Smrs pe 08 Ianuarie 2022 01:11
Foarte bun.
Scenariul ne pune față în față cu toate formele de escrocherii întâlnite în America, toate unite într-o singură lovitură. Avem în mod evident de-a face la început cu găinării mici, apoi colaborarea primilor escroci cu autoritățile pentru flagrantul organizat unora mai mari, înșelări și înșelăciuni, trădări, corupție politică și crimă organizată de interlopi. Sigur, filmul nu strălucește și chiar părea la un mom dat a fi unul de duzină, un film bun de acțiune și atât, însă finalul e puțin neașteptat și modifică ultima impresie. Aș îndrăzni să zic că în acest film, mai mult decât bărbații care sunt doi actori de excepție, s-au remarcat mult mai bine femeile: avem de-a face cu Sydey, genul de femeie care merită s-o păstrezi toată viața, care te sprijină și chiar vine cu idei mai bune decât ale tale când ești în impas, o femeie… citeşte
0 0
forever_young_ pe 13 Aprilie 2020 22:26
FOARTE BUN !
Un film care merita sa fie vazut chiar si de 3-4 ori ...un + 10 pentru Amy Adams !
0 0
Kuhaylan pe 08 Noiembrie 2016 13:51
1020
........................................................
0 0
SYNDJ pe 18 Septembrie 2016 03:58
N-am rezistat decat 40 de minute. Apreciez actorii dar actiunea filmului lasa de dorit.
1 0
yanysboy pe 02 Februarie 2016 13:12
un film bun
nu sunt prea multe de spus despre acest film, dar e ok merita vazut..
0 0
Tim22 pe 30 Iulie 2015 18:00
Un film tipic american: se vrea a fi important si greu de inteles, cand colo e un monument de stupizenie.
1 1
cezarika21 pe 07 Iulie 2015 06:43
O escrocherie desfășurată sub umbrela FBI
Am citit cu mai mulți ani în urmă un articol despre un escroc care dusese arta înșelăciunii la un nivel atât de înalt încât victimele sale, în loc să fie supărate pe el, ajunseseră să-l iubească. Una dintre victime se confesa astfel: ”Știam că mă înșală și că mă fură, dar o făcea atât de frumos, încât atunci când a dispărut am simțit că viața mea a devenit dintr-o dată banală și plicticoasă”. Există momente când dorim să trăim o iluzie frumoasă decât un adevăr dureros, când preferăm să-i vedem pe oameni frumoși, simpatici și prietenoși și nu așa cum sunt în realitate.

Inspirat din scandalul Abscam (1978), ”American Hustle” este o incursiune artistică într-o lume integral lipsită de etică în care toți oamenii mint: de la simplul potlogar care vinde blana ursului din pădure, la agentul FBI care plănuiește… citeşte

7 6
XShadowX pe 23 Ianuarie 2015 11:35
SUPERB
David O. Russell has done it again ! Dupa Silver Lining Playbook inca un film superb regizat si cu o echipa de nota 10 de la actori la scenariu si la poveste ! un film de oscar sau oscaru-ri ( cu toate ca are numai nominalizari ) , este un MUST SEE !!!!
0 1
klute pe 29 Septembrie 2014 13:54
Nu e țeapă
Inteligența ieșită din comun a escrocului interpretat de Christian Bale, pe care nu o contest, mi se pare totuși prea slab evidențiată în film, în orice caz nu la nivelul asigurărilor permanente că avem de-a face cu o adevărată eminență cenușie. Expertiza aparte a lui Irving Rosenfeld se vede cumva diluată pe parcurs, într-un story care, pe lîngă istoria scandalului Abscam, conține și o serie de consistente povești doar aparent secundare: iubire, mariaj defect, carierism, lumea anilor '70, surprinsă la întîlnirea, uneori pînă la confuzie, dintre escrocheria mai mult sau mai puțin măruntă cu politica, mafia și autoritățile, filmul luîndu-și timp destul și pentru o dezvoltare substanțială a personajelor.

