lili22 pe 05 Iulie 2020 14:27
Filmul e foarte bine realizat, cu o coloana sonora de exceptie.Asta e interesant in filmele americane, ca si actorii din rolurile secundare joaca foarte bine, dau ce pot.
0 0
user-5c9f8c2e87074 pe 05 Iulie 2020 03:17
Inspirata si inteligenta ideea de a face un film în care sa redai zbuciumul sufletesc al unui dealer de droguri în ultimele sale 24 de ore înainte de a întra în infernul pușcăriei. Norton a reușit sa convingă ca si unul care trăiește pe seama dependentei unora de droguri poate avea morala ,onoare si corectitudine. Muzica de-a dreptul fenomenala e tot un actor practic care participa la momentele de maxima tensiune. Spike Lee nu se dezminte.
0 0
andystarx pe 30 Decembrie 2016 17:46
Nota 4/10
O juca Norton de toata stima,dar filmul ca si scenariu,si acest stil al lui SPike Lee, mie mi se pare groaznic ! Cu greu am rezistat pana la final,si parca ma gandeam ca este slab,dar nici chiar asa ! Cui nu i convine parerea mea,sa fie sanatos ! Eu nu il recomand nimanui,este un film greu de digerat,pe care oricum nu o sa il tii minte,si nu este pentru orice public !
0 0
cezarika21 pe 14 Decembrie 2015 09:42
Eșecul individului de a răzbate într-o societate imorală
Ultimele 24 de ore în libertate ale unui traficant de droguri pare a fi momentul dinaintea morții, în care după unele mărturii îți trece prin fața ochilor întreaga ta viață. Secvențe disparate din trecut sunt introduse fără o schemă cronologică bine definită într-o încercare de a contura istoria personajului și de a-i defini evoluția de la elevul bursier cu un viitor promițător până la traficantul de droguri cu mașină scumpă și prieteni dubioși.

Personajul încearcă să-și dea seama unde a greșit, iar întâlnirea cu prietenii săi din copilărie, ambii nerealizați și plini de frustrări, dar liberi, pare o încercare de a identifica momentul derapajului său și de a-și reevalua drumul parcurs. Finalul ambiguu este o ultimă fantezie înaintea coborârii în infern.

Lumea prezentată de Spike Lee este un New York tot mai… citeşte

7 2
Mariannaa pe 31 August 2014 19:09
Edward Norton a devenit unul din actorii mei preferati, ceea ce ma determina sa vizionez orice film in care in distributie apare si cel mai important este faptul ca nu ma face sa regret. Asadar, recomand filmul pentru ca e bun si merita vazut.
0 0
radu3455 pe 24 Aprilie 2014 10:47
in afara de prestatia buna a lui Eduard Norton nu am vazut nimic interesant la acest film nu m-a incantat scenariu,destul de plictisitor nu vi-l recomand
0 2
nick-azh pe 23 Aprilie 2014 16:05
A 25-a Ora
Foarte bun,apoape la fel de reusit ca mult mai cunoscutul Fight Club.
Edward Norton este exceptional,desi actiunea da senzatia de static,scenariul si interpretarea sunt foarte reusite cat si monologurile.Pur si simplu dramele asemeni acestui "25th hour" nu abunda nici in efecte speciale,nici in bugete extraordinar de mari,cu toate acestea te sensibilizeaza si cel mai important e ca dupa ce se termina iti spui "da domnule am vazut un film reusit".O poveste exceptionala cu de toate : romantism,actiune,drama, o poveste despre viata si cat de mare este bariera intre libertate si puscarie,cat de mare este diferenta intre a fi un om liber si a fi un fugar...cat de buna este libertatea indiferent cum o traiesti.
VIATA ESTE ASA CUM TI-O FACI...
Merita vazut.

