0 1
ioanaa_ioana pe 11 August 2018 21:03
.............................................................................................
0 1
Pantaleon pe 17 Februarie 2018 19:34
Emotie la superlativ
21 Grams este, dupa parerea mea, unul dintre cele mai bune filme din istoria cinematografiei. Stiu, pare poate prea mult, dar fata de CItizen Kane sau altele de genul asta, votate de marii cunoscatori, critici de film, acest film chiar este o capodopera. Poate chiar capodopera lui A.G. Inarritu, desi toate filmele acestui mare cineast ( mai putin Birdman, care, desi a luat Oscarul, mi se pare o bazaconie) sunt demne de pus in rama : Biutiful, Babel, The Revenant, Amores Perros.
0 2
into_the_labyrinth pe 21 Iulie 2016 01:28
În primul rând, îl consider un film care ar trebui văzut de cei care agreează genul "dramă", pentru că asta e, de la început până la sfârşit, are o distribuţie bună şi un regizor bun. Însă am câteva comentarii de făcut, pe care le voi sintetiza în două părţi. 1. Motive pentru care recomand acest film: pentru că, în tentativa sa de a duce lucrurile la extrem, deseori Inarritu impresionează; pentru că, fără a fi deloc un fan al lui Sean Penn, dacă vreţi să-l vedeţi pe acest actor jucând cu adevărat bine, filmul "21 de grame" vă dă această ocazie; pentru că "jocul" întrepătrunderii unor poveşti diferite şi al întâlnirii aparent întâmplătoare între personaje s-ar putea să vă fascineze. Şi 2. Motive pentru care nu recomand acest film: pentru că nu are sens să strici un scenariu aproape genial cu replici standard din filmele americane de… citeşte
1 1
andystarx pe 14 Ianuarie 2016 15:07
Nota 8/10
Un film cu totul si cu totul deosebit,stilul Innaritu !Daca avea si o coloana sonora mai buna,filmul era senzational !Oricum Benicio del TOro si ceilalti 2 actori principali,fac roluri de exceptie ! Un film pe care il recomand tuturor ! Ar trebuie sa intre in top 250 ,sunt multe altele care nu isi merita locul acolo !
0 1
Nyghty pe 31 Ianuarie 2015 02:53
Fără să-mi doresc, am văzut două filme la rând cu Sean Penn, ceea ce m-a trimis în dilema alegerii filmului în care a jucat mai prost. Totuşi, spre norocul tuturor, nu mă voi opri asupra aspectului ăstuia, că voi n-aţi făcut rău nimănui.

"21 Grams", film asemănător cu "Amores perros" ca structură şi desfăşurare, prezintă, de această dată, o depresie parcă interminabilă prin care trec o serie întreagă de personaje. Ca şi în filmul anterior, pelicula se bazează mult pe ideea existenţei destinului şi pe infima probabilitate ca doi oameni să se întâlnească.

După vizionarea acestui film, încep să mă declar fan Iñárritu, iar "Magnolia" arată ca pe o glumă nefastă apărută drept capodoperă în viziunea celor care n-au avut şansa să urmărească vreun film de-al regizorului mexican. Indiferent de ordinea vizionării,… citeşte

