balta67verde pe 27 Octombrie 2016 16:52
Kevin Kostner exceptional
Un roadmovie excelent. Kevin Kostner joaca exceptional in primul lui rol negativ.
1 0
zeno.marin pe 01 Ianuarie 2011 22:46
Well, so and so...
Un film usurel, care se poate vedea totusi si care culmea, devine tot mai digerabil pe masura pelicula se deruleaza. Destul de cliseu, filmul nu e iesit din comun iar uneori chiar pierzi firul daca nu te concentrezi, dar are un dialog spiritual, cinic si cateva poante nostime, citez: "Q: care e cel mai inteligent lucru care iese din gura unei tarfe? A: [...] lui Einstein.". Cautati pe IMDB altele, ca asta nu e trecuta acolo :))). Un film usurel, care se poate vedea totusi si care culmea, devine tot mai bun pe masura pelicula se deruleaza. Ceva violenta, strong language... O gramada de actori buni...Pretty cool.
2 4
alex_il_fenomeno pe 15 Ianuarie 2012 09:45
un film de actiune bunicel , cu o gramada de actori uriasi , dintre care iese in evidenta trio-ul Kurt Russell, Kevin Costner, Courteney Cox , mai ales prin tensiunile uriase exercitate de catre ei unii impotriva altora . pe langa numeroasele impuscaturi , filmul mai are si cateva faze de comedie , ce reusesc sa destinda atmosfera . actiunea este destul de greu de anticipat , iar finalul este cireasa de pe tort ! filmul este complet surprinzator , asa ca nu merita ratat pentru nimic in lume .
2 2
cezarika21 pe 19 Iulie 2016 16:15
Nostalgia după Elvis
Filmele ce aduc un omagiu indirect regelui Elvis au de obicei un aer nostalgic, evocând o perioadă de aur a visului american în care existau vedete autentice ale filmului și muzicii, iar o excursie în Las Vegas era la îndemâna oricărui american din clasa mijlocie. Astăzi, ”Orașul Luminilor” a devenit o metropolă cu prețuri prohibite dominată de mult kitch și prost gust, un simbol al dominației arogante a celor bogați.

Film de acțiune despre jefuirea unui cazinou din Las Vegas de către un grup de bandiți costumați în Elvis, ”3000 Miles to Graceland” aduce aerului nostalgic menționat anterior un efect violent marca Tarantino, făcând ca pelicula să-și câștige un public mai eterogen și mai apropiat vremurilor contemporane. Acțiunea violentă pe alocuri pulp, dialogul spiritual și interpretările respectuoase la adresa unei epoci glorioase… citeşte

2 1
xerses pe 02 Martie 2012 00:33
Chiar daca nu emite mari pretentii la a fi un film memorabil, filmul este placut de urmarit.