Deceoare pe 20 Martie 2024 20:46
După ce că subiectul filmului e o porcărie, așa cum a mai remarcat cineva pe această pagină, este și prost filmat. Parcă a filmat un vecin din sat cu un telefon performant, adică un amator. Lumina la filmări a fost proastă. S-a filmat în casă în contre-jour de nu vezi nimic. Vasluianu până nu zice "ce p..a mea" nu se simte în rol.
0 0
user-63b02ad8a0ee8 pe 18 Ianuarie 2024 00:32
Modul ăsta de a filma ,cu camera fixă= montată pe trepied , fără nici un fel de procedee de filmare mai complexe ( mișcarea camerei odată cu subiectul, racursiul, apropierea camerei de subiect ,filmări combinate , etc ) mă face să vomit...... Filmele cu Charlie Chaplin....alea din perioada filmului mut ☝️.....făcute cu vreo 100 de ani înaintea ăstuia..... sunt mult mai interesante decât MOARTEA PASIUNII ăsta
Filmul ne prezintă viața de kkt de la sat.....a unor oameni cu destine minore....Noi știm din experiență proprie că există toate acestea..... Eventual așteptăm de la un film să ne bine-dispună , să uităm de probleme, să ne insufle optimism....
Și apoi, filmul s-a făcut .....DAR : A rezolvat problemele unor oameni....? A îndreptat ceva cât de mic in societatea românească .....? A schimbat cât de cât anumite mentalități......?

0 0
Jayda pe 08 Decembrie 2021 10:21
Degradare totala a societatii romanesti si a filmelor care o reprezinta
Oare romanii nu mai stiu sa faca filme? Oameni buni, daca ati fi acum marii regizori ai filmelor anilor 80 si ati urmari un astfel de film ce ati gandi? Va spun eu, cei care sunt prin morminte se intorc acolo in morminte si nu le vine a crede. Nu se mai vinde film in care sa nu fie adusa in prim plan depravarea, devierea de la normal, adulterul si si goliciunea interioara? Inteleg ca se vinde bine sexul dar si filmele in care juca Alain Delone aveau scene erotice insa se simtea emotia, pasiunea, iubirea. Aici, totul este reprezentat EXACT asa cum este societatea. Nimeni nu mai are nicio valoare, nici macar regizorii, nici actorii, totul este brutal, lipsit de emotie, lipsit de partea umana, nu mai conteaza cine cu cine si cum, familia si femeia sunt injosite intr-un mare hal. Societata si filmul au ajuns o mare groapa de gunoi, Pacat. Amintiti-va de filmele de pe vremuri si comparati.… citeşte
0 0
AdriAdrianna98 pe 18 Aprilie 2021 16:32
Mi-a plăcut, un film relaxant cu o interpretare și un scenariu care îl fac foarte realist. Fuga „țăranului” care vrea să se emancipeze la București și modul de slăvire al celor care n-au reușit același lucru. Încercarea de păstrare a unor aparențe. întoarcerea la rădăcini și confruntrarea eșecului.
0 0
clauditz pe 01 Februarie 2021 19:41
O prostie de film, pierdere de timp. Filmul are 1h35 min, din care minute în șir sunt pierdute cu cadre de decor, gardul, sosea, curtea, el dormind... Filmul nu are nicio noima, nicio acțiune. Și faza cea mai urata mi s-a părut atunci când cei doi au încercat sa facă sex. Mega grosolan, mi-a rămas acum în minte Papadopol cât de bădăran s-a purtat cu ea. Nu aș recomanda nimănui acest film, nu ai ce învață din el, nu te inspira cu nimic, nu te destinde deloc.
0 1
MariusCiprian87 pe 14 Iunie 2020 15:42
Tipic filmului românesc, cu acceasi calitate unică, tensiunea scenelor mute, pe care o simți, te oglindește în propria viață, a multora dintre noi, e scena unei generații...
0 0
DragosIonutIonescu pe 16 Decembrie 2018 17:36
Văd că părerile despre film sunt împărțite pe aici. Personal, mi s-a părut destul de bun, dar cel mai mult mi-a plăcut interpretarea actorilor.
Andi Vasluianu a jucat perfect rolul bărbatului de la țară care bea zilnic la cârciuma din sat, e cu ochii după alte femei deși se consideră familist, cu soție și copii acasă, și care așteaptă să moară socrii ca să îi rămână lui casa. Este unul dintre cei mai buni actori români în momentul de față.