0 1
Infinity pe 26 August 2014 01:29
21 Grams (2003)
Filmul are un puternic impact emotional, iar actorii nu fac altceva decat sa amplifice si mai mult starea de spirit pe care o ai atunci cand vezi acest film. E construit foarte bine, iar datorita derularii non-lineare a intamplarilor te tine captiv in fata ecranului pana la final. Prestatia actorilor e de Oscar. Recomand.
0 2
alali pe 10 August 2014 02:36
greutatea sufletului..
Un film ce nu iti permite nici sa rasufli. Te elibereaza total de orice alt gand pentru a te incarca cu povestea acestei drame. Nici nu ai cum sa ai propriile sentimente, idei, pentru ca modul de filmare te obliga sa te concentrezi la maxim. Totul trebuie inregistrat si reasezat intr-o ordine ce... nu ne este data ci o descoperim noi bucata cu bucata. Firul epic trebuie reconstruit in minte. Actiunea trebuie memorata si in special sentimentele, care aici sunt de o intensitate incredibila. Niciun regizor nu s-a mai jucat atat de mult cu atentia privitorului si nu a reusit sa il implice la asa un nivel pana acum. Desi atat de incalcit, filmul se dezvaluie oricui. Nu am intalnit pana acum persoane care sa nu fi inteles ce si cum, indiferent ca erau ele cinefile cu "acte in regula" sau iubitoare de telenovele si impuscaturi. Toate au avut parte de doza de suferinta a acestui experiment marca… citeşte
28 2
M.Cosmin pe 16 Iulie 2014 05:11
Ops,am dat trimitere,deci continuam, urasc sa vad filme gen the fault in our stars ,filme lacrimogene,care teoretic au un impact puternic asupra noastra,sunt filme cu scopuri comerciale,dar acesta, 21 grams nu este deloc asa,regizorul,echipa,actorii,dupa filmul asta tind sa cred ca au jucat din placere,nu pentru avere,asa de bine m-am bucurat vazandu-i ,imi place si ideea in care sunt relatate intamplarile,gen Memento(christopher nolan),doar ca in filmul asta se incurca putin,pute fi mai clara,trecem peste. Este un film care iti da lectie de viata si nu il uiti dupa doar 1 zi,nu il uiti pentru ca nu a trisat sa te faca sa il admiri,nu te-a facut sa plangi,sa iti para rau pentru cei care jucau,cum dealtfel se intampla in alte filme de duzina,te-a facut sa fii alaturi de ei,sa traiesti prin ei si sa ii sfatuiesti ce decizii sa ia,e un film in care te implici,astfel te descoperi pe tine… citeşte
0 1
M.Cosmin pe 16 Iulie 2014 05:02
Ca o drama sa fie buna,nu trebuie sa te faca neaparat sa plangi,ci sa simti ceva,iar filmul asta,e o drama. Urasc
0 1
johnybz pe 08 Iunie 2014 03:49
Un film puternic, chiar cutremurator... Un film despre suferinta si loviturile pe care viata le aplica oamenilor. Dupa parerea mea, un film care iti da fiori pe spate in mai multe randuri, care iti face un nod in gat in timp ce te abtii sa nu plangi, se poate numi film bun. A nu se vedea daca aveti "datorii"....va veti aminti de fiecare dintre ele, sau poate va veti simti privilegiati pentru ca asemenea probleme v-au ocolit pana acum, depinde de voi. Avem in fata noastra o poveste inteligent gandita dar extrem de prost pusa in scena. Secventele din film se afla intr-o ordine total aiurea, trebuie sa-ti rupi capul in doua ca sa incerci sa intelegi. Nu mai stii ce e prezent, ce e retrospectiv, cine si cum isi aminteste. Chiar si asa, e un film care misca ceva in tine. Merita vazut
1 0
andyy pe 12 Mai 2014 01:10
Un film plin de stari emotionale foarte puternice, care este in asa fel montat, incat nu povestea in sine este cea care iese in evidenta, ci momentele pline de drama prin care trec personajele ale caror vieti,cu sau fara voia lor, se intrepatrund. Merita vazut.
0 0
a_anywhere pe 21 Septembrie 2013 00:39
min 111: "(...) Cate vieti traim? / De cate ori murim? (...)"
0 1
petancapompilia pe 22 August 2013 23:58
O drama extrem de bine filmata si montata din cadre care par sa n-aiba legatura intre ele pana incepi sa faci conexiuni intre informatiile care-ti parvin.Toate personajele sunt nefericite si sunt pregatite sa cedeze cele 21 de grame cat cantareste sufletul uman. La cat de usor este(cat o pasare colibri) e cam incarcat de pacate, remuscari , frustrari, slabiciuni si tradari. Toti urca si coboara scara moralei si a iubirii, toti se apropie amenintator de moarte, nimic nu se poate rezolva pe de--a-ntregul. Familia, dreptatea, iubirea, credinta des invocata in sens blasfemator-nimic nu rezista in fata constiintei incarcate tocmai cu aceste 21 de grame.FB film!
0 1
Iulidesprefilme pe 02 Aprilie 2013 18:46
Destinele eroilor se întrepătrund şi, prin moarte, ei descoperă viaţa...Se spune că atunci când moare, omul pierde în greutate ...21 de grame.
0 0
florinfinaru pe 29 Martie 2013 22:29
Stelele ard intens!!!
Aparent un thriller menit a rupe gura târgului prin accentele dramatice tuşate de, totuşi, marii actori ce apar în distribuţia-i. În realitate un univers posibil, îngrozitor de aproape de fiecare dintre noi. Susţinut de interpretări actoriceşti de excepţie. Şi o regie pe măsură operând antiteze în antiteze pe baza unui ingenios şi aproape matematic algoritm înlănţuind timpii şi faptele. Provocând spectatorul către o neaşteptată interactivitate menită atât a-i limpezi cronologiile implicate, cât şi a-i declanşa introspecţii generate de posibila identificare cu oricare dintre personaje. De ce nu a primit Naomi Watts premiul Oscar? Paradoxal, pentru că este prea ...VALOROASĂ, în sensul în care importantele voturi la Oscar se acordă şi pe baza popularităţii actului artistic în ochii publicului spectator. Iar acesta nu agreează neapărat complexele… citeşte
0 1
radu3455 pe 17 Noiembrie 2012 10:06
o drama exceptionala regizata absolut perfect m-a lasat fara cuvinte nota 10
1 0
pisicuta1 pe 01 Noiembrie 2012 21:59
exceptional,o drama in care trei destine se intilnesc
1 0
lili22 pe 08 Septembrie 2012 22:01
Il gasiti usor daca nu l-ati vazut
Pe you tube, ce e drept nu are subtitrare, dar asta e....nu poti fi cu toate.
1 1
deadlord pe 21 August 2012 20:43
Ma impresionat. Mie mi s-a parut ca este putin mindfu*k.
0 1
DiCaprio21 pe 16 Iulie 2012 04:28
incredibil filmul , cum de nu am stiut de un asemenea film pana acum , fantastic , mi-a placut foarte mult .10
1 1
cosmin_kedii pe 10 Martie 2012 08:40
Filmul în sine este un miracol: dur, inteligent, neobosit, provocator şi, mai presus de toate,formează un puzzle fascinant
0 2
Vegetarian pe 26 Decembrie 2011 15:36
Este un film potrivit si pt lista : Categoria 40 - 50 de ani = filme cu actori in rol principal intre 40 si 50 de ani = 43 ani Sean Penn
Motelurile izolate de langa autostrazi sunt locuri periculoase !? O mica alarma de panica ar prinde bine in caz ca iese pe neasteptate cineva dintro masina cu un pistol ? 2:11 AM 9/9/2012

