gabi pe 27 Iulie 2008 15:53
mie personal imi plac filmele domnului Nicolaescu.ceea ce imi displace e usurinta frivola si adesea jignitoare cu care unii isi permit sa se refere la domnia sa pe acest site.mai ales ca ei in mod sigur nu au facut nimic comparabil cu realizarile domnului regizor.atita vreme cit cinematografia actuala romaneasca se limiteaza doar la "bube,mucegaiuri si noroi"intr-un demers patetico-dramatic care elimina speranta in om,fireste ca voi alege mereu filmul nicolaescian unde s-a lasat loc emotiei pozitive,increderii ,povestii.tin sa precizez ca cel care SIMTE vazind aceste filme nu e obligatoriu comunist,asocierea cu acest termen o fac doar "criticii"care duc lipsa de cuvinte ca sa critice.Domnul Nicolaescu merita sa fie respectat chiar si atunci cind i se aduce o critica.eu ii multumesc pentru tot,pentru o viata de munca in care a crescut vise pentru cei care vor inca sa viseze
35 16
Narcis_1976 pe 25 aprilie 2012 20:48
bravo prietene sunt in asentimetul sau
neanae pe 27 Aprilie 2003 00:33
daca s-ar inventa roboti care sa joace in filme, probabil ca stilul lor ar semana mult cu prestatiile lui nicolaescu. omu' nostru e incapabil sa exprime vreo emotie/traire pe ecran, vocea lui n-are nici o inflexiune, ci curge monoton si sacadat ca o rafala de mitraliera, iar replicile pe care le spune sunt in general sloganuri ale unei ere de care eu, unul, as vrea sa uit.
cand romanii vor inceta sa iubeasca filmele lui nicolaescu, voi sti ca s-a incheiat cu adevarat "epoca de aur".

22 32
AlexGo0d pe 21 decembrie 2012 19:04
inteleg ca ai ceva cu actorul Sergiu Nicolaescu...Dar cu regizorul Sergiu Nicolescu ce ai?
DAMME pe 15 iulie 2021 23:30
esti praf tata.
Radu47hitman pe 30 August 2009 19:11
O capodoperă
O persoană respectată de fiecare om care în primul rând se respectă pe sine însuşi, care ştie ce reprezintă cu adevărat filmul românesc. Am o mare stimă faţă de dl. Nicolaescu, este unul din preferaţii mei actori şi regizori. A muncit, a muncit foarte mult în viaţa sa, stiu asta fiindcă munca depusă o putem vedea cu toţii în filmele sale. Este în topul actorilor români şi uneori mă gândesc ,dacă n-ar fi existat toate peliculele Lui, atunci la ce nivel avea să fie cinematografia românească? Nu prea cred că la unul înal. Mulţumesc pentru filmele dvs. Sergiu Nicolaescu şi mulţi ani înainte.
20 13
mirea_lucian pe 18 aprilie 2023 22:13
Asa este, SERGIU Nicolaescu a fost un mare actor dar si unul din cei mai mari regizori ai lumii ! Fara filmele sale ,cinematografia romaneasca ,ar fi fost cu mult mai saraca !Sunt filme pe care le-as revedea de zeci de ori si nu m-as plictisi ...trist este ca dupa ,nu mai vine nimic din urma ...
danabadau pe 29 Martie 2009 20:29
parere
Il consider pe SN un om extraordinar cu o cariera extraordinara.
19 20
Manusa pe 23 Octombrie 2011 20:05
Un actor si regizor de mare clasa, acest lucru fiind dovedit de filmele in care a jucat si pe care le-a regizat. Un roman pe care il admir pentru ceea ce a facut.
18 7
coszma pe 20 Martie 2008 19:34
singurul om care a realizat cele mai bune filme , nu am cuvinte e cel mai bun actor din lume
18 19
justmovie pe 28 august 2012 19:43
cel mai bun din univers .....doamne ce gandire
Lived_memories pe 22 iulie 2013 22:27
Nu din univers, din MULTIVERS!!! Ca e mai multe.
Bulumulu pe 04 Decembrie 2004 13:13
vai vai vai
cand auzi de SN trebuie sa-ti pui intrebarea: pana cand, doamne? sau: de ce la noi?
trist.

