alexreviews123456789 pe 26 Aprilie 2021 11:30
Destul de slabut filmul, mai mult pierdere de timp...
1 0
LFa pe 25 Aprilie 2021 22:20
Un SF cu scenariu deosebit și actori bine alesi!
Regia avea mult potențial dar nu s-a folosit și realismul (crucisator de acum 70 de ani -cu aburi-pornește instant)!
și se mai lupta și cu o nava spațiala plutitoare de la o civilizatia extraterestra din ziua de azi, de la egal la egal și câștigă. ...! totul la maxim de incredibil! Dar ok, compensează la efortul depus de cele 2 echipaje -tinerii și bătrânii- ce coopereaza într-un tandem perfect!
Merita văzut!La mine ia 8 din 10!

0 1
user-5e3e92f1c0e2d pe 25 Aprilie 2021 16:05
muie lui cosmin742000..penalu" dreaq"...fute-te-ar lumea in gura de bulangiu macabru..crapa naiba..
0 0
niggeremall pe 08 Aprilie 2020 12:59
un film bine facut cu niste aberatii caracteristice filmelor de gen.
0 0
catalin_ionut_23 pe 24 Iunie 2015 22:02
Foarte bun filmul ,foarte multa actiune merita vazut .l recomand!
0 2
andreas_konig pe 26 Februarie 2014 19:48
capodopera in adevaratul sens al cuvantului.
l-am vazut si revazut si o sa-l mai vad de 50 de ori ptr ca este o capodopera! ideea filmului e clara....in spatele tuturor neintelegerilor dintre oameni, rasismul si alte motive, unitatea ii face pe oameni puternici in a invinge multe obstacole. asta este ceeea ce lipseste omenirii la ora actuala UNITATEA. lasand la o parte efectele speciale filmul are de toate: faze si replici comice, dragoste, razboi dar si multa actiune..... asta ar trebui sa conteze ...ideea filmului nu efectele sau ca se dau mari americanii ca pot invinge orice....romanii de ce nu fac astfel de filme? ptr ca sunt redusi psihic si financiar.... nota 10 ptr battleship!
0 3
vovin pe 08 Ianuarie 2014 15:24
foarte prost
Un film foarte prost. Parca e un film pentru copiii care inca se uita la desene animate.
1 2
paradox_utopic pe 31 Octombrie 2013 23:06
americansky film
.toate ciorile si cativa metrosexuali muzicanti s0au facut actori....ciorica aia de Rihanna nu si-a dat sapca jos tot filmul....asta americanesc,patriotic,cu soldateii lor frumosi....lipsiti total de talent....ma gandesc ca dupa un film ca asta zeci de mii de hispanici,negri si pierde-vara s-au inrolat in "marina" ,carne de tun pt "exploatatorii capitalisti" !!! pe scurt,extraterestrii aveau nevoie de un smart-fheon sa sune acasa sa trimita aeropurtata sa cucereasca Pamantul si papuasii astia de pamanteni le-au taiat firele !!!
2 2
bainca pe 22 februarie 2021 23:50
du-te dracu cu rasismul tau de aici , dar nici nu ma mir cand in Romania cea mai buna ,,muzica '' daca se poate numi asa sunt manelele si tiganii care canta de valoare , bani si dusmani ca in rest 0 barat , toti asa zisi artisti romani se inspira din alte tari , ii imitati pe altii de ani de zile dar tot sunteti ai Dracu .Romaii sunt praf si pulbere mai ales tu dar in schimb sunteti buni si nr 1 la prostie ,judecari , discriminari , si ce destepti suntem Doamne .Aia care tu o numesti ,,cioara ;;s tie sa cante macar si parerea ta de cacat tipic Romanesca nici nu are logica cu acest site , este pentru criticat filme nu actori sau cantareti chiar si la inceput dar Romanul este prost pana moare , vorba aia prostul nu este prost destul pana nu este si fudul
AlineziaBumfi pe 26 Iunie 2013 10:23
Frumos
Chiar daca povestea filmului este rasuflata, despre tot ceea ce tine de efecte nu poti comenta pentru ca sunt grozave. Nu pot intelege de ce nu v-a placut si il considerati o prostie! Pentru ca actiunea filmului se petrece numai pe apa si prezinta doar lupta dintre nava si extraterestrii? Oamenilor, de-asta se numeste filmul Battleship, doar ce credeati, ca o sa fie poveste de dragoste sau mai stiu eu ce!? Din trailer nu ati vazut despre ce e filmul??
Deci, filmul asta merita pe putin nota 7!