Este un film potrivit si pt lista : Masini Dezavantaje : Un sofer accidenteaza
...Spoiler ! ! ( prezentarea deznodamantului )

0 1
sabinalin pe 14 Decembrie 2011 06:33
Pamantul s-a intors ca sa ne apropie
Hotarat lucru, Alejandro Gonzales Innaritu stie sa spuna povesti si sa mentina tot timpul treaza atentia privitorului ceea ce, pentru un film al zilelor noastre, e o mare performanta. Regizorul mexican dovedeste, la fel ca in "Babel", aplecare pentru drame puternice, chiar pentru tragedii, istoriile pe care le regizeaza sunt serios melodramatice si impresioneaza usor pe cei care mai au inca suflete in loc de bolovani. Nu-i vorba, in lumea in care traim nu prea mai intalnim spectatori care sa savureze asemenea gen de filme atat timp cat "stirile de la ora 5" se apropie, in materie de duritate, de horror-urile cele mai stilate. Cei trei actori care intruchipeaza personajele principale au sansa unor compozitii complexe si se achita exemplar de roluri, nu degeaba Sean Penn, Naomi Watts si Benicio del Toro au primit diverse premii sau nominalizari importante pentru performantele din acest… citeşte
5 6
MNarcis pe 14 Noiembrie 2011 20:45
Un film superb care m-a impresionat, imi place foarte mult cum este structurat, iar Benicio Del Toro a jucat magnific, m-a impresionat cum Benicio il infrunta pe acel preot cu ''propriile lui arme'' (''arme'' adica citatele din bibilie). O drama emotionanta (despre o boala nemiloasa,despre moarte, despre ceea ce se afla ,,dincolo de moarte''). Un film exceptional (insa insista prea mult cu sufletul pt ''gustul'' meu, eu nu cred in suflet, cred in creierul mic el da viata si este insusi viata, nu cred in acea ''substanta'' incolora, inodora numit suflet), oricum orice gust ai avea in materie de filme nu cred ca exista cineva care sa nu ii placa acest film ( intr-o masura mai mare sau mai mica), il recomand cu caldura........merita vazut!
1 3
kingdogg69 pe 31 August 2011 23:00
Puzzle Mortal
Un puzzle frumos si interesant, dar parca dupa ce il termini nu simti acea satisfactie a vederii lui in intregime...
0 1
xerses pe 24 August 2011 14:44
Un film socant, profund, ce da de gandit.Obligatoriu de vazut.
5 4
mihaelatb pe 23 Iulie 2011 15:49
este genul de film pe care-l vezi, apoi te intorci sa vezi o secventa, apoi constati ca nu ai inteles exact ce vroia sa spuna, si mai revezi o alta...
Am vazut intai Biutiful, dar acum pot sa spun cu siguranta ca exista atmosfera inconfundabila Iñárritu.
iar personajele sale...Nu pot sa spun ca nu mi-a placut jocul lui Penn, dar ca sa rezonezi perfect cu regizorul trebuie sa fii latin.Pentru ca personajele sale au un un aer familiar. Uxbal este ruda cu Jack Jordan.Filmul este dificil, dar bun! Nu stiu daca am sa-l mai vad, dar sigur nu am sa-l uit!

1 2