18 24
nemotoujours pe 6 ianuarie 2013 01:31
SEMIDOCT SI LIPSIT DE CULTURA. PANA CAND DOAMNE O SA MAI SUPORT ASTFEL DE OAMENI ???
DAMME pe 15 iulie 2021 23:30
da-ti glont.
ciprian34 pe 03 Ianuarie 2013 13:50
Daca nu era Sergiu Nicolaescu probabil cinematografia romaneasca era foarte saraca,Dumnezeu sa-l ierte!
17 6
lili22 pe 5 aprilie 2015 11:31
Saracul de tine, daca numai filmele acestui mediocru le apreciezi nu te pricepi de fel la arta.
ciprian34 pe 16 iunie 2015 12:47
Asa oameni,asa tara,vai de tara in care prostia si hotia au ajuns dominante
nume pe 19 Octombrie 2004 23:54
Ma tem ca o sa ma repet , dar doresc maestrului bOMBARDEL sa i se gripeze camera pe veci! lasa-ne tata ca esti dus!!!! cica el n-a facut filme despre comunism, si ca eroii lui erau antiregim.:) a lins pana i-a venit rau altfel nu putea sa faca un film pe an, kiar 2 pe cand altii stateau pe bara.si inca ceva filmele lui n-o sa fie niciodata mai bune ca ale lui spieberg sau malick(asa cum declara), asta kiar daca nu sunt fanul acestora.sergiu e un regizor depasit de timp si evenimente , care se incapataneaza sa ne arda cu cate-o voma cinematografica in fiecare an! LA MULTI ANI MAESTRE SI LA MAI MARE!(CALIFICATIV -0) P.S/ Daca il dati sunteti tari!
17 19
nume pe 12 aprilie 2003 22:35
lili22 pe 5 aprilie 2015 11:32
am scapat de un impostor.
Anca Teodorescu pe 27 Martie 2007 03:59
Sergiu Nicolaescu...cuvintele nu pot spune in totalitate parerea mea despre acest om.
Un om cu o putere extraordinara, un talent nemaipomenit si cu o vointa ce ne-a facut si ne face sa il urmam cu mandrie.
Impactul asupra mea nu este numai acela de un mare actor si de regizor de invidiat ci si de un excelent ambasador peste hotare.

Domnule Sergiu Nicolaescu VA MULTUMIM.

CU STIMA SI RESPECT,

Anca Teodorescu

15 9
incaderelibera pe 05 Aprilie 2010 19:16
Actorul meu preferat, indiferent daca il compar cu cei straini. Un om magnific.
15 15
capone pe 29 noiembrie 2011 20:50
si mie imi place mult filmele lui:Sergiu NIcolaescu
davil pe 18 decembrie 2013 21:08
Da, nene... actor extraordinar ...mai ales in Nea Marin Miliardar... unde, pe langa regie, a fost o voce, sau ceva p-acolo.... (probabil si-a dat seama ca nu poate chiar pana acolo, in comedii...) Daca ziceai de regizor, aveam de discutat, are si unele portiuni reusite... la actor, insa, a fost subtire, subtire rau !
ALINCODRUT77 pe 27 Ianuarie 2013 12:18
Imi amintesc de un interviu pe care Sergiu Nicolaescu l-a acordat revistei Romanian Playboy in luna mai 2001 Redactorului Sef Dan Silviu Boerescu. Revista o am si acum in casa. Va citez un fragment din acest interviu : " ... Daca as fi vrut eu sa regizez Revolutia din Decembrie 1989, moartea Ceausestilor, crimele terosristilor si procesele comunistilor,...eu as fi facut-o mult mai bine ! Teroristii ? Nu stiu daca au existat !...Dar mai bine haideti sa lasam discutia asta acum si sa vorbim despre...blonde !..." Frumos si sugestiv !
14 3
Ionut Mitrofan pe 05 Februarie 2009 23:46
Puternic om, domnul Sergiu!
Pentru urmatorul film, a-si fi mandru sa va realizez cover-ul.