0 2
lolozilla pe 24 Martie 2013 21:14
Per ansamblu mi-a placut. Efecte foarte bune, imagini super si peisaje numai bune de vazut in full hd, actiune, suspans, mister, ritm, muzica. Plot-ul intr-adevar nu e o capodopera, dar nici nu cauta sa fie, unele scene fiind la misto; deci se iau ca atare si se merge pe urma actiunii, unde chiar ai cu ce-ti clati ochii.

Si apoi putin spoiler. Imi plac totusi si la poveste cateva chestii. Faptul ca extraterestrii nu stiai niciodata exact ce vor, ce urmaresc, ce fac si de ce asa. Totul era doar prin prisma presupunerilor personajelor, care puteau sa aiba dreptate sau nu. Alienii nu atacau decat ca raspuns la atacurile oamenilor, in rest nu cautau sa faca un scop din a omori (ba chiar incercau sa evite asta pe cat posibil). Poate chiar asta le-a si adus esecul. Mereu a fost senzatia ca puteau sa spulbere toata omenirea daca isi puneau mintea si vointa la asta, si doar… citeşte

0 2
cosmin742000 pe 01 Martie 2013 23:05
Un film fara nicio valoare , o totala risipa de timp
2 3
ornitoring pe 26 Februarie 2013 19:51
oamenii mai tari ca extraterestrii
ce duri e corpu omenesc dadeau cu fiarele in ei si ei mai tari ca o stanca.....
0 1
Kuhaylan pe 13 Februarie 2013 15:29
904
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
0 1
gossipgirl17 pe 03 Ianuarie 2013 18:06
eu sunt singura care s-a plictisit la filmu asta? intradevar,efecte speciale bune, dar atat:)
1 1
AndreBlack pe 31 Decembrie 2012 14:13
Mie mia placut foarte mult acest film . Taylor Kitch , Liam Nesson si Rihanna au jucat chiar bine . Eu il recomand e plin de actiune si SF !
0 2
Utube pe 28 Decembrie 2012 21:33
Este un film inspirat şi având ca bază un joc video de mare succes, a cărui nume a fost preluat întocmai, deci pelicula este un science-fiction. Pentru a realiza o critică obiectivă şi corectă este normal să împărţim fiecare aspect al peliculei şi să-l comentăm separat funcţie de, să zicem, real sau fictiv, de exemplu.

Să punctăm câteva aspecte legate de fictiv. Şi aici, ca urmare a multor filme SF, s-a format deja, în mintea cinefililor, un anumit curent care, într-un mod mai pretenţios, acceptă sau respinge anumite aspecte fantastice. De exemplu, se acceptă că un alien, sau pământean din viitor, se teleportează dar este inacceptabil ca o civilizaţie extraterestră care deţine tehnologia necesară de a călători cu viteza luminii, după ce traversează o parte din Univers, printre planete, comete sau asteroizi să se lovească de un banal… citeşte

