Ciprian_2007_tl pe 12 Aprilie 2013 21:43
Filmul e bazat pe o poveste reala, e bine realizat, iar actorii isi joaca rolurile exceptional.Mie unu mi-a placut si il recomand.Merita vazut.
0 0
nebunatica_id pe 16 Ianuarie 2013 11:26
un film minunat ... nu-mi vine sa cred este inspirat dintr-o intamplare adevarata ... este cutremurator, emotionant ... iar povestea de dragoste este cumva ca un balsam ... actorii, chiar daca sunt tineri, isi joaca exceptional rolurile ... merita vazut si revazut ... il recomand cu drag ...
0 0
chetta pe 05 Septembrie 2012 11:43
pai...
un film bun,merita vazut....este o realitate,din pacate!!! Viata-i unu paradox!!!! omul este cea mai coplexa fiinta!!
Iar acest film te pune pe ganduri..iti lasa multe semne de intrebare …iar de multe ori raspunsurile sunt ilogice,neexplicabile...pt ca "teoria cu paractica' nu se pupa!!
Societatea se 'degradeaza" pe zi ce trece!! Bogatii devin mai bogati si mai infecti si rupti de realitate decat sunt...uita de cele mai elementare ,prioritare lucruri ...care ar trebui sa fie in viata acestora,in viata tuturor si anume COPII!!! Copilul nu este un”accesoriu”!! iar copii la randul lor'speculeaza' si simt lipasa de afectiune,intelegere,dragoste… iar cand cresc ajung , ce ajung….si fac ,ceea ce fac...si mai dureros pt acesti copii(vb de majoritatea)chiar se cred "vinovati' pt esecul parintilor....Este un subiect… citeşte

0 0
radu3455 pe 03 Septembrie 2012 16:33
o drama foarte buna cu atat mai buna ca este insirata din fapte reale mi-a placut si il recomand ptr ca merita
1 0
emy_sinaia pe 26 Mai 2012 19:58
merita
un film deosebit, o drama inteligenta , subiectul nu e chiar nou, cu tineri prizonieri pe insula de unde nu pot evada, pana intr-o zi....
1 0
MNarcis pe 08 Ianuarie 2012 19:22
Un film bun, (cu atat mai mult ca se trage si din fapte reale); Este foarte greu sa evadezi dintr-o inchisoare atat fizica cat si mentala de unul singur, (sau in numar de doua persoane); insa eroul nostru, (pe nume Ben), s-a folosit de psihologie, realizand ca cea mai puternica arma folosita de om (sau creata de Dumnezeu), a fost cuvantul, sau sunt cuvintele, (ele fiind singurele capabile sa instige la ura, iubire, genocid, etc), ca pe urma sa ii atraga pe totii de partea lui, pentru ca unde-s multi, puterea creste nu? reusind o razbunare dulce, (la cate au fost supusi saracii); iar mi-e, mi-a placut cum a jucat Mila Kunis, eu (personal), i-as acorda mai mult credit acestei fete, nu doar in comedii gen: Friends with Benefits.............film bun, merita vizionat!
2 0
chetta pe 5 septembrie 2012 12:01
intr adevar ..este ff greu sa evadezi dintr o "inchisoare" atat fizica cat si mentala... bun comm..
marylin01 pe 31 Mai 2010 23:13
Eu l-as incadra in genul drama! Desi la prima vedere pare ca orice film cu adolescenti rebeli si de bani gata,filmul este mai mult de atat.Acel paradis in care ar fi trebuit sa ajunga tinerii cu probleme se dovedeste a fi un iad, un fel de inchisoare din care nu aveau cum sa scape decat daca ajungeu sa poarte 'tricolul alb'. Filmul induce foarte bine atmosfera de iad tot timpul era furtuna sau inorat.Unele scene chiar m-au revoltat, fiind destul de dure, iar la final aflam ca filmul este inspirat din fapte reale fapt care m-a impresionat mai mult decat filmul in sine.Actorii desi sunt tineri joaca foarte bine! Eu zic ca merita vazut avand toate elementele necesare in special povestea de dragoste.
6 0
cristics pe 6 iulie 2012 20:12
Ai foarte mare dreptate mary , foarte bun filmu , vil recomand , nu o sa regretati ! Merita o nota mai buna de 9 ;)