14 18
ambulantier pe 1 martie 2011 23:08
filmele lui SERGIU au fost si vor fi nemuritoare,este un TITAN al cinematografiei universale.Americanii au vrut demult sa-l ia din tara,dar el a refuzat.Tot respectul ptr asta,sa ne traiesti multi ani COMISARE.
spanac2015 pe 11 noiembrie 2011 12:48
maistre AVE!
diana pe 27 Noiembrie 2007 21:48
am aproape 30 de ani si de cinci ani sunt in spania si cel mai mult le duc dorul filmelor bune romanesti,am crescut cu filmele lui sergiu nicolaesu si mi-ar placea ca si copii sa stie cine e el.sergiu nu e doar un bun actor,e n geniu al cinematografiei romanesti,fara filmele lui viata n ar mai avea acelasi farmec.cred ca sergiu a dedicat viata cinematografiei romanesti dar mai ales noua romanilor si ar trebui sa-i multumim ca a avut bunatatea de a impartasii cu noi toti talentul sau.multumim domnule sergiu nicolaescu.
13 9
normanadrian2011 pe 14 mai 2012 00:24
S-a nascut pe 13 aprilie 1930, la Tg-Jiu, in Duminica Floriilor, in zodia berbecului. Este ambitios, perfectionist si nu renunta la un lucru pâna nu reuseste sa il faca foarte bine. La 5 ani a parasit Tg-Jiu, familia stabilindu-si resedinta la Timisoara. Acesta este de fapt orasul copilariei lui. De mic copil i-au placut filmele si isi dorea sa joace in ele. Era seful unei bande de circa 30 de copii, iar zona lor se intindea de la Spitalul Militar pâna la podul dintre Cetate si Mehala. A facut ultimele 4 clase de liceu in 2 ani. 1948 - La treminarea liceului, a intrat la trei facultati: Belle Arte, Politehnica si Scolala de Ofiteri de Marina. Lucra pentru rege, la Savârsin si astfel i s-a propus sa plece cu acesta, când a parasit România, dar regele s-a razgândit si astfel a ramas in tara. Pe 5 ianuarie 1948 regele a fost arestat. Tatal sau a fost arestat si el si a stat nejudecat cam un an; adus la Bucuresti a fost anchetat chiar de Nicolschi, in cladirea Senatului de astazi, pe atunci Minsterul de Interne. A fost condamnat la 7 ani, in urma unui proces tipic comunist, ajungând la Canal. Tatal sau a murit in '94, cand avea 92 de ani. 1954 - La doi ani de la absolvirea Politehnicii, i s-a propus un post de director tehnic la un I.A.S de lânga Bucuresti, devenit mai târziu Gospodaria partidului. Intâmplarea a facut sa se intâlneasca cu un coleg din Politehnica, repartizat in Cinematografie si astfel ajunge sa aiba legatura cu acest domeniu. 1962 – Joaca in Memoria Trandafirului multumita lui George Macovescu si Mihnea Gheorghiu. Succesul acestui film a fost neasteptat, si s-a difuzat la Paris, de Craciun, timp de 10 ani. Filmul e o metafora: dureaza 7 minute si este o poveste cu flori ce intruchipeaza destinele unor oameni. A luat pentru el Premiul de Excelenta al Uniunii Tehnicienilor din cinematografia mondiala. 1967 - Are loc premiera pariziana a filmului "Dacii", era coproductie francezo-româna. Pe Champs-Elysees, in dreptul restaurantului "Fouquets" trona un afis al filmului, urias si având textul: "un film du Serge Nicolaesco". Era o foarte mare satisfactie pentru un tânar debutan de 37 de ani 1968 - A lucrat in calitate de regizor cu Orson Welles, Laurence Harvey si alti mari actori americani si europeni, chiar la Bucuresti la filmul Batalia pentru Roma - productie americano-germana. 1970 – filmul "Mihai Vitezul". Problema alegerii actorului pentru rolul Mihai Viteazu, a fost foarte complicate. A facut o lista cu posibilii interpreti. Au candiadat pentru Mihai Viteazul vreo 10-12 actori, intre care si: Ilarion Ciobanu, Mircea Albulescu, Amza Pellea, Florin Piersic, George Constantin, Emanoil Petrus. Americanii l-au ales pe Sergiu nicolaescu si filmarile au inceput cu el.Mai tarziu au venit indicatiile ca Mircea Albulescu sa-l joace pe Mihai. S-a opus si a zis: "Eu sunt regizor, eu hotarasc! De azi, Amza Pellea va fi Mihai Viteazul.” In urmatorii 20 de ani a fost foarte activ si a facut cam doua filme si jumatate pe an. 1989 - Revolutia la care a participat si el.
beberadutoiu pe 14 februarie 2018 17:26
Intrigatule!!!Tu il compare pe Ceausescu cu Sergiu Nicolaescu?,,Marele regizor si actor,, nu-I nici la unghia de la degetul mic al lui Ceausescu.Nicolaescu a fost in tradator de tara.Dupa ce dispare era PSD istoria va scoate multe din mizerile lui Nicolaescu.
cosmin_kedii pe 03 Ianuarie 2013 12:39
a fost un actor priceput si un regizor remarcabil prin munca depusa
dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace

