04 Martie 2013 02:44
Broken City – Un oras in care politicienii sunt corupti si politistii fac curat dupa ei | Postmodern
[...] Din 4 în 4 ani, politicienii se prezintă la raport. Vorbesc despre lucruri mărețe pe care le-au făcut sau pe care intenţionează să le facă, intră în competiţii şi parcurg un proces de expunere în faţa publicului care ar trebui să-i facă măcar modeşti, dacă nu şi responsabili faţă de oamenii care i-au ales. În perioada de răgaz dintre alegeri, uită ce au promis şi se concentrează pe lucruri mai importante: banii. Şi dacă oraşul este corupt, poliţia este transformată în gherila personală a primarului. Cel puţin, asta ne spune Broken City. [...] citeşte
0 2
psihologu pe 03 Martie 2013 17:43
Simplu...

New York devine scena multor batalii. Luptele de culise pentru castigarea fotoliului de primar, propaganda pentru salvarea unui politist banuit de crima,… citeşte

4 2
ioana2222 pe 17 Februarie 2013 19:45
nimic nou sub soare la acest film .l-am vizionat zilele astea la cinema ,dar m-a dezamagit total . prea mult parca e lungit si drept sa va spun ,daca ieseam din sala la mijlocul lui , n as fi regretat.hm o nota potrivita ,dupa parerea mea e un ...5 .sa vi l mai recomand ? nu,in nici un caz !
5 6
azrail pe 13 Februarie 2013 22:46
pac pac
Filmul este de nota 6 ...dar va primi de la mine o stea .
2 8
tonymaestrul pe 11 Februarie 2013 19:18
Un film cu tenta politica in care gasesti combinatia perfecta intre mister crima si santaj. Dupa cum este si traducerea filmului orasul corupt , filmul ne transpune un oras in care toata lumea e corupta insa finalul ne da de inteles ca pana la urma binele invinge raul. Merita vazut.
1 4