1 0
violeta_nicolae pe 11 Septembrie 2018 22:19
Realitate pur romaneasca, pana'n maduva. Actori credibili si naturali, cadre de un realism sfasietor,. Povestea ratarii ca om, ca femeie, ca orice, viata fara perspective, care nu duce nicaieri. Film bun!
2 0
user-5a6be9b57b42c pe 27 Ianuarie 2018 05:00
Scenariu prost, povestea slaba, regie si mai proasta. Ai impresia ca vezi un reality. Pacat de actori. Un film fara morala, fara concluzii, fara farmec, fara psihologie, fara! Nu stiu cat timp mai trebuie sa asteptam un film bun romanesc. Nu inteleg cum reusim sa livram asa ceva publicului si sa avem pretentii de artisti! E lung drumul pana la Competenta...
1 1
lizzy_tunc pe 04 Noiembrie 2017 21:27
acasa la tac-so e cam nashpa. nu merita sa-ti pierzi timpul cu el. era mai credibil facut cu niste betivi din vaslui decat cu actorii astia de carton. daca ei au luat premiu de interpretare imi inchipui cum au fost ceilalti....
un film ratat despre niste ratati: un tata ratat (care n-a citit o poezie in viata lui), un fiu ratat (un anonim las din capitala), o mama vitrega ratata (25 de ani a fost sluga) un coleg de scoala ratat si adancit in bautura, cu o nevasta ratata ce s-a ales cu 2 plozi si un mascul netrebnic, cu o fata de primar ratata (la care baia e centrul universului ei) plus o ratata bortzoasa in bucuresti (care o sa aiba un copil nedorit , dintr-o aventura cu unul lash prin defintie). In fond personajele se merita unul pe altul, fac parte din acelasi model de rahat. Problema e ca actorii n-au reusit sa dea profunzime ideei, au jucat artificial si rece. cred ca mergea… citeşte

1 2
Ghemot pe 28 Mai 2017 21:48
Un film foarte bun! Chiar mi-a plăcut! Merită văzut!
1 2
Horatiucrisan pe 28 Aprilie 2017 14:51
Un moment de cotitura
Filmul nu reprezinta altceva decat o descriere succinta a unui moment de cotitura in viata a scriitorului ratat "smecherul de la Bucuresti" , moment in care acesta evadeaza din lumea pe care cei din provincia sa natala o considera mirifica. Filmul exprima cu mult realism dublat de o simplitate debordanta sentimente legate de conflictul intre generatii, ratarea dublata de necesitatea de a afisa o imagine a succesului tipica romanilor, frustradea datorata unor alegeri gresite facute in tinerete, iubirea neampartasita si de aici acceptarea situatiei, fuga de responsabilitate. De recomandat celor cu varsta 35+, nu pustanilor extaziati de filme cu roboti si impuscaturi, efecte 3d fara pic de substanta. Un film pevcare care in mod cert il vei dori sa il revezi..cu conditia sa il intelegi, sa te poti transpune in pielea personajelor. Andi Vasluianu ca de obicei la inaltime alaturi de… citeşte
0 1
Licurici75 pe 07 Martie 2017 08:28
Banalitatea reala a romanului de rand
Un film simplu cu buget restrans care afiseaza o scena intre smecherasul lefter de capitala, naivitatea tarancutei si invidia taranului involut fata de prietenul sau "ajunsul" de capitala. Un film care se merita vizionat
1 1
marius7x pe 30 Decembrie 2016 12:11
Disponibil pe canalul CinePub https://www.youtube.com/watch?v=nsPhVAq-DAk
0 1
natalia_castego pe 05 Iunie 2016 13:11
Ma, poti sa incepi cu Paula.
Ma adevaru este, k daca vrei sa vezi, un film romanesc de nota 100, vezi ma fata, Cuibul de Viespi, nu porcaria asta. Romanii faceau filme mai WOW acum 30 de ani, decat acum. Deci, baiatu mere acasa la tata, se cearta, merge nebunu' la bar, se intalneste cu prietenu, mosu, profesoru, fosta . NN. Se mai cearta, se mai impaca. Prietenu, tiganu(nici char) o face lata bine de tot( Sa-i f... in gura pe toti, incepe cu Paula ia uito cum casca gura), vine noaptea, se duc acasa la unu, se cearta, ei pleaca( Paula si, no Papadopol), se duc la ea acasa, ea ii arata lui baia, el nu mai stia ca la tara ii lux sa ai buda in casa. Se duc in camera sa si-o puna, dar el vrea in gura, ce sa zic. Daca as fi una care moare dupa pula, al dracu, mi-ar fi placut filmu'.
