Horatiucrisan pe 21 Noiembrie 2019 13:28
Un film bun avand in vedere ca a fost turnat acum aproape 5 decenii. Dialogurile si povestea sunt destul de puerile pentru vremurile noastre dar sa nu uitam ca e un film vechi. Bărbații erau prezentați că în filmele western musai cu un trabuc in gura simbolizând masculinitatea ceea e azi arata ridicol. Un plus il constituie aparitia multor actori de top a acelor timpuri. Filmul mai păcătuiește și prin insistenta in prezentarea unor pârțuri corporatiste de genul că ditamai directorul aeroportului nu a mers trei zile acasă din cauza problemelor cu ninsoarea. Parodia după acest film, Airplanr a fost mai reușită L-am revazut totuși dupa mai bine de 35 de ani insa nu cu aceleasi emotii ale copilului uimit de tot ce vedea pe un ecran intr-o sala de cinema a acelor timpuri unde prin intermediul filmelor aveam acces la o particica din acel Occident la care visam cu totii.
1 0
lili22 pe 22 Iunie 2015 07:01
un film mediocru
O ecranizare a unei carti la fel de mediocre, filmul a avut ceva succes, nu inteleg de ce.
0 5
cosmin_kedii pe 28 Februarie 2013 08:15
Scenariul este exact și realist.Interpretarea este perfecta
1 2
Iulidesprefilme pe 06 Decembrie 2012 21:01
Dincolo de problematica aviatică, sunt de remarcat mari actori ca Burt Lancaster, Dean Martin, dar şi o prezenţă încântătoare: Jacqueline Bisset.
1 0
Vegetarian pe 01 Aprilie 2011 02:07
. . Avion - cum calatoreau in 1970 gratuit cu avionul batranicile simpatice si cu aer nevinovat : mers la ghiseu , spus ca a pierdut cardul de trecere si cerut altul , la ghiseul cel mai aglomerat , cu coada cea mai lunga . Mers in wc si complectat cu carioca ca si cea de la ghiseu un bilet fals . Urcat in avion cand stewardesele sunt ocupate cu pusul bagajelor de mana . In caz de urgenta aratat un portofel si zis ca este al nepotului , trebuie sal predea urgent . Etc etc . Oricum nu se ocupa toate locurile din avion permanent , dus intors ..
3 4
Vegetarian pe 1 aprilie 2011 02:10
Dar asta nu e tot ! Aveti posibilitatea de a va skimba viata , oferinduva un somn sanatos ....