Deceoare pe 10 Februarie 2024 00:31
Melancolizarea și empatia față de ucigași la comandă, așa ziși spioni în cel de-al doilea război mondial.
0 0
silvia.n pe 26 Noiembrie 2023 02:14
Un film bun,cu actori buni,cu unele scaderi/scapari .Aici sunt de acord cu solutiile de a iesi din impas date de usstefan, in ce o priveste pe Marianne.As adauga ca un agent ca Max nu ar fi trebuit sa-si puna colegii in pericol pentru a afla, inaintea "serviciilor", adevarul despre sotia lui,dar este explicabil- intentiona sa fuga cu familia,inainte ca colegii lui sa-l sileasca sa-si execute sotia.Brad Pitt este un actor bun,dar care nu se impaca cu ideea ca imbatrineste.Operatiile estetice pot mentine trasaturile asemanatoare cu "originalul"dar se pierde din expresivitatea figurii.Sunt oameni (nu numai actori) care nu pierd din farmec (unii chiar si-l maresc),odata cu trecerea anilor:Sean Connery,Alain Delon,Jeanne Moreau,Jean Gabin,etc.Pina la urma tot la asta ajungi si,dupa interventii nenumarate asupra fetzei,rezultatul poate fi dezastruos (vezi Melanie Griffith).Pe buna dreptate a… citeşte
0 0
smaz pe 17 Februarie 2023 00:02
9/10
Ii dau nota asta pentru felul in care m-a facut sa ma simt.
0 0
emil.onea pe 24 Ianuarie 2023 23:11
Film bunicel cu actori bunicei!!
Mi-a placut, fara sa remarc jocul actorilor...Oricum, merita vazut!
0 0
Lev98 pe 17 Iunie 2022 00:20
Este o dramă splendidă poveste acestui film este incredibilă un film foarte bun de la scenariu până la actorii care au jucat și povestea sa denotă această capodoperă de film
0 0
gbanescu pe 18 Decembrie 2021 19:42
Pentru Brad Pitt un 7 spre 8, pentru Marion Cotillard un 9 cu steluta. Pentru film, un 6 spre 7.
Un film „clasic” de razboi, cu un scenariu care are la baza o poveste adevarata, cu un pic de actiune, un pic de spionaj si un pic de amor. Un film bunicel, in ansamblu.
Din pacate, secventa din final il strica. Incercarea lui Max de a-l convinge pe seful sau, Frank Heslop, sa il lase sa fuga impreuna cu sotia Marianne, pentru ca, desi aceasta este intr-adevar agent nazist si a transmis informatii nemtilor, practic „ea nu a avut incotro”. Si apoi acel ordin stupid al lui Frank, adresat soldatilor martori la sinuciderea sotiei lui Max: “Va ordon sa scrieti in raport ca agentul nazist a fost executat de lt. col. Max Vatan cu mana lui”. Adica, dupa ce in film ni se prezinta o “Sectiune V” omnipotenta – Directia de Contraspionaj a M.I. 6 (si nu a S.O.E., cum se arata in post-generic), finalul ne lasa a intelege ca acestei redutabile structuri contrainformative avea sa… citeşte