0 3
SconsulParfumat pe 26 Mai 2016 20:43
Good job!... Papadipil
Foarte bine pus în scenă! Papadipil e credibil, ca de obicei, și joacă excelent! Rol care-i vine mânușă, bine ales! O Poveste clasică românească, cu trei vechi prieteni - vecini comunali, (care, evident, au copilărit împreună), și care se revăd după mai mulți ani, dând-o de la depanarea veselă de amintiri la sentimentele ce s-au agravat odată cu trecerea timpului pe care le aveau de mici, și pe care n-au avut ocazia/curajul să și le spună unul altuia.
Totul petrecându-se într-o mirifică comună de la malul mării (apropo - unde s-a filmat? sunt constănțean, dar, spre rușinea mea, nu mi-am dat seama)
Recomand!
Altfel spus, pe scurt, te trezești din viață la un moment dat(3x spre 40 ani), și stai să vezi ce-ai făcut - unde-ai ajuns (probabil ni se-ntâmplă tuturor)....și nu că ai face neapărat ceva, să schimbi ceva (pentru că nu… citeşte

4 1
emy_sinaia pe 11 Martie 2016 17:09
Nasparliu.
Un aspect din viata unui roman care fuge de responsabilitati si se ascunde acasa la tata undeva la mare ca sa-si puna cumva ordine in ganduri. Un film cenusiu, tipic, cu betivi si fete batrane nemaritate, cu eternele conflicte dintre generatii si viata la tara fara perspective.
1 2
zdraveius pe 03 Martie 2016 16:27
Provocarea cadrelor luuuungi, a dialogului infantil si a actiunii de maidan. Cadre lungi care trebuie sa "faca norma", sa iasa lungimea optima. Inlocuiesc orice alta interventie de geniu. Dialogul fara valoare, fad. Personaje care nu transmit nimic. Replici care nu atrag atentia, care nu o sa ramana in memorie.
E nevoie de multa rabdare si ingaduinta ca sa nu opresti filmul. O determinare explicita ca sa il urmaresti pana la final.
Si o replica din film se potriveste perfect: "... astia au fost poeti mari, dar eu am trait foarte bine pana acum, fara sa citesc nicio poezie de-a lor. [...] Nu duc lipsa..."
Asa si cu filmele astea romanesti din ultima perioada. Putem trai foarte bine si fara sa le vedem.

0 2
EUGEN.VIDEO pe 24 Februarie 2016 15:26
Actori buni , scenariul bun....regia ne omoara. Pacat ca in Romania in ultimii ani nu prea mai stim ce inseamna regie si ca vedem numai ursi pe la Berlin si lei pe la Sintestii de jos. Asta nu e un trend european dragi regizori. Este o molima si o luati unu' de la altu'!!! Eu am o alta perceptie vis a vis de regie....vezi Virgil Calotescu , Mircea Dragan , Sergiu Nicolaescu , Nicolae Corjos , Doru Nastase , Mircea Veroiu, Nae Caranfil si multi altii!...dar stai ca cei susnumiti filmau cu altceva , nu cu telefonul...si ca sa dau un exemplu sa inteleaga anti americanii de aici si fanii la Undeva in Palilula se intoarce si Aferim...peste cateva luni...sa zicem in octombrie, nu o sa mai stie nici dracu' de filmul asta ( pacat de actori , pentru ca sunt minunati) in schimb daca luam un film la intamplare ..sa zicem '' Alo aterizeaza strabunica...!'' si in momentul asta dupa 35 de ani stiu… citeşte
0 1
EUGEN.VIDEO pe 25 decembrie 2016 14:18
Update. Incepe filmul. Niste cadre de 2 lei in Mangalia sau....whatever...Vreo doua se repeta... Apoi apare brusc un jpg ...fundal negru cu font alb... gratuit... ''Acasa la tata''....Incantator!! Baaa, Andrei Cohn!...sau cum te cheama..apuca-te frate de zugraveala, de altceva. Lasa filmul ca nu e de tine...