12 5
pui pe 06 Iulie 2007 17:45
cel mai mare regizor roman,toata stima
11 8
szilagyi atila pe 21 Iulie 2008 19:23
mi-au placut toate filmele dvs. - as vrea sa aveti in continuare sanatate deplina....- sa continuati tot asa...
9 6
alex_il_fenomeno pe 08 Februarie 2012 10:33
un regizor si un actor genial , care a reusit niste performante pe care niciun alt roman nu cred ca le va reusi vreodata ! tot respectul meu pentru creatiile sale , ce vor fi mereu nemuritoare !
9 8
lili22 pe 7 iulie 2013 11:25
I-auzi! De ce vorbesti daca nu te pricepi?.Daca Nicolaescu e geniu cum e Tarkovski?
davil pe 28 octombrie 2013 19:31
Lili, e cam prima oara cand suntem in acord (si e pe bune, nu mistocareala:)))) Nicolaescu e executat partiturile ca la carte, dar atat... ca sa fie geniu, era nevoie de improvizatii, de jazz... Cand ramai in istorie prin cantitate, si nu prin calitate, geniul iese din discutie...Nu sunt in masura sa apreciez geniul regizoral, dar ma pot referi la cel actoricesc : exceptand p-alea "cu armata", si, eventual p-alea cu "politistu'" (unde, intr-adevar, il prindeau bine, atat uniforma, cat si revolverul), rolurile lui SN (cu litera mare, sa nu se supere pudibonzii cinemagistici:))) sunt subtiri... departe de multi altii... Pentru fanii actorului SN, io zic sa mai vedeti si alte filme, decat cele din genul mentionat (cu armata-istoricele, cu politistu'-alea stiute de toti), poate va razganditi... Putem vorbi de talent actoricesc la multi altii (Iordache, Albulescu, Dinica, Cotescu - ca sa vorbesc, fara misoginism, doar de actori, nu si de actrite), dar, dupa, sa zicem, "Orient Expres", ati putea sa mai ganditi, 'nainte de-a scrie... In Orient Expres chiar nu ma pot hotari cine e mai slab actor : SN sau ala "cu inima cat un inel":))))
iiii pe 03 Ianuarie 2013 10:15
rip
rip sergiu nicolaescu!!!! .
7 1
sabinalin pe 02 Noiembrie 2012 09:14
Un regizor popular
Dacii, Mihai Viteazul,Osanda, Atunci i-am condamnat pe toti la moarte, Nea Marin Miliardar, Ciuleandra, Oglinda, filmele cu comisari... Oricat s-ar chinui unii nu il pot scoate din istoria cinematografiei romane. Avem nevoie de Nicolaescu in egala masura cu Mungiu!
7 1
HarryCineastul5 pe 03 Ianuarie 2013 18:56
A plecat si dirijorul marii orchestre a cinematografiei romanesti. Odata cu stingerea sa din viata, tind sa cred ca Dumnezeu se inconjoara cu cei mai buni oameni. Odihneasca-se in pace!

Tin sa precizez ca nu fac parte din categoria celor care apreciaza un om dupa ce moare. Chiar daca (din pacate) nu am vazut decat 3 sau 4 filme de ale sale, ii urmaream cu placere interviurile, deci pot spune ca l-am apreciat atat ca regizor, cat si ca om.

7 2
valericba pe 03 Ianuarie 2013 16:06
Dumnezeu să-l ierte, un regizor ALTFEL, mereu de actualitate care prin munca sa și-a câștigat nemurirea. Odihnească-se în pace.
7 2
Ovidiu239 pe 03 Ianuarie 2013 10:08
Un fleac, moartea l-a ciuruit! Pacat de el, un mare regizor...
6 1
anael pe 16 Martie 2012 19:35
OM
Sergiu Nicolaescu este eroul copilariei mele,este cel care mi-a crescut sentimentul de patriotism,este un OM si un mare patriot.Il iubesc pe Sergiu Nicolaescu de cand l-am cunoscut in Pitesti la Casa sindicatelor,in 1979,la o lansare a uni film regizat de el.
Sper sa ii fie bine,sa ii intoarca viata ceea ce a sadit in sufletele generatiilor care l-au urmarit si pe care le-a atins cu aripa creatiei sale!RESPECT!