0 0
user-5e62a779d5818 pe 22 Iunie 2021 18:58
Bun filmul însă finalul nu prea, parcă n-au mai avut bani și au terminat filmul in grabă..se putea și mai bine.
0 0
lorenne pe 30 Ianuarie 2021 20:47
Un film frumos, emotionant. Drama cu istoric si dragoste.
0 0
MariusCiprian87 pe 26 Decembrie 2020 02:01
Cu siguranță "Aliatul", rămâne unul dintre filmele ce nu trebuie ratat, în special pentru iubitorii de gen, unde vedem o Marion Cotillard într-un rol aproape perfect, alături de un Brad Pitt în plină glorie, într-o vreme de război mondial, nuanțată superb cu imagini de dragoste, razboi și dramă!
0 0
user-5e29f491bbbc9 pe 29 Septembrie 2020 22:26
Ideea filmului este captivantă.Brad Pitt nu s-a integrat deloc în personaj.Are aceeași mimică a fetei aproape pe tot parcursul filmului.Pacat!Nota 8.
0 0
mena_daniel pe 29 Septembrie 2020 20:49
Film ce nu trebuie ratat. Parerile le respect, dar sa spui ca nu transmite nimic acest film, ori esti prea obosita atunci cand iti exprimi părerea ori esti prea nefericita.
0 0
blacksea_rider pe 18 Aprilie 2020 01:21
O sa-i dau 8 pt ca s-a bazat pe ceva adevarat,se pare!Potrivit lui Brad Pitt, povestea nu este cu totul fictivă; într-adevăr, se pare că se bazează pe ceva ce s-a întâmplat de fapt în familia scenaristului Steven Knight la începutul anilor 40. „De fapt mi-a spus această poveste cu ani în urmă”, a explicat Brad pe covorul roșu la premiera din Londra. „S-a bazat pe un eveniment din familia lui. Suna ca o poveste bună și am vrut să încerc un old school romantic thriller".
0 0
Octaz pe 04 Martie 2020 00:30
Un film de dragoste din timpul razboiului... este clar reteta succesului! Nu pot insa sa nu remarc farmecul, feminitatea si senzualitatea actritei Marion Cotillard pe care chiar o admir pentru prezenta acesteia care a completat excelent decorul unei astfel de povesti de dragoste din timpul razboiului si a peisajelor oraselor Casablanca sau Londra anilor 40. Personal am fost fermecat si inca sunt incantat si marcat de profunzimea evenimentelor si a cadrelor din Maroc care la prima vedere par atat de reale! Voi trece cu vederea minusurile filmului si voi lauda si recomanda filmul oricand!
0 0
Iulidesprefilme pe 08 August 2018 09:53
Regizor apreciat, actori valoroși, un scenariu bine construit, iată atuuri pentru a viziona pelicula...
0 0
user-5ab6d70070b79 pe 25 Martie 2018 00:56
Un film reusit din toate punctele de vedere, si care merita vazut .
0 0
yanysboy pe 31 Ianuarie 2018 20:18
Un film foarte bun de nota zece. Te tine în suspans de la început până la sfârșit. Recomand !!!!!
0 0
ustefan2017 pe 06 Octombrie 2017 22:46
kitsch
indraznesc sa spun ca este kitsch! adica si englezii si nemtii fiind in razboi total unii cu altii doreau disparitia guvernatorului francez? cum vine asta? apoi spioanca ajunsa in Anglia nu se duce cu prima ocazie sa se predea, ca sa-si salveze familia, asteapta sa nasca si ca copilul sa fie dat acelei doice, si ea spioanca, si nu dezerteaza imediat din dragoste de sot si de copil, anuntand autoritatile care stiau ele ce aveau de facut! si ce mare lucru sinuciderea daca tot stia ca va fi ucisa? faptul ca din Marea Britania putea pleca oricine cand vroia pe continent, cu avionul armatei, pe cont propriu, ca si cum ar fi intr-o escapada si sa intre intr-o inchisoare franceza, ei bine, asta numai in romanele lui Dumas le mai poti citi! iar finalul, tatal cu fiica, ajunsa adolescenta ca si cum omul nu s-a mai casatorit vreodata, ci a asteptat ca fata lui sa creasca pentru a fi filmata, ei… citeşte
0 2
Dragos.87 pe 23 Septembrie 2017 09:23
Un film bun cu un subiect interesant care te tine conectat pe tot parcursul lui.O drama in vreme de razboi si o iubire dintre doi oameni care nu spera decat sa supravietuiasca.Un spionaj aparte care iti capteaza atentia,mai degraba o combinatie interesanta intre romantism si raboi bine pusa in practica.Decorul este construit destul de bine iar actorii isi fac bine treaba.Merita vazut,clar!
0 0
kasmyn pe 17 Septembrie 2017 21:56
mi-a placut1!
un film bun cu intriga axata pe mai multe sensuri razboi,spionaj si dragoste!!
0 0
PlesaAdrian1978 pe 08 Iulie 2017 04:25
Nota 8,5
Un film bun , interesant pana la final . In ultima vreme se pare ca Brad Pitt s-a cam dat pe filme de razboi. La fel ca si Fury este o poveste frumoasa , plina de situatii de suspans . Recomand.
0 0
mihai_chindris pe 09 Aprilie 2017 15:43
Pitt
Actiunea parca e prea monotona, cu putine scene dinamice. In schimb, n-am ce comenta asupra jocului actoricesc al celor doua personaje principale. M-as fi asteptat la o alta abordare a acestuia, avand in vedere ca adopta tema razboiului. Filmul cade usor in "letargie", fara sa impresioneze cu ceva anume. Ma rog, asta e doar parerea mea. Aici ma poate blama oricine. Un 5 de la mine, din tot sufletul.
0 2
andyy pe 08 Aprilie 2017 01:04
Un film reusit, foarte bine realizat, a carui derulare trece, pe rand, prin actiune, suspans, rasturnari de situatie si drama.
0 0
marin_nicolae pe 03 Aprilie 2017 13:17
Romantic de dragul romanticului
Doi actori buni o intriga care se vrea dramatica, dar cam atat. O poveste pe care nu o crezi, pentru cei care au putut sa creada o astfel de poveste pesemne au categorisit filmul ca foarte bun. Pentru mine mi se pare o poveste fara cap si fara coada incredibila, totusi spioni sunt oameni destepti nu niste aventurieri. Pentru mine povestea mi s-a parut de necrezut, inca din timp ce vizionam filmul, asa ca nu prea am avut ce aprecia. L-am vazut pana la final...stiti starea aia... poate e ceva...din pacate pentru mine nu a fost nimic.
0 2
danut_iulian pe 30 Martie 2017 00:45
Un film bun destul de emotionat spre sfarsit.
O poveste destul de buna.