2 0
Kuhaylan pe 11 Februarie 2014 12:10
1
............................................................................
0 2
crome pe 13 Decembrie 2013 16:33
slabut filmul si-ti trebuie destula rabdare ca sa-l vezi pana la final !
0 2
Iulidesprefilme pe 02 Aprilie 2013 19:00
Un traficant de droguri petrece ultimele sale 24 de ore de libertate...apoi îl aşteaptă 7 ani de puşcărie.
1 0
cosmin_kedii pe 01 Februarie 2013 09:19
Regia Spike Lee este superb și performanța Edward Norton este la fel de mare ca de obicei
1 1
deadlord pe 11 Septembrie 2012 22:15
Este un film foarte bun si foarte bine realizat. Povestea este superba, regia de exceptie, iar actori foarte buni.
1 1
karenin08 pe 23 Iulie 2012 02:12
Edward Norton
Filmul m-a facut sa plang la final.Cum un om atat de distrus si terminat din toate punctele de vedere are curajul si motivatia necesara,cu ajutorul tatalui sau,sa reinceapa o noua viata,invatand din greselile trecutului!Daca nu ar fi fost Edward Norton in acest film nu i-as fi dat nota 8.Acest om,pentru mine,sare in evidenta si straluceste printre toti actorii din Hollywood,este si va ramane cel mai bun din istorie si nu va fi egalat de niciun alt actor!!!Daca as fi fortat sa aleg modelul de om in viata dupa care ar trebui sa ma ghidez l-as alege pe el!
Oare de ce unii oameni au atatea calitati si daruri native si unii atat de putine!Poate pe lumea cealalta exista LEGEA COMPENSATIEI!

0 2
pisicuta1 pe 02 Iunie 2012 22:58
e
un film f bun!.......................................
1 2
flopozippo pe 15 August 2011 19:51
Filmul isi merita nominalizarile, cu un subiect dintotdeauna dar pus foarte bine de data asta pe ecrane de Spike Lee si cu un rol jucat exceptional de E. Norton. Ce ai face daca ai stii ca e ultima zi? Intelept " batranul", aici e toata cheia filmului.
1 0
deea9595 pe 09 Aprilie 2011 12:54
un film foarte interesant cu un Edward Norton care face un rol de milioane ca intotdeauna!
iar finalul a fost exceptional:)

1 1
Vorador pe 20 Martie 2011 20:42
Edward Norton a jucat foarte expresiv si real, iar monologul sau din fata oglinzii este scena cheie a filmului, o scena care are ecou pe toata durata lui.Un film care ramane alaturi de tine mult timp dupa ce vizionarea s-a incheiat.
3 1
-Wizz- pe 20 Martie 2011 11:53
vai de film extraordinar !!! Edward Norton nu are limite \m/ Filmul acesta dovedeste pentru a nu stiu cata oara ca Edward are un talent incredibil ! Pur si simplu mi'am dat seama ca e un film bun,numai vazand reclama de pe prima ! 100000
1 2
jermayne pe 19 Martie 2011 19:51
sunteti jalnici,penibili luati comenturile din alta parte si le puneti aici ,sa inteleg k sunteti analfabeti?
0 4
-Wizz- pe 20 martie 2011 11:55
asa si comentariul tau privind acest film care este ? ti'ai facut cont pe cinemagia doar ca sa critici pe altii ? nici macar filmul ????? :)))
WEbster pe 19 Noiembrie 2010 01:15
As vrea sa comentez filmul doar din prisma lui Norton sau cel mult din prisma celor 3 (Norton, Barry si Hoffman), dar nu pot pentru ca altfel as fi dat 10. Si motivul pentru care nu pot este in primul rand montajul (nu stiu daca a fost ceva in neregula cu filmul pe care l-am tras eu, dar nu cred); montajul e plin de greseli care se pot observa "cu ochiul liber" si o sa iau ca exemplu reflectii aparute de nicaieri, close up'uri in scene unde nu aveau ce cauta, scene repetate din unghiuri diferite absolut fara rost. Acum poate ca ma veti considera prea drastic, prea atent la detalii si nu la esenta, dar intervine si regia, care e cam lipsita de viata, prea putin suspans, dramatism conturat doar cu ajutorul actorilor pe care ii voi lauda inca o data cu aceasta ocazie, iar unul din putinele momente de sclipire a fost scena in care Francis trebuia sa-si ajute prietenul intr-un mod foarte… citeşte
2 0
mvpsebi pe 15 Septembrie 2010 00:26
O singura decizie poate face diferenta intre viata si moarte..nu lasa pe maine, ce poti face astazi..cunoasteti prietenii adevarati..e un film din care poti culege multe, dar parca ii lipseste ceva, putina actiune, suspans..finalul mi s-a parut cam slabut, a fugit sau nu de inchisoare :-?..oricum, un om adevarat isi asuma responsabilitatea pentru faptele sale, nu fuge de ele..viata nu e tot timpul ca-n filme ;)..are si o tenta rasiala filmul, se vede mana lui Spike Lee..si sa nu-l uit pe Norton, inca o data fara repros !
3 4
Mihail19881988 pe 16 Iunie 2010 11:44
Ce ai face in ultima ta zi de libertate ?
Inainte de toate ... cei care fac filmul sa straluceasca sunt actorii...dar pentru asta ai nevoie de personaje bine gandite , dup'aia vine povestea care este inspaimantator de reala si tragica pe care Lee o controleaza cu grija si precizie ... Prestatia actorilor este de cel mai inalt nivel . Norton convinge inca o data , Hoffman este la fel de bun , surprins total de Pepper ...Barry Pepper... " A fost " continuu Frank si foarte consistent in rol.
...it's you and me and Doyle ...Who's Doyle? ...Doyle! Doyle's law !... What? ...It's Murphy !.... Who is Murphy? ...Who's Murphy? Who's Doyle! It's Murphy's law... "whatever can go wrong, will go wrong"? ....Him, yes! ...Yes, him.!!!