O idee pe care American Hustle, prin Irving în ipostază de narator, ne-o trece spre meditație este aceea a înșelătoriei universale.… citeşte

9 7
lili22 pe 27 Septembrie 2014 23:25
un film bun
Cu o interpretare fantastica, nu inteleg de ce l-au ignorat la Oscaruri, la 12 ani de sclavie am murit de plictiseala....Actorii au fost extraordinari.
0 1
tony_mondyalu pe 20 Mai 2014 13:30
un film foarte bun care a reusit sa ma tina nedezlipit d micul ecran pe toata durata lui, tin sa apreciez calitate actorilor care au jucat extraordinar, filmul demonstreaza inca o data ca traim intr-o societate corupta si chiar daca sa cred ''sefii tuturor'' pot fi totusi...inselati foarte usor(money talks baby ;) ), merita vazut
0 0
Pantaleon pe 20 Aprilie 2014 21:00
Neinteresant
Dupa primele 15 minute, am stiut ca nu imi va placea acest film. Pur si simplu am stiut. Si nu m-am inselat. Acest film nu aduce nimic nou pentru mine, poate doar uimirea (pentru a cata oara ?) ca asemenea filme pot avea atatea nominalizari la cele mai importante premii ale cinematografiei. Un film care m-a obosit si m-a iritat, o copie palida a filmelor foarte bune cu gangsteri marca Scorsese, de exemplu. Nu comentez prestatiile actorilor, unii foarte cunoscuti, de altfel, dar filmul, per ansamblu, mi s-a parut extrem de modest.
0 2
andyy pe 13 Aprilie 2014 23:51
Un film care este la fel ca si subiectul...inselator. Te uiti, dar nu este ceea ce crezi...finalul filmului te lamureste. Mi-a placut foarte mult coloana sonora care a contribuit foarte mult la crearea atmosferei filmului.
0 0
Ada-s pe 30 Martie 2014 22:41
Mi-a placut cum a jucat Jennifer Lawrence... de fapt mi-au placut toti, dar ea m-a surprins placut. Filmul este bun, cu toate ca ma asteptam la o adevarata teapa, iar in realitate nu e chiar atat de palpitant.
0 0
Postmodern pe 20 Martie 2014 17:26
American Hustle – Si escrocii au suflet | Postmodern
[...] ca un tot unitar, American Hustle poate fi plictisitor, dar îl salvează câteva scene memorabile. [...] citeşte
0 1
CINEFILUL DE SERVICIU pe 16 Martie 2014 05:35
American Hustle (2013) | CINEFILUL DE SERVICIU
[...] IMDb  Rotten Tomatoes  Metacritic  Cinemagia  CinemaRX 2014-01-16 +Andrei Mutuligă window.___gcfg = {lang: 'en-US'}; (function(w, d, s) { [...] citeşte
0 1
Infinity pe 09 Martie 2014 02:14
American Hustle (2013)
In acest film, "cel mai mare accent" s-a pus pe personaje, pe caracterele lor si pe relatiile dintre ele. Avem ocazia sa analizam fiecare personaj in parte, sa-i cunoastem toate calitatile si toate defectele. Mai intra in ecuatie scenariul bine pus la punct, distributia carismatica si n-are cum sa nu iasa un film demn de 10 nominalizari la Oscar. Din partea mea, toti cei 4 actori meritau cate un premiu. S-au descurcat excelent, remarcabil. Din aceasta cauza, nici nu sti cand trec cele 138 de minute. 10.
0 0
nicoux pe 06 Martie 2014 11:43
Bun , un pic cam lung si cam tras de par, poate mai condimentat era si mai bine.
2 0
johnybz pe 05 Martie 2014 11:29
Slab de tot.