0 0
emy_sinaia pe 08 Martie 2017 20:43
Interesant.
Dupa un inceput in care ai impresia ca nu se mai poate intampla nimic vine si elementul surpriza care duce intregul deznodamant spre o drama din timpul razboiului.
1 1
mihaelatb pe 03 Martie 2017 08:46
Cu toate ca sunt fan Zemeckis, caruia i-am vazut majoritatea filmelor, cu toate ca sunt convinsa ca Brad Pitt merita un Oscar pentru prestatiile sale din filmele anilor 90, trebuie sa recunosc ca filmul m-a dezamagit.
Nu recunosc regizorul, nu recunosc actorul.
Un scenariul slabut (cu toate ca ideea merita dezvoltata), care nu a facut sub nici o forma interesanta aceasta poveste. Actorii secundari au jucat ca niste amatori ! Cand a fost prezentata femeia ce urma sa aiba grija copil, stiai din start cine este. Sora lui Max a fost introdusa in film doar ca sa bifam ca am atins unul din punctele nevralgice. Pe Marion Cotillard nu am prea vazut-o in multe filme, dar parca nu mai avea nimic din aerul acela suav de frantuzoaica din A Good Year. Cat despre Brad, cred ca nu a mai facut un rol bun de la filmul lui Tarantino.

1 0
EvaW pe 27 Februarie 2017 13:45
Un film bun despre drama unei relații, mai mult sau mai puțin credibil pentru amatorii de film de război și nu numai. Marion este fabuloasă, fermecătoare de-a dreptul, însă Pitt mi se pare puțin rigid, umbrit parcă de aura carismaticei actrițe.
2 0
SYNDJ pe 27 Februarie 2017 00:55
Inca o data se dovedeste faptul ca Brad Pitt nu joaca in filme slabe.
Filmul e bun, fara indoiala. Dar parca ii lipseste ceva. Se putea mai mult suspans. Mai mult dramatism la final. Poate mai multe detalii "tehnice"; chiar daca a durat 2h, mi s-a parut fuşerit pealocuri.
Coloana sonora m-a dus imediat cu gandul la Cast Away si e si normal; acelasi regizor, acelasi compozitor.

Cu indulcenţă, ii dau nota 8.

0 0