Stalker2009 pe 23 Ianuarie 2016 22:22
Acasa la origini
Inca de la primele cadre observam ca avem un conflict care nu este intre doua generatii - tatal si fiul, merge chiar mai departe, spre un conflict intre personajul interior (Robert) care vrea sa evadeze in realitate bravand si personajul vedeta asa cum este perceput de fostii prieteni si apropiati. Robert (interpretat admirabil de Alex Papadopol), cauta un raspuns al framantarilor sale interioare in multitudinea de situatii ivite de-a lungul a 24 ore in care la o masa cu apropiatii si prietenii reface anumite legaturi afective si isi pune ordine in gandurile sale, prin care il ajuta sa ia o decizie finala asupra problemei majore care l-a adus acasa la tata pentru 1 zi, pentru o saptamana sau pentru restul vietii...
2 1
kasmyn pe 23 Ianuarie 2016 21:38
ACTORI BUNI...
ACTORI BUNI ,FILM SLAB!!PRIN ASEMENEA FILME NE DAM SEAMA CA CINEMATOGRAFIA ROMANEASCA ESTE LA PAMINT!!SE POT ECRANIZA CARTILE DE AUTORI ROMANII!!MIMI BRANESCU LA SCENARIU S-A SURCLASAT FATA DE SCENARIILE DE LA LAS FIERBINTI!!
4 2
EUGEN.VIDEO pe 24 februarie 2016 14:49
Total de acord!
ene_george_cristian pe 23 Ianuarie 2016 21:04
UN CACAT, UN FAIANTAR
Un film de CĂCAT!!!!!! Inca un rebut romanesc.Un film de CĂCAT!!!!!! Inca un rebut romanesc.
6 8
inexistentus pe 27 ianuarie 2016 11:39
Ciudat e cum in mai toate astfel de filme aparute in ultima vreme comportamentul tiganesc, grotest, porcos si violent ne este atribuit noua romanilor, ceea ce ma face sa cred ca astfel de cacaturi, da, sunt fabricate la sugestia sau directiva unor bulangii de afara. Cativa slugoi platiti bine pentru a terfeli imaginea Romaniei. FRATILOR, NOI NU SUNTEM ASA !
davil pe 21 noiembrie 2016 21:58
(in primul rand, nu stiu cati frati ai tu p-aici, da' - vorba Parazitilor - o fi pe cale artificiala:))) "In ultima vreme", "inecsistentius" e de vreo 25 de ani.... de pe la ""Sobolanii rosii"... pana atunci, nici injuraturi de gradinita nu auzeai in filmele romanesti. Second : fuck-u' de la americani e mai cool... da' tot aia inseamna... asa ca, cu toata dragostea (cacofonie evitata), ce spui cam macane ! Cat despre comportamentul din filme, personal, cand ies cu prietenii, nu discutam cu limbaju' lu' Eminescu...Ca nu ne-am intelege ! Daca "initiatoru'" cu poza de pisica ingrozita e oripilat de film - desi, nu din cauza limbajului, banuiesc... poate e suparat ca nu e cu bataie, sau cu "secs", ca orice zvoner, are raspandacu' lui : ala oripilat ca nu se vorbeste cu rime si iambi! Haida-de ! Asta e societatea : SUNTEM ASA ! Ca sa fim oarecum in ton, totusi, vorba acelorasi Paraziti : "citeste-o carte" !
Kul pe 19 Noiembrie 2015 09:44
Acasă la tata (2015)

– m-a castigat de la primul cadru
– ca buget cre’ca l-au facut cu 3 salarii si 88 de prietenii. still: hai cu o inca camera (s-au pierdut destule din cauza asta), HAI! cu lavaliere si nu doar ambiental la scene outdoor, si ‘pe noapte’ fu mult prea mult intuneric (cand nu era cazul)
– si merge si putina coloana sonora, da-o drq de saracie. faceai acasa.
– avem o tehnica (misto) de rupt cadru sacadat asa, mi-a placut
– in f bun contra-balans cu clasicul cadru lung romanesc ‘de autor’, si unul reusit
– mega-misto replici. poate cea mai buna potrivire intre ‘sictir’ & ‘la vita e bella’ d’aci de pana acum din ’90 incoace.