Cica la pomu' laudat sa nu te duci cu sacu'. Asa am facut eu acum, sa vad pentru ce s-au dat atatea premii acestui film. Dezastruos. Un scenariu slab cu o sotie si un copil , o amanta , un politai , un primar si un asa zis escroc. Plus restu' care se invart pe langa astia. Am rezistat sa vad 30 minute si apoi i-am dat cu fast forward. Jumatatea aia de ora m-a plictisit de moarte. Juma' de ora plina de dialoguri fara rost din care nu e mare branza de inteles , plus un "Batman" burtos care se scalambaie cum poate el mai bine . Restul filmului la fel. M-am mai oprit putin la vederea lui Robert de Niro , si nici macar el nu a salvat cu nimic filmul. Fara suparare , dar nu se poate da o nota unui film bazandu-ne doar pe interpretarea actorilor. Si da , penibila faza cand vor ei in Romania sau Estonia in 78 sau cand se petrece actiunea. Tarile baltice au aparut in '91 dupa destramarea URSS… citeşte
0 2
White1 pe 5 martie 2014 12:05
Deci pana la urma singura ta problema e ca nu ai fost pe aceiasi frecventa cu filmul. Ceea ce e in regula, e normal sa existe gusturi diferite dar asta nu reprezinta o scuza pentru faptul ca nu poti sa faci diferente dintre un joc actoricesc de calitate si niste "scalambaieli". Personajele sunt punctul forte al acestui film, sunt si bine jucate si (foarte) bine dezvoltate.Sunt 4-5 personaje pe care se concentreaza filmul, e mai mult decat suficient (Estonia a existat si inainte de URSS).
VIBERS pe 14 martie 2014 21:12
Am zis ca este printre cei mai buni actori din lume nu cel mai bun.Printre cei mai buni actori inseamna ca numar cel putin 30.
AndreBlack pe 02 Martie 2014 00:02
Ce mi-a placut foarte tare la acest film a fost prestatiile actorilor care au fost excelente mai ales Amy Adams si Jennifer Lawrence cat si coloana sonora impresionanta . Este un film mai greu dar daca esti atent la poveste poate sa-ti faca o surpriza foarte placuta cand ai terminat de vizionat . De vazut .
0 0
body3DevinA pe 01 Martie 2014 11:07
Un film bun...
Un film in care temele principale sunt iubirea si supravietuirea. Actori mari cu o prestanta foarte bune in acest film: Christian Bale, Bradley Cooper, Amy Adams, Jennifer Lawrence si nu in ultimul rand Jeremy Renner. Maine sunt Oscarurile de aceea asteptam sa vedem daca va primii premii, avand in vedere ca filmul are 10 nominalizari. Povestea este interesanta, pe alocuri plictisitoare, dar il recomand celor care le place acest gen de filme. Vizionare placuta!
0 0
bull pe 23 Februarie 2014 17:07
E un film deosebit nu prin poveste ci prin scenariul şi personajele create de David O. Russell şi Eric Singer.Părerea mea este că nu merită îşi merită Globul de Aur,"The Wolf of Wall Street" fiind mult peste el.Categoriile la care ar merita un Oscar ar fi pentru ambele actriţe şi "Cel mai bun scenariu original".
2 0
ionescu_marc pe 03 Februarie 2014 00:04
Un film depasit !
Am urmarit multe filme dar nu inteleg de ce atatea nominalizari !? Foarte slab ! Interpetare slaba si nimic care sa te captiveze.O plictiseala! Dupa primele 15 minute ma intrebam daca a inceput cu adevarat filmul... Criticii astia?