1 0
Sebastian96 pe 24 Decembrie 2012 16:03
E bun filmul,mi-a placut chiar si de Rihanna si efectele.Este un film care merita vazut!
0 3
Ammelie pe 11 Decembrie 2012 11:22
Battleship (2012)
Oh, ce film! Toate cliseele posibile, personaje sunt stereotipuri ambulante, niciun pic de profunzime/personalitate, jocul actoricesc... nu exista :). Scenariu slab, replici de duzina, efecte speciale asemenea. Ii dau 4/10 si nu 2 doar pentru ca m-a amuzat o chestie: cate nave extraterestre cadeau in ocean, ieseau din ocean, se trageau rachete, bombe, orice, niciun val nu se isca :))
1 1
mariancristea pe 05 Decembrie 2012 18:47
Un Independence Day cu alte personaje si alta intriga.din nou totul se petrece la americani si cu aceasta ocazie am vazut cum se intoarce"cu frana de mana" un distrugator.Hai sa nu exageram chiar daca e SF
0 1
georgel1976 pe 18 Noiembrie 2012 16:09
mai bine nu
in acest in afara de efecte speciale nu gasesti nimic bun care sa te faca curios si sa te tina in scaun pana la finalul lui. pacat de liam neeson care a decazut mult, daca a ajuns sa faca astfel de porcarii, iar rihanna sa-si vada de cantatul ei. pacat. nu se merita
1 2
Mihai2508 pe 20 Octombrie 2012 23:52
Este un film bun, care exceleaza in special la capitolul efecte speciale, ceea ce imi mai place este ca are destul umor, in schimb vlaoarea lui scade in ceea ce priveste scenariul, povestea si emotiile pe care ar fi trebuit sa le transmita, dar reuseste sa te tina in priza avand destula actiune. Un alt minus ar fi ca in anumite momente sare de la o idee la alta, ceea ce poate fi usor deranjant, insa nu e greu sa urmaresti firul povestii.
0 2
Tyybi1 pe 24 Septembrie 2012 14:42
A avut niste efecte super...din partea mea nota 9 pentru munca depusa.
0 2
lapidarium pe 23 Septembrie 2012 20:06
Battleshit
Inainte de a incepe rog pe utilizatorul psihologu sa ma ierte ca i-am imprumutat titlu, dar mi s-a parut genial!Deoarece comentariul meu o sa fie destul de lung si complex, rog pe cei cu 4 clase si pe fanii lui salam si guta sa nu-si piarda timpul aici si sa treaca mai departe.Va multumesc anticipat!(asta daca stiti sa cititi).Pentru cei care cred ca trebuie sa imi fac blog, stiu deja ce vreti sa spuneti.Deci pot sa incep. In anul 1938, adaptarea radiofonica a romanului”Razboiul lumiilor” a lui H.G Wells, inspaimanta milioane de americani cu un atac al alienilor (martienilor) asupra Terrei facandu-i sa iasa in strazi. Lumea a evoluat mult de atunci la nivel tehnologic si stiintific, atacurile ne mai fiind exprimate prin intermediul radioului, ci prin cel al micului ecran sau cinematografului.Lumea se distreaza acum pe seama lor, dar, in acei ani premergatori celui de-al doilea razboi… citeşte
1 0
ciobotaru pe 12 Septembrie 2012 00:16
un film bine facut dar cu o poveste extrem de proasta
0 1
catasmile17 pe 08 Septembrie 2012 18:21
Un film bun. Efectele sunt unele de exceptie. Nota 8 de la mine :)
0 2
herleaflorin pe 04 Septembrie 2012 18:31
nu e cine stie ce filmul efectele specifice hasbro adica multe explizii ca niste artifici toate filmele hasbro au la inceput niste faze amuzante dupa incepe actiunea si cam atata nu se compara deloc cu Transformers numai exploziile artifici nota 6
1 1
inglezu pe 04 Septembrie 2012 17:53
Comedie Sf
O fi scăpat vreun clişeu nefolosit în filmul ăsta?

Mi-a "plăcut" driftul cu Missouri la faza de final a luptei...dar nu azi!

1 2
Flangea007 pe 04 Septembrie 2012 00:51
Un film slabut
Un film cam slabut din punctul meu de vedere.In mare parte acest film este facut numai din efecte speciale care au fost chiar bine realizate insa scenariul lasa de dorit.Rihanna a zis si ea doar cateva replici dar mi-a placut sa o vad cum trage cu tunu:)) .Insa este un film bunicel pentru iubitorii de sf si cred ca ar trebuii vazut in cinema macar pentru efectele 3d.
5 0