– foarte reusita fresca sociala. in front-subsidar punctat la fix criza generatiei fara ‘casa’
– “da-mi o…” si figuranta de la chiosc se blocheaza si… citeşte

5 5
cezaur pe 26 iulie 2016 13:53
Vad ca-ti place mult cuvantul tiganesc "misto". Mega misto replici: "Ba ej nebun? Ce dreq faci ma bulangiule?? Ce bine-mi pare sa te vad, 'te dreq!" Cat talent actoricesc, cata finete si naturalete! Sa-ti spun un secret - Romania are si oameni decenti, nu doar cocalari frustrati de Mangalia. Dramele unor oameni obisnuiti - de atat sunt in stare sa puna pe pelicula 99% din regizorii romani. Pentru ca-i ieftin si bun, nu-ti trebuie cine stie ce locatii, nu-ti trebuie cine stie ce efecte sau coloana sonora. Sunt situatii si drame pe care majoritatea romanilor le stiu mult prea bine si DE CARE SUNT SATUI. Chiar vor oare toti sa fie inconjurati de jeg si lehamite? Peisaje absolut dezolante, paleta rece pe tot parcursul filmului, lipsa totala de interes pentru compozitia imaginii - trebuie doar alese zone si cadre cat mai apasatoare si mai sumbre, oameni indaratnici, incatusati de saracie, cu trairi si conflicte ce le macina existenta si mutrele vesnic incruntate etc. Toate converg catre stilul plin de lehamite al cinematografiei romanesti, care te face sa scuipi plin de sictir cand iesi din sala de cinema. Inca mai astept noul val de regizori care vor indrazni sa dea frau liber imaginatiei si faca un film bun de comedie, o drama, chiar unul SF sau fantasy, de arta, etc. NUMAI SA FIE CU OAMENI SPALATI! CU OAMENI SENINI!! SA NU MAI SCURME IN GHENA COTIDIANULUI DUPA ULTIMELE SCURSURI, DUPA ULTIMII OAMENI... E un film ieftin, obositor (inca de la inceput, cand se balacaresc grotesc pret de vreun sfert de ora tatal si fiul... bun inceput!), dedicat consumatorilor de seriale gen Las Fierbinti (deh, scris tot de Mimi!) si de emisiuni ca "Asta-i Romania!" De aia-s tari vesticii intr-ale filmului (vorbesc de ce au mai bun de oferit, nu de prostioarele infantile care umplu Hollywood-ul cu personaje din benzi desenate) - pentru ca si-au dat seama ca arta cinematografica e menita sa inspire si sa motiveze. Noi am avut acest film in deschiderea Festivalului Filmului European! Asa au fost impinse in festivaluri si "Dupa Dealuri", "Moartea Domnului Lazarescu", "Sunt o baba comunista", "Tuns, ras si frezat", "4 luni, 3 saptamani si 2 zile", "Ticalosii", etc etc etc - filme menite sa-i faca sa creada pe privitori ca Romania e o grota de lumea a 3-a, plina cu oligofreni care se zbat in saracie, coruptie, bautura, balacareala neeesfarsita si JEG, mult JEG pus ostentativ in fiecare cadru. Asa ca hai sictir, Mimi Branescu (cu capodoperele tale "Acasa la tata" si "Las Fierbinti") si tuturor "regizorilor" mercenari care-si fac faima turnand cenusa-n cap propriului neam. In folosul cui, numai ei stiu. Ca al romanilor cu siguranta nu.
davil pe 21 noiembrie 2016 22:08
Bravos, cezaure - "Vocea patriotului nationale" emana din ce spui ! Tocmai ce-ai combatut cu argumente din interior, tocmai ce-ai trezit intrebari existentiale, cu aceleasi cuvinte si expresii:))) Drama lu' Mihai Viteazu, ilustrata de Nicolaescu, a Maresalului Antonescu, ilustrata de acelasi, sunt istorie... Nu e mega-film asta de fata, da' nu e nici desene animate cu cichi cian ! Principiul e simplu : nu-ti place, nu te uiti ! Aplica-l ! Desi, fiind democratie, avem dreptul la opinie. Felicitari c-ai exprimat-o ! M-astept, totusi, sa fii la fel de critic si la comedii gen "Ultimul corupt din Romania"... tot romanesti, tot din zilele noastre.... stil hollywoodian, umor zero !
adrian0891 pe 12 Noiembrie 2015 22:19
Nu, categoric nu
Poate suntem obisnuiti cu moda americana a filmelor, sau poate Corneliu Porumboiu a ridicat stacheta sus, dar acest film mi-a adus aminte de o replica celebra din Filantropica: Ti-am vazut filmul (acolo era citirea unei carti). Slab.
0 4
cosmin742000 pe 19 noiembrie 2015 18:40
americanii nu mai au nicio treaba cu filmele.La ei totul a devenit industrie si comert.Adica prostirea prostilor.