2 2
kanibalo pe 06 Iunie 2010 19:27
Un film bun,pe alocuri un pic plictisitor dar in rest destul de bun,cu E.Norton intr-un rol foarte interesant
2 9
alexaa pe 06 Iunie 2010 17:15
academia americana de film are prostul obicei de sari peste actorii care fac roluri exceptionale si a acorda premii unor actori care nu le merita.membrii academiei sunt evident constienti de aceste greseli si incearca se le repare pe parcurs printr-o nominalizare sau un premiu pentru un rol mai putin bun decat cel pentru care ar fi meritat actorul sa castige.dupa parerea mea oscarul i-a mai fost furat odata lui norton de Cuba Gooding Jr. (nici nu se compara prestatia lui cu cea a lui norton din primal fear).revenind la subiect filmul mi s-a parut destul de bun , il recomand .
5 2
titip pe 31 octombrie 2011 20:58
eu nu inteleg cum cuba g jr. poate sa castige vreun premiu, daramite oscar. prost actor.
gabrielaaa.korodi pe 2 ianuarie 2012 12:43
Agree :)
corigeb pe 01 Iunie 2010 00:35
Un film fff bun, nu pot sa inteleg cum altii au putut sa se plictiseasca la el..
3 5
LavyBogdy pe 29 Martie 2010 21:12
Jos palaria pentru Edward Norton.Este o drama foarte bine realizata.Muzica 10/5.
4 2
Monica_Mihai pe 09 Septembrie 2009 20:39
Norton mi s-a parut exceptional, ca de fiecare data...e uimitor cat poate transmite; ma gandesc ca poate ar fi meritat daca nu un Oscar macar o nominalizare.
1 3
andyrock4ever pe 16 Iunie 2009 10:01
Are cateva scene plictisitoare pe la inceput, dar nu trebuie ratat din cauza finalului exceptional. Un film despre viata, prieteni, iubire de cluplu si iubire de parinti.
3 5
gabonne1 pe 19 Noiembrie 2007 22:19
Un film care dovedeste, inca o data, ca Edward Norton este talentat. Nu e vorba neaparat de monologul sau din film. Joaca foarte bine trairile unui om ce urmeaza sa intre in inchisoare pentru 7 ani si care-si petrece ultimele 24 de ore de libertate alaturi de familie si prieteni. Se pune accentul pe faptul ca nimeni nu e perfect. O fi Norton un "drug dealer", dar tatal sau a fost un betiv, care s-a lasat cu greu de bautura, iar dintre cei doi buni prieteni ai lui, unul risca banii firmei la bursa, bazandu-se doar pe instincte, iar celalalt, profesor de literatura, are simpatii erotice pentru una din elevele sale minore. In plus, prietena lui Norton este suspectata ca l-ar fi tradat la politie si ca sta cu el doar pentru bani.Coloana sonora sau, mai bine zis, tema principala, este buna, dar parca prea prezenta. Sunt cam in plus acele imagini cu ramasitele World Trade Center, dar filmul a… citeşte
1 2
Alex. Leo Serban pe 16 Martie 2004 17:13
un film exceptional de la a la z - unul din cele mai bune ale lui spike!