6 2
regizoru pe 15 Octombrie 2009 22:13
regizoru'
ma numesc sergiu nicolaescu.....si nu glumesc....si nu stiu cum sa dau si eo de d-l Sergiu Nicolaescu...doar ca sa afle ca mai este cineva care poarta acelasi nume....serginho2006_2007
6 9
Yonutz_Yonutz pe 03 Ianuarie 2013 14:10
Dumnezeu sa te ierte
Dumnezeu sa te ierte domnule regizor , scenarist si actor. Ne-ai binedispus cu filmele in care ati jucat si cu productiile la care ati lucrat. E dureros ca se mai duce inca o stea a cinematografiei romanesti. :((
5 1
cifi pe 03 Ianuarie 2013 11:31
Condoleante
Pentru un astfel de om talentat si muncitor,nota 10 este mult prea mica.Merita mult mai mult.Sincere condoleante.
5 1
Pitbull pe 02 Iulie 2005 12:00
Bä tatä bäää... :S
5 2
Pitbull pe 12 aprilie 2003 22:35
Apropo, cine e curios sä urmäreascä dezbaterea prilejuitä de comentariul de mai sus, care constituie si un schimb de opinii despre filmul "15", o poate gäsi la Cinematografia Româneascä > 15 Sau, mai direct, aici: http://www.cinemagia.ro/forum/viewtopic.php?t=6849&hist=0 In altä ordine de idei. Mentiona cineva mai sus afirmatia lui Sergiulicä în sensul cä Seniorul Corneliu Coposu ar fi aplaudat în picioare la premiera "Oglinzii". Am fost acolo. Seniorul n-a venit - stiu sigur, pentru cä aveam ceva de discutat cu el. Sergiulicä, Sergiulicä... ;)
davil pe 28 octombrie 2013 19:44
tyson, intreaba-i pe administratorii de site despre asta cu timpul:))) Da' la aia cu asa-zisa-parere, sigur esti din alte vremi : "15" e o frecangeala trista despre evenimentele din "89 (cine le-a trait, poate sa confirme... e un fel de "Pe aripile vantului", dar fara valoarea lu' Clark pe panza...Iar despre Oglinda, nu ma pronunt la autenticitate, ca n-am fost in vremurile alea... ma pronunt, insa, la impresiile subliminate lasate de film... naspa, e un fel de "Portile albastre ale orasului", "decat ca" sub alt regim (daca-l facea pana in "89, il vedeam si pe "tanarul ceasca" si-a lui consoarta p-acolo...si nu-l mai vedeam pe Rege...)
imagine pe 05 Ianuarie 2013 14:48
Nu ca ar interesa pe cineva, dar am si eu ceva de spus. In primul rand e clar ca a fost o mare personalitate, altfel nu ar genera atatea controverse. Cum spunea cineva "Intr-un caine mort nu da nimeni cu piciorul" sau "La luna toti cainii latra". Ca actor, parerea mea, cu exceptia carismei personale, nu a valorat mai nimic. Politicianul Nicolaescu cred ca a avut aceeasi valoare ca si actorul Nicolaescu. Acuma ajungem la regizor, pentru ca de aici se trag toate. Cand eram copil, iubeam filmele lui. Cand am crescut si, trag nadejde, mi-am mai rafinat gusturile, mi-am dat seama ca exceptand "Osanda" in rest, multe clisee, locuri comune, comercialism ieftin. A avut totusi anvergura unui regizor mare, care putea pune in scena cadre epopeice, cu mii de oameni. Talent avea. In concluzie, desi nu am fost niciodata un admirator al lui (exceptand copilaria), eu cred ca acest om isi merita… citeşte
4 0
Mihaela Rogalski pe 12 Martie 2004 17:55
Maestre,
Va mai aduceti aminte de Nora Vasilescu si Aurel Rogalski? Fiica ei si nepotul lui sint azi casatoriti la Lisabona de unde va trimet aprecierea lor pentru valorosul artist si cetatean ce sinteti. Primiti, de asemenea, urari de bine si sanatate, viata lunga si mereu rodnica. Noi ne mindrim cu dumneavoastra.

Mihaela si Mircea

4 0