0 5
VIBERS pe 3 februarie 2014 00:14
Interpretare slaba???????Fiecare are dreptul la o parere, numai ca parerea ta este absolut penibila si nu pot sa ti-o accept.Nu tre sa fii critic sau vreun geniu sa iti dai seama ca filmul asta este ridicat tocmai de interpretarea senzationala a cel putin 4 actori.Dar fiecare are o parere nu ai ce sa-i faci, dar macar sa fie o PARERE PERTINENTA nu o PARERE HANDICAPATA.
marina.otilia pe 29 Ianuarie 2014 10:22
E placut sa-l vezi pe Christian Bale evoluand si conturand personaje din ce in ce mai diverse . Filmul e dragut . Nu l-as revedea.
2 0
cosmin_kedii pe 23 Ianuarie 2014 09:43
Christian Bale , ca Irving Rosenfeld a fost incomparabil ,am fost uimit de capacitatea sa . Acest lucru , cred eu, - angajament deplin și o voință foarte mare in rol . Bravo , Christian
1 2
makketo pe 20 Ianuarie 2014 22:28
Bradley Cooper... are un rol cam cretin... ma asteptam la ceva mai interesant... Filmul e atat de "deep" incat m-am plictisit la un moment dat... depinde ce asteptari ai de la el... e un film ok, mi-l imaginam mai wow...
2 2
Tyybi1 pe 20 Ianuarie 2014 22:21
Un film bun, dar foarte plictisitor ! Bine ca nu am mai ajuns la cinema si l-am vazut acasa. (diferenta mare) :)
1 0
mihaelatb pe 20 Ianuarie 2014 10:48
Un film prea american, care ma introduce intr-o lume a coruptiei, dar este o coruptie Americana, prea „personalizata ”, care nu reuseste sa treaca dincolo de ecran si sa ma emotioneze intr-un fel. Cat despre actori, nici Christian Bale, nici Amy Adams, nu m-au impresionat cine stie ce. Poate in a doua jumatate a filmului. Bradley Cooper in schimb are o evolutie surprinzatoare, de la Failure to Launch si The Hangover, la Silver Linings Playbook si acum in American Hustle , cu bigudiuri de permanent si cu o mama demna de Throw Momma from the Train . Cine mi-a placut teribil, a fost Jennifer Lawrence, care joaca o partitura inedita, mult diferita de ce am vazut eu: The Hunger Games , Winter's Bone sau Silver Linings Playbook. Un film care mi s-a parut ca a cam trenat uneori, dar care a fost salvat de final.
2 1
Dacianus pe 29 ianuarie 2014 09:01
Dar nu e deloc "personalizata". Chiar mai putin decat cea din "Lupul de pe Wall-Street", ca nu toate tarile au o bursa la fel de ofertanta, dar politicieni corupti chiar au toti. Iar gluma cu investitorul arab bogat e celebra in toate emisiunile de farse, de peste tot.
Slightly pe 19 Ianuarie 2014 21:14
O porcarie
dupa primele 30 de minute nu am inteles nimic din el asa ca am abandonat. E o pierdere de timp, mai bine vedeti Tom&Jerry. La alea radeti la asta doar pierdeti timpul
6 13
VIBERS pe 19 ianuarie 2014 23:29
Pai cum sa-ti placa acest film din moment dat ce tu dai calificative de exceptional unui film gen Resident evil 4.
VIBERS pe 29 ianuarie 2014 23:49
Slightly, pai la ce gandire ai tu cred ca inca te mai joci cu masinutele pe covor si probabil inca mai crezi in Mos Craciun si ca pe tine te-a adus barza.La revedere drum bun, esti o veriga din lantul de la WC.
Mishu25 pe 19 Ianuarie 2014 14:01
Un film captivant si foarte placut de urmarit, cu personaje interesante si interpretari bune. In general mi se par supra-apreciate filmele lui David O. Russell (The Fighter m-a plictisit, Silver Linings e ok, dar nu merita niciun premiu), acesta insa este o reusita. Christian Bale este extraordinar, Bradley Cooper (care nu ma prea incanta) face cel mai bun rol de pana acum, iar Jeremy Renner este savuros in rolul primarului care ia mita si face afaceri cu mafia pentru binele comunitatii.
0 1